Dan had ik ook gelijk om niet met jou te daten.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Want Foksters. Geloof me, dat is genoeg argumentatie als je hier wat langer zit
Jij had sowieso nooit met me gedatequote:Op zondag 1 juni 2014 00:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan had ik ook gelijk om niet met jou te daten.
Dat klopt.quote:
Ligt er aan wat je onder daten verstaat...quote:Op zondag 1 juni 2014 00:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat klopt.![]()
Waarom wil je dan geen Fok!sters meer daten? dat heb je in het verleden toch al gedaan?
Ik heb er eentje op whatsapp, hartstikke leuk hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Want Foksters. Geloof me, dat is genoeg argumentatie als je hier wat langer zit
Kijk eens aan, positieve feedbackquote:Op zondag 1 juni 2014 00:45 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op whatsapp, hartstikke leuk hoor
Ah ok volgens jouw definitie dan....quote:Op zondag 1 juni 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je onder daten verstaat...
Niet voor een serieuze date...quote:Op zondag 1 juni 2014 00:45 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op whatsapp, hartstikke leuk hoor
Afspreken met de intentie om te kijken of er een wederzijdse klik is voor een relatie.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok volgens jouw definitie dan....
Dat is jouw definitie van een date.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:48 schreef Faxie het volgende:
Afspreken met de intentie om te kijken of er een wederzijdse klik is voor een relatie.
Ok en dat zie je dat dus niet zitten via Fok! . Dat kan hoor. Ik date ook geen fokkers.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Afspreken met de intentie om te kijken of er een wederzijdse klik is voor een relatie.
Dat las ik nergens terug hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 00:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is jouw definitie van een date.
Ze bedoelt dat je er mee hebt afgesproken, losstaand van evt daten, dus onder jouw definitie van de afspraak.
Ik sta er niet meer voor openquote:Op zondag 1 juni 2014 00:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok en dat zie je dat dus niet zitten via Fok! . Dat kan hoor. Ik date ook geen fokkers.
Maar aangezien jij wel openstaat voor onlinedating zou fok ook een optie kunnen zijn, lijkt me.
Ok duidelijk. En dat mag.quote:
Vermoed dat ik me ga ergeren aan de muziek die ze daar draaien, plus drukte....quote:Op zondag 1 juni 2014 00:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok duidelijk. En dat mag.![]()
Misschien eens naar een vrijgezellenfeestje gaan, het kan nog leuk worden.Kan je er los op versieren of versierd worden
Dat hangt af van welk VR-feestje je gaat, dat bestaat namelijk ook voor metal.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vermoed dat ik me ga ergeren aan de muziek die ze daar draaien, plus drukte....
Ja op 3 uur rijden zeker?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat hangt af van welk VR-feestje je gaat, dat bestaat namelijk ook voor metal.
Want elk feestje komt uit op dezelfde muziek? Of vind je gewoon niets leuk?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vermoed dat ik me ga ergeren aan de muziek die ze daar draaien, plus drukte....
Integendeelquote:Op zondag 1 juni 2014 01:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want elk feestje komt uit op dezelfde muziek? Of vind je gewoon niets leuk?
Ik weet niet hoor, er moet toch iets zijn in de buurt? Of je kan er een dagje uitstap van maken als het niet in de buurt is. Nieuwe stad leren kennen en in de avond naar zo een metal ding gaan.quote:
Waarom zeg je dan op voorhand dan al dat je de muziek niet leuk gaat vinden? Dat snap ik dan niet echt.quote:
Inb4 excuus #45385302quote:Op zondag 1 juni 2014 01:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, er moet toch iets zijn in de buurt? Of je kan er een dagje uitstap van maken als het niet in de buurt is. Nieuwe stad leren kennen en in de avond naar zo een metal ding gaan.
Ik ben al vaak genoeg naar steden geweest voor festivals ed, waar ik de hele dag in die stad rondhing. Dordrecht, Brussel, Tilburg, Utrecht, Den Haag... no luck wb vrouwen (wat ook niet de reden was dat ik ging, maar toch)quote:Op zondag 1 juni 2014 01:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, er moet toch iets zijn in de buurt? Of je kan er een dagje uitstap van maken als het niet in de buurt is. Nieuwe stad leren kennen en in de avond naar zo een metal ding gaan.
Omdat 99% van de muziek in uitgaansgelegenheden zwaar ruk isquote:Op zondag 1 juni 2014 01:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan op voorhand dan al dat je de muziek niet leuk gaat vinden? Dat snap ik dan niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |