abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140347745
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:08 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat slechts een aantal mannen zo zijn.
Hoe zijn? Zoals Elliot? Gelukkig zijn dat er niet zo veel, tenminste, dat hopen we dan maar.

Of bedoel je dat je hoopt dat de meeste mannen van 22 er niet als wandelende testosteronbommen bij lopen? Geloof me nou, dat is wel zo. :')
pi_140347749
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sociaal zijn compenseert. :Y Maar als je van jezelf verlegen, introvert én niet knap bent, wordt het wel lastig hoor. :P
Ja, maar als ik kijk naar bepaalde vrouwen die veel aandacht krijgen, zijn dat soms echt geen mooie vrouwen. Soms wel heel spontaan, sociaal en aardig. En waarschijnlijk makkelijk het bed in te krijgen, ofzo. :')
pi_140347753
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:08 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat slechts een aantal mannen zo zijn.
Nee, bijna alle mannen lopen rond de puberjaren over van de testosteron en rukken zich een ongeluk. Zie het als de welbekende bakvisjes die compleet uit hun bol gaan bij boybands.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_140347767
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:58 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Welnee. Ik ben gisteren 21 geworden. Seks is gewoon niet zo heel bijzonder, vind ik.
Op een gegeven moment heb je het allemaal wel gezien inderdaad. Nog gefeliciteerd pop.
pi_140347771
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:11 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Of bedoel je dat je hoopt dat de meeste mannen van 22 er niet als wandelelende testosteronbommen bij lopen? Geloof me nou, dat is wel zo. :')
Ja dat, dat kan ik niet geloven. :P
pi_140347774
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het gaat om het feit dat hij niet de dingen kon doen die andere jongens wel konden doen.

Dit keer was het seks.
Misschien had hij moeten weten dat hij niet alleen was.
pi_140347779
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, jij hoort wel bij de minderheid.
Zij hoort niet bij de minderheid. Zij is vrouw. :')
pi_140347793
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:12 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Zij hoort niet bij de minderheid. Zij is vrouw. :')
Vrouwen houden net zoveel of net zo weinig van seks als mannen.
pi_140347818
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien had hij moeten weten dat hij niet alleen was.
Misschien had hij moeten weten dat het niet hebben van seks alles behalve een ramp is en al helemaal geen rede om onschuldige mensen neer te knallen... :')
pi_140347837
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De meeste slachtoffers vielen in zijn eigen huis met alleen maar mannelijke slachtoffers. Verder zijn er op 9 andere locaties slachtoffers gevallen. Op 1 locatie was dat een studentenhuis voor vrouwen. De overige slachtoffers waren gelijk verdeeld over het geslacht.

Dus wat is je punt?
Mijn punt is: Jij citeert mijn post en zegt: "totaal verkeerd dus om zelfs alle manne hiervan de schuld te geven."

En ik vraag aan jou, waar in mijn post geef ik alle mannen de schuld hiervan?
pi_140347846
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:11 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Op een gegeven moment heb je het allemaal wel gezien inderdaad. Nog gefeliciteerd pop.
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel gewoon van dat ik niet de hele dag door aan seks denk en dat ik het niet zo'n bijzondere gebeurtenis vind. Daarom vind ik het raar dat veel mannen er zoveel waarde aan hechten, zeg maar.

Maargoed. :') Bedankt.
pi_140347871
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Vrouwen houden net zoveel of net zo weinig van seks als mannen.
Ah, op die fiets. Zou kunnen, maar strookt niet met mijn ervaring, althans niet direct. Mijn ervaring is juist dat het libido van de vrouw juist op latere leeftijd toeneemt, terwijl dat van de man dan wat begint af te lopen.
  zondag 25 mei 2014 @ 16:15:33 #88
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140347873
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:53 schreef theunderdog het volgende:

En inderdaad dat jij zegt dat het niet draait om "seks". Het is toch juist zo duidelijk als wat dat deze jonge maar een ding zocht?
Ik denk persoonlijk dat het hem meer om een relatie en liefde en iemand om van te houden en die van hem hield te doen was, dan puur en alleen om 'sex'.

Hij begreep niet waarom niemand om hem gaf, terwijl hij zichzelf nou juist 'geweldig' leek te vinden, of in ieder geval dacht dat hij aan alle voorwaarden voldeed om populair te zijn, namelijk geld, uiterlijk, mooie auto, etc etc. Hij begreep het allemaal niet, en dus was de wereld oneerlijk. En dat laatste klopt ook. De wereld IS oneerlijk. Maar dat is geen goede reden om dan maar onschuldige mensen af te gaan schieten.
pi_140347888
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:04 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit.

Zo'n 22-jarige jongen staat -letterlijk- stijf van de testosteron. Zelfs als hij bewust niet de hele tijd aan seks denkt, dan toch zeker wel onbewust.

Maar als vrouw zul je dat nooit snappen, vrees ik. Je moet het zelf hebben meegemaakt. :')
Je bent nu precies zo bezig als degene waar je op reageert als je denkt dat vrouwen dit niet kunnen begrijpen of hebben ervaren. Vrouwen hebben ook een sexdrive en bijbehorende frustraties. Vrouwen lopen gewoon minder te koop met hun seksualiteit uit angst gelijk tot slet bestempeld te worden. Zowel door mannen als door andere vrouwen trouwens, kijk maar naar Fierce met haar "makkelijk in bed te krijgen" opmerking.

Als tienermeisje barstte ik van de seksuele frustratie, dus wat dat betreft kan ik me prima in deze jongen verplaatsen, maar net zoals Strawberry zocht ik de reden waarom ik geen vriendje had meer bij mezelf dan dat ik het andere geslacht de schuld gaf.
pi_140347895
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:14 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Ik bedoel gewoon van dat ik niet de hele dag door aan seks denk en dat ik het niet zo'n bijzondere gebeurtenis vind. Daarom vind ik het raar dat veel mannen er zoveel waarde aan hechten, zeg maar.

Relatief veel mannen vinden het gewoon erg lekker en zouden het het liefst elke dag doen.

Meer is het niet.
pi_140347940
quote:

[..]

Instinct en hormonen zijn alleen voor domme mensen. Een snaterharde discussie op de foks vervult mij over het algemeen ook meer met voldoening, ja. Seks is ook maar seks.

Hey Fierce., je bent toch niet zo'n vroegoud EO-kind?
pi_140347965
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Misschien had hij moeten weten dat het niet hebben van seks alles behalve een ramp is en al helemaal geen rede om onschuldige mensen neer te knallen... :')
Precies! Maar het probleem is dat alles juist wel om seks, seks, seks lijkt te draaien. Waar je ook kijkt, wie je ook spreekt. Natuurlijk zullen mensen die al eens seks hebben gehad beweren dat het niet zoveel voorstelt en dat er meer is in het leven, maar als je het zelf niet hebt mogen ervaren lijkt dat een leugen. Want waar je ook kijkt: TV, de (sociale) media, online en in je vriendengroep, alles draait zeker tijdens je schooltijd om seks en meisjes. Niks wordt zo verheerlijkt als seks.

Misschien gaat het daar dus al fout. Dat is het culturele aspect.
pi_140347975
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:15 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ah, op die fiets. Zou kunnen, maar strookt niet met mijn ervaring, althans niet direct. Mijn ervaring is juist dat het libido van de vrouw juist op latere leeftijd toeneemt, terwijl dat van de man dan wat begint af te lopen.
Je bent nogal aan het veralgemenen. Zoals ik al had gepost: het is per individu behoorlijk verschillend.

Het is ook wel erg vanwege de mentaliteit die hedendaags heerst dat seks als iets heel belangrijks wordt gezien hé. Ik vind seks lekker, fijn, maar meer ook niet hoor.
pi_140347976
quote:
5s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:14 schreef Drxx het volgende:

[..]

Mijn punt is: Jij citeert mijn post en zegt: "totaal verkeerd dus om zelfs alle manne hiervan de schuld te geven."

En ik vraag aan jou, waar in mijn post geef ik alle mannen de schuld hiervan?
Jij reageerde op een post van strawberry met ' De enige echte waarheid'.

Strawberry gaf in die post aan dat het een cultureel probleem is en dat heel veel mannen zo denken.

quote:
Alsof je als persoon gewoon door te bestaan het verdient om een vriendin te hebben. Alsof vrouwen geen mensen zijn, maar lustobjecten die je wilt verkrijgen. Het is eng hoeveel mannen er rondlopen met deze gedachten en diepgewortelde haat omdat vrouwen ze 'friendzonen' of afwijzen. We leven in een cultuur waarbij die mannen als slachtoffers worden gezien en de vrouwen als hatelijke bitches.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_140348005
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:15 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Vrouwen lopen gewoon minder te koop met hun seksualiteit uit angst gelijk tot slet bestempeld te worden. Zowel door mannen als door andere vrouwen trouwens, kijk maar naar Fierce met haar "makkelijk in bed te krijgen" opmerking.
Nouja. Als je in een discotheek bent, dan zie je toch ook dat de vrouwen die het meest uitbundig zijn de meeste aandacht krijgen omdát mannen denken dat ze makkelijk te krijgen zijn? En daar zitten ook genoeg lelijke vrouwen tussen. En een mooiere vrouw die wat minder uitbundig is, krijgt dan minder aandacht. Maar dat heeft toch geen reet met als 'slet bestempelen' te maken? Ik denk dat 't gewoon een feit is dat veel mannen uiteindelijk kiezen voor een 'makkelijk' persoon als het om seks gaat en dan minder kijken naar looks.
pi_140348008
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Precies! Maar het probleem is dat alles juist wel om seks, seks, seks lijkt te draaien. Waar je ook kijkt, wie je ook spreekt. Natuurlijk zullen mensen die al eens seks hebben gehad beweren dat het niet zoveel voorstelt en dat er meer is in het leven, maar als je het zelf niet hebt mogen ervaren lijkt dat een leugen. Want waar je ook kijkt: TV, de (sociale) media, online en in je vriendengroep, alles draait zeker tijdens je schooltijd om seks en meisjes.

Misschien gaat het daar dus al fout. Dat is het culturele aspect.
Klopt, maar was zijn je oplossingen?

Moeten we een wat meer conservatieve draai maken? Moeten programma,s als spuiten en slikken kunnen?
pi_140348036
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
We leven in een cultuur waarbij die mannen als slachtoffers worden gezien en de vrouwen als hatelijke bitches.
Er staat letterlijk:
quote:
Het is eng hoeveel mannen er rondlopen met deze gedachten en diepgewortelde haat omdat vrouwen ze 'friendzonen' of afwijzen.
en
quote:
We leven in een cultuur waarbij die mannen als slachtoffers worden gezien en de vrouwen als hatelijke bitches.
Jij maakt er dit van:
quote:
Totaal verkeerd dus om dit een cultureel probleem van mannen te noemen of zelfs alle manne hiervan de schuld te geven.
Het lijkt er niet eens op :|W
pi_140348041
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:17 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Instinct en hormonen zijn alleen voor domme mensen. Een snaterharde discussie op de foks vervult mij over het algemeen ook meer met voldoening, ja. Seks is ook maar seks.

Lol, sarcasme ftw !

Maar om hier toch serieus op te reageren: instinct en hormonen zijn niet voor domme mensen (iedereen heeft ze), maar mensen die zich er teveel door laten meeslepen mag je best bestempelen als dom.
pi_140348075
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:15 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Je bent nu precies zo bezig als degene waar je op reageert als je denkt dat vrouwen dit niet kunnen begrijpen of hebben ervaren. Vrouwen hebben ook een sexdrive en bijbehorende frustraties. Vrouwen lopen gewoon minder te koop met hun seksualiteit uit angst gelijk tot slet bestempeld te worden. Zowel door mannen als door andere vrouwen trouwens, kijk maar naar Fierce met haar "makkelijk in bed te krijgen" opmerking.

Als tienermeisje barstte ik van de seksuele frustratie, dus wat dat betreft kan ik me prima in deze jongen verplaatsen, maar net zoals Strawberry zocht ik de reden waarom ik geen vriendje had meer bij mezelf dan dat ik het andere geslacht de schuld gaf.
Ik denk niet dat een jonge vrouw net zo vaak aan seks denkt als een jonge man.
quote:

[..]

Dat komt gewoon omdat dat biologisch zo bepaald is. Het is niet iets 'psychisch' of aangeleerd ofzo, maar iets fysieks.

Een jonge man met een gezonde hormonenhuishouding denkt de hele dag door aan seks. Soms bewust, soms onbewust, maar seks is het dagelijkse hoofdonderwerp.

Overigens is daar niks leuks aan. Het is vooral vermoeiend en beïnvloedt gedrag en schoolprestaties van mannen negatief.
pi_140348081
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:17 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

:*

Seks is ook maar seks en zo is 't.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')