Lust je chineesquote:Op zondag 25 mei 2014 21:27 schreef Treehut362 het volgende:
Ik vind jullie niet echt gastvrij ik zit hier pas 2 dagen.
ja maar liever zonder vleesquote:
Een kloontje toch welquote:
Wen er maar aan. Allemaal tokkies hier.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:27 schreef Treehut362 het volgende:
Ik vind jullie niet echt gastvrij ik zit hier pas 2 dagen.
Dat is ook wel okquote:
en afgelikte boterhammenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Allemaal tokkies hier.
Nee, ze is veel te grappigquote:Op zondag 25 mei 2014 21:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je Soury nou eindelijk al eens op negeren gezet?
Dat wil ze nietquote:Op zondag 25 mei 2014 21:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je Soury nou eindelijk al eens op negeren gezet?
u bent reeds gerapporteerdquote:
Je bent niet erg grappig. Maar dat weet je zelf ook welquote:
yepquote:Op zondag 25 mei 2014 21:40 schreef Treehut362 het volgende:
Ik snap dat >>open nieuw deel<< niet zo goed. Wat is dat met een nummer ogehoogd ofzo.
Voorlopig hoef je dat hier niet te doen...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:40 schreef Treehut362 het volgende:
Ik snap dat >>open nieuw deel<< niet zo goed. Wat is dat met een nummer opgehoogd ofzo.
dat gaat automatisch zekerquote:Op zondag 25 mei 2014 21:40 schreef Treehut362 het volgende:
Ik snap dat >>open nieuw deel<< niet zo goed. Wat is dat met een nummer opgehoogd ofzo.
dat topic wordt dan helemaal met een rood blok onderaan...
Nee daar moet je een abo voor hebbenquote:
Karina!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou eens op met voerenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
na 300 posts is een topic automatisch gesloten
http://www.gemiva-svg.nl/42924/De_Nesse.htmlquote:Op zondag 25 mei 2014 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
We hebben hier geen mods![]()
en dat méén je toch niet?
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Karina!
Ja,eigenlijk wel !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste poging is al geweest....quote:Op zondag 25 mei 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorlopig hoef je dat hier niet te doen...
Ik ben als de dood om op die link te klikkenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://www.gemiva-svg.nl/42924/De_Nesse.html
Ik hou niet alles bij hier...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerste poging is al geweest....
40+ / Gisteren schapen scheren. Dit moet elk jaar gebeuren.
Ik wist hetquote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
slecht gewetenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben als de dood om op die link te klikken
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapten organisatie website.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben als de dood om op die link te klikken
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,eigenlijk wel !Allemaal de schuld van Deisyy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft me bevolen om niet meer zo vriendelijk te zijn als gisteren en gewoon weer de oude zeikende bromsnor te zijn.
ja daar was ik gister-middag ik vind dat wel grappig die schapen zonder jasquote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Omdat ik er niet had gepost waarschijnlijk.quote:
Ow... ja ik weet niet of je eigenlijk vriendelijk bent of een bromsnor, dus maakt mij niet uitquote:Op zondag 25 mei 2014 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Deisyy.![]()
Ze heeft me bevolen om niet meer zo vriendelijk te zijn als gisteren en gewoon weer de oude zeikende bromsnor te zijn.
Kan ik me voorstellen....al die 15 topics in 40+ is natuurlijk ook wel erg veel op onze leeeftijd.quote:
Dat zijn hier de buren dat is een dag-opvang voor die mensen dan hoeven ze niet de hele dag thuis te zitten.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapten organisatie website.
Kan je hebben...
Dat denk ik ookquote:Op zondag 25 mei 2014 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ik er niet had gepost waarschijnlijk.
Blijf maar op je zolderkamerquote:Op zondag 25 mei 2014 21:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat zijn hier de buren dat is een dag-opvang voor die mensen dan hoeven ze niet de hele dag thuis te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |