Omdat het kan , Dikke moeialquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom moet je nou melden dat je hem gaat DM'en?
#aandachtshoer
Wat gebeurt er Faxie?quote:
Kan ik best begrijpen. Mja gewoon blijven proberen als ze ook echt goesting heeft in jou zal ze toegeven.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Communicatie is niet mijn sterkste punt en als dat ook niet een sterk punt van haar is. Dan is het gewoon lastig.
Nee dank u.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je al goesting voor mijn sishkabap?
Hoezo?quote:
Het is ''zin hebben in''. Achterlijke Belg.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan ik best begrijpen. Mja gewoon blijven proberen als ze ook echt goesting heeft in jou zal ze toegeven.
/carequote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is ''zin hebben in''. Achterlijke Belg.
Hohoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ik een keer met haar ga poepenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan ik best begrijpen. Mja gewoon blijven proberen als ze ook echt goesting heeft in jou zal ze toegeven.
Ben ik ondertussen al gewoon hoor.quote:
gewend..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben ik ondertussen al gewoon hoor.
Tuurlijk ga je wel met haar poepenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ik een keer met haar ga poepen
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben ik ondertussen al gewoon hoor.
Gewoonquote:
Jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:54 schreef sneakydesert het volgende:
[..]![]()
Maar ik wist niet dat jij Belgische bent. Heb je ook zo'n Vlaams accent?
Van zoenen direct naar poepsex kan nogal verkeerd vallen. Probeer eerst wat simpelers. Zoenen met tong erbij bijv.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:53 schreef tijnbrein het volgende:
vast en zeker ga ik goed komen, en zij ook natuurlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je wel met haar poepenGewoon blijven gas geven.
Poepen is geen poepsex, retard.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Van zoenen direct naar poepsex kan nogal verkeerd vallen. Probeer eerst wat simpelers. Zoenen met tong erbij bijv.
Ik denk dat ze het tegen de tijd dat je het eindelijk een keer aandurft om een move te maken al lang en breed zat is, Tijn. En laten we wel wezen, kun je het haar kwalijk nemen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus dat doe ik foutquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Van zoenen direct naar poepsex kan nogal verkeerd vallen. Probeer eerst wat simpelers. Zoenen met tong erbij bijv.
Zeker weten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
vast en zeker ga ik goed komen, en zij ook natuurlijk
Sommige vrouwen vinden dat serieus niet erg en vinden het soms zelfs fijn als het zoveel tijd kost.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat ze het tegen de tijd dat je het eindelijk een keer aandurft om een move te maken al lang en breed zat is, Tijn. En laten we wel wezen, kun je het haar kwalijk nemen?
Ja. Is toch normaal.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:57 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo mooi om te horen
Not sure if you're seriousquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het tegen de tijd dat je het eindelijk een keer aandurft om een move te maken al lang en breed zat is, Tijn. En laten we wel wezen, kun je het haar kwalijk nemen?
Das waar.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Voor jou misschien, maar hier hoor ik het zelden hoor.
Omdat je het had over mensen die negatief gingen doen als je het over je ex ging hebben en blablaquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Poepen=neukenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ach zo, dat wil veel zeggen he, als je jezelf direct associeert met negativiteit.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je het had over mensen die negatief gingen doen als je het over je ex ging hebben en blabla
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]nee!! serieus!!
![]()
Noooooit geweten .. noooit gegokt!
Nee ik associeer jou met dat beeld over mijquote:Op zondag 1 juni 2014 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach zo, dat wil veel zeggen he, als je jezelf direct associeert met negativiteit.
Nee brommers kieknquote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]nee!! serieus!!
![]()
Een echte optimist ben je niet hèquote:Op zondag 1 juni 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik associeer jou met dat beeld over mij
Ff schijten hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]nee!! serieus!!
![]()
Dus alles (negatief) wat je zegt over vrouwen e.d. beperkt zich alleen tot Fok!? Irl denk je dus anders (positief) over vrouwen?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf als een realist![]()
Ben vaak genoeg vrolijk hoor. Alleen niet op Fok
In het echt varieert hetquote:Op zondag 1 juni 2014 00:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus alles (negatief) wat je zegt over vrouwen e.d. beperkt zich alleen tot Fok!? Irl denk je dus anders (positief) over vrouwen?
Gelukkig dan.
mmm okidoki.quote:
Ik wil geen Fokster. Rare vrouwenquote:Op zondag 1 juni 2014 00:35 schreef complicate het volgende:
[..]
mmm okidoki.Laat het hier ook variëren dan, wie weet maak je kans bij een fok!ster.
Ah ik dacht dat jij ervaring had met een Fokster, maar misschien daarom dat je het niet meer wilt.quote:
Dan had ik ook gelijk om niet met jou te daten.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Want Foksters. Geloof me, dat is genoeg argumentatie als je hier wat langer zit
Jij had sowieso nooit met me gedatequote:Op zondag 1 juni 2014 00:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan had ik ook gelijk om niet met jou te daten.
Dat klopt.quote:
Ligt er aan wat je onder daten verstaat...quote:Op zondag 1 juni 2014 00:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat klopt.![]()
Waarom wil je dan geen Fok!sters meer daten? dat heb je in het verleden toch al gedaan?
Ik heb er eentje op whatsapp, hartstikke leuk hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Want Foksters. Geloof me, dat is genoeg argumentatie als je hier wat langer zit
Kijk eens aan, positieve feedbackquote:Op zondag 1 juni 2014 00:45 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op whatsapp, hartstikke leuk hoor
Ah ok volgens jouw definitie dan....quote:Op zondag 1 juni 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je onder daten verstaat...
Niet voor een serieuze date...quote:Op zondag 1 juni 2014 00:45 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op whatsapp, hartstikke leuk hoor
Afspreken met de intentie om te kijken of er een wederzijdse klik is voor een relatie.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok volgens jouw definitie dan....
Dat is jouw definitie van een date.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:48 schreef Faxie het volgende:
Afspreken met de intentie om te kijken of er een wederzijdse klik is voor een relatie.
Ok en dat zie je dat dus niet zitten via Fok! . Dat kan hoor. Ik date ook geen fokkers.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Afspreken met de intentie om te kijken of er een wederzijdse klik is voor een relatie.
Dat las ik nergens terug hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 00:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is jouw definitie van een date.
Ze bedoelt dat je er mee hebt afgesproken, losstaand van evt daten, dus onder jouw definitie van de afspraak.
Ik sta er niet meer voor openquote:Op zondag 1 juni 2014 00:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok en dat zie je dat dus niet zitten via Fok! . Dat kan hoor. Ik date ook geen fokkers.
Maar aangezien jij wel openstaat voor onlinedating zou fok ook een optie kunnen zijn, lijkt me.
Ok duidelijk. En dat mag.quote:
Vermoed dat ik me ga ergeren aan de muziek die ze daar draaien, plus drukte....quote:Op zondag 1 juni 2014 00:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok duidelijk. En dat mag.![]()
Misschien eens naar een vrijgezellenfeestje gaan, het kan nog leuk worden.Kan je er los op versieren of versierd worden
Dat hangt af van welk VR-feestje je gaat, dat bestaat namelijk ook voor metal.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vermoed dat ik me ga ergeren aan de muziek die ze daar draaien, plus drukte....
Ja op 3 uur rijden zeker?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat hangt af van welk VR-feestje je gaat, dat bestaat namelijk ook voor metal.
Want elk feestje komt uit op dezelfde muziek? Of vind je gewoon niets leuk?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Integendeelquote:Op zondag 1 juni 2014 01:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want elk feestje komt uit op dezelfde muziek? Of vind je gewoon niets leuk?
Ik weet niet hoor, er moet toch iets zijn in de buurt? Of je kan er een dagje uitstap van maken als het niet in de buurt is. Nieuwe stad leren kennen en in de avond naar zo een metal ding gaan.quote:
Waarom zeg je dan op voorhand dan al dat je de muziek niet leuk gaat vinden? Dat snap ik dan niet echt.quote:
Inb4 excuus #45385302quote:Op zondag 1 juni 2014 01:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, er moet toch iets zijn in de buurt? Of je kan er een dagje uitstap van maken als het niet in de buurt is. Nieuwe stad leren kennen en in de avond naar zo een metal ding gaan.
Ik ben al vaak genoeg naar steden geweest voor festivals ed, waar ik de hele dag in die stad rondhing. Dordrecht, Brussel, Tilburg, Utrecht, Den Haag... no luck wb vrouwen (wat ook niet de reden was dat ik ging, maar toch)quote:Op zondag 1 juni 2014 01:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, er moet toch iets zijn in de buurt? Of je kan er een dagje uitstap van maken als het niet in de buurt is. Nieuwe stad leren kennen en in de avond naar zo een metal ding gaan.
Omdat 99% van de muziek in uitgaansgelegenheden zwaar ruk isquote:Op zondag 1 juni 2014 01:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan op voorhand dan al dat je de muziek niet leuk gaat vinden? Dat snap ik dan niet echt.
Als je nou wel eens voor de vrouwkes gaat, heb je misschien meer succes.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben al vaak genoeg naar steden geweest voor festivals ed, waar ik de hele dag in die stad rondhing. Dordrecht, Brussel, Tilburg, Utrecht, Den Haag... no luck wb vrouwen (wat ook niet de reden was dat ik ging, maar toch)
Ja ok, maar nu dus hetzelfde doen in combinatie met een vrijgezellenfeestje (metal) in de avond. Geloof mij als je dat nog nooit gedaan hebt, weet je niet wat het kan worden. Zeker als vrijgezel, kan je echt eens doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben al vaak genoeg naar steden geweest voor festivals ed, waar ik de hele dag in die stad rondhing. Dordrecht, Brussel, Tilburg, Utrecht, Den Haag... no luck wb vrouwen (wat ook niet de reden was dat ik ging, maar toch)
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Negativometer slaat uit.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat 99% van de muziek in uitgaansgelegenheden zwaar ruk is
Dat je er de moeite voor neemtquote:Op zondag 1 juni 2014 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Negativometer slaat uit.
Sorry
Haha dat viel wel mee hoor (alt klik).quote:
Remember today is the tomorrow you worried about yesterday.quote:
Today is the yesterday you will regret tomorrowquote:Op zondag 1 juni 2014 01:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Remember today is the tomorrow you worried about yesterday.
Ik maak me niet zo'n zorgen om mezelf hoor.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Remember today is the tomorrow you worried about yesterday.
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Today is the yesterday you will regret tomorrow
Once we accept our limits, we go beyond them.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Speak when you are angry and you will make the best speech you will ever regret.quote:
Weet ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:30 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo'n zorgen om mezelf hoor.
Interessant. Zij kijken dus op naar nederlandse ''zelfstandige'' vrouwen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Quality dames zegt 'ie.Dat is wel erg kort door de bocht. Daarvoor moet je nog wel wat meer aspecten in ogenschouw nemen. Dat er knappere en vrouwelijkere vrouwen in Rusland wonen dan in Nederland wil ik best geloven. Denk dat dat te maken heeft met de cultuur in Rusland en hoe de maatschappij daar functioneert. Heb eens een interview met een paar Russische vrouwen gelezen die nu een tijdje in Nederland wonen en daarin ging het ook over dit verschil. Zij prezen de positie van de vrouw in Nederland. Ze vonden het een verademing dat ze zich niet meer enkel een pronkstuk voelden en zich niet meer verplicht voelden zich extreem op te doffen. Overigens word ik het geklaag over de Nederlandse vrouw soms wat zat. Veel Nederlanders lopen er niet altijd even charmant bij, maar dit is niet voorbehouden aan de Nederlandse vrouw.
Met die attitude kom je er wel ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mooiquote:Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Met die attitude kom je er wel ja.
Je hebt alleen jezelf er maar mee. Niemand geeft er een neuk om hoe zielig je bent.quote:
Gaf er iemand maar eens een neukquote:Op zondag 1 juni 2014 02:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je hebt alleen jezelf er maar mee. Niemand geeft er een neuk om hoe zielig je bent.
Als je trouwens feestjes niks vind, kan je nog altijd gaan speeddatenquote:
Speeddaten raadt ik overigens wel aan, zelf een paar keer gedaanquote:Op zondag 1 juni 2014 08:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je trouwens feestjes niks vind, kan je nog altijd gaan speeddaten
Geen muziek, wel vrouwen. Je hoeft niet te blijven hangen voor de borrel daarna. Bij een match krijg je haar e-mail adres. Mailen, afspreken om te gaan poolen en daarna lekker zoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |