Sorryquote:Op zondag 25 mei 2014 15:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wij hebben nieuwelingen gezocht als de oude garde het laat afweten
Hele actie op touw gezet om het topic weer interessant te maken enzo. tegoedbonnen voor de echte blijvertjes, handtekeningenacties, kamervragen alles.
XLB heeft op 15 gestaan toen we allebei niet oplettenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik let 2 uur niet op een XLB is niks veranderd
Ik zag het net maar dacht dat ie daar wel zou blijven bungelen nog. Achteraf had ik beter kunnen verkopen toenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
XLB heeft op 15 gestaan toen we allebei niet opletten.
Eerste trade was gewoon dom. Die 550 wordt daarop gebaseerd.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:03 schreef brombeer_ het volgende:
Nieuwe coin toegevoegd.
XC, vandaag al 560% gestegen.
Ach, stijgt vanzelf wel weerquote:Op zondag 25 mei 2014 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag het net maar dacht dat ie daar wel zou blijven bungelen nog. Achteraf had ik beter kunnen verkopen toen
Had moeten verpatsen op 115 en terug moeten kopen op 95, en weer terug. Maarja.. ik wacht liever tot 150quote:
Ja, maar goed, ik was te druk bezig met vakantiefoto's bewerkenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had moeten verpatsen op 115 en terug moeten kopen op 95, en weer terug. Maarja.. ik wacht liever tot 150
Jezelf mooier maken hequote:Op zondag 25 mei 2014 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar goed, ik was te druk bezig met vakantiefoto's bewerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jezelf mooier maken he
Onder andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hier staat een kleine selectie.
Met hieronder een selectie van die selectie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiervoor heb ik dus drie weken niks met Bitcoins gedaan.
Wordt gezien als 1 van de concurrenten van XLB en DRKquote:Op zondag 25 mei 2014 17:17 schreef curantis het volgende:
Is er nog iets bijzonders aan XC die net is toegevoegd aan MP?
Vriend, kijk eerst eens op andere exchanges....quote:Op zondag 25 mei 2014 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste trade was gewoon dom. Die 550 wordt daarop gebaseerd.
Koers is dronken dan. En wie kijkt er nou op prutexchanges naar de prijs?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Vriend, kijk eerst eens op andere exchanges....
Low vandaag op poloniex was 0.0001611, koers staat nu op 0,0011 !!,
Eeeuhhhh mensen die wél interesse hebben in een koersstijging van 500% ?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koers is dronken dan. En wie kijkt er nou op prutexchanges naar de prijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |