Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
• Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden!
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier weer verder:
Alberto klust graag wat bij.
Wat zou Koos vinden van deze ABS-test van ons aller WcPot?! En de milieuvervuiling niet te vergeten. Man man man dat dit kan in Nederland.
En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Moet je zelf weten Ik drink alleen in het weekend. Doordeweeks groente eten en sporten en shit.
Groente
Maar heb wel alcohol gedronken hoor niet veel, maar het doet mij niks en de gedachte dat er alcohol in zit maakt me een beetje weerhoudend om het te drinken. Dus dan maar niet en gewoon een lekkere koude cola oid
Maar heb wel alcohol gedronken hoor niet veel, maar het doet mij niks en de gedachte dat er alcohol in zit maakt me een beetje weerhoudend om het te drinken. Dus dan maar niet en gewoon een lekkere koude cola oid
Op zondag 25 mei 2014 13:14 schreef Stickertje het volgende: we waren AF's tekentalent aan het aanschouwen.. hij denkt dat een tram wielen heeft net als een bus
We hebben ook geen trams in Limburg dus ik begrijp het
Op zondag 25 mei 2014 13:14 schreef Stickertje het volgende: we waren AF's tekentalent aan het aanschouwen.. hij denkt dat een tram wielen heeft net als een bus
Op zondag 25 mei 2014 13:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende: Een of ander kutdorp hier om de hoek heeft het voetbal seizoen gewonnen op hoog niveau, al die tokkies aan de coke
Op zondag 25 mei 2014 13:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende: Een of ander kutdorp hier om de hoek heeft het voetbal seizoen gewonnen op hoog niveau, al die tokkies aan de coke
In Baarlo (Limburg) heeft een automobilist zondagochtend vier jonge vrouwen van hun fiets gereden. Hij stopte niet na de aanrijding en ging er gauw vandoor.
Een van de slachtoffers is ernstig, maar niet levensbedreigend gewond, zegt de politie. Ze is samen met een ander gewond slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht, aldus De Telegraaf.
De jonge vrouwen, allen rond de achttien jaar, waren uitgeweest en onderweg naar huis. De politie roept getuigen op zich te melden. De dader reed vermoedelijk in een Opel Astra, dus wordt er gezocht naar een Opel Astra met schade aan de voor- en zijkant.
Heeft banaan een Opel ?
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Met de cursortoetsen kun je de getallen schuiven. Als je gelijke getallen over elkaar heen schuift, worden ze gecombineerd. Als je bijvoorbeeld een "32" over een "32" schuift, dan wordt het "64". Bij iedere schuifactie komt er een "2" of "4" in het spel. Je gaat net zo lang door totdat je af bent.
Met de cursortoetsen kun je de getallen schuiven. Als je gelijke getallen over elkaar heen schuift, worden ze gecombineerd. Als je bijvoorbeeld een "32" over een "32" schuift, dan wordt het "64". Bij iedere schuifactie komt er een "2" of "4" in het spel. Je gaat net zo lang door totdat je af bent.
Op zondag 25 mei 2014 16:57 schreef tralalala het volgende: Beetje jammer dat er hier maar één italiaan zit . En New York Pizza en Domino's Pizza maar dat haalt het natuurlijk niet bij de Italiaan.
Vanavond in WMB, een pauperagent die denkt alles beter te weten, een Marokkaan die niet gefilmd wil worden, iemand die 10 km/u te hard rijdt en een preek krijgt van ome agent dat hij wel kinderen dood had kunnen rijden, Koooooos over aanhangwagens of het dragen van een riem en een in de promo spannend lijkende confro die uiteindelijk tegenvalt!
Op zondag 25 mei 2014 17:54 schreef tralalala het volgende: Vanavond in WMB, een pauperagent die denkt alles beter te weten, een Marokkaan die niet gefilmd wil worden, iemand die 10 km/u te hard rijdt en een preek krijgt van ome agent dat hij wel kinderen dood had kunnen rijden, Koooooos over aanhangwagens of het dragen van een riem en een in de promo spannend lijkende confro die uiteindelijk tegenvalt!
Op zondag 25 mei 2014 17:54 schreef tralalala het volgende: Vanavond in WMB, een pauperagent die denkt alles beter te weten, een Marokkaan die niet gefilmd wil worden, iemand die 10 km/u te hard rijdt en een preek krijgt van ome agent dat hij wel kinderen dood had kunnen rijden, Koooooos over aanhangwagens of het dragen van een riem en een in de promo spannend lijkende confro die uiteindelijk tegenvalt!
Wat een tegenvaller dit zeg . Ik heb besloten om op mijn vrije zondag helemaal 150 km naar Alkmaar te fietsen voor Flips. En maar roepen de hele tijd: Flips, Flippiee,MER, Flips, Flippiee, Curve Fever.
Maar nee, totaal geen respons. Het enige wat het heeft opgeleverd is dat heel Alkmaar mij nu als debiel ziet en ik me er nooit meer kan vertonen
Op zondag 25 mei 2014 18:03 schreef Mansjester het volgende: Wat een tegenvaller dit zeg . Ik heb besloten om op mijn vrije zondag helemaal 150 km naar Alkmaar te fietsen voor Flips. En maar roepen de hele tijd: Flips, Flippiee,MER, Flips, Flippiee, Curve Fever.
Maar nee, totaal geen respons. Het enige wat het heeft opgeleverd is dat heel Almaar mij nu als debiel ziet en ik me er nooit meer kan vertonen
Op zondag 25 mei 2014 18:03 schreef Mansjester het volgende: Wat een tegenvaller dit zeg . Ik heb besloten om op mijn vrije zondag helemaal 150 km naar Alkmaar te fietsen voor Flips. En maar roepen de hele tijd: Flips, Flippiee,MER, Flips, Flippiee, Curve Fever.
Maar nee, totaal geen respons. Het enige wat het heeft opgeleverd is dat heel Almaar mij nu als debiel ziet en ik me er nooit meer kan vertonen
Maar nee, totaal geen respons. Het enige wat het heeft opgeleverd is dat heel Alkmaar mij nu als debiel ziet en ik me er nooit meer kan vertonen