Lust je chineesquote:Op zondag 25 mei 2014 21:27 schreef Treehut362 het volgende:
Ik vind jullie niet echt gastvrij ik zit hier pas 2 dagen.
ja maar liever zonder vleesquote:
Een kloontje toch welquote:
Wen er maar aan. Allemaal tokkies hier.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:27 schreef Treehut362 het volgende:
Ik vind jullie niet echt gastvrij ik zit hier pas 2 dagen.
Dat is ook wel okquote:
en afgelikte boterhammenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Allemaal tokkies hier.
Nee, ze is veel te grappigquote:Op zondag 25 mei 2014 21:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je Soury nou eindelijk al eens op negeren gezet?
Dat wil ze nietquote:Op zondag 25 mei 2014 21:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je Soury nou eindelijk al eens op negeren gezet?
u bent reeds gerapporteerdquote:
Je bent niet erg grappig. Maar dat weet je zelf ook welquote:
yepquote:Op zondag 25 mei 2014 21:40 schreef Treehut362 het volgende:
Ik snap dat >>open nieuw deel<< niet zo goed. Wat is dat met een nummer ogehoogd ofzo.
Voorlopig hoef je dat hier niet te doen...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:40 schreef Treehut362 het volgende:
Ik snap dat >>open nieuw deel<< niet zo goed. Wat is dat met een nummer opgehoogd ofzo.
dat gaat automatisch zekerquote:Op zondag 25 mei 2014 21:40 schreef Treehut362 het volgende:
Ik snap dat >>open nieuw deel<< niet zo goed. Wat is dat met een nummer opgehoogd ofzo.
dat topic wordt dan helemaal met een rood blok onderaan...
Nee daar moet je een abo voor hebbenquote:
Karina!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou eens op met voerenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
na 300 posts is een topic automatisch gesloten
http://www.gemiva-svg.nl/42924/De_Nesse.htmlquote:Op zondag 25 mei 2014 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
We hebben hier geen mods![]()
en dat méén je toch niet?
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Karina!
Ja,eigenlijk wel !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste poging is al geweest....quote:Op zondag 25 mei 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorlopig hoef je dat hier niet te doen...
Ik ben als de dood om op die link te klikkenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://www.gemiva-svg.nl/42924/De_Nesse.html
Ik hou niet alles bij hier...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerste poging is al geweest....
40+ / Gisteren schapen scheren. Dit moet elk jaar gebeuren.
Ik wist hetquote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
slecht gewetenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben als de dood om op die link te klikken
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapten organisatie website.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben als de dood om op die link te klikken
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,eigenlijk wel !Allemaal de schuld van Deisyy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft me bevolen om niet meer zo vriendelijk te zijn als gisteren en gewoon weer de oude zeikende bromsnor te zijn.
ja daar was ik gister-middag ik vind dat wel grappig die schapen zonder jasquote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Omdat ik er niet had gepost waarschijnlijk.quote:
Ow... ja ik weet niet of je eigenlijk vriendelijk bent of een bromsnor, dus maakt mij niet uitquote:Op zondag 25 mei 2014 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Deisyy.![]()
Ze heeft me bevolen om niet meer zo vriendelijk te zijn als gisteren en gewoon weer de oude zeikende bromsnor te zijn.
Kan ik me voorstellen....al die 15 topics in 40+ is natuurlijk ook wel erg veel op onze leeeftijd.quote:
Dat zijn hier de buren dat is een dag-opvang voor die mensen dan hoeven ze niet de hele dag thuis te zitten.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapten organisatie website.
Kan je hebben...
Dat denk ik ookquote:Op zondag 25 mei 2014 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ik er niet had gepost waarschijnlijk.
Blijf maar op je zolderkamerquote:Op zondag 25 mei 2014 21:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat zijn hier de buren dat is een dag-opvang voor die mensen dan hoeven ze niet de hele dag thuis te zitten.
40+ dus ik dacht weet iemand nog een leuk muziekjequote:Op zondag 25 mei 2014 21:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen....al die 15 topics in 40+ is natuurlijk ook wel erg veel op onze leeeftijd.
Karina was er snel bij danquote:Op zondag 25 mei 2014 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was een poging om een nieuw deel van deze SC te openen, maar niet op volgende deel geklikt.
quote:
Is er dan nog meer dan deze topicreeks in 40+?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen....al die 15 topics in 40+ is natuurlijk ook wel erg veel op onze leeeftijd.
Sukkelquote:Op zondag 25 mei 2014 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ ik had niet naar de dag gekekennou jah,,, beter laat dan nooit
Alleen voor users met een PIMP-Abo.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is er dan nog meer dan deze topicreeks in 40+?
De 5e van Beathoven...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
40+ dus ik dacht weet iemand nog een leuk muziekje
Dat krijg je van al die dure etentjes en zuipfestijnen, dan kun je niet meer je geld uitgeven aan echt belangrijke dingen.quote:
Gezellig, advocaatje erbijquote:
Fok it!quote:Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat krijg je van al die dure etentjes en zuipfestijnen, dan kun je niet meer je geld uitgeven aan echt belangrijke dingen.
Op zich is er natuurlijk niets mis met een schapen topic.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, het was een kort topic, dus ik dacht, die is snel gesloten
Mits niet te groot geschapen...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op zich is er natuurlijk niets mis met een schapen topic.
Mééé'hhhhhhhhhhquote:Op zondag 25 mei 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op zich is er natuurlijk niets mis met een schapen topic.
Woont ie bij ons in de buurt?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je Rick v/d Linden misschien onlangs nog tegen gekomen, Sjoef?
Rick van der Linden (Badhoevedorp, 5 augustus 1946 - Groningen, 22 januari 2006) was een Nederlands componist en toetsenist. Hij werd bekend als lid van Ekseption en speelde ook in Trace, Mistral en Session. Van der Linden combineerde graag klassieke en rockmuziek zoals hij deed met bekende werken van Johann Sebastian Bach en Ludwig van Beethoven.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je Rick v/d Linden misschien onlangs nog tegen gekomen, Sjoef?
Je dacht, ik post even wat Wiki info...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Rick van der Linden (Badhoevedorp, 5 augustus 1946 - Groningen, 22 januari 2006) was een Nederlands componist en toetsenist. Hij werd bekend als lid van Ekseption en speelde ook in Trace, Mistral en Session. Van der Linden combineerde graag klassieke en rockmuziek zoals hij deed met bekende werken van Johann Sebastian Bach en Ludwig van Beethoven.
Op 19 november 2005 werd Rick van der Linden getroffen door een herseninfarct waardoor hij een halfzijdige verlamming opliep. Hij overleed twee maanden later op 59-jarige leeftijd in het Universitair Medisch Centrum Groningen aan de gevolgen van dit herseninfarct. Op vrijdag 27 januari 2006 werd hij na een herdenkingsdienst in Hoogeveen, in besloten kring gecremeerd.quote:
Dat wist ikquote:Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pennie de Jager was zijn echtgenote, weet je dat ook weer.
Je googelt én je bent een Vega? Ben je een kloon van mij?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Op 19 november 2005 werd Rick van der Linden getroffen door een herseninfarct waardoor hij een halfzijdige verlamming opliep. Hij overleed twee maanden later op 59-jarige leeftijd in het Universitair Medisch Centrum Groningen aan de gevolgen van dit herseninfarct. Op vrijdag 27 januari 2006 werd hij na een herdenkingsdienst in Hoogeveen, in besloten kring gecremeerd.
Stop maar, ik heb zelf een abo op Google...quote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Op 19 november 2005 werd Rick van der Linden getroffen door een herseninfarct waardoor hij een halfzijdige verlamming opliep. Hij overleed twee maanden later op 59-jarige leeftijd in het Universitair Medisch Centrum Groningen aan de gevolgen van dit herseninfarct. Op vrijdag 27 januari 2006 werd hij na een herdenkingsdienst in Hoogeveen, in besloten kring gecremeerd.
ik zuip al lang niet meerquote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... je zuipt, nee dan ben je geen kloon van mij
Je begrijpt niet wat er bedoelt wordt, dus ja....wél jouw kloon.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... je zuipt, nee dan ben je geen kloon van mij
ow....... die dooie zoop?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat er bedoelt wordt, dus ja....wél jouw kloon.
Dat kun je dan weer wel betalen?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stop maar, ik heb zelf een abo op Google...
Oké, dat had ik inderdaad effe niet op tijd doorquote:Op zondag 25 mei 2014 22:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk dan.....want we zijn er niet bijgeweest.
Springveerquote:Op zondag 25 mei 2014 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's waar, ik ben oneerbiedig bezigen Penny vond ik zooooooooo mooi toen
Het was de AVRO.quote:
quote:
Nee je bedoelde Afro. Ik zou meer googelen als ik jou wasquote:Op zondag 25 mei 2014 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]trut
is nog waar ook maar dat bedoelde ik niet
Rick wel, ja...quote:
o jah afroquote:Op zondag 25 mei 2014 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je bedoelde Afro. Ik zou meer googelen als ik jou was
3 glazen melk per dag!quote:
PM is al onderwegquote:Op zondag 25 mei 2014 22:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet je bij MM zijn....die rijke stinkerd heeft een abo bij google....
quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet je bij MM zijn....die rijke stinkerd heeft een abo bij google....
Mooi neuken volgende week donderdagquote:
OKquote:Op zondag 25 mei 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Mooi of niet, dat boeit niet.
De rest is OK...
Ja waarom niet. Leef maar één keerquote:
Ik weet dat nog steeds niet en ik wil het ook niet weten...quote:Op zondag 25 mei 2014 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leerzaam....tot nu wist ik niet dat Soury getrouwd was.
Een verstandig besluit iddquote:Op zondag 25 mei 2014 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet dat nog steeds niet en ik wil het ook niet weten...
Extra vroeg wat?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:07 schreef sig000 het volgende:
Ik ging al extra vroeg vandaag maar toch steeds weer die kut toeristen die beetje lamlullend in de weg lopen.
Ah, knolhollen.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:11 schreef sig000 het volgende:
Als je op de fucking Veluwe gaat wandelen dan kan er een paard voorbij komen op het pad, hoe moeilijk is dat om te begrijpen.?
Het gaat niet zo goed samen denk ik en daarom wordt zondag voorlopig maar weer tijd een rustdag denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, knolhollen.
Kunnen toeristen daar niet tegen of jij niet tegen de toeristen?
Beschouwen als dubbele of driedubbele oxer.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:13 schreef sig000 het volgende:
Neuh, met de hele familie dwars over dat zandpad.
Ik ben maar vol op de rem gegaan, erover springen leek me geen goed idee.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beschouwen als dubbele of driedubbele oxer.
Jij kan dat...
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben maar vol op de rem gegaan, erover springen leek me geen goed idee.
Volume opvoeren op de zondagen dusquote:Op zondag 25 mei 2014 23:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb een draagbaar soundsystem aan de zadelknop hangen.
Yep, dat is de oplossing.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan gewoon zondagen mijden en een andere dag nemen...
Dan had je je gisteren al wel laten zien ...quote:Op maandag 26 mei 2014 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar op het moment dat ik hier dan ineens weer wat post is misschien wel verdacht
Toen nam ik de honneurs waar. Ik ben ook een kloon van Leandra.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan had je je gisteren al wel laten zien ...
Ik ken Leandras kloons van binnen en buiten Disanaquote:Op maandag 26 mei 2014 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen nam ik de honneurs waar. Ik ben ook een kloon van Leandra.
Bah wat vies, dat hoef ik niet te weten.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken Leandras kloons van binnen en buiten Disana
Begin er dan ook niet overquote:Op maandag 26 mei 2014 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Bah wat vies, dat hoef ik niet te weten.
We hebben MPD, weet je nogquote:Op maandag 26 mei 2014 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet het natuurlijk al, want je bent mijn kloon
DUHquote:Op maandag 26 mei 2014 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met onze DID heb ik dus niets gemist....
DID not miss anything
Ik ben altijd weer blij dat ik het ben want dan kan ik het niet meer worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:15 schreef chufi het volgende:
Trusten allen... Veel plezier nog.. Mij krijgen jullie niet gek..
Een Saab toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:23 schreef Leandra het volgende:
Oh............ Dick![]()
Mijn auto komt uit Heemstede![]()
Ik weet alleen niet meer hoe die knul heet waar ik hem gekocht heb
Yep... ik zie dat hij nu een leuke cabrio heeft staan, maar die is geīmporteerd en daar heb ik geen zin in.quote:
Een auto is mijn werkpaard en motor doe ik niet meer omdat ik teveel bekeuringen krijg dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... ik zie dat hij nu een leuke cabrio heeft staan, maar die is geīmporteerd en daar heb ik geen zin in.
Al even afgezien van wat andere dingen aan die auto waarvan ik zeg "neuh..."![]()
Bij ons is hij er puur voor het vervoer, en dat moet een beetje veilig en comfortabel zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een auto is mijn werkpaard en motor doe ik niet meer omdat ik teveel bekeuringen krijg dan.
Ik moet ruimte hebben en niet te snel.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij ons is hij er puur voor het vervoer, en dat moet een beetje veilig en comfortabel zijn.
Die Saab is vooral snel wanneer je het nodig hebt, en dat is wel lekker. Maar ik ben niet meer zo van het blazen, hoewel het wel een auto is waar je makkelijk (te) hard in zou kunnen rijden, maar het is geen auto die er om zeurt de snelheidslimieten te negeren.quote:
Ik snap dat wel maar kan me soms wat moeilijk inhouden als het kan.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die Saab is vooral snel wanneer je het nodig hebt, en dat is wel lekker. Maar ik ben niet meer zo van het blazen, hoewel het wel een auto is waar je makkelijk (te) hard in zou kunnen rijden, maar het is geen auto die er om zeurt de snelheidslimieten te negeren.
En als ik echt en keer ruimte nodig heb dan hang ik wel een aanhanger aan trekhaak, maar voorlopig zie ik hier geen station komen.
Ik denk dat er eerder een cabrio komt dan een station, maar een cabrio als daily is geen doen, dus dan zou er een zuinige stadsauto bij moeten, en wat dat betreft is de keuze wat beperkt, want zo'n klein gebakje zie ik niet zitten en een auris hybride is nog te duur.
Voorlopig dus gewoon deze auto.
M'n neefje presteert het zelfs om met een Prius (van z'n moeder) vaste klant van het CJIB te wordenquote:Op maandag 26 mei 2014 02:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik snap dat wel maar kan me soms wat moeilijk inhouden als het kan.![]()
Met het gebakje wat ik nu heb kan het gewoon niet meer.
Ik ben dol op mijn Peugeot, ook als ik vol gas geef issie nog traag.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
M'n neefje presteert het zelfs om met een Prius (van z'n moeder) vaste klant van het CJIB te worden
Ga slapen, man...quote:Op maandag 26 mei 2014 08:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben dol op mijn Peugeot, ook als ik vol gas geef issie nog traag.
quote:Op maandag 26 mei 2014 08:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb soms wat last van een verstoord ritme.
Kunt u dat verstaan wat hij zingt?quote:
goh zong Robert Long dat?quote:
Zijn die dingen normaal zo duur?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:24 schreef MadMaster het volgende:
iBood hunt is gaande.
Pak snel mee die aanbieding!!
[ afbeelding ]
Als je heel erge jeuk hebt wel...quote:Op maandag 26 mei 2014 12:56 schreef FANN het volgende:
ahhhhhhhhh maar er zitten ribbeltjes opscheelt dat?
Overal (hoewel ik nog vrijwel rimpelloos ben), behalve daar...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..
volgens mij krijgen jullie die ribbeltjes vanzelf wel als je oud genoeg wordt
ow...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Overal (hoewel ik nog vrijwel rimpelloos ben), behalve daar...
Ik heb in mijn hele leven nog geen 10 condooms gebruikt en dan de helft nog om voor de fun op te blazen.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij toch niet nodig bij je vrouw, scheelt weer een bak geld zo te zien
Ik heb helemaal nog nooit en condoom gebruiktquote:Op maandag 26 mei 2014 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog geen 10 condooms gebruikt en dan de helft nog om voor de fun op te blazen. Donderdag met Soury misschien wel...
Ik sluit niks uit...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]was ik zeker al naar mijn nest? of ik heb niet opgelet
Vroeg onder de wol...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was al weg denk ik, niet persé slapen, maar douchen en film kijken enzo
Ik ben een TV-o-beet, ik kijk zelden TV.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:38 schreef FANN het volgende:
Bijna iedere avond een paar afleveringen van Shameless...
Gewone TV is ook meestal geen klote aan, die series zijn gedownload, anders moet je na elke aflevering een week wachten, ik haat datquote:Op maandag 26 mei 2014 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben een TV-o-beet, ik kijk zelden TV.
Al die series zeggen me dus helemaal niets...
Ik word gestoord van de reclames, dus de commerciële zenders kijk ik al bijna helemaal niet...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewone TV is ook meestal geen klote aan, die series zijn gedownload, anders moet je na elke aflevering een week wachten, ik haat dat
Daarom is dat downloaden ook zo ideaal, geen reclamesquote:Op maandag 26 mei 2014 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word gestoord van de reclames, dus de commerciële zenders kijk ik al bijna helemaal niet...
Ik begin er niet eens aan, heb geen zin om de hele avond voor de TV te hangen...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Daarom is dat downloaden ook zo ideaal, geen reclames
mwa... 2 afleveringen gezien, is niet de hele avond joh..quote:Op maandag 26 mei 2014 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan, heb geen zin om de hele avond voor de TV te hangen...
Dat valt nog mee, maar ik ken figuren die in een heel weekend een heel seizoen aan afleveringen er door heen jagen...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa... 2 afleveringen gezien, is niet de hele avond joh..
Hebben wij ook wel eens gedaanquote:Op maandag 26 mei 2014 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, maar ik ken figuren die in een heel weekend een heel seizoen aan afleveringen er door heen jagen...
Nah.. gewoon bewaren, komt misschien nog een keer van pasquote:Op maandag 26 mei 2014 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb een tablet vol met films.
Al 2 jaar, nog niks van gezien...
Ik heb geen televisie hier.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben een TV-o-beet, ik kijk zelden TV.
Al die series zeggen me dus helemaal niets...
die heb ik ook gezienquote:
beter als een losse veterquote:
Begin jij ook al, nummer vijf ja ik had het al gelezen. Ik hoop voor hem dat het gelukkig is. Toffe kerel 70 al, minder kieskeurig zo te zienquote:Op maandag 26 mei 2014 14:48 schreef MadMaster het volgende:
Zure Soury, kijk nou eens...
http://www.telegraaf.nl/t(...)uwelijk_Faber__.html
Ik had je vandaag nog niet 'gesproken'...quote:Op maandag 26 mei 2014 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Begin jij ook al, nummer vijf ja ik had het al gelezen. Ik hoop voor hem dat het gelukkig is. Toffe kerel 70 al, minder kieskeurig zo te zien
Omdat je geen tv hebt en vaak hebben gristelijken ook geen tv.quote:
hadden ze eindelijk tijd om te neuken zonder kinderenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:09 schreef Treehut362 het volgende:
en mijn ouders moesten dan de hele ochtend alleen
nee ik vind nix aan tv , trouwens er stonden vanochtend wel twee jehova's voor de deur.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat je geen tv hebt en vaak hebben gristelijken ook geen tv.
Geinige quote van mezelf
Gristelijken neuken nietquote:Op maandag 26 mei 2014 19:11 schreef sacha het volgende:
[..]
hadden ze eindelijk tijd om te neuken zonder kinderen
zo bedoelde ik hetquote:Op maandag 26 mei 2014 19:11 schreef sacha het volgende:
[..]
hadden ze eindelijk tijd om te neuken zonder kinderen
vandaar dat ze zoveel kinderen hebbenquote:
Dat komt door de onbevlekte ontvangenis.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
vandaar dat ze zoveel kinderen hebben
veel zegquote:Op maandag 26 mei 2014 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt door de onbevlekte ontvangenis.
Mijn gristelijke nicht heeft 13 kinderen
lekker maar het is maar 1 uur in de week en aan het eind is er ontspanningsoefeningquote:
Mijn ex schoonfamilie had er ook 9 en die van de vrouw van mn ex-zwager 17 of zoquote:Op maandag 26 mei 2014 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt door de onbevlekte ontvangenis.
Mijn gristelijke nicht heeft 13 kinderen
Maar als je wilt dat het sporten ook echt effect heeft moet je minimaal 2 x per week.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
lekker maar het is maar 1 uur in de week en aan het eind is er ontspanningsoefening
Vertel nog eens wat over die aardige moeder van je.quote:
Dus jij hebt het lichaam van een jonge God?quote:
ouwe ventquote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij hebt het lichaam van een jonge God?
Post eens een foto
Alle vrouwen hier zijn mannen die zich voordoen als vrouw.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik altijd gedacht dat Deisyy een meisje was
Klopt wel. Ik ben in werkelijkheid een bouwvakker uit Helmond.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle vrouwen hier zijn mannen die zich voordoen als vrouw.
Vrouwen doen niet aan internet.
Me...quote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt wel. Ik ben in werkelijkheid een bouwvakker uit Helmond.
Een bouwvakker kan ik prima mee leven, maar Helmond, daar schrik ik toch wel even van....quote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt wel. Ik ben in werkelijkheid een bouwvakker uit Helmond.
Vrijdag MM, mijn outfit is klaar en ik heb er zin inquote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Ben je al naar de Toppers geweest, Dees?
Ik zag de recensies afgelopen weekend..
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik altijd gedacht dat Deisyy een meisje was
En nog de verkeerde kant van het spoor ook. Maar ik ben homo, telt dat positief?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een bouwvakker kan ik prima mee leven, maar Helmond, daar schrik ik toch wel even van....
Die babyfoto met volgepiste luier is wel schattig!quote:
Chufi, ben jij het?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt ze ook hier dumpen:
40+ / Foto's als kind
Treden ze alleen tijdens de weekends op dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrijdag MM, mijn outfit is klaar en ik heb er zin in
Een positieve homo? Mwah....laat maar.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
En nog de verkeerde kant van het spoor ook. Maar ik ben homo, telt dat positief?
Is dat een vent in je avatar?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een positieve homo? Mwah....laat maar.
Blijkbaar, ik wist ook niet dat ze er afgelopen zaterdag al stonden, maar dat was volgens mij een ingelast concert.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Treden ze alleen tijdens de weekends op dan?
Ach, de Arena staat toch leeg momenteel...
Alias 'De Berenhap'...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die had het een tijdje met Jaap. Jaap van de patatkraam.
Misschien voor de Staatloterij kneusjes, als generale repetitie.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik wist ook niet dat ze er afgelopen zaterdag al stonden, maar dat was volgens mij een ingelast concert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |