Hm, nu moest ik wel een naam kiezenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:28 schreef Nattekat het volgende:
BIT / [Trade] Altcoin pumps
Even een laatste hint voor het pumpnieuws
Viel weinig te ontdekken he als je het er hier steeds over hebtquote:Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Misschien had ik incognito moeten gaan... dit is die Nederlandse FOK!er die mijn bot ontdekt heeft
Nu maakt het toch niets meer uit, die bot is nutteloos gewordenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Viel weinig te ontdekken he als je het er hier steeds over hebt.
Mja, ik heb er niet veel vertrouwen in eerlijk gezegd. Die maan zie ik even niet komen, dus als hij boven mijn buy komt, stap ik denk ik toch maar even uitquote:Op zondag 25 mei 2014 21:33 schreef smiths het volgende:
CAIx staat trouwens wel ontzettend laag tov gister
Ik hou ze voor de nacht gewoon aan. DRK ziet er niet naar uit om naar 300 te gaan. CAIX ook niet, maar ach: ik werd al eens een keer prettig wakker met een stijging in DRK, nu een stijging in CAIX. Slapend rijk worden, beter kan nietquote:Op zondag 25 mei 2014 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb er niet veel vertrouwen in eerlijk gezegd. Die maan zie ik even niet komen, dus als hij boven mijn buy komt, stap ik denk ik toch maar even uit.
Sorryquote:Op zondag 25 mei 2014 21:46 schreef DaMart het volgende:
Oké, wie heeft er een order geplaatst voor 1 BTC aan NOBL na mijn tip?
Hier werkt het gewoonquote:Op zondag 25 mei 2014 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is Mintpal stuk.
Daarom zijn die ieniemienie coins de moeite niet waardquote:Op zondag 25 mei 2014 21:49 schreef DaMart het volgende:
Ja godver, maar 10% van mijn buy order is erdoor.
Lekker opzichtig alvast PLC kopen voor de pump?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Ok de pump straks is PLC!
Het zo me echt niks verbazen
Deden ze de vorige keer ook zo. Vroeger deden ze dat nog eerlijkquote:Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker opzichtig alvast PLC kopen voor de pump?.
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:56 schreef Joosie200 het volgende:
http://webchat.freenode.net/?channels=%23cryptopumps.net
Zou mooi zijn ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:57 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zie CAIX nog wel eens gepumped worden, nul sell wall, dus makkelijk omhoog te krijgen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |