Gert Jan is het hiermee eens. Het is weer eens wat anders dan lederhose voor Van Gaalquote:Op zondag 25 mei 2014 12:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat Louis graag een keer naar de kaasmarkt wil met de spelers. Lekker teambuilding.
In de tijd van Telekids waren dat echt mijn helden.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel met Carlo en Irene.
Pittige tijden dit dat.
Ik denk dat hij die lederhose thuis nog regelmatig draagtquote:Op zondag 25 mei 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gert Jan is het hiermee eens. Het is weer eens wat anders dan lederhose voor Van Gaal
[ afbeelding ]
En daarna loffeltje loffeltje met Truus.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die lederhose thuis nog regelmatig draagt
Nee was echt een prima avond, veel leuke dames ookquote:Op zondag 25 mei 2014 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat scheelt zeker maar had je het gisteren ook naar je zin, nuchter tussen die zuipers valt ook niet echt mee
nog geneukt?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee was echt een prima avond, veel leuke dames ook
Maar het was ook door omstandigheden de eerste keer in maanden dat ik naar een discotheek ging
quote:Op zondag 25 mei 2014 12:21 schreef Saind het volgende:
Heatmap van Diego Costa van gisteravondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Of gewoon jouw pad volgen.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien had je die chicks je haxball hoogtepunten moeten laten zien.
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op zondag 25 mei 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of gewoon jouw pad volgen.
Hoi, neuken?
Ik zeg altijd 'hey meisje, hey meisje......hey hoer'. Helpt altijd.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of gewoon jouw pad volgen.
Hoi, neuken?
dat zeg jij helemaal nietquote:Op zondag 25 mei 2014 13:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 'hey meisje, hey meisje......hey hoer'. Helpt altijd.
stylo is veel beleefder dan hij zegtquote:Op zondag 25 mei 2014 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jawel maar hij vergeet erbij te zeggen dat hij dan ook betaalt
Dat zijn maar details.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jawel maar hij vergeet erbij te zeggen dat hij dan ook betaalt
"... ehhh..."quote:
Zou me niets verbazen, zijn schilderijen zullen dan ook binnenkort in het Rijksmuseum te zien zijnquote:
Nee, Nederland wordt tweede in de groep. Vervolgens tegen Brazilië eruit.quote:
Die werkschuwe homo's kunnen we hebbenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, Nederland wordt tweede in de groep. Vervolgens tegen Brazilië eruit.
Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheetquote:
Die Spanjaarden zijn moe, wie weet vallen ze te verrassen en ben je 1e in de groepquote:Op zondag 25 mei 2014 18:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, Nederland wordt tweede in de groep. Vervolgens tegen Brazilië eruit.
voetbal...quote:Op zondag 25 mei 2014 18:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
HMF zou jou een goede user vinden, ondanks dat je een voetbalhater bent
Ah joh je kunt het hebbenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
voetbal...![]()
ik krijg voor mikjn verjaardag weer een voetbaltaart.. weet niet wat ik daarvan moet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |