https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Bij mij werd er een buywall bovenop geplaatst, waarna de coin moon ging. Daarna werd die wall weer hoger gezetquote:Op zondag 25 mei 2014 13:16 schreef DaMart het volgende:
Typisch... ik zet een buy order voor XLB en dat wordt niet aangetikt... iemand zet hem 1 Satoshi hoger en die aankoop gaat wel door.
Die op 13701?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:29 schreef DaMart het volgende:
Ook leuk om die bot te stangen...
Ik zet een buy order, zie order van die bot verdwijnen en 1 satoshi hoger terugkomen. Ik zet bod daarboven, haal oude weg... bot haalt order weg, ik haal die van mij weg en hij gaat lager zitten. Ik daar weer boven, bot haalt order weg, ik haal die van mij weg en bot zet oude order terug... en dat een paar keer herhalen.
Nee, dat was ikquote:Op zondag 25 mei 2014 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die op 13701?
Zet je bot dan 1 satoshi onder de laagste sell
quote:
Wie ben jijquote:Op zondag 25 mei 2014 14:08 schreef Joosie200 het volgende:
2,17 BTC virtueel up and running met CAIX. CAIX is aan het taxiën, tijd voor take-off!
Wij hebben nieuwelingen gezocht als de oude garde het laat afwetenquote:
Waar blijven mijn tegoedbonnen?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wij hebben nieuwelingen gezocht als de oude garde het laat afweten
Hele actie op touw gezet om het topic weer interessant te maken enzo. tegoedbonnen voor de echte blijvertjes, handtekeningenacties, kamervragen alles.
Sorryquote:Op zondag 25 mei 2014 15:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wij hebben nieuwelingen gezocht als de oude garde het laat afweten
Hele actie op touw gezet om het topic weer interessant te maken enzo. tegoedbonnen voor de echte blijvertjes, handtekeningenacties, kamervragen alles.
XLB heeft op 15 gestaan toen we allebei niet oplettenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik let 2 uur niet op een XLB is niks veranderd
Ik zag het net maar dacht dat ie daar wel zou blijven bungelen nog. Achteraf had ik beter kunnen verkopen toenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
XLB heeft op 15 gestaan toen we allebei niet opletten.
Eerste trade was gewoon dom. Die 550 wordt daarop gebaseerd.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:03 schreef brombeer_ het volgende:
Nieuwe coin toegevoegd.
XC, vandaag al 560% gestegen.
Ach, stijgt vanzelf wel weerquote:Op zondag 25 mei 2014 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag het net maar dacht dat ie daar wel zou blijven bungelen nog. Achteraf had ik beter kunnen verkopen toen
Had moeten verpatsen op 115 en terug moeten kopen op 95, en weer terug. Maarja.. ik wacht liever tot 150quote:
Ja, maar goed, ik was te druk bezig met vakantiefoto's bewerkenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had moeten verpatsen op 115 en terug moeten kopen op 95, en weer terug. Maarja.. ik wacht liever tot 150
Jezelf mooier maken hequote:Op zondag 25 mei 2014 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar goed, ik was te druk bezig met vakantiefoto's bewerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jezelf mooier maken he
Onder andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hier staat een kleine selectie.
Met hieronder een selectie van die selectie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiervoor heb ik dus drie weken niks met Bitcoins gedaan.
Wordt gezien als 1 van de concurrenten van XLB en DRKquote:Op zondag 25 mei 2014 17:17 schreef curantis het volgende:
Is er nog iets bijzonders aan XC die net is toegevoegd aan MP?
Vriend, kijk eerst eens op andere exchanges....quote:Op zondag 25 mei 2014 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste trade was gewoon dom. Die 550 wordt daarop gebaseerd.
Koers is dronken dan. En wie kijkt er nou op prutexchanges naar de prijs?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Vriend, kijk eerst eens op andere exchanges....
Low vandaag op poloniex was 0.0001611, koers staat nu op 0,0011 !!,
Eeeuhhhh mensen die wél interesse hebben in een koersstijging van 500% ?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koers is dronken dan. En wie kijkt er nou op prutexchanges naar de prijs?
Dump.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:59 schreef doesd00 het volgende:
Wat voorspellen jullie dinsdag voor de Libertyday?
Pump.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:59 schreef doesd00 het volgende:
Stabiel.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:59 schreef doesd00 het volgende:
Mwa, volgens mij hebben velen hun coins ingewisseld voor btc om bij positief nieuws van DRK in te stappen.quote:
Ja hij zakt lekker.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:44 schreef Joosie200 het volgende:
De ironie is dat zelfs DRK na de aankondiging in elkaar aan het zakken is
Dat is wel zuur jaquote:Op zondag 25 mei 2014 19:47 schreef smiths het volgende:
kutzooi, zie XC nu zo hoog staan, paar dagen terug nog voor 17k gekocht en verkocht met 10%...
Achteraf gelul is het eigenlijk. Ene kant is dat door mijn voorzichtigheid, ben er nogal op bedacht dat vele dev's veel verhalen in BCTforum typen over hun pro's en er met t geld vandoor gaan. Vandaar mijn voorzichtigheid. Wel beter trouwens dat ik zo voorzichtigwas met een coin tijdje terug anders had ik honderden euros verloren.quote:
Dat is goed nieuws toch? Wat verwacht jij?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:59 schreef edraket31 het volgende:
@darkcoinnews: First #Masternode payment! http://t.co/ealMpPdXST #Darkcoin
Jij kocht toch XLB vlak voor mij? Ik sta nu nog prima maar ben goed aan het opletten, jij moet dan toch ook prima staan nog?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef DaMart het volgende:
Die gok met DRK pakt vooralsnog niet echt goed uit, geloof ik.
CAIx en XLB ook niet trouwens.
Ik kocht op 137... staat nu op 133...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kocht toch XLB vlak voor mij? Ik sta nu nog prima maar ben goed aan het opletten, jij moet dan toch ook prima staan nog?
Ik met 1,7btc op 246quote:Op zondag 25 mei 2014 20:07 schreef edraket31 het volgende:
Ik kan eruit opmaken dat t geslaagd is.
Ik weet niet wat ik moet verwachten, maar op bitcoin riep er al iemand dat ie dinsdag zijn ontslag gaat indien om voor de rest van zijn leven van DRK te leven
Ben zelf op 240 ingestapt
Ah. Ik kocht op 134quote:Op zondag 25 mei 2014 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kocht op 137... staat nu op 133...
Alles wat ik vandaag heb gekocht, staat nu onder mijn buy.
Jammer dat ik de toppen heb gemist toen ik met andere dingen bezig was vandaag.
Wat verwacht jij trouwens wat betreft de koersstijging de komende paar dagen? Jij zit de laatste tijd aardig goed kwa voorspellingen.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:07 schreef edraket31 het volgende:
Ik kan eruit opmaken dat t geslaagd is.
Ik weet niet wat ik moet verwachten, maar op bitcoin riep er al iemand dat ie dinsdag zijn ontslag gaat indien om voor de rest van zijn leven van DRK te leven
Ben zelf op 240 ingestapt
Ik hold wel even lekker. Door mijn USDe-winst van gisteren heb ik nog wat marge, al zou het zonde zijn als ik een stapje terug moet doenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah. Ik kocht op 134
Zodra de laagste sell daar in de buurt komt sell ik met een kleine marge en zet een nieuwe buy iets boven de hoogste om een beetje marge op te bouwen
Die pump die gisteren gehouden zou wordenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hold wel even lekker. Door mijn USDe-winst van gisteren heb ik nog wat marge, al zou het zonde zijn als ik een stapje terug moet doen.
Is er vandaag trouwens geen pump?
Hoe laat en waar?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die pump die gisteren gehouden zou worden
Pfff geen flauw idee....quote:Op zondag 25 mei 2014 20:17 schreef smiths het volgende:
[..]
Wat verwacht jij trouwens wat betreft de koersstijging de komende paar dagen? Jij zit de laatste tijd aardig goed kwa voorspellingen.
(ik pin je er niet op vast als je t een keer mis hebt).
BIT / [Trade] Altcoin pumpsquote:Op zondag 25 mei 2014 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, dan wil ik al in bed liggen eigenlijk.
O, dat is 22:00 uur bedoel je. Dan ben ik nog wakkerquote:Op zondag 25 mei 2014 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BIT / [Trade] Altcoin pumps
Pumpen zal je
Nee. 2300quote:Op zondag 25 mei 2014 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dat is 22:00 uur bedoel je. Dan ben ik nog wakker.
Zit te twijfelen om bij te kopen... zit erin sinds gisteren in op 135....quote:
Het is ze geraden en anders neerharpoenen die hap! Er is wel een buywall van 21,98 BTC rond 80quote:Op zondag 25 mei 2014 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ze hem straks naar de 200000 jagen, vind ik het prima.
Als ik het orderboek bekijk, krijg ik de indruk dat ie zometeen gepumt gaat worden.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zit te twijfelen om bij te kopen... zit erin sinds gisteren in op 135....
Mja dat denk ik ook. Plus dat als het dan maar tot 110 hoeft te stijgen om geen verlies meer te staan.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:36 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Als ik het orderboek bekijk, krijg ik de indruk dat ie zometeen gepumt gaat worden.
En voor wat betreft wel/niet bijkopen: huidige koers is lager dan voor de rally op basis van enorm goed nieuws.
Manipulatie ten voeten uit, kun je geen miskoop mee doen nu
Beterquote:Op zondag 25 mei 2014 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
XLB al 2 minuten geen trade
Ik heb mijn sellmoment ook gemist nu
Hopelijk wordt ie weer gewoon 130 ofzo...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Toch nog redelijk rond de 80, waar ie gisteren stond voor de pump
Fixedquote:Op zondag 25 mei 2014 20:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hopelijk wordt ie weer gewoon 160 ofzo...
Idemquote:Op zondag 25 mei 2014 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..].
En ik maar niet willen kopen voor 160 vanochtend.
Donders lage handelsvolume, om daar groot in te komen kan je lang wachtenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..].
En ik maar niet willen kopen voor 160 vanochtend.
Ik ben ingestapt kwartiertje terug op 250...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:47 schreef DaMart het volgende:
Ja godver, DRK moet in ieder geval even naar de 263, zodat ik met winst kan verkopen.
STAP UIT DANquote:Op zondag 25 mei 2014 20:47 schreef DaMart het volgende:
Ja godver, DRK moet in ieder geval even naar de 263, zodat ik met winst kan verkopen.
Ik vanmiddag op 262quote:Op zondag 25 mei 2014 20:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben ingestapt kwartiertje terug op 250...
O, dat ging snelquote:
Boven in de adresbalk de coincode veranderen.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:51 schreef Joosie200 het volgende:
Meh, had best met 2 BTC op 240 willen instappen en nu op 265 uit willen stappen bij DRK. Toch weer 0,15 BTC instant winst erbij.
Hoe verander je trouwens van coin op bitcoinwisdom? Ik wil ook weleens zien wat ze voorspellen over CAIX
Oh, oké. Ander vraagje: over welk orderboek heb jij het telkens? Waar kun je dat grote boek inzien?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Boven in de adresbalk de coincode veranderen.
Maar CAIX wordt niet weergegeven, bovendien voorspellen ze niets. Je kunt zelf wat puzzelen
Dank voor de heads upquote:Op zondag 25 mei 2014 21:03 schreef DaMart het volgende:
Die sellwall op 260 verdwijnt snel bij DRK.
Ja, ik had verkocht op 2635, kleine winst, maar wel op het tijdelijke hoogtepunt dusquote:Op zondag 25 mei 2014 21:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dank voor de heads upheb gauw verkocht op 260.
Gewoon op mintpal, heeft groter bereik dan bitcoinwisdom en qua layout veel prettiger vind ikquote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, oké. Ander vraagje: over welk orderboek heb jij het telkens? Waar kun je dat grote boek inzien?
Niemand?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil beginnen met de layout van de app maar ik heb geen inspiratie
Wie heeft er zin om in paint wat in elkaar te flansen?
Toto kan zoiets wel misschien als je even een lokpost plaatstquote:
Gewoon in paint een ideetje uitwerken, hoeft er niet mooit uit te zien ofzoquote:Op zondag 25 mei 2014 21:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toto kan zoiets wel misschien als je even een lokpost plaatst
Ik ben daar niet handig mee.
Als je mn printscreens in paint hebt gezien dan zie je dat ik nog niet normaal een aantal tekstvakjes kan makenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon in paint een ideetje uitwerken, hoeft er niet mooit uit te zien ofzo
Mintpal app, gebruikmakend van de API zo ver mogelijk en verder van de normale site om te traden.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Watvoor app? Die elke exchange met elkaar vergelijkt of een voor Mintpal?
Probeer toch maarquote:Op zondag 25 mei 2014 21:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je mn printscreens in paint hebt gezien dan zie je dat ik nog niet normaal een aantal tekstvakjes kan maken
Pump just startedquote:Op zondag 25 mei 2014 21:16 schreef Joosie200 het volgende:
Kopen kopen kopen, CAIX weer omlaag naar 86 ditmaal
Hm, nu moest ik wel een naam kiezenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:28 schreef Nattekat het volgende:
BIT / [Trade] Altcoin pumps
Even een laatste hint voor het pumpnieuws
Viel weinig te ontdekken he als je het er hier steeds over hebtquote:Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Misschien had ik incognito moeten gaan... dit is die Nederlandse FOK!er die mijn bot ontdekt heeft
Nu maakt het toch niets meer uit, die bot is nutteloos gewordenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Viel weinig te ontdekken he als je het er hier steeds over hebt.
Mja, ik heb er niet veel vertrouwen in eerlijk gezegd. Die maan zie ik even niet komen, dus als hij boven mijn buy komt, stap ik denk ik toch maar even uitquote:Op zondag 25 mei 2014 21:33 schreef smiths het volgende:
CAIx staat trouwens wel ontzettend laag tov gister
Ik hou ze voor de nacht gewoon aan. DRK ziet er niet naar uit om naar 300 te gaan. CAIX ook niet, maar ach: ik werd al eens een keer prettig wakker met een stijging in DRK, nu een stijging in CAIX. Slapend rijk worden, beter kan nietquote:Op zondag 25 mei 2014 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb er niet veel vertrouwen in eerlijk gezegd. Die maan zie ik even niet komen, dus als hij boven mijn buy komt, stap ik denk ik toch maar even uit.
Sorryquote:Op zondag 25 mei 2014 21:46 schreef DaMart het volgende:
Oké, wie heeft er een order geplaatst voor 1 BTC aan NOBL na mijn tip?
Hier werkt het gewoonquote:Op zondag 25 mei 2014 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is Mintpal stuk.
Daarom zijn die ieniemienie coins de moeite niet waardquote:Op zondag 25 mei 2014 21:49 schreef DaMart het volgende:
Ja godver, maar 10% van mijn buy order is erdoor.
Lekker opzichtig alvast PLC kopen voor de pump?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Ok de pump straks is PLC!
Het zo me echt niks verbazen
Deden ze de vorige keer ook zo. Vroeger deden ze dat nog eerlijkquote:Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker opzichtig alvast PLC kopen voor de pump?.
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:56 schreef Joosie200 het volgende:
http://webchat.freenode.net/?channels=%23cryptopumps.net
Zou mooi zijn ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:57 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zie CAIX nog wel eens gepumped worden, nul sell wall, dus makkelijk omhoog te krijgen nu
Dit was enkel een dump eigenlijk dusquote:Op zondag 25 mei 2014 22:04 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk ben ik nu best blij dat ik een 0 te weinig typte.
10k is gelukkig echt niksquote:Op zondag 25 mei 2014 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig heb ik er nu 10.000 en niet 100.000.
500k op 7,,, Maar ziet er niet best uit.quote:
Tak!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:09 schreef apacalipto het volgende:
ik chill hem gewoon nog even in btc, niet een duidelijke win coin voor mij op het moment.
Als de koers teruggaat richting oude niveau, zit ik goedquote:Op zondag 25 mei 2014 22:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
500k op 7,,, Maar ziet er niet best uit.
Had ook nog 500k op 5 staan, maar die hebk weggehaald.
Nee aan de dumps juist, niet de pumps.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:11 schreef apacalipto het volgende:
[..]
is gwoon pump lees ik op twitter, ik doe niet aan pumps van 5 minuten.
Moet ie wel zien te halenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als de koers teruggaat richting oude niveau, zit ik goed.
Hij kwam van de 8quote:Op zondag 25 mei 2014 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als de koers teruggaat richting oude niveau, zit ik goed.
Jammer dat arbitrage te lang gaat duren om te profiteren... https://www.cryptsy.com/markets/view/166quote:
Craptsy was de stabiele koers, Mintpal heeft net een pump gehad en moet nog herstellen. Ik denk zomaar dat je ze beter op craptsy kwijt kan, maar de vraag is of je je bitcoins nog terugkrijgtquote:Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer dat arbitrage te lang gaat duren om te profiteren... https://www.cryptsy.com/markets/view/166
Hoop het van harte...quote:Op zondag 25 mei 2014 22:16 schreef Joosie200 het volgende:
Het nattekatsyndroom: CAIX gaat stijgen, let maar op
250k sell gezet op 11 en 250k op 12. Misschien kom ik er binnen 2 weken nog een keer vanafquote:Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer dat arbitrage te lang gaat duren om te profiteren... https://www.cryptsy.com/markets/view/166
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:17 schreef Joosie200 het volgende:
Toch ben ik blij met wat ik heb: 0,42 BTC erbij en doelstelling gehaald
Mensen die kopen op 135quote:Op zondag 25 mei 2014 22:18 schreef DaMart het volgende:
O, even Caix volgen, die kan ik zo met winst verkopen.
Nou het is alweer weg hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 22:22 schreef Joosie200 het volgende:
Toch apart hoe CAIX dan de weg omhoog vind met een afname van 214 BTC op de avond
omdat dat 24h volume is, als je de 24u grafiek erbij pak zie je dat het grote volume 23-24u terug afspeelde. dus die neemt telkens meer af, ook al komt er zo een buy van 50btc.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:22 schreef Joosie200 het volgende:
Toch apart hoe CAIX dan de weg omhoog vind met een afname van 214 BTC op de avond
Gaat em niet worden... was ook te laat. Sell op 105. Maar nee.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
Net te laat met mijn sellorder omdat Mintpal een foutmelding geaf.
Dus hup, stijgen naar de 107 Caix!
Als eerst mijn order maar meegepakt wordt is het bestquote:Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik voel dat gewoon. De vorige keer had ik ook gelijk
Hoe hoog dit keer?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:36 schreef roislecxe het volgende:
Mensen die niet met 4000xlb te hoog vastzitten
16, 15.5, 15 en 14.quote:
Het is goed dat er maar voor 3btc werd gepumpt ofzo. Als het het dubbele was, was Tak nu opgedoekt denkquote:Op zondag 25 mei 2014 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet toch maar leren wat beter te gokken met pumpcoins kopen... gisteren te laat een order gezet, nu te laag
Coins met een lage waarde zijn ook bijna niet te pumpen...quote:Op zondag 25 mei 2014 22:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is goed dat er maar voor 3btc werd gepumpt ofzo. Als het het dubbele was, was Tak nu opgedoekt denk
Dan lig je al op bedquote:Op zondag 25 mei 2014 23:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook van Caix af... koop wel weer terug als hij rond de 85 staat.
Waarom gaat ie niet gewoon moon nu alquote:Op zondag 25 mei 2014 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, heb net een buy order op 81 gezet.
Daarom ben ik uitgestapt met een kleine winst. Ik was dat spelletje een beetje zat.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:09 schreef roislecxe het volgende:
Caix ook he... dreigt even door de 100 te gaan, gelijk een dikke sellwall om weer omlaag te douwen... gvd zeg.
Kan met de ene helft met winst eruit, met de andere helft voorlopig nog niet. Dus ik zit het zooitje wel gewoon uit tot iemand het zat is en het omhoog gaat. (of omlaag)quote:Op zondag 25 mei 2014 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom ben ik uitgestapt met een kleine winst. Ik was dat spelletje een beetje zat.
Ik denk eerder dat de pump wat uitgesteld word, die gast met 20btc drukt tijdelijk de prijs omlaag zodat hij extra kan kopen en de prijs omhoog kan drukken.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kan met de ene helft met winst eruit, met de andere helft voorlopig nog niet. Dus ik zit het zooitje wel gewoon uit tot iemand het zat is en het omhoog gaat. (of omlaag)
Ik heb de tijd hoor. Op een dag word ik wakker en issie moon. Vind ikquote:Op zondag 25 mei 2014 23:13 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de pump wat uitgesteld word, die gast met 20btc drukt tijdelijk de prijs omlaag zodat hij extra kan kopen en de prijs omhoog kan drukken.
/meh, voornamelijk meuk voor te dure prijzen. En alleen die box zijn leuke dingen, maar zo weg.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Oja, voor goedkope spullen even hier kijken: GC / [HUNT SC] iBOOD #212 - Lekker eten is niet vies
Kwam dit topic toevallig tegen, als er iets leuks tussenkomt heb je het tenminste goedkoop
Ok, blijf ik er ver van wegquote:Op zondag 25 mei 2014 23:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
/meh, voornamelijk meuk voor te dure prijzen. En alleen die box zijn leuke dingen, maar zo weg.
XLB. Orderbook is nogal extreem scheef.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:46 schreef Joosie200 het volgende:
Waar zal ik nu eens instappen, of mij toch houden aan: niet instappen voor naar bed gaan?
Paarse is ruwe gok, twee buitenste lijnen zijn worst en best case scenario's, twee binneste met mooi blauw vak is tussen deze twee lijnen in en het blauwe vlak mag als de grootste kans hebber beschouwd worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:07 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Heb je die zelf gemaakt?
Indien ja, wat is je uitleg erbij?
De grafiek is wel een beetje aan de korte kant om deze analyse te maken. XLB heeft nog minder dan 1 dag geschiedenis.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Paarse is ruwe gok, twee buitenste lijnen zijn worst en best case scenario's, twee binneste met mooi blauw vak is tussen deze twee lijnen in en het blauwe vlak mag als de grootste kans hebber beschouwd worden.
Uptrend dus.
Gelukkig hebben we de grafiek van Mintpal en het orderbook van Mintpal nog. Die spelen ook een grote rolquote:Op maandag 26 mei 2014 00:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De grafiek is wel een beetje aan de korte kant om deze analyse te maken. XLB heeft nog minder dan 1 dag geschiedenis.
Komen daar niet altijd 10x van die oortjes voor muziek langs en 20x een telefoon en vage lampen enzoquote:Op maandag 26 mei 2014 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de grafiek van Mintpal en het orderbook van Mintpal nog. Die spelen ook een grote rol
Maar die hunt... als daar een DJI Phantom in komt moet ik me wel heel erg in gaan houden
Ja, de uitkomst snap ik (hoewel ik t er niet mee eens ben, maar dat terzijde)quote:Op maandag 26 mei 2014 00:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Paarse is ruwe gok, twee buitenste lijnen zijn worst en best case scenario's, twee binneste met mooi blauw vak is tussen deze twee lijnen in en het blauwe vlak mag als de grootste kans hebber beschouwd worden.
Uptrend dus.
Ik zag het net toevallig in de chat voorbij komenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Komen daar niet altijd 10x van die oortjes voor muziek langs en 20x een telefoon en vage lampen enzo
Moet ik me zorgen gaan maken over die 0,023 die ik er ooit ingestoken heb?quote:
Ja!quote:Op maandag 26 mei 2014 00:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik me zorgen gaan maken over die 0,023 die ik er ooit ingestoken heb?
Bovenste en onderste lijn zijn de trendlijnen, de grafiek op bitcoinwisdom was net lang genoeg voor die. Die driehoek is gebasseerd op die trendlijnen en op het orderbook.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:15 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ja, de uitkomst snap ik (hoewel ik t er niet mee eens ben, maar dat terzijde)
Ik hoor liever waarom je de lijnen over de historie over die manier getekend hebt. Die snap ik namelijk niet
Gewoon vasthouden ipv de prijs drukken jijquote:Op maandag 26 mei 2014 00:20 schreef Joosie200 het volgende:
0,5 BTC aan CAIX gekocht op 88, instant verkoop straks @95 omdat het kanToch 0,12 BTC winst
Waar zitten we dan nu, despair?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:22 schreef Nattekat het volgende:
CaiX heeft echt veel te veel weg van de bitcoin... Iets in de trand van: 'easy money, attention, new highs, despair, back to new heights, crash, back to normal'
Als je zoiets gebruikt om te zien dat er een uptrend is, prima....quote:Op maandag 26 mei 2014 00:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bovenste en onderste lijn zijn de trendlijnen, de grafiek op bitcoinwisdom was net lang genoeg voor die. Die driehoek is gebasseerd op die trendlijnen en op het orderbook.
Daarom een groffe voorspelling met grote onzekerheidsfactor. Je kan zeker niet ontkennen dat de koers niet binnen de buitenste lijnen gaat blijvenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:29 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Als je zoiets gebruikt om te zien dat er een uptrend is, prima....
Een beetje nauwkeurigere analyse/voorspelling (waarvoor TA bedoeld is) zou ik met deze grafiek niet willen aanraden.
Ik heb niet alle wijsheid in pacht maar mijns inziens schort er nogal wat aan dit tekenwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |