abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140413376
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:18 schreef -J-D- het volgende:
Irriteren is géén wederkerig werkwoord.
En ik vind het irritant dat je dat niet weet.
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
pi_140413621
Aan complot theorieën, die steeds opgevoerd worden.
Script of niet, er moet tievie gemaakt worden, maar mijns inziens komt er veel uit de bewoners zelf en hebben ze zat vrijheden
pi_140413655
quote:
4s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:17 schreef lafrasco het volgende:
Ik irriteer me aan die boerige zware-shag-stem van vanas :r en isa met d'r blije baldadige drukke gedrag |:(
Lekker boeiend hoe iemands stem klinkt of is als diegene zichzelf is..-O-
"Genoeg van dat gezeik"
pi_140414752
Ik irriteer me aan:

-Vanas met haar gebaas en die rottige toon die ze altijd tegen anderen aanslaat. Ook omdat alles moet gaan zoals zij wil en anders is ze boos.
-Lotje omdat ze prinses is en alles voor elkaar krijgt, mede door anderen voor haar karretje te spannen. Ze doet alleen dingen uit eigenbelang en vindt kleding belangrijker dan eten.
-Lau omdat ze denkt stoer te zijn en zeker na haar "groene" actie met Vanas.
-Giogio omdat hij geen ruggengraat heeft en iedereen laat doen wat ze willen, terwijl hij juist de hand op de knip moet hebben.
-Ruud omdat hij dom en rancuneus is en alleen maar geld kost. En omdat hij popi wil zijn voor de kijkers, goede doelen doen hem niets.
-Billy omdat er weinig dame in haar zit, altijd gelijk denkt te hebben en te lam is dat ze uit haar ogen kijkt.
pi_140416314
Aan dat "Gozerrr" wat iedereen constant roept naar elkaar. Walgelijk.
pi_140420657
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 02:06 schreef cocakoala het volgende:

[..]

Lekker boeiend hoe iemands stem klinkt of is als diegene zichzelf is..-O-
Is ook helemaal zo, heb verder niks tegen haar, alleen d'r stem irriteert me.
En omdat ik er extra oplet is het ook mijn probleem.
pi_140420693
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:35 schreef Xs2Shanna het volgende:
Aan dat "Gozerrr" wat iedereen constant roept naar elkaar. Walgelijk.
Is heel misselijk ja _O-
pi_140420809
Het ergert mij dat mensen hun eigen topic volplempen met opmerkingen op anderen , als ware zij een topic-houder die zelf de totale controle over het topic wensen te houden.
Laat los.
bij mij is er een steekje los, dat moeten ze vooral niet vastmaken...
pi_140421110
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:01 schreef noddy1 het volgende:
Het ergert mij dat mensen hun eigen topic volplempen met opmerkingen op anderen , als ware zij een topic-houder die zelf de totale controle over het topic wensen te houden.
Laat los.
Dat mag toch, maar het gaat over utopia lief schandknaapje xxx
pi_140421844
Gefrustreerd?
pi_140423568
Mij irriteert het mateloos dat ik toch blijf kijken ondanks dat ik me intussen de rambam erger aan iedereen daar. Met name sinds de komst van Marije, een totaal oninteressante toevoeging.
Het ergste vind ik de misplaatste arrogantie van de nietsnutten, zoals ze zich uitlaten over de (oudere) bewoners die wel het begrip "utopia" begrepen hebben. Ze gedragen zich alsof ze superieur zijn met hun belachelijke opleidingen (als ze die al hebben), laat staan dat ze enige ervaring hebben op welk gebied dan ook. Kijk bijvoorbeeld hoe zo'n Giorgio met de meest simpele boekhouding geen raad weet en zich met grootspraak toch interessant waant.
Het grootste deel van de bewoners is te stom om uit hun ogen te kijken, incl. Rienk en Nicoline.
Als ik dan toch (tot op zekere hoogte) favo's zou moeten aanwijzen: Dennis, Isabel (hoewel die ook vaak behoorlijk irritant is), Ron, Emil, Aike.
pi_140423576
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door noddy1 op 27-05-2014 13:50:32 ]
bij mij is er een steekje los, dat moeten ze vooral niet vastmaken...
pi_140455836
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:33 schreef Joezi het volgende:
taalnazi's topic w/
Taal:

en NAZI:

In één woord.....
  woensdag 28 mei 2014 @ 02:02:09 #64
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_140456430
Utopia wordt steeds meer een sociale instelling :r

Laura met haar oudjes, knutselen met mongooltjes, Nicoline met haantjes en al dat groene gezeik :r
pi_140458211
De ranzigheid van Ruud: tafelmanieren heeft hij niet, en hij duikt regelmatig op iets wat voor mens moet doorgaan.
Laura's stoerheid: over Billy: "Als ik haar in het echt was tegengekomen, dan had ik iemand haar in elkaar laten staan en van een afstand staan genieten."
Dramaqueen Lot: :r
De kortzichtigheid van Rienk is inmiddels weer vermakelijk geworden. Snap goed dat die jongen onder een brug wil liggen, de maatschappij kots zo'n figuur graag uit.

En idd: de regie. De inwoners zijn veel te verwend, ze zitten gewoon dagelijks te wachten op opdrachten van achter om leuke tv te maken. Het concept Utopia is al ver te zoeken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_140466043
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:44 schreef Bosvleermuis het volgende:

[..]

Jammer ... Misschien komt er ooit een tweede poging tot Utopia waarin volstrekt andere intelligenties zitting nemen. Misschien via de VPRO o.i.d.
Zoiets hoop ik ergens ook maar ik ben bang dat er dan weer veel van die mediageile typetjes gecast gaan worden. Ik lees nl net de streamverslagen en zie daar een opmerking van Nicolien dat ze, nadat Utopia is gestopt, een mediatraining krijgen! Soms denk ik wel dat veel van de bewoners menen dat er een giga tv-carriere op hun ligt te wachten. Zelf zou ik heel graag geen een van allen na afloop van het programma ooit weer willen zien. :)
pi_140466098
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:32 schreef carlito2525 het volgende:
Dat hele lamlendige zooitje wat daar zit op kosten van ons die kijk en luistergeld betalen.Een stelletje nietsnutten die denken met 1 uur werk per dag miljonair kunnen worden en de rest van de dag rondhangen en ranzigheid vertonen.
Mensen die denken de wijsheid in pacht te hebben maar het verstand van een kleuter bezitten.
de ene heeft nog meer hulp nodig als de ander en dan nog denken dat ze het hiermee helemaal gaan maken in de echte wereld.
De zelfingenomenheid van dat stelletje infantiele rampdebielen over dat heel het land hun kicke vind

Oh en ik vergat het stelletje achter de knoppen die deze ongein verzinnen.Die hebben ook geen leven
Zo heb ik iedereen gehad?Nu weer snel streamen :W Dank U
pi_140472546
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:20 schreef syllys het volgende:

[..]

Zoiets hoop ik ergens ook maar ik ben bang dat er dan weer veel van die mediageile typetjes gecast gaan worden. Ik lees nl net de streamverslagen en zie daar een opmerking van Nicolien dat ze, nadat Utopia is gestopt, een mediatraining krijgen! Soms denk ik wel dat veel van de bewoners menen dat er een giga tv-carriere op hun ligt te wachten. Zelf zou ik heel graag geen een van allen na afloop van het programma ooit weer willen zien. :)
Een aantal voorwaarden met betrekking tot zo'n casting zou, mijn inziens, o.a. moeten zijn dat deze personen ruime ervaring hebben met het geven van lezingen; presentaties; workshops en het gewoon zijn om op een constructieve wijze te discussiëren, daarbij uiteraard kennis hebben van vergadertechnieken en besluitvorming. De kandidaten zouden breed georiënteerd, maar tevens deskundig moeten zijn op eigen terrein.

Geen van de huidige Utopianen komt in aanmerking, dat zal duidelijk zijn.
De gemiddelde leeftijd van zo'n Utopia-2 zal ook opmerkelijk hoger liggen ...
Wie weet, zou toch aardig zijn, wordt iets in deze strekking, ooit nog eens ergens opgepakt.
In dat geval HOOP ik dat er geen Regie is die zich de taak stelt om sturing te moeten geven.
Anders is zo'n Utopia-2 alvorens te starten reeds een (tweede) flop.
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140542436
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:31 schreef Bosvleermuis het volgende:

[..]

Een aantal voorwaarden met betrekking tot zo'n casting zou, mijn inziens, o.a. moeten zijn dat deze personen ruime ervaring hebben met het geven van lezingen; presentaties; workshops en het gewoon zijn om op een constructieve wijze te discussiëren, daarbij uiteraard kennis hebben van vergadertechnieken en besluitvorming. De kandidaten zouden breed georiënteerd, maar tevens deskundig moeten zijn op eigen terrein.

Geen van de huidige Utopianen komt in aanmerking, dat zal duidelijk zijn.
De gemiddelde leeftijd van zo'n Utopia-2 zal ook opmerkelijk hoger liggen ...
Wie weet, zou toch aardig zijn, wordt iets in deze strekking, ooit nog eens ergens opgepakt.
In dat geval HOOP ik dat er geen Regie is die zich de taak stelt om sturing te moeten geven.
Anders is zo'n Utopia-2 alvorens te starten reeds een (tweede) flop.
Je hebt prima ideeen over een eventueel vervolg, ik mis wel mensen die plannen kunnen uitvoeren die met hun handen werken. Maar buiten dat kan ik me niet voorstellen dat 1 van de weldenkende personen die jij voorstelt zich zou lenen voor zo'n programma.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 17:05:40 #71
423423 aimbotguru
aimbot is cool
pi_140542999
Ik irriteer me mateloos aan het feit,dat ze maar zitten te dwepen over "biologisch" , duurzaam etc.maar over spotgoedkope kleding uit derde wereld landen ,vaak gemaakt door kinderhandjes,daar heeft niemand het over in Utopia...
Vooral van Nicolien zou je anders verwachten,kuikens,die moeten gered worden,kinderarbeid en dergelijke,tja,daar hebben we niets mee...ver van m'n bed show...
Zorg ,dat je met een goede boodschap naar buiten komt,Utopia is daar een pracht platform voor...een markt met duurzame kleding,kleding die gemaakt is van produkten die het milieu niet belasten.
Kleding die gemaakt wordt in fabrieken en landen waar werknemers met respect worden behandeld...waar werknemers een fatsoenlijk loon krijgen,waar de werkomstandigheden goed zijn.
Iedereen heeft dagelijks met kleding te maken,toch weten we meestal bar weinig over de kleren die we dragen,waar komen deze vandaan,wie heeft ze gemaakt,wat hebben mensen die ze gemaakt hebben ermee verdiend ...
Ik weet zeker,dat de antwoorden op deze vragen ons doen schrikken.
Uit onderzoek is gebleken dat veel van de kleding in onze winkels tegen lage lonen en onder slechte arbeidsomstandigheden door vrouwen en kinderen worden gemaakt.
Vrouwen die werken voor een habbekrats lange dagen in de fabrieken in de Derde Wereld of in illegale ateliers en thuis in ons deel van de wereld,zelfs in Nederland en elders in Europa...
Voorbeeld ;
Als je een spijkerbroek koopt,ga je niet direct denken,wie heeft deze gemaakt is er misschien kinderarbeid aan te pas gekomen ?
Toch is die vraag niet zo raar.
In China wordt namelijk onder erbarmelijke omstandigheden in fabrieken gewerkt aan broeken die bij ons in de winkels liggen.
Filmmaker Micha Peled heeft hierover een schokkende documentaire gemaakt, China Blue.
Een film over kinderen in grote stoffige hallen,een schamel loon,en wasknijpers op hun ogen om ze open te houden...

[ Bericht 0% gewijzigd door aimbotguru op 30-05-2014 17:17:53 ]
  zaterdag 31 mei 2014 @ 08:37:31 #72
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_140562216
Mijn grootste teleurstellen/ergernis was het gebrek aan interactie met de bewoners. Ja alleen voor bezoekers. Iets waar men veel meer van verwacht had waarschijnlijk.
Wat dat betreft staat het imo nog steeds met de benen in het verleden. Er is gekozen voor dat kijkers met dezelfde passiviteit kijken als voor het internettijdperk. Er is zo weinig mee gedaan.
In sommige opzichten nog een stap terug zelfs. Kijkers hebben niet noemenswaardige invloed op stemmingen en exits. Contact, via zgnd 'fanmail' is geschrapt. Zelfs mails om mee te doen met projecten zoals de haantjes komen blijkbaar niet eens meer aan of worden niet beantwoord.

Een gemiste kans. Het genre had een stap vooruit kunnen zetten. Niet verwonderlijk dat er zoveel oude(re) mensen op de events afkomen imo. Maar de jongeren (de meeste interessante doelgroep) wordt amper bereikt.

Dan al die mensen die geen mogelijkheid hebben te bezoeken. Deze programa's zijn ideaal voor mensen die aan huis gebonden zijn of op andere manieren geen mogelijkheden hebben te bezoeken. Voor hen is er alleen passief consumeren. Geen participatie.

Het is bij gratie van de fora dat er iets is waar je aan mee kunt doen. Met een groep samen kijken en commentaar leveren. Zonder dat zou er bar weinig overblijven want de officiele site is prut wat dat betreft.

Al zou het maar zijn dat er periodiek brieven, mails en kaarten van kijkers bezorgd zouden worden. Screen ze van tevoren op info die ze niet mogen weten, onnodig schelden en andere rare dingen en de rest in een grote postzak naar binnen gooien.

Ik wil geen passieve kijker zijn. Heb niet voor niks mijn TV al jaren de deur uit. Iets wat ik steeds meer zie in mijn vrienden en kennisenkring. Ik heb dingen gekocht, zoals een schilderij van Isa, om zo van de minimale mogelijkheden gebruik proberen te maken. Ook niet echt geslaagd.

Erg jammer dat er niet veeeeel meer gebruik is gemaakt van alle communicatiemiddelen die we tegenwoordig hebben. Er was al met al weinig vernieuwends aan.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_140563736
Ik ben nu naar de opname van gisteren aan het kijken (opname zodat ik door de saaie momenten zoals de sponsormomentjes (post) heen kan spoelen). Met die Charlotte kan je lachen. De laatste weken maakte ze zichzelf al goed belachelijk:
• hoop gezeur omdat het evenwicht in de groep wat verschoof richting duurzaam, gezond, sport en andere voor haar enge dingen. :')
• etaleren van onzekerheid op het moment dat de jongen met wie zij had gezoend ook met een frisser, aantrekkelijker en jonger meisjes zoende.
• hoop geroddel, niets nieuws onder de zon

Nu begon ze weer te zeuren over kleding. Mevrouw vond het belangrijker om frisdrank mee te nemen dan kleding en ze koos ervoor om haar zakgeld te besteden aan kankerstokjes in plaats van kleding. Tja, dan zit je inderdaad maandenlang met weinig kleding. Wat dacht je er van om een paar weken geen kankerstokjes en alcohol van je zakgeld te kopen maar kleding? Zomaar een gek idee.
Man, wat is zij toch een onnozele gans.

Heerlijk om je te kunnen ergeren aan iets wat totaal onbelangrijk is. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 1 juni 2014 @ 00:21:38 #74
423423 aimbotguru
aimbot is cool
pi_140586839
Ik irriteer me ontzettend vaak aan de zoon van god,Rienk.
Hij probeert Nico te hersenspoelen ,"je moet met me neuken" en al het andere gal wat hij tegen haar uitspuwt...

Nico,als jij er niet was,dan had ik de akker gedaan...
  zondag 1 juni 2014 @ 00:24:00 #75
423423 aimbotguru
aimbot is cool
pi_140586912
Foutje,sorry
  zondag 1 juni 2014 @ 00:25:36 #76
423423 aimbotguru
aimbot is cool
pi_140586953
Foutje
pi_140587001
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:47 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik zie dat zwaaien een therapie is wat ze je aanleren om zo minder geconfronteerd te worden met je tekortkomingen. Zal vast wel een fijn gevoel geven, wanneer je iedere zondag de familie uitzwaait bij de poort.
Eén woord: geniaal _O- _O-
I feel kinda Locrian today
pi_140587428
Het gefriemel/gepluk van Vanessa, aan haar lippen
pi_140589214
1) Nicolien: het langdurige gezever van haar dat meestal over eten gaat en de plantjes. Ook erger ik mij aan haar spraak. Ze heeft een zeer vreemde intonatie en spreekt daardoor vaak onverstaanbaar. .

2) Ron irriteert mij mateloos met zijn musical. Ook zijn oubollige "grapjes" die hij altijd herhaalt,
Iemand vraagt: "wat kost dat?" Ron met een voldaan hoofd :"twee keer de helft".Daarna zegt hij dat nog een keer. Niemand lacht.
Iemand vraagt: "hoe laat ie het"? "Ron:"tijd om een horloge te kopen." Dit herhaalt hij en er lacht weer niemand. Hij zit echt vol met deze onzin.

3) Marije: heeft weinig interessante gesprekken. Reageert tijdens een gesprek meestal met: "ja, ja, ja,snap ik." Kijkt wezenloos uit haar ogen. Hangt er maar een beetje bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Geenfrietmaarpatat op 01-06-2014 03:20:07 ]
Leipe shit ouwe
  zondag 1 juni 2014 @ 02:57:42 #80
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_140589617
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ook erger ik mij aan haar spraak. Ze heeft een zeer vreemde intonatie en spreekt daardoor vaak onverstaanbaar. .
Dit heeft ze uitgelegd en kan ze zelf weinig aan doen; haar tongriem/toompje van de tong was te kort en daar is ze aan geopereerd, ze moet erg opletten om duidelijk te praten. Vooral als ze moe is heeft ze daar moeite mee.
  zondag 1 juni 2014 @ 08:36:11 #81
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_140590720
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:18 schreef -J-D- het volgende:
Irriteren is géén wederkerig werkwoord.
En ik vind het irritant dat je dat niet weet.
Het is zelfs geen wederkerend werkwoord.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_140595860
Hallo Mensen,

ik kan maar niet begrijpen dat deze inwoners niet veel meer uit hun verblijf in utopia halen.
het lijkt mij juist de bedoeling om meer je eigen agrarische samenleving te creéren om zo verder te komen als utopia zijnde.
deze huidige inwoners zijn hier met het doel gekomen om er lekker een jaartje tussen uit te gaan en te genieten van het zo weinig mogelijk doen.
tevens is de redactie de beslissende factor als het gaat om elimineren, dit valt natuurlijk ook niet goed te praten. Is naar mijns inziens veel te commercieel opgezet.
verder wel leuk om te kijken vooral als ze weer '' effe centraal'' moeten. wat ik best wel irritant vindt.
ik erger me ook echt kapot aan het ''gozer'' gedrag van de mannen in utopia en het '' ach lieverd en het altijd maar knuffelen'' van de vrouwen.
graag jullie mening hierover.

grt,

uitgescheurde in de scheiding gekamde klapanus
dikke ondergekotste zweetanus
pi_140602250
Vanaf het begin irriteer ik mij aan 2 utopianen, omdat zij een bijzonder irritant gedrag hebben. Blijkbaar hebben zij de macht dat alles om hun draait en verpesten zij utopia met hun opdrukkende invloedbare gedrag op andere utopianen. De eerste was Hakim (is er gelukkig niet meer) en de 2de is Charlotte.

En natuurlijk vind ik luie Billy ook helemaal niets. De hele dag luieren en af en toe een schildersdoek besmeren met kinderlijke geklieder en dat kunst noemen. Ze voegt weinig toe. Net als haar vriendje.

De meeste utopianen hebben gedragsproblemen, psychische problemen of een verslaving. Het is net een gesloten kliniek waar ze even veilig op vakantie kunnen zonder dat zeurende familie/vrienden of instanties hun lastig kunnen vallen.

Het is dat Brandon uit Sliedrecht weer gevonden is, want ik dacht even dat deze binnenkort zou opduiken in Utopia. :')
  zondag 1 juni 2014 @ 17:48:59 #84
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140602311
Let op, als jij daar zou zitten dan zou jij waarschijnlijk ook een beetje gek worden. ;)
Misschien moet je wel een beetje gek zijn om daar te gaan zitten?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_140695978
Aan sommige mensen hier. In plaats van wat zinnnigs te melden zijn er types die alleen maar komen zeiken over alles wat ze zien op de streams. Waarom kijk je dan Utopia? Heb je dan geen leven en ben je achtelijk ofzo? 8)7
pi_140776699
Krijg geen groot scherm meer.Zwaar irritant
  vrijdag 6 juni 2014 @ 13:40:18 #87
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_140778051
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
2) Ron irriteert mij mateloos met zijn musical. Ook zijn oubollige "grapjes" die hij altijd herhaalt, Iemand vraagt: "wat kost dat?" Ron met een voldaan hoofd :"twee keer de helft".Daarna zegt hij dat nog een keer. Niemand lacht.Iemand vraagt: "hoe laat ie het"? "Ron:"tijd om een horloge te kopen." Dit herhaalt hij en er lacht weer niemand. Hij zit echt vol met deze onzin.
Dit zijn gewoon klassiekers hoor _O-
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_140778332
Voornamelijk aan de mensen die dit actief volgen en de bek vol hebben over lamlendige nietsnutten die ze 6 uur per dag aan het bekijken zijn..
pi_140778569
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:48 schreef Deshain het volgende:
Voornamelijk aan de mensen die dit actief volgen en de bek vol hebben over lamlendige nietsnutten die ze 6 uur per dag aan het bekijken zijn..
Alleen die van 6 uur per dag?
Dan sla je een grote groep over. :D
pi_140778745
Prima dat het wordt uitgezonden, je hoeft er niet naar te kijken.
Maar als je de Telegraaf opent wil ik nieuws lezen en niet de bed avonturen binnen Utopia. :)
pi_140806193
Wat te denken van de moraal van Billy? Ze vond het geen probleem als haar vriendje Ruud het geld van de groep zou verduisteren en weggeven. Laatst is een schilderij van haar, dat als grap voor ¤ 20,00 te koop stond, verkocht en stond Billy op haar achterste benen. Hoe hypocriet kan je zijn?
pi_140821306
Die musical van Ron komt mij de strot uit. Waarom doen ze daar in hemelsnaam aan mee?
  zondag 8 juni 2014 @ 08:15:09 #93
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_140824491
Aan de slechte wifi in Turkije. *Gaat alles terug lezen*
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  zondag 8 juni 2014 @ 08:26:14 #94
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_140824545
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:00 schreef GirlLaura het volgende:
Prima dat het wordt uitgezonden, je hoeft er niet naar te kijken.
Maar als je de Telegraaf opent wil ik nieuws lezen en niet de bed avonturen binnen Utopia. :)
Dan lees je toch echt de verkeerde krant. ;)
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_140906466
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 08:26 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Dan lees je toch echt de verkeerde krant. ;)
De krant zelf is leuk en goed, maar ik doelde erop dat Utopia al veel op tv is en dat het niet nóg verder uitgelicht hoeft te worden. Daar zijn programma's zoals Show Laat voor.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:57:26 #96
419992 Meerwaarde
because i'm worth it
pi_140915790
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 08:36 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Het is zelfs geen wederkerend werkwoord.
Is het foutief gebruik van het woord irriteren niet groot geworden tijdens BB1? Volgens mij irriteerde Sabine zich ook overal aan.
meer·waar·de (de; v) - 1 extra waarde
pi_140928185
Laura die doet alsof ze een stoere meid is maar altijd als er ruzie is gaat ze weglopen of huilen :')
pi_140978851
Weer een hypocriet gesignaleerd. Rienk die het aan het begin van Utopia stiekem al het geld van de groep wilde weggeven had laatst een probleem met Isabelle omdat deze een fles rum en een fles cola van het restaurant had gepakt om wat van te drinken wat ze de volgende dag aan Vanessa zou melden. Volgens Rienk had ze er vanaf moeten blijven omdat dit aan de groep behoort, zelf vergetend wat hij eerder van plan was met het geld van de groep.
pi_141030514
ik erger me dood aan billy en ruud
billy is een vieze achterbakse meeloper
ruud heeft de herseninhoud van een garnaal
btw charlotte mag van mij ook optiefen!!!!!
pi_141031524
Laura, die denkt dat ze stoer is en alleen fysiek geweld dingen kan. Nog in geen enkele discussie heeft ze een fatsoenlijk punt gehad. Te dom om te poepen. Ook denkt ze, omdat ze lesbie is, dat ze super zielig is ineens. Er is NIEMAND is Nederland die iets tegen lesbische vrouwen heeft. Dus shut up.

Isa, die van blij naar boos naar blij naar boos kan gaan in 5 seconde. Alleen maar schreeuwt en expres telkens net iets te ver gaat.

Billy omdat ze vies is.

Charlotte, omdat ze te verwend is, alleen maar aan zichzelf denkt. Het enige mooie is dat ze zichzelf van een mooi stevig meisje naar een dik zwijn eet in 1 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')