SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agendawooblabalurg
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:56 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Bewonerslijst:
[ afbeelding ]
Exits:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Standaard POLL's in de spoilerHéé kom op 30 seconde kan je toch wel wachten eikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Mooie cap. Vanas ten voeten uit. Bier, wijn en janken.quote:
Zijn er eigenlijk ook bv Pink For Ever moterclubs?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Eén bloed klinkt inderdaad vrij Nazi-achtig.
En terecht... welke klapmongool komt nou voor een pannenkoek naar Utopia?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja een meneer vertelde dat ie bijna een pan op zn hoofd kreeg van dr.
Geen ideequote:
Ze beseft opeens wat voor een verdorven persoon ze is. Moet ze even laten inzinken.quote:
Emil > die bemoeit zich overal mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:53 schreef sjampoeh het volgende:
Wie gaat er als eerste naar ons vanas
1. billy.. want tv momentje![]()
2. aike...want zorgzaam![]()
3. isa.. want wijn![]()
4. lau.. haar vriendin
Zoveel verdriet en pijn....quote:
Wachten is voor sukkols.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé kom op 30 seconde kan je toch wel wachten eikel
Geen idee, denk dat die snel de kop in worden gedrukt door die anderen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook bv Pink For Ever moterclubs?
had dan in ieder geval een wat betere tt gebruiktquote:
Wat een eigenwijze trut, dat kan Ron toch prima zelf doen? En van Ron hoeft het niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:56 schreef sjampoeh het volgende:
isa gaat aan de bel trekken, ron is al een paar dagen niet lekker
quote:
LOL. Maar die wil Ruud toch bestellen ? Op een wit paard nog wel.quote:
was bij mij ook al.....zijn vandaag topic huntersquote:Op zondag 25 mei 2014 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé kom op 30 seconde kan je toch wel wachten eikel
geen idee, mischien de drank en vermoeidheid ff janken moet kunnen tochquote:Op zondag 25 mei 2014 18:58 schreef Injetta het volgende:
Echt niet bekend waarom Vanes daar plotseling zo dramatisch ligt te janken?
En niemand die naar haar toe komt?
Noem eens wat?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
had dan in ieder geval een wat betere tt gebruikt
Gio heeft haar al getroost, maar ze wil niet zeggen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:58 schreef Injetta het volgende:
Zeker een balk op zn hoofd gekregenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:58 schreef Flow3r het volgende:
Isabella gaat aan de bel trekken in de zenderkamer over Ron; hij is al 3 dagen licht in zijn hoofd en niet lekker
Jezelf de lucht in prijzen? Joezi toch...quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jezelf de lucht in prijzen? Joezi toch...
O, zou het daar mee te maken hebben?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:58 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ze werd net naar de zenderkamer geroepen een half uurtje terug..
oud hellemonds meisje huilend op een steentjequote:
Ja, dat zal het zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 18:58 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ze heeft voor het eerst een goede pannekoek gebakken en moet nu huilen
Prettig was niet echt waar ik naar streefde.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:00 schreef Capaja het volgende:
[..]
oud hellemonds meisje huilend op een steentje
klinkt iets prettiger dan achterbakse trut
ach het plaatje is mooi, goed voor de uitzendingquote:Op zondag 25 mei 2014 18:58 schreef Injetta het volgende:
Sinterklaasquote:Op zondag 25 mei 2014 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL. Maar die wil Ruud toch bestellen ? Op een wit paard nog wel.
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Prettig was niet echt waar ik naar streefde.
Dat ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zijn zeker meer hamburgers verkocht dan die zwarte pannenkoeken van haar.
Billy en Lot hebben echt geen tijd.. die moeten roken en alle binnengekomen info bespreken.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:59 schreef Flow3r het volgende:
Prima dat Vanes niet mee opruimt, nu Ron , Aike, Isa en Dennis nog kappen en het blijft een teringzooitje.
Kunnen eindelijk Billy en Lot aan de bak
Misschien moet ze een kop trekken zoals de eters doen als ze buiten de poort zijn.quote:
dat had ik doorquote:Op zondag 25 mei 2014 19:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Prettig was niet echt waar ik naar streefde.
Jawel, want ze zei tegen iemand (weet niet meer wie) 'ik ga liggen' Nicoline keek haar zelfs nog na.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gio heeft haar al getroost, maar ze wil niet zeggen.
Denk niet dat iemand weet dat ze daar ligt
Maak een Topic dan als je kan... je hebt +/- 6 secquote:Op zondag 25 mei 2014 19:01 schreef Burner82 het volgende:
Janken over een negatieve Isa-TT, maar nu het over vanas gaat, iedereen stil. Stel hypocrieten!!!
Team VanasBeschermvrouwe van de zwarte pannenkoek..Frau Sturmbahnkuchen von Blau bis Kenau, von Helmond Bis Utopia, Von Jung bis Alt, Von takketellie Karbonade bis Brokkelie, von Kanei bis zaufen, Lady of the burned steaks.
![]()
Zal volgende keer aan je denken. Maar ik kan niks beloven. Mij is niks te gek.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat had ik door![]()
maar als TT vind ik dit soort opmerkingen niet zo uhm fijn
ik ben dan ook al 43 en houd van 'waar" TT's
38. Ze was vorige week jarigquote:Op zondag 25 mei 2014 19:01 schreef Injetta het volgende:
Dit kan toch niet 37 jaar zijn?
Ze ziet er nu uit als 67!
Zal wel 73 zijn. Ze is dyslectisch en heeft bij aanmelden de cijfers omgedraaid....quote:Op zondag 25 mei 2014 19:01 schreef Injetta het volgende:
Dit kan toch niet 37 jaar zijn?
Ze ziet er nu uit als 67!
Nee, Ik hoef er niet per se om te janken, zoals alle Isa-soppersquote:Op zondag 25 mei 2014 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maak een Topic dan als je kan... je hebt +/- 6 sec
Ik nietquote:
Ik wacht ook nog op mailtje van Jopie over schilderij.. Nou krijgen zij daar ook wel mail 'doorgestuurd' vanaf redactie en als je 'antwoord' antwoord je dus de redactie, dus antwoorden gaat heel vaak mis. Ze moeten elk mailtje het mailadres overtikken van de persoon die gemaild heeft.Beetje sneu geregeld door de Febo.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:02 schreef Urb het volgende:
Ron informeerde bij Joey of hij al gemailed had mbt zijn schilderij "Nee nog niet"
Ron loopt richting werkhok en mompelt "Beter zellef doen.."
quote:
Ik mag hopen voor jou dat je er beter uit ziet dan Vanes.quote:
Ben je ook zo lelijk.quote:
zwarte pannekoeken en glaswolkip ook nietquote:Op zondag 25 mei 2014 19:04 schreef Toverheks het volgende:
eerst een biertje dan een fles kanei, dat is toch niet gezond
Kanei is frisdrank en smerigquote:Op zondag 25 mei 2014 19:04 schreef Toverheks het volgende:
eerst een biertje dan een fles kanei, dat is toch niet gezond
net zoveel als de rest, niemand lijkt te weten wat de reden is waarom ze haar verdriet deze keer verzuiptquote:Op zondag 25 mei 2014 19:04 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Goedenavond :-)
Dat is leuk binnenkomen op de stream.
Een zuipende Vanessa, gerold in een kleedje op de wei![]()
Geloof dat ik wat gemist heb
Boeiend verderquote:
En dan brengen ze ook nog alleen hun paarse helm mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:03 schreef Tandplak het volgende:
Vanfles, de enigen die bij haar op de BBQ komen is de brandweer uit Helmond.
komt wel, ze gaat op het rookbankje zitten , wil aandachtquote:Op zondag 25 mei 2014 19:05 schreef Injetta het volgende:
Ach gos, niemand is haar komen troosten.....
Ik ga maar eens een TopicjattersTopic maken denk ik, misschien kom ik er dan achter waarom mensen andere niets gunnen vanwege eigenbelangquote:Op zondag 25 mei 2014 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, Ik hoef er niet per se om te janken, zoals alle Isa-soppers
kijk gewoon utopia zou ik zeggenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een TopicjattersTopic maken denk ik, misschien kom ik er dan achter waarom mensen andere niets gunnen vanwege eigenbelang
Verveel je je weerquote:Op zondag 25 mei 2014 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een TopicjattersTopic maken denk ik, misschien kom ik er dan achter waarom mensen andere niets gunnen vanwege eigenbelang
Deze keer??quote:Op zondag 25 mei 2014 19:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
net zoveel als de rest, niemand lijkt te weten wat de reden is waarom ze haar verdriet deze keer verzuipt
Dat weet ik wel zeker.. die heeft veel over zwarte pannenkoeken en drank gehoord vandaag.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:06 schreef Toverheks het volgende:
Misschien heeft Vanessa iets gehoord dat bezoek haar vertelde? ja ik doe ook maar een gooi.
volgens mij waren de chably tassen en shirts rond de 6 euro per stuk inkoopquote:Op zondag 25 mei 2014 19:06 schreef ledn81 het volgende:
Lot en Billy hadden 4000 en dansen al de Tango..
Daar zitten de spullen van Joey zijn webshop ook bij in. Daarop zit 25% marge.
Op die meuk van Billy en Lot geen idee.. Maar 4000 klinkt altijd leuk, maar zegt geen drol.
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat ze alcoholiste is en de afgelopen dagen waarschijnlijk niet genoeg gezopen heeft.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
net zoveel als de rest, niemand lijkt te weten wat de reden is waarom ze haar verdriet deze keer verzuipt
Die zitten al met een TT klaar als er nog 200 post komen, heeft geen zinquote:Op zondag 25 mei 2014 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
meestal als ze jankt weten we wel waaromquote:
Je geeft ze teveel credits.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zitten al met een TT klaar als er nog 200 post komen, heeft geen zin
Aan haar uitdrukking te zien net, lijkt het mij ook zoiets.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:06 schreef Toverheks het volgende:
Misschien heeft Vanessa iets gehoord dat bezoek haar vertelde? ja ik doe ook maar een gooi.
We kennen ook weer eens een rel starten, niks mis mee, is alweer tijdje geledenquote:
Mama ik haat je ,kus Jari.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:06 schreef Toverheks het volgende:
Troops, prepare!!quote:Op zondag 25 mei 2014 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
We kennen ook weer eens een rel starten, niks mis mee, is alweer tijdje geleden
Je bent net Lot, licht niet in iemand anders ogen gunnenquote:
Dan komt weer de inkomstenbelasting en de inkoop om de hoek kijken. Btw aftrekken van de troep van die armbanden gaat niet want er zijn geen bonnetjesquote:Op zondag 25 mei 2014 19:07 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens mij waren de chably tassen en shirts rond de 6 euro per stuk inkoop
dat is dan zonder de chablymerknaam
Presentquote:
I'm with you!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga het Marije team in, mag ze mag maar meerdere mannen trekken pijpen en neuken.
Haha. U need people like me.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent net Lot, licht niet in iemand anders ogen gunnen
Van wat?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:09 schreef Cir het volgende:
aike vraagd of vanessa ook nog wat over laat voor de rest
Ik bedoel, dat ze dit niet alleen deze keer doet(drinken). Ik denk, dat zij dit al veel langer en vaker doet.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:07 schreef Capaja het volgende:
[..]
meestal als ze jankt weten we wel waarom
Vanas, zendercheck.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:09 schreef Cir het volgende:
aike vraagd of vanessa ook nog wat over laat voor de rest
Mooi dat gaat goedquote:
veul vakerderquote:Op zondag 25 mei 2014 19:10 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat ze dit niet alleen deze keer doet. Ik denk, dat zij dit al veel langer en vaker doet.
Ach, niet nieuws onder de zon.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:08 schreef Urb het volgende:
Emil verteld dat Ruud zelfs een klein jochie bedreigde vandaag.![]()
Het ging dan ook wel om iets heel belangrijks, wie er volgens dat jochie leuker was, EMil of Ruud.
Ik wacht nog op de man/vrouw die roept als Lotje zegtquote:Op zondag 25 mei 2014 19:07 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens mij waren de chably tassen en shirts rond de 6 euro per stuk inkoop
dat is dan zonder de chablymerknaam
Ja, maar dat gaan we vast zo horen. Kijk maar Vanas is het momentje aan het voorbereiden.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:11 schreef Capaja het volgende:
[..]
veul vakerder
ze verzuipt het zelfs als we haar niet zien huilen
alleen nu is het 1 groot vraagteken waar ze verdriet om had
Uhh ze laat alles aan die dozo over.quote:
Precies.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:07 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Omdat ze alcoholiste is en de afgelopen dagen waarschijnlijk niet genoeg gezopen heeft.
Nu tankt ze en dan krijg je de krokodillentranen.
quote:
helemaal niet, dat moest, ze was alweer gauw terug, dus in de uitzending wordt er een item van gemaakt!quote:Op zondag 25 mei 2014 19:04 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Goedenavond :-)
Dat is leuk binnenkomen op de stream.
Een zuipende Vanessa, gerold in een kleedje op de wei![]()
Geloof dat ik wat gemist heb
Nee nee. Daar is zij weer naast gaan zitten. Is als een baken voor haar. Van fles naar fles. Vandaar haar naam. Vanflessa.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:11 schreef .Exe het volgende:
[..]
Volgens mij liet ze net meer dan een half flesje bier staan op het weiland
78quote:Op zondag 25 mei 2014 19:14 schreef Toverheks het volgende:
Isabella heeft 70 euro zakgeld opgemaakt.
58 kistjes verkocht A 40 per stuk, er waren 100 kistjes totaal
Hamburgers kwamen van Boer Sjon, die had Aike op het laatst bij hem besteld.
ja he LOL toverheksje ...... doe ik ook meequote:Op zondag 25 mei 2014 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Team Vanasquote:Op zondag 25 mei 2014 19:14 schreef Voxs het volgende:
Agoss Wat hoor ik nu?![]()
Is Beschermvrouwe van de zwarte pannenkoek.Opperbewaarder van sleutels,kasten en verhalen.lady of burning steaks.Frau Sturmbahnkuchen van Blau bis Kenau, von Helmond Bis Utopia, Von Jung bis Alt, Von takketellie Karbonade bis Brokkelie, von Kanei bis zaufen. aan verdrietig?
Iemand haar aan het troosten?
Team Vanas![]()
I
Raar of niet,quote:Op zondag 25 mei 2014 19:14 schreef beequeen het volgende:
Ah, alleen Isa heeft weer geld opgemaakt. Het zal ook niet.
Nou begin maar....quote:Op zondag 25 mei 2014 19:15 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ja he LOL toverheksje ...... doe ik ook mee
Ik heb tot 5 uur vanmorgen lopen rellen.. Is idd lang geledenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:15 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ja he LOL toverheksje ...... doe ik ook mee
Iemand moet ze uitleggen wat omzet betekend. Ze kunnen dan bijvoorbeels een omzet hebben van 10.000 met maar 10 euro winst.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de man/vrouw die roept als Lotje zegt
Lot : "Wij hebben 4000 omzet gedraag en verdienen hier dikke knaken en mag daarom best mijn kleding bestellen."
Fictieve bewoner : "Lot die kleding was niet gratis en bestond niet alleen uit julie Chablabla rommel. Dus wat hebben jullie qua inkoop betaald en ook met de merknaam? Wat blijft er dan nog over?" Helaas is er nog niemand die dit tegen de Vanassen en Lotjes durven te zeggen.
Het is net Nico en Billy, die hebben dat ookquote:Op zondag 25 mei 2014 19:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Jezus, slome Marije heeft na elke zin een dom lachje.
Dream on..quote:Op zondag 25 mei 2014 19:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de man/vrouw die roept als Lotje zegt
Lot : "Wij hebben 4000 omzet gedraag en verdienen hier dikke knaken en mag daarom best mijn kleding bestellen."
Fictieve bewoner : "Lot die kleding was niet gratis en bestond niet alleen uit julie Chablabla rommel. Dus wat hebben jullie qua inkoop betaald en ook met de merknaam? Wat blijft er dan nog over?" Helaas is er nog niemand die dit tegen de Vanassen en Lotjes durven te zeggen.
Goed idee. Presentquote:Op zondag 25 mei 2014 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij Ron, maar dat mag want die is ziekquote:Op zondag 25 mei 2014 19:16 schreef beequeen het volgende:
Wie loopt er weer zo zijn neus op te halen?
De zakjes coke zijn al in gebruikquote:Op zondag 25 mei 2014 19:16 schreef beequeen het volgende:
Wie loopt er weer zo zijn neus op te halen?
Vergeet jij Vanass en Laura niet in deze opsomming?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is net Nico en Billy, die hebben dat ook
Alhoel Isa er ook wat van kan.
O ja en niet te vergeten Aike
Laten we gewoon zeggen, alle vrouwenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vergeet jij Vanass en Laura niet in deze opsomming?
Van haar zakgeld, dus wat is het probleem ?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:14 schreef beequeen het volgende:
I know. Dennis heeft last van ochtend- en avondverkoudheid.quote:
ik heb dat gesprek niet gehoord, maar eerder zei isa dat er nog 22 waren van de 100quote:
wel der eigen geld hoor de rest heeft geld van de gemeenschap opgemaaktquote:Op zondag 25 mei 2014 19:14 schreef beequeen het volgende:
oke, laat gewoon 58 staan als het mis is verbeter ik het gewoonquote:Op zondag 25 mei 2014 19:18 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik heb dat gesprek niet gehoord, maar eerder zei isa dat er nog 22 waren van de 100
vandaar en zodus
En terecht dat Vanessa daar boos over word.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:19 schreef RVer het volgende:
Vanas is boos omdat Dennis een fles wijn probeerde achterover te drukken
wippen.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:19 schreef RVer het volgende:
Marije blijft er gewoon bijzitten, hopelik komt Joey zo ook nog ff langs
die gaat zo weer roddelen als Marije weg isquote:Op zondag 25 mei 2014 19:20 schreef Urb het volgende:
Grappig om te zien die steelse jaloerse blikken van Lot naar Marije.
die meiden gaan ruzie krijgen , mee wijnquote:Op zondag 25 mei 2014 19:20 schreef Urb het volgende:
Grappig om te zien die steelse jaloerse blikken van Lot naar Marije.
Meer wijn.quote:
niksquote:Op zondag 25 mei 2014 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa heeft 70 euro zakgeld uitgegeven. En Lot en Billy?
Ruilhandelquote:Op zondag 25 mei 2014 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Geld is ook ruilhandelquote:
70 euro op zak.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zei dat al een aantal posts geleden.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
stream 2 : fijn naar lot - lau - bil - vanfles - marijequote:
Ik ben het eens met je eens... Bel jij de krant of moet ik dat doen?quote:
Na 23 jaar trouwe dienst zoeken ze het zelf maar uitquote:Op zondag 25 mei 2014 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je eens... Bel jij de krant of moet ik dat doen?
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:25 schreef Joezi het volgende:
Mooi die stijgende Isa-haat in de COS, het ontroert me dat ik eindelijk bijval krijg.
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:25 schreef Joezi het volgende:
Mooi die stijgende Isa-haat in de COS, het ontroert me dat ik eindelijk bijval krijg.
Daarom ook al die vakanties, kapperbezoekjes sauna bezoekjes etcquote:Op zondag 25 mei 2014 19:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Bij Vanessa thuis was álles voor de kinderen.. ALLES!
isa heeft een heerlijke dag gehad en dr gespaarde zakgeld goed besteedquote:Op zondag 25 mei 2014 19:25 schreef Joezi het volgende:
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:24 schreef Ransjih het volgende:
vanas heeft hier meer te besteden dan thuis
komt omdat de isa mensen nu allemaal voor marije zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 19:25 schreef Joezi het volgende:
Wat heeft ze allemaal gekocht dan voor 70 euro ?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:26 schreef Cir het volgende:
[..]
isa heeft een heerlijke dag gehad en dr gespaarde zakgeld goed besteed
mag ik aub voor mezelf spreken ?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:27 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
komt omdat de isa mensen nu allemaal voor marije zijn
Collega van Anton?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Na 23 jaar trouwe dienst zoeken ze het zelf maar uit
Ikquote:Op zondag 25 mei 2014 19:27 schreef Kaleddi het volgende:
Kindjes moesten echt huilen omdat Billy op de schopstoel zat....
de halve utopia marktquote:Op zondag 25 mei 2014 19:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat heeft ze allemaal gekocht dan voor 70 euro ?
quote:
van mij ook niet hoor. Ze kan heel irritant zijn, maar nog altijd veel beter dan een aantal anderen daarquote:
in billys droomquote:Op zondag 25 mei 2014 19:27 schreef Kaleddi het volgende:
Kindjes moesten echt huilen omdat Billy op de schopstoel zat....
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:29 schreef Urb het volgende:
Emil "TURVEN, HOE MOEILIJK IS DAT NOU?" "Dan krijg ik straks 6 stemmen van 1 persoon omdat ze niet kunnen tellen!"
alles voor de muntjesquote:Op zondag 25 mei 2014 19:29 schreef Ransjih het volgende:
lot heeft ook met muntjes gewerkt
aike: fokking puinhoop
Dat was niet de bedoeling,slim van Lot.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:29 schreef Ransjih het volgende:
lot heeft ook met muntjes gewerkt
aike: fokking puinhoop
quote:
Ja kloptquote:
Het was ook een mooie dag. Goed gedaanquote:
De moeilijke turvers zitten in de weiquote:Op zondag 25 mei 2014 19:33 schreef Laysa het volgende:
maar de winst weten ze niet, omdat turven te moeilijk was
dat is wat ze binnen hebben gehaald !quote:Op zondag 25 mei 2014 19:33 schreef Dutchmannew het volgende:
tturlijk 9850 en ik ben de kerstman.......maar 400 man die gekomen zijn
das 200 euro per persoon jajaj en dat moeten we gelovenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:33 schreef Dutchmannew het volgende:
Omzet he, geen winstquote:Op zondag 25 mei 2014 19:33 schreef Dutchmannew het volgende:
quote:
Hooguit 'wat zit jij nu stom te lachen' tegen een jongen.quote:
Lot eet vrolijk mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:34 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat is wat ze binnen hebben gehaald !
daar moet nog een berg kosten vanaf !
9850/400 = net geen 25quote:Op zondag 25 mei 2014 19:34 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
das 200 euro per persoon jajaj en dat moeten we geloven
ja klopt daar gat ruim 4k af en ook wat ze aan belasting moeten betallenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:34 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat is wat ze binnen hebben gehaald !
daar moet nog een berg kosten vanaf !
Het duurt even, maar uiteindelijk ziet men Isa in hoe vreselijk irritant Isa is..quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:36 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die moet er flink aan gaan trekken om niet genomineerd te worden
9850quote:Op zondag 25 mei 2014 19:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weten ze al hoeveel omzet ze hebben gedraaid?
precies, dat zouden die aannemers ook moeten doenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:58 schreef Laysa het volgende:
is toch niet normaal...Alle aannemers die daar zijn moeten zo hard werken dat ze ziek worden en de rest flierefluit er maar doorheen
Meer leugens?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:36 schreef beequeen het volgende:
Volgens Vanas valt Ron buiten de boot. Lot doet echt haar best om hem bij de groep te betrekken.
Wtf.
Behalve tegen Lau zelf, want dan wordt ze boos....quote:Op zondag 25 mei 2014 19:37 schreef Soury het volgende:
Volgens laura moet je in iemand zijn bek zeggen wat je denk. Naar roddel zijf
Ah vandaar dat Lot Ron vanmorgen afzeek toen hij iets voorstelde en hij daardoor maar in de hangmat ging liggen.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:36 schreef beequeen het volgende:
Volgens Vanas valt Ron buiten de boot. Lot doet echt haar best om hem bij de groep te betrekken.
Wtf.
die noemden ze nietquote:
Volgende week Elfstedentocht.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Achterover gedrukt door Lot en Billy -2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |