plus 1quote:Op zondag 25 mei 2014 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga het Marije team in, mag ze mag maar meerdere mannen trekken pijpen en neuken.
allemaal denk je? via Harry kloosterquote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef RobbieRonald het volgende:
Nou, die bezoekers zijn dus duidelijk gecast...
Yep ik word steeds pro-Marije omdat Lot zo over de zeik is.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga het Marije team in, mag ze mag maar meerdere mannen trekken pijpen en neuken.
Ja. In de sociale werkplaats.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef RobbieRonald het volgende:
Idd!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef Urb het volgende:
Joey zit Lot te fucken.
Ze zeiden "Charlotte liegt tegen je!"
Ik moet ook wel, als ik thuis blijf zakken mijn cursisten massaal.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer wel als het moet.. Maar ja, vrij nutteloos... Het is bijna Utopia op het werk... Als je wilt dat het goed gaat, moet je het zelf doen
Eerlijk is eerlijk, ze heeft héél veel armbandjes verkocht.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:59 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Als ik Lotte zo hoor. Iedereen die ze heeft gesproken vond haar helemaal geweldig.
Wat ik zeg lot hoort alleen maar de dingen die ze wil horen....quote:Op zondag 25 mei 2014 18:00 schreef R0T29 het volgende:
Mensen hebben Lot gezegd dat ze heel knap is in het echt en dat ze helemaal niet hoeft af te vallen....
Klopt, ze heeft kei-hard gewerkt.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ze heeft héél veel armbandjes verkocht.
Het zijn schuimpjes, idoliserende schuimpjes.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:59 schreef RobbieRonald het volgende:
Als ik Lotte zo hoor. Iedereen die ze heeft gesproken vond haar helemaal geweldig.
Elite was het niet.quote:
Beterquote:Op zondag 25 mei 2014 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot heeft te horen gekregen dat ze niet te dik is.
Dat zal voor haar wel weer een stimulans zijn om haar kadaver te blijven voltrappen!
Nog even en we kunnen een fanclub starten.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las vandaag een artikel in de VF, over real life programma's, en wat ik al wist alles is scripted! Ook werd the voice aangehaald, idem! Dat hele gedoe met sjaaltjes etc schiet toch op, en lot, die te horen krijgt dat ze zo hard werkt, als er iemand is die aardslui is is zij het wel! Marije moet even door een dal, kijken of ze nog iets aan haar hebben voor een volgende periode, script!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef RobbieRonald het volgende:
Die verkopen wel, die Billy shit nietquote:
Marije is al een fapclub begonnenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen een fanclub starten.![]()
Maar ze doet net of ze ze allemaal zelf gemaakt heeft.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Rene nog een favoriet zochtquote:Op zondag 25 mei 2014 18:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen een fanclub starten.![]()
Voor veel te veel geld.. ze was even sprakeloos toen ze een onwijs leuk armbandje bij iemand zag (en eigenlijk wilde ruilen) en die vertelde dat zet het bij de A (Action) had gekocht. voor ¤ 0,70.. Haar armbandjes gaan over de toonbank voor ¤ 15,00quote:Op zondag 25 mei 2014 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
waarom denk je dat der pa falliet is al die abbos voor utopia om te stemmenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze cijfers kloppen ook niet natuurlijk....
[ afbeelding ]
Dat is toch zoquote:Op zondag 25 mei 2014 18:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar ze doet net of ze ze allemaal zelf gemaakt heeft.
Nice.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:01 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ik las vandaag een artikel in de VF, over real life programma's, en wat ik al wist alles is scripted! Ook werd the voice aangehaald, idem! Dat hele gedoe met sjaaltjes etc schiet toch op, en lot, die te horen krijgt dat ze zo hard werkt, als er iemand is die aardslui is is zij het wel! Marije moet even door een dal, kijken of ze nog iets aan haar hebben voor een volgende periode, script!
Dat maakt niet uit, mensen betalen er voor. Ik zou het ook niet doen hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 18:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor veel te veel geld.. ze was even sprakeloos toen ze een onwijs leuk armbandje bij iemand zag (en eigenlijk wilde ruilen) en die vertelde dat zet het bij de A (Action) had gekocht. voor ¤ 0,70.. Haar armbandjes gaan over de toonbank voor ¤ 15,00
Wat de gek er voorgeeft he...quote:Op zondag 25 mei 2014 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, mensen betalen er voor. Ik zou het ook niet doen hoor
Nope, Robin, Isa en Nico hebben ook armbandjes zitten maken de afgelopen weken. Maar daar hoor je niks over.quote:
Yeeehaaa Hoerenhoef.quote:
Wie is dit? Heeft die de hele dag op van die hakken gestaan?quote:
Iemand zei iets over zwarte pannekoeken en die kreeg bijna een pan van haar op zn hoofd zei ie, maar dat zal er wel niks mee te maken hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Soury het volgende:
Zegt Vanessa nou dat ze slecht gedraaid heeftPannenkoeken is altijd big business.
Als je de helft moet wegmoffelen... gaat het zeker slecht, heb je nog maar de helft overquote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Soury het volgende:
Zegt Vanessa nou dat ze slecht gedraaid heeftPannenkoeken is altijd big business.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |