Zeker weten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
vast en zeker ga ik goed komen, en zij ook natuurlijk
Sommige vrouwen vinden dat serieus niet erg en vinden het soms zelfs fijn als het zoveel tijd kost.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat ze het tegen de tijd dat je het eindelijk een keer aandurft om een move te maken al lang en breed zat is, Tijn. En laten we wel wezen, kun je het haar kwalijk nemen?
Ja. Is toch normaal.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:57 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo mooi om te horen
Not sure if you're seriousquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het tegen de tijd dat je het eindelijk een keer aandurft om een move te maken al lang en breed zat is, Tijn. En laten we wel wezen, kun je het haar kwalijk nemen?
Das waar.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Voor jou misschien, maar hier hoor ik het zelden hoor.
Omdat je het had over mensen die negatief gingen doen als je het over je ex ging hebben en blablaquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is ''zin hebben in''. Achterlijke Belg.
Poepen=neukenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Van zoenen direct naar poepsex kan nogal verkeerd vallen. Probeer eerst wat simpelers. Zoenen met tong erbij bijv.
Ach zo, dat wil veel zeggen he, als je jezelf direct associeert met negativiteit.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je het had over mensen die negatief gingen doen als je het over je ex ging hebben en blabla
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]nee!! serieus!!
![]()
Noooooit geweten .. noooit gegokt!
Nee ik associeer jou met dat beeld over mijquote:Op zondag 1 juni 2014 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach zo, dat wil veel zeggen he, als je jezelf direct associeert met negativiteit.
Nee brommers kieknquote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]nee!! serieus!!
![]()
Een echte optimist ben je niet hèquote:Op zondag 1 juni 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik associeer jou met dat beeld over mij
Ff schijten hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]nee!! serieus!!
![]()
Dus alles (negatief) wat je zegt over vrouwen e.d. beperkt zich alleen tot Fok!? Irl denk je dus anders (positief) over vrouwen?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf als een realist![]()
Ben vaak genoeg vrolijk hoor. Alleen niet op Fok
In het echt varieert hetquote:Op zondag 1 juni 2014 00:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus alles (negatief) wat je zegt over vrouwen e.d. beperkt zich alleen tot Fok!? Irl denk je dus anders (positief) over vrouwen?
Gelukkig dan.
mmm okidoki.quote:
Ik wil geen Fokster. Rare vrouwenquote:Op zondag 1 juni 2014 00:35 schreef complicate het volgende:
[..]
mmm okidoki.Laat het hier ook variëren dan, wie weet maak je kans bij een fok!ster.
Ah ik dacht dat jij ervaring had met een Fokster, maar misschien daarom dat je het niet meer wilt.quote:
Dan had ik ook gelijk om niet met jou te daten.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Want Foksters. Geloof me, dat is genoeg argumentatie als je hier wat langer zit
Jij had sowieso nooit met me gedatequote:Op zondag 1 juni 2014 00:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan had ik ook gelijk om niet met jou te daten.
Dat klopt.quote:
Ligt er aan wat je onder daten verstaat...quote:Op zondag 1 juni 2014 00:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat klopt.![]()
Waarom wil je dan geen Fok!sters meer daten? dat heb je in het verleden toch al gedaan?
Ik heb er eentje op whatsapp, hartstikke leuk hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Want Foksters. Geloof me, dat is genoeg argumentatie als je hier wat langer zit
Kijk eens aan, positieve feedbackquote:Op zondag 1 juni 2014 00:45 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op whatsapp, hartstikke leuk hoor
Ah ok volgens jouw definitie dan....quote:Op zondag 1 juni 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je onder daten verstaat...
Niet voor een serieuze date...quote:Op zondag 1 juni 2014 00:45 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op whatsapp, hartstikke leuk hoor
Afspreken met de intentie om te kijken of er een wederzijdse klik is voor een relatie.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok volgens jouw definitie dan....
Dat is jouw definitie van een date.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:48 schreef Faxie het volgende:
Afspreken met de intentie om te kijken of er een wederzijdse klik is voor een relatie.
Ok en dat zie je dat dus niet zitten via Fok! . Dat kan hoor. Ik date ook geen fokkers.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Afspreken met de intentie om te kijken of er een wederzijdse klik is voor een relatie.
Dat las ik nergens terug hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 00:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is jouw definitie van een date.
Ze bedoelt dat je er mee hebt afgesproken, losstaand van evt daten, dus onder jouw definitie van de afspraak.
Ik sta er niet meer voor openquote:Op zondag 1 juni 2014 00:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok en dat zie je dat dus niet zitten via Fok! . Dat kan hoor. Ik date ook geen fokkers.
Maar aangezien jij wel openstaat voor onlinedating zou fok ook een optie kunnen zijn, lijkt me.
Ok duidelijk. En dat mag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |