Ik ga opblijven.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:49 schreef Sodeknetters het volgende:
Er wordt alweer aardig gedronken zo te zien.
Vanavond Marijegate #2?
Snakepit.quote:
Heb jij ook al last van een sociaal leven? Ik vind het heel leuk hoor, maar het kost zoveel tijd altijdquote:Op zondag 25 mei 2014 17:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik niet, morgen weer heel vroeg dag.
Maar ik lees het wel in de Cos.
Voor stichting "Opkikkertje"quote:
En genept, de melk voor het ijs kwam niet van de Utopia koeienquote:Op zondag 25 mei 2014 17:53 schreef Copycat het volgende:
Het schuimpjesvolk heeft het vakantiegeld weer goed besteed?
Ik haat het.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb jij ook al last van een sociaal leven? Ik vind het heel leuk hoor, maar het kost zoveel tijd altijd
Geen meelij met die schuimpjes. Ze brengen kwijlend hun geld.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:55 schreef Soury het volgende:
En genept, de melk voor het ijs kwam niet van de Utopia koeien
Ik ga het Marije team in, mag ze mag maar meerdere mannen trekken pijpen en neuken.quote:
Dat kan ik dan weer wel als het moet.. Maar ja, vrij nutteloos... Het is bijna Utopia op het werk... Als je wilt dat het goed gaat, moet je het zelf doenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik haat het.
En dit jaar weer niet telewerken op mijn zolder.
Lot hoort alleen wat lot wil horen......quote:Op zondag 25 mei 2014 17:56 schreef Jian het volgende:
Dat nijlpaard loopt zichzelf weer omhoog te praten, want die gasten waren allemaal zo op haar hand .... wat een vies, smerig ding is het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |