Want het is relevant?quote:Op maandag 2 juni 2014 08:48 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je geen antwoord wil geven.
Wat is er dan gebeurd in Amstelveen?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Loekie1 het volgende:
In Amstelveen werd ook een kalasnikov gebruikt.
Waarom heb jij de Roemeense vlag in je UI? En deze in combinatie met Bulgaarse en Poolse? Ik zie de link niet zoquote:
Aan de reacties hier op Fok zie je meteen ... "waarheid kwetst"quote:Op zondag 1 juni 2014 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://politiek.theposton(...)che-aanslag-brussel/
Ik vond dit wel een interessant artikel.
Cognitieve dissonantie.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Aan de reacties hier op Fok zie je meteen ... "waarheid kwetst"
Inderdaad, klinkt haast te mooi om waar te zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:48 schreef De_Ilias het volgende:
Ik geloof er eigenlijk weinig van, welke dombo neemt nou een AK mee terwijl je weet dat er een controle aan pas komt? Dat is toch gewoon te dom voor woorden?
Ik zie de link met deze discussie niet zo. Jij wel?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:04 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Waarom heb jij de Roemeense vlag in je UI? En deze in combinatie met Bulgaarse en Poolse? Ik zie de link niet zo
Dan niet. Moeilijk figuurquote:Op maandag 2 juni 2014 14:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zie de link met deze discussie niet zo. Jij wel?
Oh en:quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee of er ergens een false flag topic is en hier zal het eigenlijk niet horenmaar wilde het even met jullie delen. Mocht t ergens anders horen, dan gooi het daar maar neer
Huh, dat maakt het nog raarder. Die beelden tonen duidelijk een mitrailleur, geen revolver.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:03 schreef Speculant. het volgende:
[..]![]()
Wat een stront.
Die twee Joodse mensen zijn overigens met een revolver doodgeschoten.
Die site is echt wel stront.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:06 schreef El_Matador het volgende:
Huh, dat maakt het nog raarder. Die beelden tonen duidelijk een mitrailleur, geen revolver.
Hoe weet je dit allemaal? Via primaire data (camerabeelden -waar?-) of via de secundaire verhaaltjes van de massamedia?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:13 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Die site is echt wel stront.
Eerst schiet hij met een revolver aan de ingang die twee Israëliërs dood en gaat vervolgens weer terug naar die hal waar hij nog even die AK laat afgaan.
Alles wijst nu op een ordinaire aanslag en het is inderdaad triest dat het niet zoveel mensen schijnt te boeien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |