quote:Op zondag 25 mei 2014 21:18 schreef -J-D- het volgende:
Irriteren is géén wederkerig werkwoord.
En ik vind het irritant dat je dat niet weet.
Hier irriteer me ik dus weer aan.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:18 schreef -J-D- het volgende:
Irriteren is géén wederkerig werkwoord.
En ik vind het irritant dat je dat niet weet.
Het is voor mij irriteren, en je weet goed wat ik bedoelquote:Op zondag 25 mei 2014 21:31 schreef Innisdemon het volgende:
Ik irriteer me aan mensen die het woord irriteren gebruiken, terwijl ze ergeren bedoelen.
Nee dat is het niet en jouw argument is de grootste dooddoener aller tijdenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:33 schreef lafrasco het volgende:
[..]
Het is voor mij irriteren, en je weet goed wat ik bedoel
Kijk jij snapt het. Leuk dat je het even komt melden.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:34 schreef IsitHeaven het volgende:
Ik erger me aan joey met zijn arrogante rotkop
En aan laura, lompe trien met haar straattaal.
Ruud omdat kinderachtig.
Vanessa omdat ik haar onbehouwen en een stiekemerd vind.
Marije omdat het een viespeuk is en rienk vanwege zijn betweterigheid.
De rest is leuk genoeg
Hoe noem je dat soort mensen ?quote:
Maar hoe noem je mensen die te dom zijn om een simpel regeltje te hanteren?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:39 schreef lafrasco het volgende:
[..]
Hoe noem je dat soort mensen ?
Daar is een speciale naam voor, dat zijn mensen die je altijd willen pakken op taal en zich daar ook achter verschuilen zodat ze ''denken'' sterk te zijn en slimmer.
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:36 schreef lafrasco het volgende:
[..]
Kijk jij snapt het. Leuk dat je het even komt melden.
Waar slaat dat dan weer op?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maar hoe noem je mensen die te dom zijn om een simpel regeltje te hanteren?
Ik snij liever jouw keel doorquote:Op zondag 25 mei 2014 22:00 schreef Deckard het volgende:
[..]
Snijd je jezelf ook in de polsen? Ik zou maar hulp gaan zoeken.
AIVD, kom er maar in.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |