SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Oh, en Isa werd weg geblaft van die tent toen ze wilde helpenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Nope, Robin, Isa en Nico hebben ook armbandjes zitten maken de afgelopen weken. Maar daar hoor je niks over.
Door ook hamburgers te verkopen zorgen ze er zelf voor dat de inkomsten voor de pannenkoeken naar beneden gaan. Mensen gaan niet meer eten (een pannenkoek + een hamburger). Het aantal mensen dat iets eet zal dus vrijwel gelijk zijn, alleen neemt dan de ene helft een pannenkoek en de andere halft een hamburger.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Soury het volgende:
Zegt Vanessa nou dat ze slecht gedraaid heeftPannenkoeken is altijd big business.
en als die kenau erop aangesproken wordt dan haalt ze gewoon het zielige verhaal van die invalide man van stal. Zij gaf hem eten en dat was heel wat voor haar want normaal heeft zij teveel medelijdenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je de helft moet wegmoffelen... gaat het zeker slecht, heb je nog maar de helft over
Wat liefquote:Op zondag 25 mei 2014 18:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en als die kenau erop aangesproken wordt dan haalt ze gewoon het zielige verhaal van die invalide man van stal. Zij gaf hem eten en dat was heel wat voor haar want normaal heeft zij teveel medelijden
en met mooi weer ga je leiver buiten zitten met een hamburger, dan binnen in dat hol, met een pannekoek!quote:Op zondag 25 mei 2014 18:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Door ook hamburgers te verkopen zorgen ze er zelf voor dat de inkomsten voor de pannenkoeken naar beneden gaan. Mensen gaan niet meer eten (een pannenkoek + een hamburger). Het aantal mensen dat iets eet zal dus vrijwel gelijk zijn, alleen neemt dan de ene helft een pannenkoek en de andere halft een hamburger.
Ze zijn concurrenten van elkaar geworden..
Pannenkoeken kan je lastig controleren, ik weet dat van een vriend die een pannenkoeken tent heeft.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Door ook hamburgers te verkopen zorgen ze er zelf voor dat de inkomsten voor de pannenkoeken naar beneden gaan. Mensen gaan niet meer eten (een pannenkoek + een hamburger). Het aantal mensen dat iets eet zal dus vrijwel gelijk zijn, alleen neemt dan de ene helft een pannenkoek en de andere halft een hamburger.
Ze zijn concurrenten van elkaar geworden..
lot en liegen neee tochquote:Op zondag 25 mei 2014 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hoelang volg je de bende al? In bijna elk gesprek dat Lotje voert zit wel een leugen.
nja i know.. maar was ff benieuwd wat ze nu precies gezegd hadden tegen sjowiequote:Op zondag 25 mei 2014 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hoelang volg je de bende al? In bijna elk gesprek dat Lotje voert zit wel een leugen.
ben al wat ouder dus sprintje trekken duurt wat langer....quote:Op zondag 25 mei 2014 18:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je had langer dan een minuut de tijd. Volgend keer even sprintje trekken.![]()
ze heeft schaamluis op der hoofdquote:Op zondag 25 mei 2014 18:14 schreef Soury het volgende:
Zit er al schimmel in Bil haar pruik. Dat krabben op haar hoofd is echt naar.
Hopelijk irriteren de aanhechtingen van de extensions.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:14 schreef Soury het volgende:
Alleen is Mrs Bucket niet zo'n dikke hoer als Charlotte Muis.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot heeft weer een aanleiding gevonden om de loftrompet te steken over haar fadurrr en moedurrrr.
Het woord 'Ibiza' viel en omdat haar ouders daar toevallig op vakantie zijn vindt ze het een mooie aanleiding om ongevraagd de saaie vakantiekiekjes te laten zien.
Boer Sjon en zijn vrouw hebben het ineens heel subtiel over naar huis gaan.
Beetje het idee van Hyacinth die iedereen de kiekjes van Sheridan laat zien.
Het zit inmiddels wat lager, hoorde ik gisteren.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:14 schreef Soury het volgende:
Scho ne schijnquote:Op zondag 25 mei 2014 18:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot heeft weer een aanleiding gevonden om de loftrompet te steken over haar fadurrr en moedurrrr.
Het woord 'Ibiza' viel en omdat haar ouders daar toevallig op vakantie zijn vindt ze het een mooie aanleiding om ongevraagd de saaie vakantiekiekjes te laten zien.
die matten zitten er meer dan een week in ,gaat jeuken shampo resten enz brrquote:Op zondag 25 mei 2014 18:14 schreef Soury het volgende:
Zonnetje erop, heerlijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk irriteren de aanhechtingen van de extensions.
Nee hoor het duurde te lang daarom opende ik er eentjequote:
Leuk, gaat hij het ook weer opruimenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef Mylene het volgende:
Vannacht gaat Ruud rotzooi maken met een paar kg confetti een spuitsliertenschuim.
Niet van haar zuster die een zwembad en een paard heeftquote:Op zondag 25 mei 2014 18:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk plan weer...quote:Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef Mylene het volgende:
Vannacht gaat Ruud rotzooi maken met een paar kg confetti een spuitsliertenschuim.
Nou, dat wordt weer lachen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef Mylene het volgende:
Nee ze besteld chineesquote:Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef Amputalent het volgende:
Volgens mij zijn fooien ook inkomsten die je op moet geven aan de belastingdienst.
Doet Vanes dat ook?
Cool, met een beetje geluk sloopt hij daarbij iets of jaagt hij ze op een andere manier op kosten.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef Mylene het volgende:
Gaat ie dat in de verwarming spuiten?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef Mylene het volgende:
Huh? jij gaat er van uit dat er wel eens iets goed gaat in haar hoofd?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:19 schreef Baconbus het volgende:
Lauw zegt dat ze geen 'ho' is, en 2 seconden later zegt ze 'ze moeten mij betalen om te zoenen'.
Ik denk dat er iets mis gaat in haar hoofd.
Het is toch zomer dus waarom niet.quote:
Als je Laura diep in haar ogen kijkt, zie je precies het touwtje lopen dat haar oren tegen haar hoofd houdt.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:19 schreef Baconbus het volgende:
Lauw zegt dat ze geen 'ho' is, en 2 seconden later zegt ze 'ze moeten mij betalen om te zoenen'.
Een grap van Ruud wil je niet missen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet wel vroeg op maar ik ga echt wel kijken.
Lachen . .quote:Op zondag 25 mei 2014 18:21 schreef Dutchmannew het volgende:
o ja vannacht gaat ruud de truc met de 10kg confettie doen
Volgens mij is Isa alweer bezopen...quote:Op zondag 25 mei 2014 18:21 schreef Jian het volgende:
Nou oprotten maar mensen want ik word moe van dat irritante gekwaak van Isa ....
alleen van isa ..................................je wil gewoon ff lekker aan der boobies zitten viese manquote:Op zondag 25 mei 2014 18:21 schreef Jian het volgende:
Nou oprotten maar mensen want ik word moe van dat irritante gekwaak van Isa ....
Is ze nuchter al. Vreselijk mensquote:
Joey had het gesprek gehoord ergens. Hij had het over dat de isolatie weg is waardoor hij een gesprek kon volgen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:19 schreef Baconbus het volgende:
Zou wel leuk zijn ja, eens in de 50 jaar ofzo.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Huh? jij gaat er van uit dat er wel eens iets goed gaat in haar hoofd?
Ik geloof je direct. Ze heeft enkel een grote bek en lustgevoelens. Meer is het niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je Laura diep in haar ogen kijkt, zie je precies het touwtje lopen dat haar oren tegen haar hoofd houdt.
je weet het dronken vrouwen zijn een engel in bedquote:Op zondag 25 mei 2014 18:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Die was volgens mij om 11.00 uur al half lam ...
misschien heeft ie een houten poot, die buigen niet mee hequote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Burner82 het volgende:
Die meneer heeft een kunstbeen EN krukken... Overdrijven is ook een vak..
Ik kijk ook weleens.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Joey had het gesprek gehoord ergens. Hij had het over dat de isolatie weg is waardoor hij een gesprek kon volgen.
Wat bedoel je zei Lot: oh over die ¤ 103 (of ¤123,-)
Men keek wat in het rond en toen zei Laura dat over dat ze háár moesten betalen om te kussen
Als ik mijn collega's erover vertel, liggen ze dubbel.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je wil toch mee kunnen praten bij het koffiezetapparaat.
Haal die N maar weg, en ik hoop niet dat ze lacht tijdens de seks.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
je weet het dronken vrouwen zijn een engel in bed
Nee hoor... Was zo een hippe van aluminium etc... Soort Pistorius-prothese....quote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien heeft ie een houten poot, die buigen niet mee he
Lot heeft siliconentieten terwijl ze genoeg lichaamseigen vet heeft om cup Z te realiserenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Burner82 het volgende:
Die meneer heeft een kunstbeen EN krukken... Overdrijven is ook een vak..
??quote:
Als iemand anders het erover heeft, weiger ik mee te praten. Uit schaamte.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik mijn collega's erover vertel, liggen ze dubbel.
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Die was volgens mij om 11.00 uur al half lam ...
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je Laura diep in haar ogen kijkt, zie je precies het touwtje lopen dat haar oren tegen haar hoofd houdt.
Waarom zou je je schamen om zulke kostelijke humor.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als iemand anders het erover heeft, weiger ik mee te praten. Uit schaamte.
Dat als je wil dat mensen je betalen voor bepaalde handelingen, je een hoer bent.quote:
wij zeggen zak over de kop en ..... voor je vaderland.....oeps lijk net ruud nu neeeeeeeeeeequote:Op zondag 25 mei 2014 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Haal die N maar weg, en ik hoop niet dat ze lacht tijdens de seks.
En een glazen oog ookquote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien heeft ie een houten poot, die buigen niet mee he
Omdat Utopia van een bodem-niveau is.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou je je schamen om zulke kostelijke humor.
Wat is ze toch hypocriet en achterbaksquote:Op zondag 25 mei 2014 18:25 schreef Mylene het volgende:
Isa had een hoop commentaar op de gestolen kaas, maar ze vrat er wel van.
+1quote:
Ik verbeter iedereen altijd. Meeste zijn tv-uitzending-kijkersquote:
Vanes zei Laura 103 euro te bieden als ze met Isa ofzow zoent, of mss was het Marije? weet niet psies, dom gelul iig.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Joey had het gesprek gehoord ergens. Hij had het over dat de isolatie weg is waardoor hij een gesprek kon volgen.
Wat bedoel je zei Lot: oh over die ¤ 103 (of ¤123,-)
Men keek wat in het rond en toen zei Laura dat over dat ze háár moesten betalen om te kussen
Isa zou samen met je bank beroven, en dan later tegen de politie klagen dat het zo'n slecht voorbereid plan was, en dat ze het allemaal niet hadden moeten doen.quote:
Kacheltje lam dus.quote:
Lot heeft het er telkens over, ze heeft alleen negatiive dingen over Marije gehoord "Niet vertrouwen, ze is achterbaks en liegt"Ze verzon er zelfs bij dat een bezoeker Marije in haar gezicht een truth noemde. Toen anderen vroegen "Echt?!" relativeerde ze het behoorlijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:23 schreef Luna1956 het volgende:
Hele avond en dag de streams moeten missen. Internet lag er uit.
Het Joey/Marije/ Charlotte verhaal is met een sisser afgelopen? Ik lees er niets van in de streamverslagen?
Ik heb dus niets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |