Problemen aandragen betekent niet dat je ook oplossingen moet hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, maar was zijn je oplossingen?
Moeten we een wat meer conservatieve draai maken? Moeten programma,s als spuiten en slikken kunnen?
Zulke opmerkingen moet je nooit maken, voor je het weet is de moeder van de persoon in kwestie overleden.quote:
Lijkt me echt vreselijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:22 schreef hpeopjes het volgende:
Een jonge man met een gezonde hormonenhuishouding denkt de hele dag door aan seks. Soms bewust, soms onbewust, maar seks is het dagelijkse hoofdonderwerp.
Hah, mensen die nadenken voordat ze iets zeggen. Een utopiequote:Op zondag 25 mei 2014 16:24 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen moet je nooit maken, voor je het weet is de moeder van de persoon in kwestie overleden.
Zegt het meisje dat de dag na haar 21e verjaardag alweer vrolijk aan het digiklavieren is op het wereldwijde websteknet. Je leeftijdsgenootjes liggen nu nog halfbrak in bed met hun nieuw vergaarde speelkameraadje. (m/v)quote:
Beter één lelijke vrouw samen met jou in jouw bed, dan tien knappe alleen in hun bed.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:20 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Nouja. Als je in een discotheek bent, dan zie je toch ook dat de vrouwen die het meest uitbundig zijn de meeste aandacht krijgen omdát mannen denken dat ze makkelijk te krijgen zijn? En daar zitten ook genoeg lelijke vrouwen tussen. En een mooiere vrouw die wat minder uitbundig is, krijgt dan minder aandacht. Maar dat heeft toch geen reet met als 'slet bestempelen' te maken? Ik denk dat 't gewoon een feit is dat veel mannen uiteindelijk kiezen voor een 'makkelijk' persoon als het om seks gaat en dan minder kijken naar looks.
Maar zitten programma,s als spuiten en slikken die educatie en bewustwording juist niet in de weg?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Problemen aandragen betekent niet dat je ook oplossingen moet hebben.Heersende cultuur veranderen is ambitieus. Ik ben tegen censuur. Ik denk dat het begint bij de opvoeding. De enige manier waarop je die zou kunnen beïnvloeden is door educatie en bewustwording. Maar helaas zal je daar nooit iedereen mee bereiken.
Dus?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:24 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen moet je nooit maken, voor je het weet is de moeder van de persoon in kwestie overleden.
O. Maar seks blijft gewoon seks.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zegt het meisje dat de dag na haar 21e verjaardag alweer vrolijk aan het digiklavieren is op het wereldwijde websteknet. Je leeftijdsgenootjes liggen nu nog halfbrak in bed met hun nieuw vergaarde speelkameraadje. (m/v)
Televisie wordt steeds extremer.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar zitten programma,s als spuiten en slikken die educatie en bewustwording juist niet in de weg?
Echt, het lijkt wel alsof je zaken als pisseks gewoon normaal moet gaan vinden. Vrijheid is fijn, maar er moeten wel degelijk grenzen aan zitten.
Je snapt mijn punt wel, toch? Natuurlijk, maar daarom hoeft seks niet voor iedereen dezelfde betekenis te hebben. Personen die seks echt superbijzonder vinden en er de hele dag aan denken, zullen dan wel maagd of heel onervaren zijn, zoals de dader dus.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
Volgens mij snap jij de gedachte achter die opmerking niet helemaal. Jij vindt seks niet zo belangrijk, deze jonge heeft er 7 voor doodgeschoten...
Een vriend van me had eens sex met een meisje, en 3 weken later was hij dood! Geraakt door een bus! Dus!quote:Op zondag 25 mei 2014 16:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn oom is doodgegaan aan seks. Ga je mond spoelen.
Op welke pagina ben je nu?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die stiefmoeder is ook wel een kutwijf trouwens. Wrijft ook nog even lekker in z'n face dat haar biologische zoon veel socialer is en waarschijnlijk veel meer vriendinnen zal krijgen dan hij.
Het is een groeiend probleem, veilige seks heeft niet zo'n lekker vlot imago. Dan gebeuren die dingen. Triest.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een vriend van me had eens sex met een meisje, en 3 weken later was hij dood! Geraakt door een bus! Dus!
Op welke manier zegt ze dat dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die stiefmoeder is ook wel een kutwijf trouwens. Wrijft ook nog even lekker in z'n face dat haar biologische zoon veel socialer is en waarschijnlijk veel meer vriendinnen zal krijgen dan hij.
Http://mobile.rawstory.com/all/2014-05-25-fox-news-expert-suggests-homosexual-impulses-triggered-calif-mass-shooting#1quote:Fox News ‘expert’ suggests ‘homosexual impulses’ triggered Calif. mass shooting
Reality television psychologist Dr. Robi Ludwig asserted to Fox News that a mass shooting in California over the weekend may have been triggered because the suspect could not cope with his “homosexual impulses.”
In a videos posted on YouTube, 22-year-old Elliot Rodger explained that he had planned a shooting rampage to get retribution on women for rejecting him.
“When I was first listening to him, I was like, ‘Oh, he’s angry with women for rejecting him,’” Ludwig recalled. “And then I started to have a different idea: Is this somebody who is trying to fight against his homosexual impulses?’”
Nee. http://www.faqt.nl/vraag-(...)ken-mannen-aan-seks/quote:Op zondag 25 mei 2014 16:33 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt wel, toch? Natuurlijk, maar daarom hoeft seks niet voor iedereen dezelfde betekenis te hebben. Personen die seks echt superbijzonder vinden en er de hele dag aan denken, zullen dan wel maagd of heel onervaren zijn, zoals de dader dus.
Mogelijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Http://mobile.rawstory.com/all/2014-05-25-fox-news-expert-suggests-homosexual-impulses-triggered-calif-mass-shooting#1
Murrrrrrka fuck yeah
Fox news en hun homohaat. 1+1=2quote:Op zondag 25 mei 2014 16:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Http://mobile.rawstory.com/all/2014-05-25-fox-news-expert-suggests-homosexual-impulses-triggered-calif-mass-shooting#1
Murrrrrrka fuck yeah
Wat een gedachtesprong ineens, godverdomme Amerikanenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:40 schreef YazooW het volgende:
“When I was first listening to him, I was like, ‘Oh, he’s angry with women for rejecting him,’” Ludwig recalled. “
And then I started to have a different idea: Is this somebody who is trying to fight against his homosexual impulses?’”
Lekker veel waard dan, zo'n Psy.Dquote:Robi Ludwig is a psychotherapist and host of the reality television program, One Week to Save Your Marriage on TLC and Without Prejudice?. Dr. Ludwig holds a doctorate in psychology (Psy.D) from California Southern University
Er wordt een hoop gedrag opgedrongen, maar opzich is dat natuurlijk niets nieuws: was het vroeger bijvoorbeeld mijnheer pastoor en de lokale gemeenschap die vond dat je vooral vroeg moest trouwen en veel kinderen diende te produceren, nu is het de (commerciele) media die je vertelt dat je moet daten, op vakantie gaan, allerlei onzinnige producten moet kopen etcetera om 'erbij te horen'. Terwijl er objectief gezien geen noodzaak is om je met dergelijke zaken bezig te houden.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Televisie wordt steeds extremer.Ik vind het zelf ook gewoon vermakelijk, maar het geeft wel een verkeerd signaal af denk ik. Misschien is het een oplossing om TV minder commercieel te maken. Dan neemt de neiging tot extremen opzoeken om kijkers te trekken misschien af. Spuiten en slikken is daarbij toevallig wel een verkeerd voorbeeld, omdat het niet commercieel maar juist educatief behoort te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |