quote:Op zondag 25 mei 2014 21:18 schreef -J-D- het volgende:
Irriteren is géén wederkerig werkwoord.
En ik vind het irritant dat je dat niet weet.
Hier irriteer me ik dus weer aan.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:18 schreef -J-D- het volgende:
Het is voor mij irriteren, en je weet goed wat ik bedoelquote:Op zondag 25 mei 2014 21:31 schreef Innisdemon het volgende:
Ik irriteer me aan mensen die het woord irriteren gebruiken, terwijl ze ergeren bedoelen.
Nee dat is het niet en jouw argument is de grootste dooddoener aller tijdenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:33 schreef lafrasco het volgende:
[..]
Het is voor mij irriteren, en je weet goed wat ik bedoel
Kijk jij snapt het. Leuk dat je het even komt melden.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:34 schreef IsitHeaven het volgende:
Ik erger me aan joey met zijn arrogante rotkop
En aan laura, lompe trien met haar straattaal.
Ruud omdat kinderachtig.
Vanessa omdat ik haar onbehouwen en een stiekemerd vind.
Marije omdat het een viespeuk is en rienk vanwege zijn betweterigheid.
De rest is leuk genoeg
Hoe noem je dat soort mensen ?quote:
Maar hoe noem je mensen die te dom zijn om een simpel regeltje te hanteren?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:39 schreef lafrasco het volgende:
[..]
Hoe noem je dat soort mensen ?
Daar is een speciale naam voor, dat zijn mensen die je altijd willen pakken op taal en zich daar ook achter verschuilen zodat ze ''denken'' sterk te zijn en slimmer.
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:36 schreef lafrasco het volgende:
[..]
Kijk jij snapt het. Leuk dat je het even komt melden.
Waar slaat dat dan weer op?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maar hoe noem je mensen die te dom zijn om een simpel regeltje te hanteren?
Ik snij liever jouw keel doorquote:Op zondag 25 mei 2014 22:00 schreef Deckard het volgende:
[..]
Snijd je jezelf ook in de polsen? Ik zou maar hulp gaan zoeken.
AIVD, kom er maar in.quote:
Je hebt gelijk, ga maar lekker slapen knulletje daagquote:Op zondag 25 mei 2014 22:30 schreef Deckard het volgende:
[..]
Weet ik. Als je de basisschool niet hebt afgemaakt is dit voor jou de enige oplossing.
Ik zie dat zwaaien een therapie is wat ze je aanleren om zo minder geconfronteerd te worden met je tekortkomingen. Zal vast wel een fijn gevoel geven, wanneer je iedere zondag de familie uitzwaait bij de poort.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef lafrasco het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ga maar lekker slapen knulletje daag
Jij bent nog al van de problemen zie ik als ik je topics bekijkquote:Op zondag 25 mei 2014 22:47 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik zie dat zwaaien een therapie is wat ze je aanleren om zo minder geconfronteerd te worden met je tekortkomingen. Zal vast wel een fijn gevoel geven, wanneer je iedere zondag de familie uitzwaait bij de poort.
Ik tik in google billy inwoner utopia fok, of wie dan ook en dan de eerste hit.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:04 schreef Bosvleermuis het volgende:
Irriteren is een groot woord, maar ik vind het wel héél jammer dat de Individuele Utopia Bewoners Topics wanneer ze niet tijdig worden ge-upgrade, zodanig in de lijst met Open Topics wegzakken dat ze uit het veld (menu) verdwijnen (!!) en ik, na een aantal pogingen deze te vinden, er nog altijd geen idee van heb hoe ik bij zo'n 'verdwenen open topic' kan komen.
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:13 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Ik tik in google billy inwoner utopia fok, of wie dan ook en dan de eerste hit.
Kan vast makkelijker, maar het is goed genoeg voor mij
quote:Op maandag 26 mei 2014 07:07 schreef Miek37 het volgende:
Ruud met zn stupide grappen die altijd mislukken en nooit grappig zijn.
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:15 schreef syllys het volgende:
Ik erger me wezenloos aan degene die bij Utopia achter de knoppen zitten en aan John de Mol.
Utopia moest toch een zelfstandige samenleving zijn en worden? Er wordt door ''achter'' veel te veel bepaald! Deze 2 zaken kunnen imo nooit samen gaan.
Aan zakkenvuller John erger ik me omdat na de verkoop van het format Utopia aan diverse landen het er op lijkt dat hij zijn handen van deze Utopia heeft af getrokken. Hierdoor heeft ''achter'' vrij spel gekregen en daardoor is het over het algemeen een te ranzig programma geworden.
Aan de bewoners erger ik me nagenoeg niet meer. Wel heb ik een voorkeur voor degene die proberen om er nog iets van te maken, iets van ''hun'' Utopia. Degene die middels sex en andere rottigheid in het beeld van de kijker proberen te komen zouden sowieso tegen zichzelf beschermd moeten worden en anders uit het programma moeten worden verwijderd. Alleen op deze manier kan imo Utopia nog worden ''gered''.
(Mijn partner kijkt veel streams en natuurlijk de uitzendingen maar is al van plan vanwege het lage gehalte van het programma om daarmee te stoppen. Zelf lees ik hier de geweldige streamverslagen en redelijk vaak de COS)
quote:
Ik denk dat ik weet wie jouw favoriet is.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:04 schreef R0T29 het volgende:
In irritatie opwekkende volgorde:
Billy
Lot
Isa
Ruud
Gio
Laura
Joey
Vanes
Ron
Rienk
Nicoline
Eén van de 4 die niet is genoemd.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie jouw favoriet is.
25% kans, vertelquote:Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie jouw favoriet is.
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Eén van de 4 die niet is genoemd.
quote:
Dit: ik erger me of het irriteert me.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:18 schreef -J-D- het volgende:
Lekker boeiend hoe iemands stem klinkt of is als diegene zichzelf is..-O-quote:Op zondag 25 mei 2014 21:17 schreef lafrasco het volgende:
Ik irriteer me aan die boerige zware-shag-stem van vanasen isa met d'r blije baldadige drukke gedrag
Is ook helemaal zo, heb verder niks tegen haar, alleen d'r stem irriteert me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:06 schreef cocakoala het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe iemands stem klinkt of is als diegene zichzelf is..-O-
Is heel misselijk jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:35 schreef Xs2Shanna het volgende:
Aan dat "Gozerrr" wat iedereen constant roept naar elkaar. Walgelijk.
Dat mag toch, maar het gaat over utopia lief schandknaapje xxxquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:01 schreef noddy1 het volgende:
Het ergert mij dat mensen hun eigen topic volplempen met opmerkingen op anderen , als ware zij een topic-houder die zelf de totale controle over het topic wensen te houden.
Laat los.
Zoiets hoop ik ergens ook maar ik ben bang dat er dan weer veel van die mediageile typetjes gecast gaan worden. Ik lees nl net de streamverslagen en zie daar een opmerking van Nicolien dat ze, nadat Utopia is gestopt, een mediatraining krijgen! Soms denk ik wel dat veel van de bewoners menen dat er een giga tv-carriere op hun ligt te wachten. Zelf zou ik heel graag geen een van allen na afloop van het programma ooit weer willen zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:44 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Jammer ... Misschien komt er ooit een tweede poging tot Utopia waarin volstrekt andere intelligenties zitting nemen. Misschien via de VPRO o.i.d.
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:32 schreef carlito2525 het volgende:
Dat hele lamlendige zooitje wat daar zit op kosten van ons die kijk en luistergeld betalen.Een stelletje nietsnutten die denken met 1 uur werk per dag miljonair kunnen worden en de rest van de dag rondhangen en ranzigheid vertonen.
Mensen die denken de wijsheid in pacht te hebben maar het verstand van een kleuter bezitten.
de ene heeft nog meer hulp nodig als de ander en dan nog denken dat ze het hiermee helemaal gaan maken in de echte wereld.
De zelfingenomenheid van dat stelletje infantiele rampdebielen over dat heel het land hun kicke vind
Oh en ik vergat het stelletje achter de knoppen die deze ongein verzinnen.Die hebben ook geen leven
Zo heb ik iedereen gehad?Nu weer snel streamenDank U
Een aantal voorwaarden met betrekking tot zo'n casting zou, mijn inziens, o.a. moeten zijn dat deze personen ruime ervaring hebben met het geven van lezingen; presentaties; workshops en het gewoon zijn om op een constructieve wijze te discussiëren, daarbij uiteraard kennis hebben van vergadertechnieken en besluitvorming. De kandidaten zouden breed georiënteerd, maar tevens deskundig moeten zijn op eigen terrein.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:20 schreef syllys het volgende:
[..]
Zoiets hoop ik ergens ook maar ik ben bang dat er dan weer veel van die mediageile typetjes gecast gaan worden. Ik lees nl net de streamverslagen en zie daar een opmerking van Nicolien dat ze, nadat Utopia is gestopt, een mediatraining krijgen! Soms denk ik wel dat veel van de bewoners menen dat er een giga tv-carriere op hun ligt te wachten. Zelf zou ik heel graag geen een van allen na afloop van het programma ooit weer willen zien.
Je hebt prima ideeen over een eventueel vervolg, ik mis wel mensen die plannen kunnen uitvoeren die met hun handen werken. Maar buiten dat kan ik me niet voorstellen dat 1 van de weldenkende personen die jij voorstelt zich zou lenen voor zo'n programma.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:31 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Een aantal voorwaarden met betrekking tot zo'n casting zou, mijn inziens, o.a. moeten zijn dat deze personen ruime ervaring hebben met het geven van lezingen; presentaties; workshops en het gewoon zijn om op een constructieve wijze te discussiëren, daarbij uiteraard kennis hebben van vergadertechnieken en besluitvorming. De kandidaten zouden breed georiënteerd, maar tevens deskundig moeten zijn op eigen terrein.
Geen van de huidige Utopianen komt in aanmerking, dat zal duidelijk zijn.
De gemiddelde leeftijd van zo'n Utopia-2 zal ook opmerkelijk hoger liggen ...
Wie weet, zou toch aardig zijn, wordt iets in deze strekking, ooit nog eens ergens opgepakt.
In dat geval HOOP ik dat er geen Regie is die zich de taak stelt om sturing te moeten geven.
Anders is zo'n Utopia-2 alvorens te starten reeds een (tweede) flop.
Eén woord: geniaalquote:Op zondag 25 mei 2014 22:47 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik zie dat zwaaien een therapie is wat ze je aanleren om zo minder geconfronteerd te worden met je tekortkomingen. Zal vast wel een fijn gevoel geven, wanneer je iedere zondag de familie uitzwaait bij de poort.
Dit heeft ze uitgelegd en kan ze zelf weinig aan doen; haar tongriem/toompje van de tong was te kort en daar is ze aan geopereerd, ze moet erg opletten om duidelijk te praten. Vooral als ze moe is heeft ze daar moeite mee.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ook erger ik mij aan haar spraak. Ze heeft een zeer vreemde intonatie en spreekt daardoor vaak onverstaanbaar. .
Het is zelfs geen wederkerend werkwoord.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:18 schreef -J-D- het volgende:
Dit zijn gewoon klassiekers hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 02:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
2) Ron irriteert mij mateloos met zijn musical. Ook zijn oubollige "grapjes" die hij altijd herhaalt, Iemand vraagt: "wat kost dat?" Ron met een voldaan hoofd :"twee keer de helft".Daarna zegt hij dat nog een keer. Niemand lacht.Iemand vraagt: "hoe laat ie het"? "Ron:"tijd om een horloge te kopen." Dit herhaalt hij en er lacht weer niemand. Hij zit echt vol met deze onzin.
Alleen die van 6 uur per dag?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:48 schreef Deshain het volgende:
Voornamelijk aan de mensen die dit actief volgen en de bek vol hebben over lamlendige nietsnutten die ze 6 uur per dag aan het bekijken zijn..
Dan lees je toch echt de verkeerde krant.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:00 schreef GirlLaura het volgende:
Prima dat het wordt uitgezonden, je hoeft er niet naar te kijken.
Maar als je de Telegraaf opent wil ik nieuws lezen en niet de bed avonturen binnen Utopia.
De krant zelf is leuk en goed, maar ik doelde erop dat Utopia al veel op tv is en dat het niet nóg verder uitgelicht hoeft te worden. Daar zijn programma's zoals Show Laat voor.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dan lees je toch echt de verkeerde krant.
Is het foutief gebruik van het woord irriteren niet groot geworden tijdens BB1? Volgens mij irriteerde Sabine zich ook overal aan.quote:Op zondag 1 juni 2014 08:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is zelfs geen wederkerend werkwoord.
Die kop stoor ik me ook aan, en haar gedrag natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:25 schreef Soury het volgende:
Aike, die trut ziet dingen en hoort het één en ander. Maar haar smoel open trekken ho maar.
Ze zit de hele dag met haar platte kop op de laptop, ziet dat er schoenen en kleding binnenkomen.
Vraagt er wel naar, maar ok?
Laat de vuile was over aan Gio, misselijk mokkel.
Ik stoor me aan het taalgebruik van de mensen in de COS.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:40 schreef Reviews4all het volgende:
[..]
Dit: ik erger me of het irriteert me.
Elke maand hetzelfde verhaal: nadat de mensen genomineerd zijn beginnen de ergernissen weer groter te worden, dan is het twee dagen wat rustiger aangezien er nieuwkomers zijn die kiezen wie er weggaat, vervolgens krijg je een hoop gezeik en dan wordt het weer rustiger totdat de volgende nominatie heeft plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik erger me aan de laatste 4 dagen. Ik kan het niet verklaren, maar er lijkt iets te zijn gebeurd waardoor alle ruzietjes ineens uit de wereld zijn. De sfeer is compleet omgeslagen. Er hing volop spanning in de lucht, het kon elk moment escaleren. Agressie van Ruud en Rienk, irritaties tokkie vs. groen, etc..
Junkies doen alles om aan hun stuff te komen, dat zie je wel met die rokers, zatlappen en vreetzakken. Ze gingen zelfs zo ver dat op het moment dat niemand zakgeld kreeg omdat ze teveel geld hadden verspild ze doodleuk een greep deden in de groepspot (zogenaamd als onderdeel van het feestquote:Op zondag 15 juni 2014 21:37 schreef syllys het volgende:
Ergeren is het niet, het gaat voor mij nog veel verder dan ergeren!
Dat sommige bewoners niet met hun vingers van de eigendommen van hun medebewoners af kunnen blijven, gewoon een ander bestelen. Natuurlijk is Vanessa hier de koploper in door consequent via ''het restaurant'' zichzelf te verrijken. Niemand kan van het zak- en eetgeld zoveel roken, eten, drinken en ook nog geld overhouden! En dan een Charlotte die zo'n misbruik maakt van zwakkeling Giorgio. Hoe je het wendt of keert het is diefstal van je EIGEN medebewoners waarover je elke keer roept dat je zoveel van ze houdt (Schatje, Liefje) en, de schijnheiligheid ten top, dan ook nog durven ze te beweren dat ze zo eerlijk zijn, ze altijd de waarheid zeggen!
Maar ook wat een bv Ron gebeurt, die artikelen uit zijn kast mist. Daar is ook iemand met lange vingers bij geweest. Zo zullen er waarschijnlijk meer dingen zomaar ''weg raken''.
Waarom ik dit nu schrijf is om wat vanavond tijdens het barbecuen gebeurde (mijn partner streamde dit en ook in 1 van de COSsen staat het).
Aike legt een hamburger op de barbecue en zegt: ''Zo en nu ben ik eens de 1e, want anders ben ik meestal de laatste en hebben de anderen de hamburgers al opgegeten''. Ze is een paar tellen bij de barbecue weg en foetsie is haar hamburger! Natuurlijk had de beroemde Niemand hem gepakt.
Ik plofte hier zowat. Zo ga je toch niet een jaar met elkaar om? Blijf met je poten van een ander zijn spullen af, PUNT UIT! En elke keer zal er wel een excuus zijn waarom hij/zij iets weg pakt maar ik wist wel wat ik deed wanneer ik zulke huisgenoten had: Mijn biezen pakken en naar mijn eigen huis waar ik tenminste zeker weet dat ik geen ogen in mijn achterhoofd hoef te hebben om mijn eigendommen te behouden.
(Zo, dit lucht even heerlijk op)
En redactie/Huub/John de Mol/regie en verdere medewerkers van dit programma, jullie moeten je ogen uit je hoofd schamen dat jullie zulke praktijken toestaan/gedogen
+1quote:Op maandag 16 juni 2014 02:34 schreef GekkePoes het volgende:
Ze reageren zo koeltjes over diefstal, en veranderen het onderwerp als er over gepraat word.
In mijn ogen maakt het niet uit waar je bent, of wie je bent .diefstal hoort bestraft te worden. (3 maanden geen zakgeld?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |