SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Oh, en Isa werd weg geblaft van die tent toen ze wilde helpenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Nope, Robin, Isa en Nico hebben ook armbandjes zitten maken de afgelopen weken. Maar daar hoor je niks over.
Door ook hamburgers te verkopen zorgen ze er zelf voor dat de inkomsten voor de pannenkoeken naar beneden gaan. Mensen gaan niet meer eten (een pannenkoek + een hamburger). Het aantal mensen dat iets eet zal dus vrijwel gelijk zijn, alleen neemt dan de ene helft een pannenkoek en de andere halft een hamburger.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Soury het volgende:
Zegt Vanessa nou dat ze slecht gedraaid heeftPannenkoeken is altijd big business.
en als die kenau erop aangesproken wordt dan haalt ze gewoon het zielige verhaal van die invalide man van stal. Zij gaf hem eten en dat was heel wat voor haar want normaal heeft zij teveel medelijdenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je de helft moet wegmoffelen... gaat het zeker slecht, heb je nog maar de helft over
Wat liefquote:Op zondag 25 mei 2014 18:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en als die kenau erop aangesproken wordt dan haalt ze gewoon het zielige verhaal van die invalide man van stal. Zij gaf hem eten en dat was heel wat voor haar want normaal heeft zij teveel medelijden
en met mooi weer ga je leiver buiten zitten met een hamburger, dan binnen in dat hol, met een pannekoek!quote:Op zondag 25 mei 2014 18:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Door ook hamburgers te verkopen zorgen ze er zelf voor dat de inkomsten voor de pannenkoeken naar beneden gaan. Mensen gaan niet meer eten (een pannenkoek + een hamburger). Het aantal mensen dat iets eet zal dus vrijwel gelijk zijn, alleen neemt dan de ene helft een pannenkoek en de andere halft een hamburger.
Ze zijn concurrenten van elkaar geworden..
Pannenkoeken kan je lastig controleren, ik weet dat van een vriend die een pannenkoeken tent heeft.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Door ook hamburgers te verkopen zorgen ze er zelf voor dat de inkomsten voor de pannenkoeken naar beneden gaan. Mensen gaan niet meer eten (een pannenkoek + een hamburger). Het aantal mensen dat iets eet zal dus vrijwel gelijk zijn, alleen neemt dan de ene helft een pannenkoek en de andere halft een hamburger.
Ze zijn concurrenten van elkaar geworden..
lot en liegen neee tochquote:Op zondag 25 mei 2014 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hoelang volg je de bende al? In bijna elk gesprek dat Lotje voert zit wel een leugen.
nja i know.. maar was ff benieuwd wat ze nu precies gezegd hadden tegen sjowiequote:Op zondag 25 mei 2014 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hoelang volg je de bende al? In bijna elk gesprek dat Lotje voert zit wel een leugen.
ben al wat ouder dus sprintje trekken duurt wat langer....quote:Op zondag 25 mei 2014 18:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je had langer dan een minuut de tijd. Volgend keer even sprintje trekken.![]()
ze heeft schaamluis op der hoofdquote:Op zondag 25 mei 2014 18:14 schreef Soury het volgende:
Zit er al schimmel in Bil haar pruik. Dat krabben op haar hoofd is echt naar.
Hopelijk irriteren de aanhechtingen van de extensions.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:14 schreef Soury het volgende:
Alleen is Mrs Bucket niet zo'n dikke hoer als Charlotte Muis.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot heeft weer een aanleiding gevonden om de loftrompet te steken over haar fadurrr en moedurrrr.
Het woord 'Ibiza' viel en omdat haar ouders daar toevallig op vakantie zijn vindt ze het een mooie aanleiding om ongevraagd de saaie vakantiekiekjes te laten zien.
Boer Sjon en zijn vrouw hebben het ineens heel subtiel over naar huis gaan.
Beetje het idee van Hyacinth die iedereen de kiekjes van Sheridan laat zien.
Het zit inmiddels wat lager, hoorde ik gisteren.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:14 schreef Soury het volgende:
Scho ne schijnquote:Op zondag 25 mei 2014 18:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot heeft weer een aanleiding gevonden om de loftrompet te steken over haar fadurrr en moedurrrr.
Het woord 'Ibiza' viel en omdat haar ouders daar toevallig op vakantie zijn vindt ze het een mooie aanleiding om ongevraagd de saaie vakantiekiekjes te laten zien.
die matten zitten er meer dan een week in ,gaat jeuken shampo resten enz brrquote:Op zondag 25 mei 2014 18:14 schreef Soury het volgende:
Zonnetje erop, heerlijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk irriteren de aanhechtingen van de extensions.
Nee hoor het duurde te lang daarom opende ik er eentjequote:
Leuk, gaat hij het ook weer opruimenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef Mylene het volgende:
Vannacht gaat Ruud rotzooi maken met een paar kg confetti een spuitsliertenschuim.
Niet van haar zuster die een zwembad en een paard heeftquote:Op zondag 25 mei 2014 18:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk plan weer...quote:Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef Mylene het volgende:
Vannacht gaat Ruud rotzooi maken met een paar kg confetti een spuitsliertenschuim.
Nou, dat wordt weer lachen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef Mylene het volgende:
Nee ze besteld chineesquote:Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef Amputalent het volgende:
Volgens mij zijn fooien ook inkomsten die je op moet geven aan de belastingdienst.
Doet Vanes dat ook?
Cool, met een beetje geluk sloopt hij daarbij iets of jaagt hij ze op een andere manier op kosten.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef Mylene het volgende:
Gaat ie dat in de verwarming spuiten?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef Mylene het volgende:
Huh? jij gaat er van uit dat er wel eens iets goed gaat in haar hoofd?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:19 schreef Baconbus het volgende:
Lauw zegt dat ze geen 'ho' is, en 2 seconden later zegt ze 'ze moeten mij betalen om te zoenen'.
Ik denk dat er iets mis gaat in haar hoofd.
Het is toch zomer dus waarom niet.quote:
Als je Laura diep in haar ogen kijkt, zie je precies het touwtje lopen dat haar oren tegen haar hoofd houdt.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:19 schreef Baconbus het volgende:
Lauw zegt dat ze geen 'ho' is, en 2 seconden later zegt ze 'ze moeten mij betalen om te zoenen'.
Een grap van Ruud wil je niet missen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet wel vroeg op maar ik ga echt wel kijken.
Lachen . .quote:Op zondag 25 mei 2014 18:21 schreef Dutchmannew het volgende:
o ja vannacht gaat ruud de truc met de 10kg confettie doen
Volgens mij is Isa alweer bezopen...quote:Op zondag 25 mei 2014 18:21 schreef Jian het volgende:
Nou oprotten maar mensen want ik word moe van dat irritante gekwaak van Isa ....
alleen van isa ..................................je wil gewoon ff lekker aan der boobies zitten viese manquote:Op zondag 25 mei 2014 18:21 schreef Jian het volgende:
Nou oprotten maar mensen want ik word moe van dat irritante gekwaak van Isa ....
Is ze nuchter al. Vreselijk mensquote:
Joey had het gesprek gehoord ergens. Hij had het over dat de isolatie weg is waardoor hij een gesprek kon volgen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:19 schreef Baconbus het volgende:
Zou wel leuk zijn ja, eens in de 50 jaar ofzo.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Huh? jij gaat er van uit dat er wel eens iets goed gaat in haar hoofd?
Ik geloof je direct. Ze heeft enkel een grote bek en lustgevoelens. Meer is het niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je Laura diep in haar ogen kijkt, zie je precies het touwtje lopen dat haar oren tegen haar hoofd houdt.
je weet het dronken vrouwen zijn een engel in bedquote:Op zondag 25 mei 2014 18:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Die was volgens mij om 11.00 uur al half lam ...
misschien heeft ie een houten poot, die buigen niet mee hequote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Burner82 het volgende:
Die meneer heeft een kunstbeen EN krukken... Overdrijven is ook een vak..
Ik kijk ook weleens.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Joey had het gesprek gehoord ergens. Hij had het over dat de isolatie weg is waardoor hij een gesprek kon volgen.
Wat bedoel je zei Lot: oh over die ¤ 103 (of ¤123,-)
Men keek wat in het rond en toen zei Laura dat over dat ze háár moesten betalen om te kussen
Als ik mijn collega's erover vertel, liggen ze dubbel.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je wil toch mee kunnen praten bij het koffiezetapparaat.
Haal die N maar weg, en ik hoop niet dat ze lacht tijdens de seks.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
je weet het dronken vrouwen zijn een engel in bed
Nee hoor... Was zo een hippe van aluminium etc... Soort Pistorius-prothese....quote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien heeft ie een houten poot, die buigen niet mee he
Lot heeft siliconentieten terwijl ze genoeg lichaamseigen vet heeft om cup Z te realiserenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Burner82 het volgende:
??quote:
Als iemand anders het erover heeft, weiger ik mee te praten. Uit schaamte.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik mijn collega's erover vertel, liggen ze dubbel.
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Die was volgens mij om 11.00 uur al half lam ...
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je Laura diep in haar ogen kijkt, zie je precies het touwtje lopen dat haar oren tegen haar hoofd houdt.
Waarom zou je je schamen om zulke kostelijke humor.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als iemand anders het erover heeft, weiger ik mee te praten. Uit schaamte.
Dat als je wil dat mensen je betalen voor bepaalde handelingen, je een hoer bent.quote:
wij zeggen zak over de kop en ..... voor je vaderland.....oeps lijk net ruud nu neeeeeeeeeeequote:Op zondag 25 mei 2014 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Haal die N maar weg, en ik hoop niet dat ze lacht tijdens de seks.
En een glazen oog ookquote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien heeft ie een houten poot, die buigen niet mee he
Omdat Utopia van een bodem-niveau is.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou je je schamen om zulke kostelijke humor.
Wat is ze toch hypocriet en achterbaksquote:Op zondag 25 mei 2014 18:25 schreef Mylene het volgende:
Isa had een hoop commentaar op de gestolen kaas, maar ze vrat er wel van.
+1quote:
Ik verbeter iedereen altijd. Meeste zijn tv-uitzending-kijkersquote:
Vanes zei Laura 103 euro te bieden als ze met Isa ofzow zoent, of mss was het Marije? weet niet psies, dom gelul iig.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Joey had het gesprek gehoord ergens. Hij had het over dat de isolatie weg is waardoor hij een gesprek kon volgen.
Wat bedoel je zei Lot: oh over die ¤ 103 (of ¤123,-)
Men keek wat in het rond en toen zei Laura dat over dat ze háár moesten betalen om te kussen
Isa zou samen met je bank beroven, en dan later tegen de politie klagen dat het zo'n slecht voorbereid plan was, en dat ze het allemaal niet hadden moeten doen.quote:
Kacheltje lam dus.quote:
Lot heeft het er telkens over, ze heeft alleen negatiive dingen over Marije gehoord "Niet vertrouwen, ze is achterbaks en liegt"Ze verzon er zelfs bij dat een bezoeker Marije in haar gezicht een truth noemde. Toen anderen vroegen "Echt?!" relativeerde ze het behoorlijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Luna1956 het volgende:
Hele avond en dag de streams moeten missen. Internet lag er uit.
Het Joey/Marije/ Charlotte verhaal is met een sisser afgelopen? Ik lees er niets van in de streamverslagen?
Ik heb dus niets gemist?
Ontloop Isa met Jian. Download nu de app!quote:Op zondag 25 mei 2014 18:30 schreef Jian het volgende:
Stream 1 is nu veilig, ik weet niet hoe lang natuurlijk
Dacht dat Anita streamde, en toch wil ze haar zoon daar laten slapen?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:29 schreef Sodeknetters het volgende:
Sjonnie en Anita willen hun zoon daar wel een keer laten overnachten.
Kan ie mooi voorlichting van juf Marije krijgen.
Anita wil nog een keer op vakantie, snap dat dan.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat Anita streamde, en toch wil ze haar zoon daar laten slapen?
blijven wachten tot de lapo door heeft dat hij/zij de lapo had, schiet ook niet...quote:
Niet alleen als ze gedronken heeft, maar volgens mij hebben ze vandaag toch niet gedronken?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:30 schreef RVer het volgende:
Wat is Isa irritant als ze gedronken heeft, die stem
krijgt ze dus zeer goed betaald door JDMquote:Op zondag 25 mei 2014 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nuchter is die al amper te hebben....quote:Op zondag 25 mei 2014 18:30 schreef RVer het volgende:
Wat is Isa irritant als ze gedronken heeft, die stem
Kennelijk. En John heeft er geen problemen mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Top idee, succes verzekerdquote:Op zondag 25 mei 2014 18:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ontloop Isa met Jian. Download nu de app!![]()
![]()
nou 1 min is wel kort hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 18:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
blijven wachten tot de lapo door heeft dat hij/zij de lapo had, schiet ook niet...
Mini-John is net zijn pa hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is Billy daar ook niet? Die ontloop ik toch echt nog steeds het liefst.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:30 schreef Jian het volgende:
Stream 1 is nu veilig, ik weet niet hoe lang natuurlijk
Een minimale tijd wordt niet eens gerespecteerd..quote:Op zondag 25 mei 2014 18:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
blijven wachten tot de lapo door heeft dat hij/zij de lapo had, schiet ook niet...
A, een soort van oppasquote:Op zondag 25 mei 2014 18:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Anita wil nog een keer op vakantie, snap dat dan.
*LEBBERLEBBERLEBBER*quote:
Dat, of ze krijgt een heel mooi bedrag om later met het hele gezin op vakantie te gaan. Voor niets gaat de zon op hè. Dat weten die boeren wel.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A, een soort van oppas
Weer iets nieuws, "Voor ouders die zonder kinderen op vakantie willen, breng ze naar kindervakantie paradijs Utopia".
Is er niet in de cos. Streams gaan door he.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een minimale tijd wordt niet eens gerespecteerd..
quote:
Zo kan ik het wel hebben, zeker van jou. Maar je zou toch godverdomme die markt moeten kleffen.quote:
Ik had het ook over respect.. als zelfs dát er niet meer isquote:Op zondag 25 mei 2014 18:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is er niet in de cos. Streams gaan door he.
Niet van haar toch?quote:
In welke wereld leef jij?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had het ook over respect.. als zelfs dát er niet meer is
Dat dus! ik tikte het ookquote:Op zondag 25 mei 2014 18:34 schreef Urb het volgende:
Letop nu gaat Lot bij Isa stoken over Marije (oh kwam iemand tussen om afscheid te nemen)
Gelukkig zit ze er niet mee he?
Ik verzin het ook nietquote:Op zondag 25 mei 2014 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had het ook over respect.. als zelfs dát er niet meer is
nou nou, super dat die man gewoon komt, en als je net een kunstbeen hebt, ja dan loop je met krukken, die vent is nog geen Pistorius! Respect voor die man!quote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Burner82 het volgende:
Hij is een standhouder....quote:Op zondag 25 mei 2014 18:35 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
nou nou, super dat die man gewoon komt, en als je net een kunstbeen hebt, ja dan loop je met krukken, die vent is nog geen Pistorius! Respect voor die man!
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:34 schreef RobbieRonald het volgende:
Dennis: Ik stond vanmiddag bij die aardbeienboer, die weet alles van aardebeien joh.
Bil: Echt?
Ik vind het zo raar dat ze Billy als een beroemdheid zien. Want dat is volgens mij de enige reden dat ze die bagger kopen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:35 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
zijn dus mensen die geld teveel hebben maar dit niet aan goede doelen geeft
Compleet gebrek aan eigenwaarde en zelfrespect. Daar kunnen ze zich vast mee identificeren.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat ze Billy als een beroemdheid zien. Want dat is volgens mij de enige reden dat ze die bagger kopen.
Een opslagruimte van Shurgard zal inmiddels wel uitpuilen.quote:
Let op huubje zegt zelf niets is wat het lijkt.....quote:Op zondag 25 mei 2014 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat ze Billy als een beroemdheid zien. Want dat is volgens mij de enige reden dat ze die bagger kopen.
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:36 schreef beequeen het volgende:
Een opslagruimte van Shurgard zal inmiddels wel uitpuilen.
Is ook zo, en ik lees dat beequeen er ook niet in gelooft.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:37 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Let op huubje zegt zelf niets is wat het lijkt.....
Afgestudeerdequote:Op zondag 25 mei 2014 18:37 schreef Burner82 het volgende:
Isa heeft die verpleegsteropleiding ook afgemaakt? zucht..
Over Vanas hoeven we het niet te hebben, die is lam als het kanquote:Op zondag 25 mei 2014 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je zal die kenau wel bedoelen. Dat je de inwoners nog steeds niet kent...
haar liever dan die haantjesquote:Op zondag 25 mei 2014 18:34 schreef Baconbus het volgende:
Niet dat ze normaal mooi is, maar Billy ziet er nu toch een partij lelijk uit.
Kan zo door de houtversnipperaar.
Ik hoorde het... Ik verbaas me. Ze kan net een pleister plakken.quote:
Vanessa drinkt niet, die is als kind in een vat met sinas gevallen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Over Vanas hoeven we het niet te hebben, die is lam als het kanMaar Isa is ook wel aardig aan de babbel en lam
Vlindertjes zijn kindjes van God.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:37 schreef Disana het volgende:
Is ook zo, en ik lees dat beequeen er ook niet in gelooft.
Papiertje zal haar pappie wel gekocht hebben voor d'r. Die is net zo dom als Billy alleen verbloemt ze het door die aardappel in haar strot en haar interessant doenerige taalgebruikquote:
En keihard lachen als iemand een stuk staal op haar hoofd krijgtquote:Op zondag 25 mei 2014 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoorde het... Ik verbaas me. Ze kan net een pleister plakken.
ja en, die man gaat verder met zijn leven, en schaamt zich niet, respect voor die vent, heeft er niet voor gekozen!quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vanessa drinkt niet, die is als kind in een vat met sinas gevallen.
Een echte zorgzame intelligente lieve verpleegster dusquote:Op zondag 25 mei 2014 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En keihard lachen als iemand een stuk staal op haar hoofd krijgt
Waar is Miss Lust eik?quote:
U leest gedachten?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:40 schreef RVer het volgende:
Kan die emil niet gewoon naar huis gaan
Dat worstelen is geweest
Straks valt een zwaargewond iemand uit z'n bed, gaat Isa lachen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een echte zorgzame intelligente lieve verpleegster dus![]()
Vreemd... het boeide haar toch totaal niet....quote:Op zondag 25 mei 2014 18:40 schreef Ransjih het volgende:
hier houdt lot zich goed maar thuis was ze geflipt
Zon tokkie is het wel, met die criminele vaderquote:Op zondag 25 mei 2014 18:40 schreef Ransjih het volgende:
hier houdt lot zich goed maar thuis was ze geflipt
Behalve roddel en achterklap heb je niks gemistquote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Luna1956 het volgende:
Hele avond en dag de streams moeten missen. Internet lag er uit.
Het Joey/Marije/ Charlotte verhaal is met een sisser afgelopen? Ik lees er niets van in de streamverslagen?
Ik heb dus niets gemist?
Saturdaha FTWquote:Op zondag 25 mei 2014 18:41 schreef RVer het volgende:
[..]
Zon tokkie is het wel, met die criminele vader
Don't ask me. Het zal wel iets met seks te maken hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:40 schreef Disana het volgende:
Ik vind dat toch zo walgelijk. Een mormel als Billy een mooi beestje vinden.
En spekt de kasquote:Op zondag 25 mei 2014 18:42 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die trekt de laatste bezoekers buiten het terrein af
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:42 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die trekt de laatste bezoekers op het terrein af
Billy en seks. Dat zie je toch niet voor je? Nou ja een onderkruipsel als Ruud wil er wel overheen, maar dat telt niet mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
e
Don't ask me. Het zal wel iets met seks te maken hebben.
ok script om marije eruit te krijgen is dus al ingezet....quote:Op zondag 25 mei 2014 18:39 schreef Ransjih het volgende:
emil vertelt gio dat er kritiek is gekomen op akkefietje gio joey en marrije
we moeten opletten dat we geen domme dingen doen met zn allen
marije ?quote:
nee johquote:Op zondag 25 mei 2014 18:47 schreef RVer het volgende:
Ze krijgen echt superveel info via die markten
Dit was de laatste markt
Het was natuurllijk heel simpel geweest : gewoon de armbandjes voor de biomarkt tellen, klaar!quote:
Ik twijfeldequote:
Logisch toch. Anita wil wel eens naakt door Sjon achterna gezeten worden door het huis en die zoon loopt altijd 's nachts te spoken. Dus ze ziet een kans.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Anita wil nog een keer op vakantie, snap dat dan.
Ja natuurlijk. Maar dan kunnen ze niet ruilen, simpel verhaal.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Het was natuurllijk heel simpel geweest : gewoon de armbandjes voor de biomarkt tellen, klaar!
Doe eens dan.quote:
nee joh ze moest tellen, rekenen, geld, vertellen, handtekeningen, chably uitleggen, nieuwe technieken voor armbandquote:Op zondag 25 mei 2014 18:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Het was natuurllijk heel simpel geweest : gewoon de armbandjes voor de biomarkt tellen, klaar!
Geen idee wat haar dwars zit, maar ze zei: Ik neem een fles wijn mee en ga me gewoon bezattenquote:
Gooi die in Utopia, net zo slim als wat daar zit.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet raar dat Moterclubs altijd van die rare soort van Nazi-achtige naampjes willen?
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:49 schreef sjampoeh het volgende:
oh madam vanas hoeft niet meehelpen op te ruimen ??? wtf
Team Vanasquote:Op zondag 25 mei 2014 18:49 schreef sjampoeh het volgende:
die mensen worden daar toch echt super gek, met al die opdrachten, velen zijn klaar voor de therapie als ze eruit komen En van Vanessa is de zwakste schakel!quote:
Helemaal van slag van de opmerking over de zwarte pannenkoekquote:Op zondag 25 mei 2014 18:49 schreef sjampoeh het volgende:
<clap>quote:Op zondag 25 mei 2014 18:35 schreef jovencita01 het volgende:
nou nou, super dat die man gewoon komt, en als je net een kunstbeen hebt, ja dan loop je met krukken, die vent is nog geen Pistorius! Respect voor die man!
Dan volgt Lot ook snel. Eerst Thijs nog even afwerken en gaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:49 schreef Ransjih het volgende:
vans neemt een wijntje en gaat zich eens lekker bezatten
Knollen zul je bedoelen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:50 schreef Urb het volgende:
En de sierpaarden zijn weer nergens te bekennen als er met zn allen de stands opgeruimd moet worden.
Ze heeft niet zo goed gedraaid wat ik begreep. Ik geloof er geen zak vanquote:Op zondag 25 mei 2014 18:49 schreef sjampoeh het volgende:
Eén bloed klinkt inderdaad vrij Nazi-achtig.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet raar dat Moterclubs altijd van die rare soort van Nazi-achtige naampjes willen?
Das Vanes heur Utopio!quote:Op zondag 25 mei 2014 18:51 schreef Burner82 het volgende:
Lekker in de wei, peukje, biertje, flesje wijn
maar buiten een eventuele slechte omzet ....quote:Op zondag 25 mei 2014 18:51 schreef Burner82 het volgende:
Lekker in de wei, peukje, biertje, flesje wijn
Dat denk ik ook. Veel bewoners zijn hier niet echt blij mee. Ze horen te veel over hun eigen wangedrag.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:47 schreef RVer het volgende:
Ze krijgen echt superveel info via die markten
Dit was de laatste markt
Mijne ook welquote:
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 25 mei 2014 18:52 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar buiten een eventuele slechte omzet ....
wat is loos met haar dan ?
Het is werkelijk niet te geloven. Ik zeg maar even niks meer.quote:
Zou je iets gehoord hebben over haar drinkgedrag en nu haar kont in de krib gooien en het op een zuipen zetten?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:52 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar buiten een eventuele slechte omzet ....
wat is loos met haar dan ?
heeft ze die gehad?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Helemaal van slag van de opmerking over de zwarte pannenkoek
Ze wil toch geen hulp, rara. Die fooitjes gaan in rook op. Emil had zijn poot stijf moeten houden met dat potjes gezeik. Lamlulquote:Op zondag 25 mei 2014 18:51 schreef ledn81 het volgende:
Vanas heeft hard geerkt en gaat met drank en peuken op het gras liggen?![]()
De rest ruimt op?
Vast, nog ff en ze barst in snikken uitquote:
Mooi tv- momentje na een dag van hard werken.quote:
Dennis.... want iemand pakken op het moment dat ze zwak zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 18:53 schreef sjampoeh het volgende:
Wie gaat er als eerste naar ons vanas
1. billy.. want tv momentje![]()
2. aike...want zorgzaam![]()
3. isa.. want wijn![]()
4. lau.. haar vriendin
Vanas heeft vandaag vast 400 keer tehoren gekregen dat ze niet zoveel moet zuipen en dat haar pannenkoeken zwart zien en vlees soms rauw is.quote:
Aha, ik zie het al Vanfles brengt alleen maar alle drank in veiligheid voor een eventuele aardbeving.quote:
Emil is net zo lamszwans als de rest, veel gebrul maar als het puntje bij paaltje komt haakt die ook afquote:Op zondag 25 mei 2014 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil toch geen hulp, rara. Die fooitjes gaan in rook op. Emil had zijn poot stijf moeten houden met dat potjes gezeik. Lamlul
Dat kan ook nog, of hij had beloofd langs te komenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:52 schreef Kaleddi het volgende:
Heeft iemand verteld dat Streepje gay is ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |