Dit jaquote:Op zondag 25 mei 2014 13:35 schreef tralalala het volgende:
Doe je linkerhand omhoog, doe je rechterhand omhoog, van links naar rechts, klappen!
quote:
Doe een ijsje erbij hequote:
Vergeet je gps dit keer niet aan te zettenquote:
Ik laat mijn telefoon vandaag thuisquote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef Starm het volgende:
[..]
Vergeet je gps dit keer niet aan te zetten
Goedenmorgen en tot morgenquote:
Maar wat nou als je een Astra ziet rijden met schade aan de voor en zijkant? Dan moet je toch de polizei kunnen bellen?quote:
Dan zullen meer mensen hem wel zienquote:Op zondag 25 mei 2014 13:45 schreef Starm het volgende:
[..]
Maar wat nou als je een Astra ziet rijden met schade aan de voor en zijkant? Dan moet je toch de polizei kunnen bellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Eindelijk 8192
Ik snap geen bal van dat spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Met de cursortoetsen kun je de getallen schuiven. Als je gelijke getallen over elkaar heen schuift, worden ze gecombineerd. Als je bijvoorbeeld een "32" over een "32" schuift, dan wordt het "64". Bij iedere schuifactie komt er een "2" of "4" in het spel. Je gaat net zo lang door totdat je af bent.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap geen bal van dat spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |