16, 15.5, 15 en 14.quote:
Het is goed dat er maar voor 3btc werd gepumpt ofzo. Als het het dubbele was, was Tak nu opgedoekt denkquote:Op zondag 25 mei 2014 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet toch maar leren wat beter te gokken met pumpcoins kopen... gisteren te laat een order gezet, nu te laag
Coins met een lage waarde zijn ook bijna niet te pumpen...quote:Op zondag 25 mei 2014 22:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is goed dat er maar voor 3btc werd gepumpt ofzo. Als het het dubbele was, was Tak nu opgedoekt denk
Dan lig je al op bedquote:Op zondag 25 mei 2014 23:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook van Caix af... koop wel weer terug als hij rond de 85 staat.
Waarom gaat ie niet gewoon moon nu alquote:Op zondag 25 mei 2014 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, heb net een buy order op 81 gezet.
Daarom ben ik uitgestapt met een kleine winst. Ik was dat spelletje een beetje zat.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:09 schreef roislecxe het volgende:
Caix ook he... dreigt even door de 100 te gaan, gelijk een dikke sellwall om weer omlaag te douwen... gvd zeg.
Kan met de ene helft met winst eruit, met de andere helft voorlopig nog niet. Dus ik zit het zooitje wel gewoon uit tot iemand het zat is en het omhoog gaat. (of omlaag)quote:Op zondag 25 mei 2014 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom ben ik uitgestapt met een kleine winst. Ik was dat spelletje een beetje zat.
Ik denk eerder dat de pump wat uitgesteld word, die gast met 20btc drukt tijdelijk de prijs omlaag zodat hij extra kan kopen en de prijs omhoog kan drukken.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kan met de ene helft met winst eruit, met de andere helft voorlopig nog niet. Dus ik zit het zooitje wel gewoon uit tot iemand het zat is en het omhoog gaat. (of omlaag)
Ik heb de tijd hoor. Op een dag word ik wakker en issie moon. Vind ikquote:Op zondag 25 mei 2014 23:13 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de pump wat uitgesteld word, die gast met 20btc drukt tijdelijk de prijs omlaag zodat hij extra kan kopen en de prijs omhoog kan drukken.
/meh, voornamelijk meuk voor te dure prijzen. En alleen die box zijn leuke dingen, maar zo weg.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Oja, voor goedkope spullen even hier kijken: GC / [HUNT SC] iBOOD #212 - Lekker eten is niet vies
Kwam dit topic toevallig tegen, als er iets leuks tussenkomt heb je het tenminste goedkoop
Ok, blijf ik er ver van wegquote:Op zondag 25 mei 2014 23:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
/meh, voornamelijk meuk voor te dure prijzen. En alleen die box zijn leuke dingen, maar zo weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |