SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
DatmonotomepratenvanRonisbestwelheelmoeilijktevolgen.
En Ruud heeft Emil nodig die hem een schopje geeft (met een houten klomp)quote:Op zondag 25 mei 2014 16:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Boer Sjon geeft Bief gewoon een schopje tegen z'n poot. Daaraan zie je dat je met een expert te maken hebt.
Boer John is topquote:Op zondag 25 mei 2014 16:28 schreef Tandplak het volgende:
Boer John, de man met die uber verschrikkelijke stem, is er altijd als de kippen (voel je 'm hij is boer) bij om zijn pr momentjes te pakken.
Zelf grootste rukker aller tijden die buiten de houten kooi niet kan ophouden om over het programma te praten.
Ik zeg toneelhaak en haal die zorgboerderij homo binnen van Boer zkt vrouw van vorig jaar.
Dank jequote:Op zondag 25 mei 2014 16:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
http://www.utopiatv.nl/ne(...)woner-van-de-week-20
Het wachten is op een goed gesprek tussen Ron en Marije.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
DatmonotomepratenvanRonisbestwelheelmoeilijktevolgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Met Nico die erbij zit te wauwelen met een springvlo of zo....quote:Op zondag 25 mei 2014 16:56 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Het wachten is op een goed gesprek tussen Ron en Marije.
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Op Aike kan je bouwen.
Marktkraampjes en zo ..
Aike moet gewoon geen fysieke arbeid verrichten... Er gaat altijd wel iets of iemand kapotquote:Op zondag 25 mei 2014 16:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Op Aike kan je bouwen.
Marktkraampjes en zo ..
Werkmansschoen met stalen neus is een aantrekkelijke optiequote:Op zondag 25 mei 2014 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
En Ruud heeft Emil nodig die hem een schopje geeft (met een houten klomp)
Ik heb nog een paar liggenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Werkmansschoen met stalen neus is een aantrekkelijke optie
Ik heb ook nog kistjesquote:
Veilenquote:
Mis je d'r?quote:
Vanessa misschien aan het helpen in de keuken?quote:
Knallen toch.quote:
Nee joh, ik draag ze nog regelmatig onder een oude spijkerbroek en slobbertruiquote:
Het zijn net mieren.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:04 schreef sjampoeh het volgende:
SL
Stem: Iedereeen het terrein af het is 17u
COS TOURBUS UITJE volgende biomarktquote:Op zondag 25 mei 2014 17:06 schreef Soury het volgende:
Ik zag nog net een touringbus wegrijden achter dat sl lock hek
gebeurde dit serieus?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:04 schreef sjampoeh het volgende:
SL
Stem: Iedereeen het terrein af het is 17u
Kistje met utopia shit doelde ik opquote:Op zondag 25 mei 2014 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee joh, ik draag ze nog regelmatig onder een oude spijkerbroek en slobbertrui
Die heeft alle overgebleven piepschuimpjes opgehaald.. Ze gaan nu naar een zaaltje ergens waar ze hele dure nutteloze dingen aangesmeerd krijgen. Voor slechts 50 euro PP...quote:Op zondag 25 mei 2014 17:06 schreef Soury het volgende:
Ik zag nog net een touringbus wegrijden achter dat sl lock hek
Hoogstwaarschijnlijkquote:
Trek ik mijn drie kwart witte legging aan, en bloemetjes schortquote:
Vergeet niet harde krullen te makenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Trek ik mijn drie kwart witte legging aan, en bloemetjes schort
Zandstralen die boelquote:Op zondag 25 mei 2014 17:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
ME erbij, hoge drukspuiten, je kent het wel ..
Huidig bod ¤ 1,-quote:Op zondag 25 mei 2014 17:08 schreef GekkePoes het volgende:
http://www.vakantieveilin(...)utopia_paspoort.html
Dan zet ik een dikke zwarte hipsterbril op en een petje met een propeller eropquote:Op zondag 25 mei 2014 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Trek ik mijn drie kwart witte legging aan, en bloemetjes schort
Dat ding is nu nog 2,50 x 6 = 15 euro waard. Ik ben benieuwd hoeveel sukkels eroverheen gaan bieden.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:09 schreef Paxcon het volgende:
Aike: ik heb die supermarktpoppetjes verkocht van die jongens, dus die worden straks boos op mij. WHAHAHAAHAAA
Waarom heeft ze dat gedaan? Alsof ze niet genoeg hebben verdient vandaagquote:Op zondag 25 mei 2014 17:09 schreef Paxcon het volgende:
Aike: ik heb die supermarktpoppetjes verkocht van die jongens, dus die worden straks boos op mij. WHAHAHAAHAAA
Keiharde zakenvrouwquote:Op zondag 25 mei 2014 17:10 schreef RVer het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dat gedaan? Alsof ze niet genoeg hebben verdient vandaag
Een paar euro extra winst, die word toch wel weggerookt.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:10 schreef RVer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:09 schreef Paxcon het volgende:
Laat de chinees maar weer komen !quote:Op zondag 25 mei 2014 17:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een paar euro extra winst, die word toch wel weggerookt.
Ik vind het wel een goede grapquote:Op zondag 25 mei 2014 17:10 schreef RVer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:12 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Veel resepectheeft aike dus ...... hoop dat hij aike een kopstoot forse duw geeft....
Voor maar 65 euro, en voor 160 euro aan sigarettenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Laat de chinees maar weer komen !
10 maand menu's
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zal zich niet druk maken om een paar poppetjes neem ik aan. Er komen daar nog zat boodschappen binnen. Die poppetjes hebben ze zo weer terugquote:
jawel maar is wel weer van een andere bewoner en ze laten weer echt ee goed signaal naar de samenleving toe zien stelen is normaalquote:Op zondag 25 mei 2014 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zal zich niet druk maken om een paar poppetjes neem ik aan. Er komen daar nog zat boodschappen binnen. Die poppetjes hebben ze zo weer terug
Als ze willen kunnen ze die poppetjes per kilo krijgen.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zal zich niet druk maken om een paar poppetjes neem ik aan. Er komen daar nog zat boodschappen binnen. Die poppetjes hebben ze zo weer terug
Het is een feestje.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:14 schreef Cir het volgende:
poppetjes verkopen aan de kids , geeft ze dan gewoon weg
bah altijd die stink poen
Ik zou meteen een Billy-hondje willen hebbenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze willen kunnen ze die poppetjes per kilo krijgen.
Ik vind het trouwens wel vreemd dat JdM geen deal met Plus heeft gesloten voor een spaaractie van Utopia-poppetjes.
met of zonder vlooien ???quote:Op zondag 25 mei 2014 17:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zou meteen een Billy-hondje willen hebben
Billy hondje ?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alleen met een Kenzo-vlooienbandquote:
Met een magneet ruud hondje.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 17:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Billy hondje ?
Hoe ziet die er uit dan ?
Zijn daar plaatjes van![]()
![]()
alleen jammer dat dat niet op tv wasquote:Op zondag 25 mei 2014 17:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]dat was een van de hoogtepunten van Utopia wat mij betreft
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoorMaar ik denk dat ik even koest moet doen
Maar zoiets: [ afbeelding ]
ooooooooquote:Op zondag 25 mei 2014 17:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoorMaar ik denk dat ik even koest moet doen
Maar zoiets: [ afbeelding ]
Nee, ken ik niet. Laat eens zienquote:Op zondag 25 mei 2014 17:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
oooooooo
dit doet me denken aan een filmpje van een hond die op een stoel zit op zn achterpoten en helemaal uit zn dak gaat
kennen jullie dat filmpje ?
Neeeeeee laat eeens zien ?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
oooooooo
dit doet me denken aan een filmpje van een hond die op een stoel zit op zn achterpoten en helemaal uit zn dak gaat
kennen jullie dat filmpje ?
Ja, ben benieuwd.quote:
joey en gio zullen haar er niet uitstemmenquote:
Hij is hoogbegaafd en doorziet alles veel sneller en begrijpt dingen eerder.. Dat frustreert hem gok ik..quote:Op zondag 25 mei 2014 17:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik word echt heel misselijk van dat Emil zichzelf zo volwassen vindt en dat hij de ''jonge jongens'' nog vanalles moet leren
hij heeft duidelijk de opdracht van achter om de jonnge jongens te beschermenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik word echt heel misselijk van dat Emil zichzelf zo volwassen vindt en dat hij de ''jonge jongens'' nog vanalles moet leren
Dit dusquote:Op zondag 25 mei 2014 17:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij is hoogbegaafd en doorziet alles veel sneller en begrijpt dingen eerder.. Dat frustreert hem gok ik..
En nu met de wijven mee moet gaan zeiken op een Joey en Marije. Na het worstelgala gaat Emil duidelijk een andere richting op. Zit ineens bovenop de roddeldames en denkt met ze meequote:Op zondag 25 mei 2014 17:26 schreef Paxcon het volgende:
Snap ik ook niet,wat laura en Lot uit spoken is blijkbaar gewoon.En laura met Jimmy,heb hem daar nooit over gehoord.quote:
nee dan moet ze nadenken en das niet varken lots sterke punt..... als ze eten moet turven is ze kampioenquote:
Hij ziet Gio als zijn jongere broertje. Hij denkt aan het vriendinnetje thuis en wil hem behoeden voor spijt achteraf.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:29 schreef Marenda het volgende:
[..]
Snap ik ook niet,wat laura en Lot uit spoken is blijkbaar gewoon.En laura met Jimmy,heb hem daar nooit over gehoord.
quote:
Dat dus,quote:Op zondag 25 mei 2014 17:29 schreef Cir het volgende:
[..]
doet ze expres, oh nee vergeten
kan eindelijk eens wat bestellen onderbroeken of zo
Dan gaat er alleen wel een doosje bic-pennen doorheen per week....quote:Op zondag 25 mei 2014 17:30 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
nee dan moet ze nadenken en das niet varken lots sterke punt..... als ze eten moet turven is ze kampioen
dat snap ik nog,maar hij veroordeelde Robin er niet om,maar marije nu wel.En wat marije met Joey doet is niet zijn zaak toch.Hij doet nu net of lot de zielige is.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij ziet Gio als zijn jongere broertje. Hij denkt aan het vriendinnetje thuis en wil hem behoeden voor spijt achteraf.
En Ruud als zn achterlijke neefje?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij ziet Gio als zijn jongere broertje. Hij denkt aan het vriendinnetje thuis en wil hem behoeden voor spijt achteraf.
das een leuke woord speling bic pennenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan gaat er alleen wel een doosje bic-pennen doorheen per week....
Ik denk omdat hij heel goed wist dat Robin en Gio een speciale band hadden en het meer 'spel'was. Marije..hij heeft allang in de gaten dat ze een achterbaks, roddelwijfke is.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:31 schreef Marenda het volgende:
[..]
dat snap ik nog,maar hij veroordeelde Robin er niet om,maar marije nu wel.En wat marije met Joey doet is niet zijn zaak toch.Hij doet nu net of lot de zielige is.
Roddelwiefke.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij heel goed wist dat Robin en Gio een speciale band hadden en het meer 'spel'was. Marije..hij heeft allang in de gaten dat ze een achterbaks, roddelwijfke is.
Maar het is ook echt voor lot he. Ze zijn allemaal gegraveerd, speciaal voor haar. Ze hebben alleen Lot verkeerd gespeldquote:Op zondag 25 mei 2014 17:32 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
das een leuke woord speling bic pennen
Voor Robin had hij een zeer grote zwakquote:Op zondag 25 mei 2014 17:31 schreef Marenda het volgende:
[..]
dat snap ik nog,maar hij veroordeelde Robin er niet om,maar marije nu wel.En wat marije met Joey doet is niet zijn zaak toch.Hij doet nu net of lot de zielige is.
Gio heeft de laatste nacht met robin op het kussen geslapen en daar is echt wel een en ander gebeurt alleen de camera stond wel erg ver an ze af en ze zaten/lagen achter in de sprinkussenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij heel goed wist dat Robin en Gio een speciale band hadden en het meer 'spel'was. Marije..hij heeft allang in de gaten dat ze een achterbaks, roddelwijfke is.
Is ze ook,maar ze is daar niet de enige en van hun vind hij het normaal.Dat stoort me.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jaquote:
die was ook al dylectisch ofzowquote:Op zondag 25 mei 2014 17:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar het is ook echt voor lot he. Ze zijn allemaal gegraveerd, speciaal voor haar. Ze hebben alleen Lot verkeerd gespeld
Emil heeft een zwak voor mensen die hem van repliek kunnen dienen.... Dat zijn er niet zo heel veel daarquote:
Die klooien niet aan met Gio. Voor Robin had hij een zwak..tja de man is niet geheel perfectquote:Op zondag 25 mei 2014 17:34 schreef Marenda het volgende:
[..]
Is ze ook,maar ze is daar niet de enige en van hun vind hij het normaal.Dat stoort me.
En ze hebben natuurlijk minstens 1 goeie gezamelijke vriendin, die Leonie.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Emil heeft een zwak voor mensen die hem van repliek kunnen dienen.... Dat zijn er niet zo heel veel daar
wel de man is perfect......quote:Op zondag 25 mei 2014 17:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die klooien niet aan met Gio. Voor Robin had hij een zwak..tja de man is niet geheel perfect
tuurlijk ..... ze bedoeld 400quote:Op zondag 25 mei 2014 17:36 schreef Urb het volgende:
[..]
En ze hebben natuurlijk minstens 1 goeie gezamelijke vriendin, die Leonie.
4000 euro omgedraaid zegt Billy.
quote:
En zit er al dik 5 maanden en weet dondersgoed dat de grootste roddeltante Lotteke is. Heeft ie ook dikwijls in gesprekken met anderen aangegeven.Net als een Billy. Hij is ze liever kwijt dan rijk. Daarom snap ik dat kritische gemeut op een Joeyen Gio ook niet. "Als mijn vriendin met een meid had gezoend had ik het aangemoedigd" Maar Joey zoent(+ extra gedoe) als man met 2 meiden op een avond en die is nu fout bezig en bla bla. Joey is meestal open en eerlijk in zijn opmerkingen en ideeen. Lot lult met alles en iedereen mee. Dat weet en Emil ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Omzet minus inkoop en kosten is winst. Dus geen 3800 verdiend.quote:
ff turvenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoppaaaaaaaaaaa dat is de 3e fles bier al van die kenau. Markt is nog maar 36 minuten afgelopen.
Das niet allen Chabli !! Ook merchendise....quote:Op zondag 25 mei 2014 17:36 schreef Urb het volgende:
[..]
En ze hebben natuurlijk minstens 1 goeie gezamelijke vriendin, die Leonie.
4000 euro omgedraaid zegt Billy.
nee hoor, emil is de mol. controle van binnenuit.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:26 schreef Paxcon het volgende:
Wow, dat is flink tankenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoppaaaaaaaaaaa dat is de 3e fles bier al van die kenau. Markt is nog maar 36 minuten afgelopen.
Ze noemen daar alles winst, Vanes ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:37 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Omzet minus inkoop en kosten is winst. Dus geen 3800 verdiend.
oooooooooooooooooo dan is het goedquote:Op zondag 25 mei 2014 17:37 schreef Voxs het volgende:
[..]Je voelt je toch niet aangesproken? Ik bedoelde Emil, de man
ik vraag me toch af hoe en wat die 2 bedragen zijn intstaanquote:
Waarom zeiken ze zo op Joey en Marijequote:Op zondag 25 mei 2014 17:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En nu met de wijven mee moet gaan zeiken op een Joey en Marije. Na het worstelgala gaat Emil duidelijk een andere richting op. Zit ineens bovenop de roddeldames en denkt met ze mee
Partytime,quote:Op zondag 25 mei 2014 17:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wow, dat is flink tankenDat wordt wat vanavond.
Dat was iets met contant geld ofzoquote:Op zondag 25 mei 2014 17:38 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik vraag me toch af hoe en wat die 2 bedragen zijn intstaan
waarvan is 920 dan ?
Er staat nog 5000 euro open aan rekeningen die zij nog moeten betalenquote:
marije had gewoon 3 weken moeten wachtenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:39 schreef RVer het volgende:
[..]
Waarom zeiken ze zo op Joey en Marije
Laat ze lekker, Bolle is gewoon jaloers
pingeld waarschijnlijk danquote:Op zondag 25 mei 2014 17:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was iets met contant geld ofzo
Toen ze bonnetjes aan het tellen was kwam ze op 920
Ja..ik denk dan ook dat Lot echt een speciale plek inneemt in het Utopiagebeuren..anders is het niet te verklaren.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En zit er al dik 5 maanden en weet dondersgoed dat de grootste roddeltante Lotteke is. Heeft ie ook dikwijls in gesprekken met anderen aangegeven.Net als een Billy. Hij is ze liever kwijt dan rijk. Daarom snap ik dat kritische gemeut op een Joeyen Gio ook niet. "Als mijn vriendin met een meid had gezoend had ik het aangemoedigd" Maar Joey zoent(+ extra gedoe) als man met 2 meiden op een avond en die is nu fout bezig en bla bla. Joey is meestal open en eerlijk in zijn opmerkingen en ideeen. Lot lult met alles en iedereen mee. Dat weet en Emil ook.
en straks de belastingdienstquote:Op zondag 25 mei 2014 17:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Er staat nog 5000 euro open aan rekeningen die zij nog moeten betalen
Een prima stunt van die lijs, lekker wat reuring en wat een gewond ego van die lottttttttquote:Op zondag 25 mei 2014 17:40 schreef Capaja het volgende:
[..]
marije had gewoon 3 weken moeten wachten
ze is nu de nieuwe en mag nog niet met de grote mensen meespelen gok ik
ik ben geen fan van haar maar deze hetze gaat wel ver
Nico kreeg dit ook al in haar post door, dat er bepaalde inwoners zijn die denken meer te zijn omdat ze er toevallig langer zitten, het werd zelfs ronduit racisme genoemd.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:40 schreef Capaja het volgende:
[..]
marije had gewoon 3 weken moeten wachten
ze is nu de nieuwe en mag nog niet met de grote mensen meespelen gok ik
ik ben geen fan van haar maar deze hetze gaat wel ver
maar hoe komt isa aan die sjaal danquote:Op zondag 25 mei 2014 17:40 schreef Urb het volgende:
Lot laat heel gehaaid weten dat ze doorheeft dat Isa dat sjaaltje niet betaald heeft.
Tsja, en nu heeft Isa dus geen poot meer om op te staan over ruilen.
In Vanes haar geval klopt dat helemaalquote:
Er is idd sprake van discriminatie. Vooral Vanflassa en Lotte schreeuwen het vaak uit dat ze er al zolang zitten en dus meer rechten hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Nico kreeg dit ook al in haar post door, dat er bepaalde inwoners zijn die denken meer te zijn omdat ze er toevallig langer zitten, het werd zelfs racisme genoemd.
Wel een boel verkocht, vooral de shirts. Geen schilderijen van Billy iig, tochquote:Op zondag 25 mei 2014 17:37 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Omzet minus inkoop en kosten is winst. Dus geen 3800 verdiend.
De zwijnen van Animal Farm..quote:Op zondag 25 mei 2014 17:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Nico kreeg dit ook al in haar post door, dat er bepaalde inwoners zijn die denken meer te zijn omdat ze er toevallig langer zitten, het werd zelfs racisme genoemd.
Van Hanneke net als die andere dames (alleen Marije niet geloof ik)quote:Op zondag 25 mei 2014 17:42 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar hoe komt isa aan die sjaal dan
weet iemand dat ?
Die tassen waren volgens mij 15 euroquote:Op zondag 25 mei 2014 17:42 schreef sjampoeh het volgende:
ze hadden toch 50 shirtjes en 50 tasjes ?
of 100 ?
50 x 25 = 1250 euro shirts
50 x 25= 1250 tasjes
dus 1300 aan armbandjes,posters en schilderijen ???
Die heeft ze geruild voor een ijsje.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:42 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar hoe komt isa aan die sjaal dan
weet iemand dat ?
dus ook lot heeft er ook 1 gekregen .....................quote:Op zondag 25 mei 2014 17:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Van Hanneke net als die andere dames (alleen Marije niet geloof ik)
Ja en de rest ookquote:Op zondag 25 mei 2014 17:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
dus ook lot heeft er ook 1 gekregen .....................
wat is ze toch achterbaks!@#!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die heeft ze geruild voor een ijsje.
Vertelquote:Op zondag 25 mei 2014 17:43 schreef Urb het volgende:
Lot roddelt met Dennis over de belachelijke prijzen die Billy vraagt voor haar "art"
dan heeft lot niks te zeggen is t wel !quote:
15 euro voor een bandje is normaalquote:Op zondag 25 mei 2014 17:43 schreef Urb het volgende:
Lot roddelt met Dennis over de belachelijke prijzen die Billy vraagt voor haar "art"
ja de shirts van emile en live in de loodsquote:Op zondag 25 mei 2014 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een boel verkocht, vooral de shirts. Geen schilderijen van Billy iig, toch
100 danquote:
Ook niet imo, maar dien gingen als een speer.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:45 schreef Baconbus het volgende:
Billy vind het niet erg dat ze mensen oplicht, want ze is enorm trots dat ze er al 3 heeft op weten te lichten.![]()
![]()
![]()
Tijd dus dat Marije de beentjes spreidt.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:47 schreef Baconbus het volgende:
Lotte pakt even een blok kaas uit d'r kast, wijntje en peukje erbij. Nog even zichzelf op de borst slaan dat ze zo hard gewerkt heeft, en Diva HoneyMussel is weer helemaal in haar nopjes.![]()
dan mag je ploppen doe ze in Utopia ookquote:Op zondag 25 mei 2014 17:47 schreef Urb het volgende:
Lot "Ik heb me de pletter gewerkt, ik ben ka-pot!"
Ze heeft alleen maar achter een kraampje gezetenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:47 schreef Urb het volgende:
Lot "Ik heb me de pletter gewerkt, ik ben ka-pot!"
isa heeft 70 euro van der zakgeld betalldquote:Op zondag 25 mei 2014 17:47 schreef Sodeknetters het volgende:
Lot heeft ook weer geruild, sjaal voor een armband.
Ja en haar opbrengst is een stuk minder dan vorige kerenquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:49 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
isa heeft 70 euro van der zakgeld betalld
Helaas nietquote:Op zondag 25 mei 2014 17:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Marije al aan de drank? Wordt weer een "wank bang"
100 euro ookquote:Op zondag 25 mei 2014 17:49 schreef Lady-night het volgende:
Wat heeft die kist nu opgebracht met de veiling?
Dat heb ik gemist, heb ook weinig stream gezien vandaag. Af en toe een blik geworpen.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:49 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
isa heeft 70 euro van der zakgeld betalld
Sneaky slut part 2quote:Op zondag 25 mei 2014 17:49 schreef Sodeknetters het volgende:
Er wordt alweer aardig gedronken zo te zien.
Vanavond Marijegate #2?
Ik ga opblijven.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:49 schreef Sodeknetters het volgende:
Er wordt alweer aardig gedronken zo te zien.
Vanavond Marijegate #2?
Snakepit.quote:
Heb jij ook al last van een sociaal leven? Ik vind het heel leuk hoor, maar het kost zoveel tijd altijdquote:Op zondag 25 mei 2014 17:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik niet, morgen weer heel vroeg dag.
Maar ik lees het wel in de Cos.
Voor stichting "Opkikkertje"quote:
En genept, de melk voor het ijs kwam niet van de Utopia koeienquote:Op zondag 25 mei 2014 17:53 schreef Copycat het volgende:
Het schuimpjesvolk heeft het vakantiegeld weer goed besteed?
Ik haat het.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb jij ook al last van een sociaal leven? Ik vind het heel leuk hoor, maar het kost zoveel tijd altijd
Geen meelij met die schuimpjes. Ze brengen kwijlend hun geld.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:55 schreef Soury het volgende:
En genept, de melk voor het ijs kwam niet van de Utopia koeien
Ik ga het Marije team in, mag ze mag maar meerdere mannen trekken pijpen en neuken.quote:
Dat kan ik dan weer wel als het moet.. Maar ja, vrij nutteloos... Het is bijna Utopia op het werk... Als je wilt dat het goed gaat, moet je het zelf doenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik haat het.
En dit jaar weer niet telewerken op mijn zolder.
Lot hoort alleen wat lot wil horen......quote:Op zondag 25 mei 2014 17:56 schreef Jian het volgende:
Dat nijlpaard loopt zichzelf weer omhoog te praten, want die gasten waren allemaal zo op haar hand .... wat een vies, smerig ding is het ook
plus 1quote:Op zondag 25 mei 2014 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga het Marije team in, mag ze mag maar meerdere mannen trekken pijpen en neuken.
allemaal denk je? via Harry kloosterquote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef RobbieRonald het volgende:
Nou, die bezoekers zijn dus duidelijk gecast...
Yep ik word steeds pro-Marije omdat Lot zo over de zeik is.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga het Marije team in, mag ze mag maar meerdere mannen trekken pijpen en neuken.
Ja. In de sociale werkplaats.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef RobbieRonald het volgende:
Idd!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef Urb het volgende:
Joey zit Lot te fucken.
Ze zeiden "Charlotte liegt tegen je!"
Ik moet ook wel, als ik thuis blijf zakken mijn cursisten massaal.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer wel als het moet.. Maar ja, vrij nutteloos... Het is bijna Utopia op het werk... Als je wilt dat het goed gaat, moet je het zelf doen
Eerlijk is eerlijk, ze heeft héél veel armbandjes verkocht.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:59 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Als ik Lotte zo hoor. Iedereen die ze heeft gesproken vond haar helemaal geweldig.
Wat ik zeg lot hoort alleen maar de dingen die ze wil horen....quote:Op zondag 25 mei 2014 18:00 schreef R0T29 het volgende:
Mensen hebben Lot gezegd dat ze heel knap is in het echt en dat ze helemaal niet hoeft af te vallen....
Klopt, ze heeft kei-hard gewerkt.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ze heeft héél veel armbandjes verkocht.
Het zijn schuimpjes, idoliserende schuimpjes.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:59 schreef RobbieRonald het volgende:
Als ik Lotte zo hoor. Iedereen die ze heeft gesproken vond haar helemaal geweldig.
Elite was het niet.quote:
Beterquote:Op zondag 25 mei 2014 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot heeft te horen gekregen dat ze niet te dik is.
Dat zal voor haar wel weer een stimulans zijn om haar kadaver te blijven voltrappen!
Nog even en we kunnen een fanclub starten.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las vandaag een artikel in de VF, over real life programma's, en wat ik al wist alles is scripted! Ook werd the voice aangehaald, idem! Dat hele gedoe met sjaaltjes etc schiet toch op, en lot, die te horen krijgt dat ze zo hard werkt, als er iemand is die aardslui is is zij het wel! Marije moet even door een dal, kijken of ze nog iets aan haar hebben voor een volgende periode, script!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef RobbieRonald het volgende:
Die verkopen wel, die Billy shit nietquote:
Marije is al een fapclub begonnenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen een fanclub starten.![]()
Maar ze doet net of ze ze allemaal zelf gemaakt heeft.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Rene nog een favoriet zochtquote:Op zondag 25 mei 2014 18:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen een fanclub starten.![]()
Voor veel te veel geld.. ze was even sprakeloos toen ze een onwijs leuk armbandje bij iemand zag (en eigenlijk wilde ruilen) en die vertelde dat zet het bij de A (Action) had gekocht. voor ¤ 0,70.. Haar armbandjes gaan over de toonbank voor ¤ 15,00quote:Op zondag 25 mei 2014 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
waarom denk je dat der pa falliet is al die abbos voor utopia om te stemmenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze cijfers kloppen ook niet natuurlijk....
[ afbeelding ]
Dat is toch zoquote:Op zondag 25 mei 2014 18:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar ze doet net of ze ze allemaal zelf gemaakt heeft.
Nice.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:01 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ik las vandaag een artikel in de VF, over real life programma's, en wat ik al wist alles is scripted! Ook werd the voice aangehaald, idem! Dat hele gedoe met sjaaltjes etc schiet toch op, en lot, die te horen krijgt dat ze zo hard werkt, als er iemand is die aardslui is is zij het wel! Marije moet even door een dal, kijken of ze nog iets aan haar hebben voor een volgende periode, script!
Dat maakt niet uit, mensen betalen er voor. Ik zou het ook niet doen hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 18:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor veel te veel geld.. ze was even sprakeloos toen ze een onwijs leuk armbandje bij iemand zag (en eigenlijk wilde ruilen) en die vertelde dat zet het bij de A (Action) had gekocht. voor ¤ 0,70.. Haar armbandjes gaan over de toonbank voor ¤ 15,00
Wat de gek er voorgeeft he...quote:Op zondag 25 mei 2014 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, mensen betalen er voor. Ik zou het ook niet doen hoor
Nope, Robin, Isa en Nico hebben ook armbandjes zitten maken de afgelopen weken. Maar daar hoor je niks over.quote:
Yeeehaaa Hoerenhoef.quote:
Wie is dit? Heeft die de hele dag op van die hakken gestaan?quote:
Iemand zei iets over zwarte pannekoeken en die kreeg bijna een pan van haar op zn hoofd zei ie, maar dat zal er wel niks mee te maken hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Soury het volgende:
Zegt Vanessa nou dat ze slecht gedraaid heeftPannenkoeken is altijd big business.
Als je de helft moet wegmoffelen... gaat het zeker slecht, heb je nog maar de helft overquote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Soury het volgende:
Zegt Vanessa nou dat ze slecht gedraaid heeftPannenkoeken is altijd big business.
tuurlijk niet wat denk je dat die tenten voor ondergoed voor varken lot kost zit veel stof in....quote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Nope, Robin, Isa en Nico hebben ook armbandjes zitten maken de afgelopen weken. Maar daar hoor je niks over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |