quote:Op zondag 25 mei 2014 21:18 schreef -J-D- het volgende:
Irriteren is géén wederkerig werkwoord.
En ik vind het irritant dat je dat niet weet.
Lekker boeiend hoe iemands stem klinkt of is als diegene zichzelf is..-O-quote:Op zondag 25 mei 2014 21:17 schreef lafrasco het volgende:
Ik irriteer me aan die boerige zware-shag-stem van vanasen isa met d'r blije baldadige drukke gedrag
Is ook helemaal zo, heb verder niks tegen haar, alleen d'r stem irriteert me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:06 schreef cocakoala het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe iemands stem klinkt of is als diegene zichzelf is..-O-
Is heel misselijk jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:35 schreef Xs2Shanna het volgende:
Aan dat "Gozerrr" wat iedereen constant roept naar elkaar. Walgelijk.
Dat mag toch, maar het gaat over utopia lief schandknaapje xxxquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:01 schreef noddy1 het volgende:
Het ergert mij dat mensen hun eigen topic volplempen met opmerkingen op anderen , als ware zij een topic-houder die zelf de totale controle over het topic wensen te houden.
Laat los.
Zoiets hoop ik ergens ook maar ik ben bang dat er dan weer veel van die mediageile typetjes gecast gaan worden. Ik lees nl net de streamverslagen en zie daar een opmerking van Nicolien dat ze, nadat Utopia is gestopt, een mediatraining krijgen! Soms denk ik wel dat veel van de bewoners menen dat er een giga tv-carriere op hun ligt te wachten. Zelf zou ik heel graag geen een van allen na afloop van het programma ooit weer willen zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:44 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Jammer ... Misschien komt er ooit een tweede poging tot Utopia waarin volstrekt andere intelligenties zitting nemen. Misschien via de VPRO o.i.d.
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:32 schreef carlito2525 het volgende:
Dat hele lamlendige zooitje wat daar zit op kosten van ons die kijk en luistergeld betalen.Een stelletje nietsnutten die denken met 1 uur werk per dag miljonair kunnen worden en de rest van de dag rondhangen en ranzigheid vertonen.
Mensen die denken de wijsheid in pacht te hebben maar het verstand van een kleuter bezitten.
de ene heeft nog meer hulp nodig als de ander en dan nog denken dat ze het hiermee helemaal gaan maken in de echte wereld.
De zelfingenomenheid van dat stelletje infantiele rampdebielen over dat heel het land hun kicke vind
Oh en ik vergat het stelletje achter de knoppen die deze ongein verzinnen.Die hebben ook geen leven
Zo heb ik iedereen gehad?Nu weer snel streamenDank U
Een aantal voorwaarden met betrekking tot zo'n casting zou, mijn inziens, o.a. moeten zijn dat deze personen ruime ervaring hebben met het geven van lezingen; presentaties; workshops en het gewoon zijn om op een constructieve wijze te discussiëren, daarbij uiteraard kennis hebben van vergadertechnieken en besluitvorming. De kandidaten zouden breed georiënteerd, maar tevens deskundig moeten zijn op eigen terrein.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:20 schreef syllys het volgende:
[..]
Zoiets hoop ik ergens ook maar ik ben bang dat er dan weer veel van die mediageile typetjes gecast gaan worden. Ik lees nl net de streamverslagen en zie daar een opmerking van Nicolien dat ze, nadat Utopia is gestopt, een mediatraining krijgen! Soms denk ik wel dat veel van de bewoners menen dat er een giga tv-carriere op hun ligt te wachten. Zelf zou ik heel graag geen een van allen na afloop van het programma ooit weer willen zien.
Je hebt prima ideeen over een eventueel vervolg, ik mis wel mensen die plannen kunnen uitvoeren die met hun handen werken. Maar buiten dat kan ik me niet voorstellen dat 1 van de weldenkende personen die jij voorstelt zich zou lenen voor zo'n programma.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:31 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Een aantal voorwaarden met betrekking tot zo'n casting zou, mijn inziens, o.a. moeten zijn dat deze personen ruime ervaring hebben met het geven van lezingen; presentaties; workshops en het gewoon zijn om op een constructieve wijze te discussiëren, daarbij uiteraard kennis hebben van vergadertechnieken en besluitvorming. De kandidaten zouden breed georiënteerd, maar tevens deskundig moeten zijn op eigen terrein.
Geen van de huidige Utopianen komt in aanmerking, dat zal duidelijk zijn.
De gemiddelde leeftijd van zo'n Utopia-2 zal ook opmerkelijk hoger liggen ...
Wie weet, zou toch aardig zijn, wordt iets in deze strekking, ooit nog eens ergens opgepakt.
In dat geval HOOP ik dat er geen Regie is die zich de taak stelt om sturing te moeten geven.
Anders is zo'n Utopia-2 alvorens te starten reeds een (tweede) flop.
Eén woord: geniaalquote:Op zondag 25 mei 2014 22:47 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik zie dat zwaaien een therapie is wat ze je aanleren om zo minder geconfronteerd te worden met je tekortkomingen. Zal vast wel een fijn gevoel geven, wanneer je iedere zondag de familie uitzwaait bij de poort.
Dit heeft ze uitgelegd en kan ze zelf weinig aan doen; haar tongriem/toompje van de tong was te kort en daar is ze aan geopereerd, ze moet erg opletten om duidelijk te praten. Vooral als ze moe is heeft ze daar moeite mee.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ook erger ik mij aan haar spraak. Ze heeft een zeer vreemde intonatie en spreekt daardoor vaak onverstaanbaar. .
Het is zelfs geen wederkerend werkwoord.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:18 schreef -J-D- het volgende:
Irriteren is géén wederkerig werkwoord.
En ik vind het irritant dat je dat niet weet.
Dit zijn gewoon klassiekers hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 02:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
2) Ron irriteert mij mateloos met zijn musical. Ook zijn oubollige "grapjes" die hij altijd herhaalt, Iemand vraagt: "wat kost dat?" Ron met een voldaan hoofd :"twee keer de helft".Daarna zegt hij dat nog een keer. Niemand lacht.Iemand vraagt: "hoe laat ie het"? "Ron:"tijd om een horloge te kopen." Dit herhaalt hij en er lacht weer niemand. Hij zit echt vol met deze onzin.
Alleen die van 6 uur per dag?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:48 schreef Deshain het volgende:
Voornamelijk aan de mensen die dit actief volgen en de bek vol hebben over lamlendige nietsnutten die ze 6 uur per dag aan het bekijken zijn..
Dan lees je toch echt de verkeerde krant.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:00 schreef GirlLaura het volgende:
Prima dat het wordt uitgezonden, je hoeft er niet naar te kijken.
Maar als je de Telegraaf opent wil ik nieuws lezen en niet de bed avonturen binnen Utopia.
De krant zelf is leuk en goed, maar ik doelde erop dat Utopia al veel op tv is en dat het niet nóg verder uitgelicht hoeft te worden. Daar zijn programma's zoals Show Laat voor.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dan lees je toch echt de verkeerde krant.
Is het foutief gebruik van het woord irriteren niet groot geworden tijdens BB1? Volgens mij irriteerde Sabine zich ook overal aan.quote:Op zondag 1 juni 2014 08:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is zelfs geen wederkerend werkwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |