Oquote:Op zondag 25 mei 2014 17:55 schreef weekendalex het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij me wel lief vond
Ik weet, ik volg die baas op fbquote:Op zondag 25 mei 2014 17:49 schreef Stickertje het volgende:
godver, frans bauer heeft een lied over een skippybal gemaakt![]()
En een alcoholtest!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:54 schreef tralalala het volgende:
Vanavond in WMB, een pauperagent die denkt alles beter te weten, een Marokkaan die niet gefilmd wil worden, iemand die 10 km/u te hard rijdt en een preek krijgt van ome agent dat hij wel kinderen dood had kunnen rijden, Koooooos over aanhangwagens of het dragen van een riem en een in de promo spannend lijkende confro die uiteindelijk tegenvalt!
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef weekendalex het volgende:
En die dikke uit Groningen begint altijd zo de confrontatie: Meneer, het volgende....
vblquote:Op zondag 25 mei 2014 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan maar een invasie doen in een slowchat?
VBL / [VBL Slowchat] #3374 Ik geef je een vierquote:
Ik heb a wat gepostquote:Op zondag 25 mei 2014 18:02 schreef tralalala het volgende:
Dat was eigenlijk een grapjeNu zitten ze hier weer vanavond
Purmerendquote:Op zondag 25 mei 2014 18:03 schreef Mansjester het volgende:
Wat een tegenvaller dit zeg. Ik heb besloten om op mijn vrije zondag helemaal 150 km naar Alkmaar te fietsen voor Flips. En maar roepen de hele tijd: Flips, Flippiee,MER, Flips, Flippiee, Curve Fever.
Maar nee, totaal geen respons. Het enige wat het heeft opgeleverd is dat heel Almaar mij nu als debiel ziet en ik me er nooit meer kan vertonen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:03 schreef Mansjester het volgende:
Wat een tegenvaller dit zeg. Ik heb besloten om op mijn vrije zondag helemaal 150 km naar Alkmaar te fietsen voor Flips. En maar roepen de hele tijd: Flips, Flippiee,MER, Flips, Flippiee, Curve Fever.
Maar nee, totaal geen respons. Het enige wat het heeft opgeleverd is dat heel Almaar mij nu als debiel ziet en ik me er nooit meer kan vertonen![]()
[ afbeelding ]
Lekker bezig jongen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:03 schreef Mansjester het volgende:
Maar nee, totaal geen respons. Het enige wat het heeft opgeleverd is dat heel Alkmaar mij nu als debiel ziet en ik me er nooit meer kan vertonen![]()
[ afbeelding ]
mer :")quote:Op zondag 25 mei 2014 18:03 schreef Mansjester het volgende:
Maar nee, totaal geen respons. Het enige wat het heeft opgeleverd is dat heel Alkmaar mij nu als debiel ziet en ik me er nooit meer kan vertonen![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat heb ik gemist dus.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker bezig jongen.![]()
Ik heb de hele middag Giro gekeken![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAH WTFquote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
ze hebben lichtjes op een station en als er langsheen loopt dat BAM! Gaan ze aan
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSS!!!quote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gemist dus.
Welke topshow is er om half 9?
Ik moet zo nog aan de studie, dus denk dat ik weer wat later ben
Giel Beelen is sowieso pauperquote:Op zondag 25 mei 2014 18:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Giel Beelen een beetje doen alsof hij eigenhandig Jordi van Loon heeft groot gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |