Omdat het kan , Dikke moeialquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom moet je nou melden dat je hem gaat DM'en?
#aandachtshoer
Wat gebeurt er Faxie?quote:
Kan ik best begrijpen. Mja gewoon blijven proberen als ze ook echt goesting heeft in jou zal ze toegeven.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Communicatie is niet mijn sterkste punt en als dat ook niet een sterk punt van haar is. Dan is het gewoon lastig.
Nee dank u.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je al goesting voor mijn sishkabap?
Hoezo?quote:
Het is ''zin hebben in''. Achterlijke Belg.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan ik best begrijpen. Mja gewoon blijven proberen als ze ook echt goesting heeft in jou zal ze toegeven.
/carequote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is ''zin hebben in''. Achterlijke Belg.
Hohoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is ''zin hebben in''. Achterlijke Belg.
Laten we hopen dat ik een keer met haar ga poepenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan ik best begrijpen. Mja gewoon blijven proberen als ze ook echt goesting heeft in jou zal ze toegeven.
Ben ik ondertussen al gewoon hoor.quote:
gewend..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben ik ondertussen al gewoon hoor.
Tuurlijk ga je wel met haar poepenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ik een keer met haar ga poepen
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben ik ondertussen al gewoon hoor.
Gewoonquote:
Jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:54 schreef sneakydesert het volgende:
[..]![]()
Maar ik wist niet dat jij Belgische bent. Heb je ook zo'n Vlaams accent?
Van zoenen direct naar poepsex kan nogal verkeerd vallen. Probeer eerst wat simpelers. Zoenen met tong erbij bijv.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:53 schreef tijnbrein het volgende:
vast en zeker ga ik goed komen, en zij ook natuurlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je wel met haar poepenGewoon blijven gas geven.
Poepen is geen poepsex, retard.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Van zoenen direct naar poepsex kan nogal verkeerd vallen. Probeer eerst wat simpelers. Zoenen met tong erbij bijv.
Ik denk dat ze het tegen de tijd dat je het eindelijk een keer aandurft om een move te maken al lang en breed zat is, Tijn. En laten we wel wezen, kun je het haar kwalijk nemen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus dat doe ik foutquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Van zoenen direct naar poepsex kan nogal verkeerd vallen. Probeer eerst wat simpelers. Zoenen met tong erbij bijv.
Zeker weten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
vast en zeker ga ik goed komen, en zij ook natuurlijk
Sommige vrouwen vinden dat serieus niet erg en vinden het soms zelfs fijn als het zoveel tijd kost.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat ze het tegen de tijd dat je het eindelijk een keer aandurft om een move te maken al lang en breed zat is, Tijn. En laten we wel wezen, kun je het haar kwalijk nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |