Volgens geruchten zou het gaan om de zoon van Peter Rodger, Elliot Rodger, de regisseur van The Hunger Games.quote:A lone gunman killed six people and injured seven more during a shooting rampage Friday night in Isla Vista that Sheriff Bill Brown called “the work of a madman.” The suspect was killed after firing on responding deputies, but it’s not clear if the fatal wound to his head was self-inflicted or the result of return fire.
Een stoornis maakt je nog geen moordenaar.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zijn genoeg stoornissen die aangeboren zijn hoor.
Wat ik wil zeggen is dat hij de schuld bij zichzelf had moeten zoeken en niet bij andere mensen.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een stoornis maakt je nog geen moordenaar.
Mijn vriendin heeft een seksuele stoornis, is dat ook aangeboren?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zijn genoeg stoornissen die aangeboren zijn hoor.
En dat kon hij waarschijnlijk niet... Lololoquote:Op zondag 25 mei 2014 15:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat hij de schuld bij zichzelf had moeten zoeken en niet bij andere mensen.
Hij beschreef zichzelf als 'metro-man', dus wellicht vandaar de neiging naar dure merk-kleding en andere status-verhogende onzin...quote:Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Een andere dame die hij aanbad:
[ afbeelding ]
Het is wel echt allemaal hetzelfde type.
Overigens neig ik er nog steeds naar om 'm als 'gay' te bestempelen. Hij gebruikt erg vaak de zin: "I was all dressed up in my fabulous Armani shirt."
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat hij de schuld bij zichzelf had moeten zoeken en niet bij andere mensen.
Lijkt me ook niet. Iedere man heeft wel bepaalde trekjes die je als homoseksueel zou kunnen beschouwen.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij beschreef zichzelf als 'metro-man', dus wellicht vandaar de neiging naar dure merk-kleding en andere status-verhogende onzin...
Hij lijkt me niet homo-sexueel, aangezien hij geen enkele indicatie geeft dat hij iets met mannen wilt. Integendeel, hij lijkt niet alleen alle vrouwen te haten omdat ze niets met hem willen, maar meer nog alle mannen juist als minderwaardig en concurrent te zien.
Ik zou ook liever in bed stappen met George Clooney dan met Rita Verdonk...quote:Op zondag 25 mei 2014 15:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet. Iedere man heeft wel bepaalde trekjes die je als homoseksueel zou kunnen beschouwen.
Exact...quote:Op zondag 25 mei 2014 15:36 schreef Hoplahopla het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom hier zoveel aandacht aan wordt geschonken. Het is toch duidelijk dat het hier gaat om een narcist die op moordpad is gegaan... ?
Omdat we nu, in tegenstelling tot nieuwsberichtjes, alles compleet kunnen meelezen. Hij heeft z'n hele leven neergekalkt.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:36 schreef Hoplahopla het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom hier zoveel aandacht aan wordt geschonken. Het is toch duidelijk dat het hier gaat om een narcist die op moordpad is gegaan... ?
Ja, maar zijn manifest is toch eigenlijk gewoon een heel langdradig instrument van zelfmedelijden?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat we nu, in tegenstelling tot nieuwsberichtjes, alles compleet kunnen meelezen. Hij heeft z'n hele leven neergekalkt.
Dus het gaat om de mate van vermaak... ? T's wel wat pervers.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat we nu, in tegenstelling tot nieuwsberichtjes, alles compleet kunnen meelezen. Hij heeft z'n hele leven neergekalkt.
Moet wel, want hij was een narcist.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar zijn manifest is toch eigenlijk gewoon een heel langdradig instrument van zelfmedelijden?
Professor Chaos!quote:Op zondag 25 mei 2014 15:36 schreef slashdotter3 het volgende:
After I picked up the handgun, I brought it back to my room and felt a new sense of power. I was now armed. Who’s the alpha male now, bitches
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |