SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Best goed is een understatement. Hij heeft humor, zelfspot en kan dingen heel goed relativeren.. Vooral dat laatste is zeldzaam daar.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij is goed aan te horen. Prettige stem en kan zich best goed verwoorden.
Hij is volgens mij ook een half jaar gevolgd door Beau, die ook het worstelgala deed. Hij zit best wel in dat wereldje volgens mij.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Emil is afgestudeerd (master) in film- en theaterwetenschappen, als onderwerp RLS. Hij is gevraagd, wilde Worstelen op de kaart zetten... Tot nu toe alles bereikt.
Nee, jullie zitten slapen. Ik heb zelden zo'n trage topickaap meegemaakt.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:05 schreef rico80 het volgende:
Dank je... Lapo is in slaap gevallen geloof ik.
En ik vind m een goede vriend. Als het erop aankomt behoedt ie zn vrienden voor domme dingen. Ik ben ervan overtuigd dat hij gisteren zo lang bleef hangen, terwijl hij echt wel 10x naar bed wilde, om Gio te behoeden voor Marije.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Best goed is een understatement. Hij heeft humor, zelfspot en kan dingen heel goed relativeren.. Vooral dat laatste is zeldzaam daar.
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:05 schreef rico80 het volgende:
Dank je... Lapo is in slaap gevallen geloof ik.
Hij vat ook goed samen, heeft goede analyses en luistert dus ook goed naar de mensen met wie hij spreekt.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Best goed is een understatement. Hij heeft humor, zelfspot en kan dingen heel goed relativeren.. Vooral dat laatste is zeldzaam daar.
Beau deed toen een "item" over die wereld. Emil zit redelijk hoog aangeschreven in die wereld. Niet de wwe, maar wel er net onder.. 1 uitvaller en hij zit erin.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook een half jaar gevolgd door Beau, die ook het worstelgala deed. Hij zit best wel in dat wereldje volgens mij.
Ik zou het ook niet zo erg vinden eerlijk gezegd. Hij weet de neuzen tenminste nog een kant op te krijgen af en toe. Denk dat zonder hem, en een paar anderen misschien, het echt helemáál zou ontaarden in een schoolreisje.
Emil, Aike maar ook Isa zouden het kader moeten vormen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook een half jaar gevolgd door Beau, die ook het worstelgala deed. Hij zit best wel in dat wereldje volgens mij.
Ik zou het ook niet zo erg vinden eerlijk gezegd. Hij weet de neuzen tenminste nog een kant op te krijgen af en toe. Denk dat zonder hem, en een paar anderen misschien, het echt helemáál zou ontaarden in een schoolreisje.
Ja, mee eens, blijkt een toffe gast te zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 01:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Eens. En hij is supertrouw aan Lydia.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
En ik vind m een goede vriend. Als het erop aankomt behoedt ie zn vrienden voor domme dingen. Ik ben ervan overtuigd dat hij gisteren zo lang bleef hangen, terwijl hij echt wel 10x naar bed wilde, om Gio te behoeden voor Marije.
Graag gedaan, als het niet waar was geweest had ik niet gereageerd.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef IsitHeaven het volgende:
Thanks punkman, voor de opheldering over isa en joey
Ik krijg echt een beetje hoofdpijn van deze opmerking... Ik zoek me rot naar een "topic-aap" op Google, maar zie nu dat er topic-Kaap staat. Maar zelfs dan nog snap ik je niet :pquote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, jullie zitten slapen. Ik heb zelden zo'n trage topickaap meegemaakt.
Dat is ook zijn mantra denk ik.. Zonder haar, had je een ruud 2 gekregen.. maar dan op z'n emils..quote:Op zondag 25 mei 2014 01:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eens. En hij is supertrouw aan Lydia.
Ik vind Aike ook wel een mens dat van alles onder de mantel der liefde bedekt en vind haar geen goede kandidate. Aansturen kunnen we in principe bijna allemaal, daar mag ze niet mee wegkomen. Ik zie haar liever ook eens fysiek actief. Al heeft ze beslist goede communicatieve vaardigheden. Een typediploma heeft ze in elk geval niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Emil, Aike maar ook Isa zouden het kader moeten vormen.
Dan krijg je echt een stok achter de deur, en worden dingen gezegd die nu onder de mantel der liefde worden bedekt.
Bewonderenswaardig ja. Ik kan emil ook wel waarderen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eens. En hij is supertrouw aan Lydia.
Ik vind hem ook een gouden gozer.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
En ik vind m een goede vriend. Als het erop aankomt behoedt ie zn vrienden voor domme dingen. Ik ben ervan overtuigd dat hij gisteren zo lang bleef hangen, terwijl hij echt wel 10x naar bed wilde, om Gio te behoeden voor Marije.
Ik las over Isa heen ..... Ik ben tegen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan krijg je echt een stok achter de deur, en worden dingen gezegd die nu onder de mantel der liefde worden bedekt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Graag gedaan, als het niet waar was geweest had ik niet gereageerd.
Ik denk met steun van Emil en Isa, Aike ook wel eens eindelijk haar bek open durft te trekken.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:10 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik vind Aike ook wel een mens dat van alles onder de mantel der liefde bedekt en vind haar geen goede kandidate. Aansturen kunnen we in principe bijna allemaal, daar mag ze niet mee wegkomen. Ik zie haar liever ook eens fysiek actief. Al heeft ze beslist goede communicatieve vaardigheden. Een typediploma heeft ze in elk geval niet.
Of uit jaloezie, dat hij niet werd aanbeden en de moraalridder wilde uithangen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Isa basherquote:Op zondag 25 mei 2014 01:11 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik las over Isa heen ..... Ik ben tegen.
Ik denk dat hij in Lydia een goude match gevonden heeft.. ze steunen elkaar en zijn er voor elkaar als het nodig is.. En zoals mensen denken dat Lydie mishandeld word of zo... Als zij kwaad is... kruipt Emil hoor... Zo een kerel is hetquote:Op zondag 25 mei 2014 01:10 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ik vind hem ook een gouden gozer.
Perfect is niemand maar hij is TOP!
Dan moeten ze Isa ook wat vaker back-uppen want vaak zie je dat Isa de lul is als zij ergens over `zeikt` en de rest houd zijn bakkus,quote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of uit jaloezie, dat hij niet werd aanbeden en de moraalridder wilde uithangen.
Dat gedrag heeft hij al vaker vertoond.
Was eens een vraag onder de inwoners wie de knapste man ws qua looks en niemand koos voor Emil.
Toen was hij ook aardig pissed of.
Ego van hem is te erg.
Heb je hem wel eens zien sporten?
Kijken naar zijn spieren, kijken naar de camera's. Of hij wel stoer genoeg in beeld komt.
Zijn houding in een gesprek en altijd even de camera in de gaten houden.
Het is gewoon een arrogante klootviool, die denkt dat hij alles is, omdat hij als enige is gevraagd om in het programma te komen.
De rest heeft een selectie gehad en daar hoor je hem nooit over meepraten, omdat hij dat niet heeft meegemaakt.
Ik snap je niet helemaal, maar in ieder geval is Emil niet zo'n exhibitionist als Ruud. Die schaamt zich nergens voor. Emil kent het begrip 'schaamte' tenminste nog.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is ook zijn mantra denk ik.. Zonder haar, had je een ruud 2 gekregen.. maar dan op z'n emils..
Waar wij camera's zien ziet hij een spiegel. En in zijn sport gaat het ook om de juiste poses hebben. Dus ik vind het niet ze vreemd dat hij veel in de spiegel ( en dus camera ) kijkt.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was eens een vraag onder de inwoners wie de knapste man ws qua looks en niemand koos voor Emil.
Ego van hem is te erg.
Kijken naar zijn spieren, kijken naar de camera's. Of hij wel stoer genoeg in beeld komt.
Het is gewoon een arrogante klootviool, die denkt dat hij alles is, omdat hij als enige is gevraagd om in het programma te komen.
De rest heeft een selectie gehad en daar hoor je hem nooit over meepraten, omdat hij dat niet heeft meegemaakt.
Dat was schandalig inderdaad.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:13 schreef .Exe het volgende:
[..]
Dan moeten ze Isa ook wat vaker back-uppen want vaak zie je dat Isa de lul is als zij ergens over `zeikt` en de rest houd zijn bakkus,
In het centraal van vandaag ook weer, over die kazen
Ja ik vroeg me ook al af waar je dat zou kunnen hebben gezien.. Bij mij doet ie het niet vraag me niet waarom ...quote:Op zondag 25 mei 2014 01:13 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik deed een melding van het enige interresante wat ik op de 360 stream zie
Als je goed wilt trainen(alleen) heb je een spiegel nodig.. Voor je gevoel doe je alles goed, maar ondertussen is 1 arm 10 cm lager of zo...quote:Op zondag 25 mei 2014 01:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Waar wij camera's zien ziet hij een spiegel. En in zijn sport gaat het ook om de juiste poses hebben. Dus ik vind het niet ze vreemd dat hij veel in de spiegel ( en dus camera ) kijkt.
O ja de man die bang is voor anale vernederingquote:
Je beschrijft hier Ruudquote:Op zondag 25 mei 2014 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ego van hem is te erg.
Niet echt, want ik heb Ruud nog niet zien sporten. Of zich uberhaupt moe zien maken. Hij is wel ijdel, arrogant en klootviool.quote:
Ik klik een keer of drie op [sluiten] , dan weer opnieuw openen en dan doet ie t vaaak weerquote:Op zondag 25 mei 2014 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me ook al af waar je dat zou kunnen hebben gezien.. Bij mij doet ie het niet vraag me niet waarom ...
Eens en ook is hij te intelligent om aan de beschuldigingen van meneer LekkerSimpel te voldoen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Waar wij camera's zien ziet hij een spiegel. En in zijn sport gaat het ook om de juiste poses hebben. Dus ik vind het niet ze vreemd dat hij veel in de spiegel ( en dus camera ) kijkt.
dat is zijn utopiaquote:Op zondag 25 mei 2014 01:18 schreef rico80 het volgende:
Waarom slaapt Joey trouwens zo raar met zn been in de lucht... Dat kan toch nooit ontspannen liggen??
Nu kunnen we pratenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ego van hem is te erg.
Volgens mij is Ruud straaljaloers op Emil.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:18 schreef Flow3r het volgende:
Emil stond achter in de poll en je hoorde er geen woord over, sterker nog : hij gunde zijn vriend Ruud de overwinning, al zal het best van binnen een beetje pijn gedaan hebben.
Hoe anders was de reactie van Ruud toen de rollen omgedraaid werden, hij heeft er dagen over geklaagd
Juist mede daarom denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Ruud en Emil kijken mij ook te graag in de spiegel. Verder is Emil een topgozer, zeker als je bedenkt dat hij uit een nogal onstabiele familie komt. Petje af.
Ruud is alleen bezig met zijn uiterlijkquote:Op zondag 25 mei 2014 01:17 schreef rico80 het volgende:
[..]
Niet echt, want ik heb Ruud nog niet zien sporten. Of zich uberhaupt moe zien maken. Hij is wel ijdel, arrogant en klootviool.
Ontzettend straal jaloers... hij heeft een mooie getalenteerde vriendin, goed lijf, een carriere, is gevraagd, een master-titel....quote:Op zondag 25 mei 2014 01:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij is Ruud straaljaloers op Emil.
verrek ik heb tiettuhquote:Op zondag 25 mei 2014 01:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ruud is alleen bezig met zijn uiterlijk![]()
Spiegeltje spiegeltje....Hoe mooi komen mijn spieren uit in dit shirt?
[ afbeelding ]
Die gifquote:Op zondag 25 mei 2014 01:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opnamesquote:
Ruud kan nu pas trainen...quote:Op zondag 25 mei 2014 01:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En aan zijn lul te schurkenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:22 schreef Flow3r het volgende:
Mja, jaloers, ego, whatever, Emil zit tenminste niet continu in zijn neus te graven![]()
Wrong, hij denkt, verrek ik heb meer dan Billy's tietenquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een hoop lul he. 1 meter 85 ofzo schat ik.
. . de koeien geaaid en t-rex gevoerdquote:Op zondag 25 mei 2014 01:24 schreef GekkePoes het volgende:
In feite als je Ruud een hand geeft, heb je Billy indirect gevingerd
En hij wordt echt héél link als hij kritiek krijgt. Dat vergeet ie niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ontzettend straal jaloers... hij heeft een mooie getalenteerde vriendin, goed lijf, een carriere, is gevraagd, een master-titel....
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:24 schreef GekkePoes het volgende:
En daarin matcht hij perfect met Billy.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En hij wordt echt héél link als hij kritiek krijgt. Dat vergeet ie niet.
Ja, maar hij heeft wel beheersing. Ik zou ook niet graag kritiek krijgen van dat stel niksnutten.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En hij wordt echt héél link als hij kritiek krijgt. Dat vergeet ie niet.
Beheersing op dat moment wel. Maar hij pakt je terug en hard ook. Zoals die stoot bij Dennis. Hij kwam er speciaal z'n bed voor uit.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft wel beheersing. Ik zou ook niet graag kritiek krijgen van dat stel niksnutten.
ken je direct een kuurtje aanvragenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:24 schreef GekkePoes het volgende:
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft wel beheersing. Ik zou ook niet graag kritiek krijgen van dat stel niksnutten.
Ow, jullie kletsen over Emil dan zeker?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ben je weer in de kroeg blijven hangen Oma Nijn?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben te laat thuis dusAlles al in diepe rust zonder vechtpartijen
vroeg op he morgen markt morgenavond gaan ze weer losquote:Op zondag 25 mei 2014 01:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Op zaterdag werkt opa-Nijn achter de bar. Dus ik ben nog vroegquote:Op zondag 25 mei 2014 01:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ben je weer in de kroeg blijven hangen Oma Nijn?
Ik had het over Emil. jij over Ruud blijkbaarquote:Op zondag 25 mei 2014 01:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Beheersing op dat moment wel. Maar hij pakt je terug en hard ook. Zoals die stoot bij Dennis. Hij kwam er speciaal z'n bed voor uit.
Ohwww foutje hier, je hebt gelijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik had het over Emil. jij over Ruud blijkbaar
Ik wil een jullie. Wie is jullie?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:28 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
[..]
Ow, jullie kletsen over Emil dan zeker?![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:28 schreef oma-Nijn het volgende:
kijk daar heb je het alquote:Op zondag 25 mei 2014 01:31 schreef Boca_Raton het volgende:
@Burner: ik ben ergens in onze discussie van Emil naar Ruud overgestapt. Sorry. Het is het late uur denk ik
quote:
Haha, ik snapte het al niet allemaal... Maar Emil: ok, Ruud: nee?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:31 schreef Boca_Raton het volgende:
@Burner: ik ben ergens in onze discussie van Emil naar Ruud overgestapt. Sorry. Het is het late uur denk ik
Jij ook al..Mensen, ik ben niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 01:32 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu wordt het lastig ... I need ff a break !!!
Heftigquote:Op zondag 25 mei 2014 01:29 schreef Burner82 het volgende:
Misschien vind LS me een drama homo (laatst woord nog niet over gezegd) Maar beter een drama homo dan een onverschillige klootzak.
Wat een leuke smileyquote:
Eh... Emil: prima vent (wel ijdel maar goed). Ruud: ijdeltuit, ransaap, wel heel lief voor dieren, een spiegelkijker en als ie kwaad op je is pakt ie je terug, vroeg of laat. En hard ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Haha, ik snapte het al niet allemaal... Maar Emil: ok, Ruud: nee?
Even terugspoelen..quote:Op zondag 25 mei 2014 00:38 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Nee zo was het niet. Isabella vond Joey al snel best leuk, had wel wat met hem gewild, dook bij hem in dat bed en het werd nix daar. Joey viel later meer voor Lot en Isa baalde daarvan. Dat gezicht zie ik bijna nog voor me ... Toen ook was Isa niet meer te genieten tegen zowel Joey als Lot. Daar begon de 'vijandschap' die op zich nog wel meevalt al zie Lot regelmatig Bel observeren met een bepaald blikje. Dat lachen om stront van Bel was dan ook hetgeen irritatie opleverde bij Joey. Bij mij ook overigens. Isa is inmiddels wel over Joey heen, kan daarom ook in relaxmodus naast Marije op de bank zitten, etc.
Ja, in zo een geval, ben ik graag een drama homo. Dat zet ik wel recht.quote:
Ja vond hem wel toepasselijk, in stilte maar ondertussen zitten ze rottigheid uit te voerenquote:
Ja, vind je hem echt lief voor dieren. Ik ben er van overtuigd dat hij het alleen maar doet om stemmen te winnen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... Emil: prima vent (wel ijdel maar goed). Ruud: ijdeltuit, ransaap, wel heel lief voor dieren, een spiegelkijker en als ie kwaad op je is pakt ie je terug, vroeg of laat. En hard ook.
quote:
Welterusten en bedankt voor het lachen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:34 schreef rico80 het volgende:
Toch blijf ik erbij dat Joey daar heel raar ligt te slapen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo lang roerloos in zo'n ongemakkelijke positie blijft liggen.
Ik kan dit maar op 1 manier een plekje geven. We worden in de maling genomen. We zitten naar een loop te kijken van een korte snurkopname. In werkelijkheid is er nu een dikke gangbang aan de gang en wordt Marije op tafel aan barrels getrokken. Ook blijkt Billy eigenlijk een hij ( Bill dus ) en botviert hij zijn agressie op Laura, die ook niet meer weet wat ze ermee aan moet.
En met dit beeld, en niet met het beeld van 4 slaapverwekkende snurkende streams, gaat deze Fokker zijn snaveltje toe doen, en zn oogjes dicht.
Tot morgen!
Ik denk het niet... ik weet het: hij kijkt 150 keer per dag in de camera om te zien of zijn handelen wel opgenomen wordt... maar zo lief als hij voor dieren is, ik kan me niet voorstellen dat dat gespeeld is...quote:Op zondag 25 mei 2014 01:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, vind je hem echt lief voor dieren. Ik ben er van overtuigd dat hij het alleen maar doet om stemmen te winnen.
Maar dus de onderliggende vraag is wel leuk..quote:Op zondag 25 mei 2014 01:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, vind je hem echt lief voor dieren. Ik ben er van overtuigd dat hij het alleen maar doet om stemmen te winnen.
komt wel goed zoveel gebeurt er daar nietquote:Op zondag 25 mei 2014 01:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Ben eigenlijk te gesloopt om alles goed te volgen
Vind ik ook knap. Ik zie niet eens meer goed.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:35 schreef DaniqueV het volgende:
Respect voor diegene die nog zo lange lappen tekst er neer kunnen zetten hahaha
Nou naar je nest dan!quote:Op zondag 25 mei 2014 01:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Ben eigenlijk te gesloopt om alles goed te volgen
Juist! las hier dat hij nog maar weinig omkijkt naar Trexje en las straks dat hij ook al geen zin meer had om rond te lopen met de mama in spe koequote:Op zondag 25 mei 2014 01:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Denk ook altijd dat sommigen hier gewoon voor Talpa werken, meen ik echt, oprecht.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:35 schreef DaniqueV het volgende:
Respect voor diegene die nog zo lange lappen tekst er neer kunnen zetten hahaha
Het is ook zijn Utopio...quote:Op zondag 25 mei 2014 01:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Juist! las hier dat hij nog maar weinig omkijkt naar Trexje en las straks dat hij ook al geen zin meer had om rond te lopen met de mama in spe koe
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik benquote:Op zondag 25 mei 2014 01:37 schreef asco het volgende:
[..]
Denk ook altijd dat sommigen hier gewoon voor Talpa werken, meen ik echt, oprecht.
Is het echt lief voor dieren of heeft ie het zelf nodig?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk het niet... ik weet het: hij kijkt 150 keer per dag in de camera om te zien of zijn handelen wel opgenomen wordt... maar zo lief als hij voor dieren is, ik kan me niet voorstellen dat dat gespeeld is...
Als je er echt van houdt, geef je het voedsel wat ze moeten hebben, daar heeft hij altijd maling aan gehad. Het kuiken was ook maar een aantal dagen grappig. Hij heeft echt mazzel dat er tussen hem en mij een brakke laptop zitquote:Op zondag 25 mei 2014 01:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk het niet... ik weet het: hij kijkt 150 keer per dag in de camera om te zien of zijn handelen wel opgenomen wordt... maar zo lief als hij voor dieren is, ik kan me niet voorstellen dat dat gespeeld is...
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:38 schreef Inca het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik ben
oepssssssssssssssssssss
Klopt, wat ik lees, the good old times van DGK evenaren ze echt niet. Het is dat jullie hier leuk typen anders was ik allang afgehaaktquote:
Jij had zeker weer de avond van je leven met horden piepschuimpjes die gingen etenquote:
Te veel utopiabeelden(weinig slaap) of te veel gedronken? hahaquote:Op zondag 25 mei 2014 01:36 schreef asco het volgende:
[..]
Vind ik ook knap. Ik zie niet eens meer goed.
Hij is pas bij de koeien gaan zitten nadat hij er achter kwam dat Isa nogal populair was bij de mensen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is het echt lief voor dieren of heeft ie het zelf nodig?
Vanaf het begin zoekt ie zijn heil bij de koeien, om even tot rust te komen of een tv momentje te scoren, nu is het zijn ' handelsmerk' geworden.
Als je echt om dieren geeft verzorg je ze ook goed en gebruik je ze niet alleen voor je eigen lol
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij is pas bij de koeien gaan zitten nadat hij er achter kwam dat Isa nogal populair was bij de mensen.
Yep.....in zijn ogen een veredelde tiroler moviequote:
Volgens mij knuffelde hij al met ze vanaf het begin, maar de verantwoordlijkheid liet ie over aan Lindy en Lotte..quote:Op zondag 25 mei 2014 01:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij is pas bij de koeien gaan zitten nadat hij er achter kwam dat Isa nogal populair was bij de mensen.
je zou het bijna gaan denken ja hahaha, vcind het doorzettingsvermogen knapquote:Op zondag 25 mei 2014 01:37 schreef asco het volgende:
[..]
Denk ook altijd dat sommigen hier gewoon voor Talpa werken, meen ik echt, oprecht.
Geef me eenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij had zeker weer de avond van je leven met horden piepschuimpjes die gingen eten
Ik ben onschuldigquote:Op zondag 25 mei 2014 01:42 schreef Inca het volgende:
[..]
mooi man ze komen allemaal terug gouden tijden![]()
![]()
![]()
![]()
Het was weer kommer en kwel... echt... Hellmonds achterbuurt, daarvan het uitschot, was op komen dagen. Gruwelijk eng.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij had zeker weer de avond van je leven met horden piepschuimpjes die gingen eten
Wat ben je toch een dotjequote:
IK vind het ook jammer; ze hadden beiden meer tijd voor de andere bewoners, nu plakken ze weer continu samenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar wel heel jammer dat Nicolien en Rienk weer samen zijn. Eeuwig zonde. Ik zou als familie van Nicolien hééééél niet blij zijn.
Maar wel een berg geld verdiendquote:Op zondag 25 mei 2014 01:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het was weer kommer en kwel... echt... Hellmonds achterbuurt, daarvan het uitschot, was op komen dagen. Gruwelijk eng.
Snap ik ook niet.....je zou denken hoeveel staat er tegenover om het vol te houden alslover van Rienk.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar wel heel jammer dat Nicolien en Rienk weer samen zijn. Eeuwig zonde. Ik zou als familie van Nicolien hééééél niet blij zijn.
Het koste veel moeite en editsquote:Op zondag 25 mei 2014 01:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat ben je toch een dotje![]()
Ondertussen heeft herrzijn been laten zakken en ligt Gio met een been omhoog. Of is marije van plek gewisseld
Rienk sjokt altijd achter Nicolien aan. Wie vindt dát nou aantrekkelijk?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
IK vind het ook jammer; ze hadden beiden meer tijd voor de andere bewoners, nu plakken ze weer continu samen
Nou, het is een hersenspoeler Eerste Klas. Mensenkinderen, het leek wel een Psycho-film toen hij laatst Nico lag te overreden om sex met 'm te hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Snap ik ook niet.....je zou denken hoeveel staat er tegenover om het vol te houden alslover van Rienk.
Volgens mij krijg ik het nog warmer van een koelkast dan ene Rienk...vind hem zo
Nou, als een lekker iemand achter je aan sjokt vind je dat wel leuk...quote:Op zondag 25 mei 2014 01:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Rienk sjokt altijd achter Nicolien aan. Wie vindt dát nou aantrekkelijk?
Tuurlijk, zelfs daarin geloof ik hem niet.......quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou, als een lekker iemand achter je aan sjokt vind je dat wel leuk...Ik snap alleen dat duo niet
Ja, Nico's reactie: Ow, kijk, dat motje wil met me praten. Hoi Meneer Motje, jij vind het leuk hier... Rienk is gestoord... Maar Nico heeft ze ook niet allemaalquote:Op zondag 25 mei 2014 01:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, het is een hersenspoeler Eerste Klas. Mensenkinderen, het leek wel een Psycho-film toen hij laatst Nico lag te overreden om sex met 'm te hebben.
Ik snap ze wel, Rienk heeft ergens iets aandoenlijks en Nico is een mooie meid, maar zonde dat ze weer samen zijn, neemt toch een behoorlijk deel vd dag in beslag en ik vind ze beiden leuker als ze zich ook met de andere bewoners bemoeienquote:Op zondag 25 mei 2014 01:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou, als een lekker iemand achter je aan sjokt vind je dat wel leuk...Ik snap alleen dat duo niet
Mits lekker,ochquote:Op zondag 25 mei 2014 01:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou... als iemand achter me aansjokt vind ik dat niet zo leuk hoor. Is toch niet mannelijk?
Ik vind dat juist leuk van Nicolien! Trouwens, zo praat ik zelf ook tegen dierenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, Nico's reactie: Ow, kijk, dat motje wil met me praten. Hoi Meneer Motje, jij vind het leuk hier... Rienk is gestoord... Maar Nico heeft ze ook niet allemaal
Ik heb ook mijn twijfels, wat ik al eerder heb gezegd.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Tuurlijk, zelfs daarin geloof ik hem niet.......![]()
Ik heb jaren samen geleefd met een persoon die nachten rond liep te spoken......
IK zou gestoord worden van zo'n kerel die me elke nacht wakker hield, die tijd komt ook nog wel voor Billy hoop ikquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik snap ze wel, Rienk heeft ergens iets aandoenlijks en Nico is een mooie meid, maar zonde dat ze weer samen zijn, neemt toch een behoorlijk deel vd dag in beslag en ik vind ze beiden leuker als ze zich ook met de andere bewoners bemoeien
Ow jee...quote:Op zondag 25 mei 2014 01:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind dat juist leuk van Nicolien! Trouwens, zo praat ik zelf ook tegen dieren
Rienk niet nee. Hij rotzooit met je gedachten als een goochelaar met ballen. Heel eng. Maarrrrr: Nicolien daagt 'm wel uit hoor. Allemachtig.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ow jee...Maar jullie geloven/snappen rienk toch niet?
Nee natuurlijk niet, wie wel? Zelfs Nicoline nietquote:Op zondag 25 mei 2014 01:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ow jee...Maar jullie geloven/snappen rienk toch niet?
Het klinkt suf, maar in de juiste verpakkingquote:
jij heet toch frits???quote:Op zondag 25 mei 2014 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn twijfels, wat ik al eerder heb gezegd.
Ik was zelf ook zo'n nacht-schreeuwer, volgens de buurvrouw.
Die werd er soms bang van als ik lag te dromen.
In het begin geloofde ik het nog wel, maar nu niet echt meer.
Ik heb in het begin een geintje gemaakt tegen mensen die het deden volgen, ik schilderde Rienk en dat hele Utopiagebeuren af als 1 grote sekte....Niet wetende dat die Rienk zich meer en meer echt zo deed profileren, Denk dat Rienk aan mij in dit opzicht niet zo makkelijke had gehad, Snap Nicolien er ook niet in, hoe is het mogelijk dat zij dit allemaal toe laat....Is dit dan het hele Utopiagebeuren....waar ome Johnny warm van loopt, eenzame opsluiting met een stuk op 15 personen zorgen ervoor dat je gedachtengang op de loop gaat?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, het is een hersenspoeler Eerste Klas. Mensenkinderen, het leek wel een Psycho-film toen hij laatst Nico lag te overreden om sex met 'm te hebben.
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Rienk niet nee. Hij rotzooit met je gedachten als een goochelaar met ballen. Heel eng. Maarrrrr: Nicolien daagt 'm wel uit hoor. Allemachtig.
Ik begin zelfs te vrezen dat Nico zwicht voor zijn "charmes" Ahumroggelproest... maar ze doen het wel...quote:Op zondag 25 mei 2014 01:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, wie wel? Zelfs Nicoline niet
Ik probeer ook wespen en bijen netjes het huis uit te werken, maar ik heb 2 katten en een pup/puber-hondje, die ze ook leuk vinden.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind dat juist leuk van Nicolien! Trouwens, zo praat ik zelf ook tegen dieren
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:54 schreef oma-Nijn het volgende:
oma-Nijn stopt ermee, over 5 uur de wekker want straks puzzelrit rijden. Ik wens u allen een fijne zondag en een leuke Utopia markt. En lief zijn voor elkaar![]()
![]()
Slaap lekker Omaquote:Op zondag 25 mei 2014 01:54 schreef oma-Nijn het volgende:
oma-Nijn stopt ermee, over 5 uur de wekker want straks puzzelrit rijden. Ik wens u allen een fijne zondag en een leuke Utopia markt. En lief zijn voor elkaar![]()
![]()
Trustenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:54 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Laatste vraag in de puzzelrit....quote:Op zondag 25 mei 2014 01:54 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Rienk is er volgens mij ingezet omdat hij én zwerver was én hele aparte denkbeelden had. Dingen die je echt aan het denken kunnen zetten. Maar die fase is allang voorbij. Hij is compleet door de mand gevallen: het is een muur al die interessantdoenerij. Toen Nicolien in the picture kwam, liet hij de muur langzaam vallen en bleek hij ook maar een eenvoudige Joop die ontstellend koppig en bijna fundamentalistisch was. Eh... wat wilde ik hiermee zeggen... oh... dat ie Profeet-af is en nu gewoon daar rondhobbelt, voornamelijk achter Nicolien aan. Meer is het eigenlijk niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik heb in het begin een geintje gemaakt tegen mensen die het deden volgen, ik schilderde Rienk en dat hele Utopiagebeuren af als 1 grote sekte....Niet wetende dat die Rienk zich meer en meer echt zo deed profileren, Denk dat Rienk aan mij in dit opzicht niet zo makkelijke had gehad, Snap Nicolien er ook niet in, hoe is het mogelijk dat zij dit allemaal toe laat....Is dit dan het hele Utopiagebeuren....waar ome Johnny warm van loopt, eenzame opsluiting met een stuk op 15 personen zorgen ervoor dat je gedachtengang op de loop gaat?
Trusten Oma Nijn. Slaap wel.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:54 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Je moet vooral een pup op een wespennest af laten gaan, Ineens een pup minderquote:Op zondag 25 mei 2014 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik probeer ook wespen en bijen netjes het huis uit te werken, maar ik heb 2 katten en een pup/puber-hondje, die ze ook leuk vinden.
Dan vraag ik ze ook netjes om vrijwillig weg te gaan. Maar als ze blijven zitten en de beesten krijgen er lucht van............
PETSSSSSSSSSSSS.... dan gaan ze de kliko in
Nou, je komt een heel eindquote:Op zondag 25 mei 2014 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik probeer ook wespen en bijen netjes het huis uit te werken, maar ik heb 2 katten en een pup/puber-hondje, die ze ook leuk vinden.
Dan vraag ik ze ook netjes om vrijwillig weg te gaan. Maar als ze blijven zitten en de beesten krijgen er lucht van............
PETSSSSSSSSSSSS.... dan gaan ze de kliko in
Heb regelmatig dwars in bed gelegen omdat mijn ex mij voor een aankomende trein heeft willen behoeden en mij dwars door het bed heen deed trekken, gevolg een man die lekker door sliep en mijn hart maakte overuren, hij ging weer liggen en sliep door, volgende morgen wist hij van niets. Ruud reageert in mijn ogen te snel als wakker persoon. Zou mij niet verbazen dat zelfs dit een opzet van hem is, zoals ook het zogenaamde goed zorgen voor de dierenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn twijfels, wat ik al eerder heb gezegd.
Ik was zelf ook zo'n nacht-schreeuwer, volgens de buurvrouw.
Die werd er soms bang van als ik lag te dromen.
In het begin geloofde ik het nog wel, maar nu niet echt meer.
Die nachtmerries en zo kunnen faken, al een half jaar lang... dan is hij rijp voor een tbs kliniek als hij alles zo kan beheersen..quote:Op zondag 25 mei 2014 01:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb regelmatig dwars in bed gelegen omdat mijn ex mij voor een aankomende trein heeft willen behoeden en mij dwars door het bed heen deed trekken, gevolg een man die lekker door sliep en mijn hart maakte overuren, hij ging weer liggen en sliep door, volgende morgen wist hij van niets. Ruud reageert in mijn ogen te snel als wakker persoon. Zou mij niet verbazen dat zelfs dit een opzet van hem is, zoals ook het zogenaamde goed zorgen voor de dieren
Ik kan dat niet echt geloven, denk toch wel dat het echt is hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:58 schreef DaniqueV het volgende:
Zou mij niet verbazen dat zelfs dit een opzet van hem is
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 mei 2014 02:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ga ook proberen te slapen mensen. Slaap wel allemaal voor later
Trustenquote:Op zondag 25 mei 2014 02:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze is nu puberend en weet gelukkig al het verschil tussen een vlieg en een hommel, bij, wesp.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je moet vooral een pup op een wespennest af laten gaan, Ineens een pup minder
Mits echt een totale psychopaat.. Ik heb ook trekjes, zoals iedereen... Maar dat zou mij dus niet lukkenquote:Op zondag 25 mei 2014 02:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kan dat niet echt geloven, denk toch wel dat het echt is hoor.
Lijkt me erg moeilijk na een lange tijd van stilte ineens op te springen, een normaal mens valt dan toch in slaap?
En het breekt je nachten ook zo
Slaap lekker muizenbekkie...quote:Op zondag 25 mei 2014 02:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Slimme hond. Mijn ma heeft een jachthond en een labrador. De samenwerking is geweldig om te zienquote:Op zondag 25 mei 2014 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze is nu puberend en weet gelukkig al het verschil tussen een vlieg en een hommel, bij, wesp.
De laatste 3 laat ze aan mij over.
Moet er niet aan denken dat ze een steek van één van die beesten krijgt.
maar ze vind vliegjes wel leuk om te jagen en laat die ander beesten met rust.
Om maar niet te spreken van de egels in mijn tuin, maar dat is ander verhaal en ook heel off-topic.
Emil ligt weer lekker te snurken. Giorgio kan slapen met een been in de lucht. Zoals zo vaak.
En voor de rest is het rustig....
[ afbeelding ]
Ome Johnny was in het begin ook zo idolaat van hem en heeft hij ook wel uitgesproken, geen idee hoe het nu zit. Ergens is de bodem van Rienk zijn gedachtengang niet verkeerd denk ik maar ook is hij ergens halverwege het pad helemaal kwijt geraakt. Zijn gedachtengang maakt rare sprongen. Ik persoonlijk zou helemaal de kriebels krijgen van een man die mij zo in de nek zou hijgen, zijn gedachtengang op zou dwingen, zou hem laten plaatsen in een dagbesteding al of niet met medicatie hahaquote:Op zondag 25 mei 2014 01:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Rienk is er volgens mij ingezet omdat hij én zwerver was én hele aparte denkbeelden had. Dingen die je echt aan het denken kunnen zetten. Maar die fase is allang voorbij. Hij is compleet door de mand gevallen: het is een muur al die interessantdoenerij. Toen Nicolien in the picture kwam, liet hij de muur langzaam vallen en bleek hij ook maar een eenvoudige Joop die ontstellend koppig en bijna fundamentalistisch was. Eh... wat wilde ik hiermee zeggen... oh... dat ie Profeet-af is en nu gewoon daar rondhobbelt, voornamelijk achter Nicolien aan. Meer is het eigenlijk niet.
Rienk heeft uitspraken die iedereen op de kast jaagt.. Alleen dat is nu ook oud nieuws..Iemand slaat hem nog wel verrot als hij zegt wat hij denktquote:Op zondag 25 mei 2014 02:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ome Johnny was in het begin ook zo idolaat van hem en heeft hij ook wel uitgesproken, geen idee hoe het nu zit. Ergens is de bodem van Rienk zijn gedachtengang niet verkeerd denk ik maar ook is hij ergens halverwege het pad helemaal kwijt geraakt. Zijn gedachtengang maakt rare sprongen. Ik persoonlijk zou helemaal de kriebels krijgen van een man die mij zo in de nek zou hijgen, zijn gedachtengang op zou dwingen, zou hem laten plaatsen in een dagbesteding al of niet met medicatie haha
Helaas voor Ruud denk ik, dat het echt niet nep en ingestudeerd isquote:Op zondag 25 mei 2014 02:10 schreef asco het volgende:
Blijft grappig, hij kijkt daarna ook zo van: "WTF"
Ben bang dat hij behoorlijk voorspelbaar bezig is..maar kan ook zo zijn dat ik het verkeerd zie hoor maar in mijn ogen weet hij heel goed waar hij mee bezig is. Hij baalt ook als een stekker dat hetgene wat hij voor ogen had, niet geeft wat hij er van deed verwachten. T-rex was heel even alles....Billy...het is leuk om zijn kwakkie te lozen maar Billy is zijn backup.....en hij heeft ook de hoop dat het publiek het leuk vind...ik zit op de dag te wachten dat hij Billy over de streams achter zich aan sleept........Maar hij zal wel denken, of ze breken af (die haren) of klereneppers( die haren) hahahaquote:Op zondag 25 mei 2014 02:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die nachtmerries en zo kunnen faken, al een half jaar lang... dan is hij rijp voor een tbs kliniek als hij alles zo kan beheersen..
Hij weet zeker waar hij mee bezig is.. maar ik denk dat die nachtmerries ermee te maken hebben... Die heeft hij niet in de hand.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben bang dat hij behoorlijk voorspelbaar bezig is..maar kan ook zo zijn dat ik het verkeerd zie hoor maar in mijn ogen weet hij heel goed waar hij mee bezig is. Hij baalt ook als een stekker dat hetgene wat hij voor ogen had, niet geeft wat hij er van deed verwachten. T-rex was heel even alles....Billy...het is leuk om zijn kwakkie te lozen maar Billy is zijn backup.....en hij heeft ook de hoop dat het publiek het leuk vind...ik zit op de dag te wachten dat hij Billy over de streams achter zich aan sleept........Maar hij zal wel denken, of ze breken af (die haren) of klereneppers( die haren) hahaha
Heb een goede vriendin die uiteindelijk de diagnose manisch depressief heeft gekregen, tijdens manische periodes dacht ze zoals Rienk denkt.....enige wat ik bij Rienk mis zijn de depri periodesquote:Op zondag 25 mei 2014 02:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Rienk heeft uitspraken die iedereen op de kast jaagt.. Alleen dat is nu ook oud nieuws..Iemand slaat hem nog wel verrot als hij zegt wat hij denkt
Ik zal de laatste zijn die er over kan oordelen. Maar vind het wel een beetje "gemaakt" de laatste paar keer.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb regelmatig dwars in bed gelegen omdat mijn ex mij voor een aankomende trein heeft willen behoeden en mij dwars door het bed heen deed trekken, gevolg een man die lekker door sliep en mijn hart maakte overuren, hij ging weer liggen en sliep door, volgende morgen wist hij van niets. Ruud reageert in mijn ogen te snel als wakker persoon. Zou mij niet verbazen dat zelfs dit een opzet van hem is, zoals ook het zogenaamde goed zorgen voor de dieren
Mensen vanuit slaap (zonder referentiekader) die iets doen is altijd slecht geacteerdquote:
je denkt dat het echt zo is of heb je het woordje "niet" teveel getypt?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Helaas voor Ruud denk ik, dat het echt niet nep en ingestudeerd is
Ik denk ook dat het echt isquote:Op zondag 25 mei 2014 02:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
je denkt dat het echt zo is of heb je het woordje "niet" teveel getypt?
Op het moment dat je serieus meent:Je heb kanker omdat je geestelijk niet goed bent, je geloofd niet..quote:Op zondag 25 mei 2014 02:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb een goede vriendin die uiteindelijk de diagnose manisch depressief heeft gekregen, tijdens manische periodes dacht ze zoals Rienk denkt.....enige wat ik bij Rienk mis zijn de depri periodes
Kan.....mijn dochter heeft datgene ook van mijn ex meegekregen......die wordt soms wakker van der eigen gegil hahaha, hele verhalen kon ze aan elkaar kletsen. Ben best wel blij dat ze nu op haar eigen ook woont wat dat betreft hahaha. Maar ze was ook ene hele lichte slaper, snel wakker dus. Maar ik heb dus mijn twijfels zoals te lezen is bij Ruud maar kan het ook fout zien/ inzienquote:Op zondag 25 mei 2014 02:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij weet zeker waar hij mee bezig is.. maar ik denk dat die nachtmerries ermee te maken hebben... Die heeft hij niet in de hand.
Ik kom uit het zuiden des lands.. dus als het echt niet zo is..quote:Op zondag 25 mei 2014 02:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
je denkt dat het echt zo is of heb je het woordje "niet" teveel getypt?
Dat bedoel ik dus.....En ook dat stukje bij hem met Marije, zij kon volgens hem gewoon op de grond gaan liggen slapen, was veilig, hij wist wat hij deed snachts......ahum!quote:Op zondag 25 mei 2014 02:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die er over kan oordelen. Maar vind het wel een beetje "gemaakt" de laatste paar keer.
In het begin geloofde ik het nog wel en bleef er voor op om er een CAP van te maken.
Toen was ik nog de "Ruud-Watcher"
Daar viel mij ook al op dat hij vaak zo reageerde als Emil, die meestal naast hem lag, bewoog. En kort daarna g.................
Dar ging hij weer....
Dat lijkt me erg lastigquote:Op zondag 25 mei 2014 02:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kan.....mijn dochter heeft datgene ook van mijn ex meegekregen......die wordt soms wakker van der eigen gegil hahaha, hele verhalen kon ze aan elkaar kletsen. Ben best wel blij dat ze nu op haar eigen ook woont wat dat betreft hahaha. Maar ze was ook ene hele lichte slaper, snel wakker dus. Maar ik heb dus mijn twijfels zoals te lezen is bij Ruud maar kan het ook fout zien/ inzien
Ik geloof er ook niet veel van.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kan.....mijn dochter heeft datgene ook van mijn ex meegekregen......die wordt soms wakker van der eigen gegil hahaha, hele verhalen kon ze aan elkaar kletsen. Ben best wel blij dat ze nu op haar eigen ook woont wat dat betreft hahaha. Maar ze was ook ene hele lichte slaper, snel wakker dus. Maar ik heb dus mijn twijfels zoals te lezen is bij Ruud maar kan het ook fout zien/ inzien
Er zijn wel meer mensen meteen aanspreekbaar. Jou werkelijkheid is niet meteen de algemene waarheid .quote:Op zondag 25 mei 2014 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet veel van.
Ruud was meteen aanspreekbaar, in mijn filmpje, dat KAN HELEMAAL NIET.....
Dit is spotten met mensen (vooral partners, hahaha) die ermee te maken hebben gehad en hebben.
Want van horen zeggen, ik sliep, is het geen pretje als je naast zo iemand ligt en ze zijn niet aanspreekbaar.
ja.....vind dat gewoon erg kwalijk als je gedachtengang daar van overtuigd is. Ergens raakt Rienk het spoor bijster, ik geloof zelf wel in een geest die in meer dan alleen denken in staat is, maar dat je afgestraft wordt door je eigen gedachtengang is de andere zijde.....Is het zelfde als streng gelovige die zich daar achter verschuilen, the omen is coming.....brrquote:Op zondag 25 mei 2014 02:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Op het moment dat je serieus meent:Je heb kanker omdat je geestelijk niet goed bent, je geloofd niet..
Ben je rijp voor minimaal een interventie-opname
Lijkt mij ook.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 02:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kom uit het zuiden des lands.. dus als het echt niet zo is..
Dat rienk dat gelooft ok. Dat hij vele soorten kanken mag krijgen dan. Maar dat Nico erin mee gaat, Een filosofe...quote:Op zondag 25 mei 2014 02:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja.....vind dat gewoon erg kwalijk als je gedachtengang daar van overtuigd is. Ergens raakt Rienk het spoor bijster, ik geloof zelf wel in een geest die in meer dan alleen denken in staat is, maar dat je afgestraft wordt door je eigen gedachtengang is de andere zijde.....Is het zelfde als streng gelovige die zich daar achter verschuilen, the omen is coming.....brr
Ik was naief hequote:
Ga je door met je gezeik?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen meteen aanspreekbaar. Jou werkelijkheid is niet meteen de algemene waarheid .
Juist! mijn ervaring is dus ook dat mijn ex echt niet meteen aanspreekbaar was, meeste tijd kreeg ik hem niet eens wakker en ging die liggen en sliep door, volgende dag wist die van niets. En wat ik dus heb begrepen zijn dit soort nachtspookjes nooit meteen wakker en aanspreekbaar. Maar nogmaals, ook ik kan het fout hebben hoor, zijn er misschien ook wel verschillen in ditquote:Op zondag 25 mei 2014 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet veel van.
Ruud was meteen aanspreekbaar, in mijn filmpje, dat KAN HELEMAAL NIET.....
Dit is spotten met mensen (vooral partners, hahaha) die ermee te maken hebben gehad en hebben.
Want van horen zeggen, ik sliep, is het geen pretje als je naast zo iemand ligt en ze zijn niet aanspreekbaar.
Hush. Hold your horses. Ik mag dus niks meer zeggen tegen jou?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je door met je gezeik?
Ik heb het over een vergelijking dat ik ook een "schreeuw-dromer" was.
Zoals Ruud pretendeert te zijn.
En ik ga uit van feiten van mensen die dat van mij hebben meegemaakt.
En dat past toch wel in de verhalen die je hier las hierboven en ik zelf heb meegemaakt.
En NEEEEEEEEE!!! als je zoiets hebt als Ruud, dan kan je niet binnen 1 seconde antwoord geven.
Maar ga jij door om mij te bashen. Heb je lol in zo te zien.
Ik heb het over de COS met een filmpje en ik onderbouw het met mijn eigen ervaring.
Ik weet het, het werkwoord "onderbouwen" is niet jouw sterkste punt.
Ja......misschien toch die eenzame opsluiting die dat veroorzaakt? begrijp het ook niet goed hoor dat ze het allemaal zo piktquote:Op zondag 25 mei 2014 02:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat rienk dat gelooft ok. Dat hij vele soorten kanken mag krijgen dan. Maar dat Nico erin mee gaat, Een filosofe...
quote:Op zondag 25 mei 2014 02:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik was naief heIn de beantwoording iig
skiën? wow....ik ben blij dat ik morgen iets langer mag blijven liggen, te drukke werkweek gehad weer en andere dingen erbij, had eigenlijk allang wijs moeten doen ahahhaquote:
Ik zal jou BOZE attitude recht aan doen.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je door met je gezeik?
Ik heb het over een vergelijking dat ik ook een "schreeuw-dromer" was.
Zoals Ruud pretendeert te zijn.
En ik ga uit van feiten van mensen die dat van mij hebben meegemaakt.
En dat past toch wel in de verhalen die je hier las hierboven en ik zelf heb meegemaakt.
En NEEEEEEEEE!!! als je zoiets hebt als Ruud, dan kan je niet binnen 1 seconde antwoord geven.
Maar ga jij door om mij te bashen. Heb je lol in zo te zien.
Ik heb het over de COS met een filmpje en ik onderbouw het met mijn eigen ervaring.
Ik weet het, het werkwoord "onderbouwen" is niet jouw sterkste punt.
Misschien, heeeeeeeeeeeel misschien kan jij Burner ook van zijn tunnelvisie afhelpen met deze post.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Juist! mijn ervaring is dus ook dat mijn ex echt niet meteen aanspreekbaar was, meeste tijd kreeg ik hem niet eens wakker en ging die liggen en sliep door, volgende dag wist die van niets. En wat ik dus heb begrepen zijn dit soort nachtspookjes nooit meteen wakker en aanspreekbaar. Maar nogmaals, ook ik kan het fout hebben hoor, zijn er misschien ook wel verschillen in ditMaar eerlijk is eerlijk mijn gevoel laat mij nooit zo snel in de steek
quote:Op zondag 25 mei 2014 02:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zal jou BOZE attitude recht aan doen.[ afbeelding ] Hier is weer een gifje. Jij bent zo al-fucking-machtig geworden? Doe er maar wat aan. Stumpert.
quote:Op zondag 25 mei 2014 02:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zal jou BOZE attitude recht aan doen.[ afbeelding ] Hier is weer een gifje. Jij bent zo al-fucking-machtig geworden? Doe er maar wat aan. Stumpert.
Jij bent hier de mafkees met tunnelvisie. Ik heb het allemaal gedaan ineens.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien, heeeeeeeeeeeel misschien kan jij Burner ook van zijn tunnelvisie afhelpen met deze post.
Praten over iets, zonder er ervaring mee te hebben.
Neee! ik heb er wel ervaring mee....maar wie zegt dat mijn ervaring de juiste ervaring is, kan ook een druppel zijn hé op de gloeiende plaat. Maar mijn ervaring en het beoordelen van de filmpjes van Ruud zorgen er wel voor dat ik twijfels heb. Maar ik kan ook fout zitten, is het alleen mijn gevoel in dit...quote:Op zondag 25 mei 2014 02:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien, heeeeeeeeeeeel misschien kan jij Burner ook van zijn tunnelvisie afhelpen met deze post.
Praten over iets, zonder er ervaring mee te hebben.
Lees even terug.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij bent hier de mafkees met tunnelvisie. Ik heb het allemaal gedaan ineens.
Ow, ik begon met persoonlijke aanvallen?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees even terug.
Het begon met Ruud over zijn "aanvallen"
Daar hebben DaniqueV en ik onze twijfels bij.
Maar jij gaat me weer persoonlijk aanvallen op iets wat niets met de COS (de reactie van Ruud) te maken heeft.
Wie moet dan nadenken?
Red wine ook genoeg??? Ikben zo ook aan het nachtbraken pfffffquote:Op zondag 25 mei 2014 02:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, ik begon met persoonlijke aanvallen?![]()
![]()
Ik hoop dat de apotheek genoeg pillen heeft.
Rode wijn mag ookquote:Op zondag 25 mei 2014 02:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Red wine ook genoeg??? Ikben zo ook aan het nachtbraken pfffffVeel werken, korte nacht, dankbaar zijn dat alles goed is met mijn dochter (brand in de flat waar zij woont vanmorgen om half 6 en met een hoogwerker via balkon eruit gehaald is) trip op moeheid en wijn nu ff whahahaha. En dan druk maken over die gasten in Utopia...klinkt niet zo goed hé hahaha
Maar wel goed dat alles goed gekomen isquote:Op zondag 25 mei 2014 02:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Red wine ook genoeg??? Ikben zo ook aan het nachtbraken pfffffVeel werken, korte nacht, dankbaar zijn dat alles goed is met mijn dochter (brand in de flat waar zij woont vanmorgen om half 6 en met een hoogwerker via balkon eruit gehaald is) trip op moeheid en wijn nu ff whahahaha. En dan druk maken over die gasten in Utopia...klinkt niet zo goed hé hahaha
Kweet het...ben een beetje warrig inmiddelsquote:Op zondag 25 mei 2014 02:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Rode wijn mag ookJe verhaal slaat kant nog wal in deze, maar welkom
Meteroren regen was afgelopen nacht. En daar was niks te zien eigenlijk. 1 per 13 minuten gemiddeld in het noodelijkse NL hoekje,.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kweet het...ben een beetje warrig inmiddelshahaha. Bedacht mij, waar maak ik mij eigenlijk druk om.... Rood wijntje love and peace men....bij wijze van spreken dan
Is er vannacht ook nog een meteorietenregen of is die al afgelopen? nah., volg ik ook niet meer als het er was...zootje is het inmiddels haha.ow en lief btw Thanks
ja zeg dat! pffff..was ff schrikken..en als ik dan kijk naar die meiden van haar leeftijd in Utopia....heb ik haar geloof ik niet zo verkeerd opgevoed....normen en waarden en zo, Maar ook in dat kan ik mij misschien wel vergissen, wie weet als je zelf ook in zo'n soort van eenzame opsluiting leeft komen er karaktertrekken bij je omhoog die je liever niet laat zien? Te laat om er te diep nu over na te kunnen denken hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 02:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar wel goed dat alles goed gekomen islijkt me het belangrijkste
zo weinig maar?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meteroren regen was afgelopen nacht. En daar was niks te zien eigenlijk. 1 per 13 minuten gemiddeld in het noodelijkse NL hoekje,.
Jup, voor niks gegluurd naar de wolkenquote:Op zondag 25 mei 2014 02:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
zo weinig maar?en zit helemaal niet noordelijk
heb dus voor niets rond een uurtje of half 2 nog zitten gluren of ik iets kon ontdekken afgelopen nacht hahaha
De te verwachten reactie van iemand die zijn ongelijk niet toe wil geven.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, ik begon met persoonlijke aanvallen?![]()
![]()
Ik hoop dat de apotheek genoeg pillen heeft.
Had je mij dat niet eerder kunnen zeggenquote:Op zondag 25 mei 2014 02:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jup, voor niks gegluurd naar de wolken
Ik wil echt zoveel zeggen... maar kom echt niet verder danquote:Op zondag 25 mei 2014 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De te verwachten reactie van iemand die zijn ongelijk niet toe wil geven.
En ik hoop ook voor jou dat jouw apotheek genoeg pillen voor je heeft, want je bent het gevoel voor realiteit echt wel een beetje kwijt.
Je concentreert je totaal niet meer op de COS. Je wilt alles in je persoonlijk perspectief stellen.
Als voorbeeld je obsessie om die dansende hondjes te willen plaatsen.
Dat vernoem je nog meer dan ik Emil een arrogante kwal noem.
Jij daagt de MOD's uit met die gifjes. Omdat sommige users die ook leuk vinden en je je daardoor gesterkt voelt.
En dan ga je ermee provoceren.
Kijk ik ben ook een reller geweest, maar ik weet mijn maat te houden in de COS (heeft wel een paar jaar geduurd).
Ik was bij sommige RLS-COSsen de "bankoning", want de ene ban was nog niet opgeheven of ik had de nieuwe al te pakken.
Maar ik heb er van geleerd en ik respecteer de MOD's (Gert en Lies)
Niet altijd, want ze haten me nog steeds en zoeken alles om me te bannen![]()
DIT WAS EEN GARPJE!!!!!!
En als je het niet eens bent met mijn comments, dan is er altijd nog dat gele driehoekje die je kan aanklikken.
Velen zijn je voor gegaan. IK ben de gemakkelijkste niet op de COS, maar buiten WHNINMN om kan ik nog steeds door één deur zonder een ban.
En dit is de huidige status ....
[ afbeelding ]
Denk ik soms ook, al denk ik over t algemeen dat t fake is. Ruud lijkt me ook wel t type om zoiets voora te bedenken omdat da wel leuk beeld is.quote:
Mag ik dit morgen nog ff doorlezen en laten doordringen, komt nu bij mij over als mieperdemiep...te veel tekst en inhoud en zoquote:Op zondag 25 mei 2014 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En ik hoop ook voor jou dat jouw apotheek genoeg pillen voor je heeft, want je bent het gevoel voor realiteit echt wel een beetje kwijt.
Je concentreert je totaal niet meer op de COS. Je wilt alles in je persoonlijk perspectief stellen.
Jij daagt de MOD's uit met die gifjes. Omdat sommige users die ook leuk vinden en je je daardoor gesterkt voelt.
Kijk ik ben ook een reller geweest, maar ik weet mijn maat te houden in de COS (heeft wel een paar jaar geduurd).
Ik was bij sommige RLS-COSsen de "bankoning", want de ene ban was nog niet opgeheven of ik had de nieuwe al te pakken.
DIT WAS EEN GARPJE!!!!!!
En als je het niet eens bent met mijn comments, dan is er altijd nog dat gele driehoekje die je kan aanklikken.
Velen zijn je voor gegaan. IK ben de gemakkelijkste niet op de COS, maar buiten WHNINMN om kan ik nog steeds door één deur zonder een ban.
[ afbeelding ]
Ow, wil je gelijk? je hebt gelijk? bij deze, in allesquote:Op zondag 25 mei 2014 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
DIT WAS EEN GARPJE!!!!!!
[ afbeelding ]
Thanks godquote:Op zondag 25 mei 2014 02:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wil echt zoveel zeggen... maar kom echt niet verder dan![]()
![]()
Dus je bent eigenlijk een soort van Rienk, maar dan iets anders.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wil echt zoveel zeggen... maar kom echt niet verder dan![]()
![]()
Tssssssss...stiekem toch snel gelezen héquote:Op zondag 25 mei 2014 03:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, wil je gelijk? je hebt gelijk? bij deze, in allesAls jou dat "nog" beter maakt dan je al bent
Nou, als jij nou eens met argumenten zou komen, zou ik luisteren.. Maar nee, enige dat jij doet is mij afzeiken..quote:Op zondag 25 mei 2014 03:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus je bent eigenlijk een soort van Rienk, maar dan iets anders.
Dat als iemand een discussie met je aangaat, je niet anders kan reageren met die![]()
In plaats van je vingers in je oren te stoppen.
Je bent dus een Rienk!quote:Op zondag 25 mei 2014 03:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou, als jij nou eens met argumenten zou komen, zou ik luisteren.. Maar nee, enige dat jij doet is mij afzeiken..
Welke argumenten kwam je precies mee?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent dus een Rienk!
Ik kom met argumenten en je probeert die te ontwijken.
Misschien als je een beetje meer levenservaring opdoet, kan je met de grote mensen meepraten.
Ik houd het nu maar weer bij de COS....
FOEIIII!!!!quote:Op zondag 25 mei 2014 03:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Tssssssss...stiekem toch snel gelezen hé![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent dus een Rienk!
Ik kom met argumenten en je probeert die te ontwijken.
Misschien als je een beetje meer levenservaring opdoet, kan je met de grote mensen meepraten.
Ik houd het nu maar weer bij de COS....
Zijn dit jou argumenten tegen mij? echt?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
DIT WAS EEN GARPJE!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 mei 2014 03:10 schreef Parlay het volgende:
In het begin was het "echt" die aanvallen van Ruudje, nu denkt ie dat wij dat leuk vinden en blijft ie het doen. "Faken" dus, want dat doet hij naar aanleiding van feedback van de utopia-markt bezoekers.
Kunnen jullie daar iets mee?![]()
Zo niet, carry on.
quote:Op zondag 25 mei 2014 03:01 schreef marsan het volgende:
[..]
Denk ik soms ook, al denk ik over t algemeen dat t fake is. Ruud lijkt me ook wel t type om zoiets voora te bedenken omdat da wel leuk beeld is.
Maar om dat zo lang vol te houden? Dat is weer typisch niet des-Ruuds.
quote:Op zondag 25 mei 2014 03:09 schreef DaniqueV het volgende:
*lees in stilte toch mee*
Oké doe mijn best.....eerlijk antwoord dit
Laatste zin ben ik het niet mee eensquote:
Ja kan er zeker iets mee...kom ik tot het volgende. Las vanavond toevallig dat Ruud en Joey mee deden sporten. Doe mij al weken zoniet maanden afvragen, hoe komen zij aan die spierballen,spieren etc...zonder er wat aan te doen, waarom is het geen plumpudding die inzakt bij ze???quote:Op zondag 25 mei 2014 03:10 schreef Parlay het volgende:
In het begin was het "echt" die aanvallen van Ruudje, nu denkt ie dat wij dat leuk vinden en blijft ie het doen. "Faken" dus, want dat doet hij naar aanleiding van feedback van de utopia-markt bezoekers.
Zo niet, carry on.
Je bent echt een "Rienk" Door vragen te ontwijken of om een herhaling te vragen. Terwijl er iets al is gezegd.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Welke argumenten kwam je precies mee?Ik zal jou argumenten even opzoeken... op doe je het zelf?
Deels ben ik dat me je eens. Ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat hij die discipline heeft om dat zo lang vol te houden.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Laatste zin ben ik het niet mee eensRuud doet alles om in de aandacht te staan, zelfs voor langere tijd.
Volgens mij geeft je hier een samenvatting wat DaniqueV en ik denken, hahhaaquote:Op zondag 25 mei 2014 03:10 schreef Parlay het volgende:
Zo niet, carry on.
Jij hoort meer in een kliniek dan in de cos of sc.. Ik en rienk...quote:Op zondag 25 mei 2014 03:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent echt een "Rienk" Door vragen te ontwijken of om een herhaling te vragen. Terwijl er iets al is gezegd.
Zoek de vragen en argumenten zelf maar, ze staan er allemaal.
Krijg een beetje een dejavú van een opmerking van Rienk, waarbij Dennis tot 6x toe de vraag herhaalde en Rienk toen wegliep, nadat hij via omwegen de discussie niet in zijn straatje kon brengen.
Maar even heel iets anders. Dit hoort niet in de COS, gaan we naar de SC?
Ruud: uuuuuuuuuuurenlange seksquote:Op zondag 25 mei 2014 03:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja kan er zeker iets mee...kom ik tot het volgende. Las vanavond toevallig dat Ruud en Joey mee deden sporten. Doe mij al weken zoniet maanden afvragen, hoe komen zij aan die spierballen,spieren etc...zonder er wat aan te doen, waarom is het geen plumpudding die inzakt bij ze???
Je argumenten zijn ook zeer sterkquote:Op zondag 25 mei 2014 03:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent echt een "Rienk" Door vragen te ontwijken of om een herhaling te vragen. Terwijl er iets al is gezegd.
Krijg een beetje een dejavú van een opmerking van Rienk, waarbij Dennis tot 6x toe de vraag herhaalde en Rienk toen wegliep, nadat hij via omwegen de discussie niet in zijn straatje kon brengen.
Ok, wat zijn precies de vragen die jullie elkaar stellen!quote:Op zondag 25 mei 2014 03:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geef mij één voorbeeld waar ik niet op heb geantwoord....quote:Op zondag 25 mei 2014 03:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij hoort meer in een kliniek dan in de cos of sc.. Ik en rienk...Jij weigert te antwoorden, draait dat naar mij en gelooft het zelf. Mag, maar hou mij er buiten
Ik trip inmiddels op slaapgebrekquote:
Koeien doet hij ook al heel lang. Ruudje is slimmer dan we denken, hij weet dat die koeien populair zijn en hij weet dat zijn grappen en grollen gewaardeert worden. Daar doet hij dus alles voor. Ik denk dat Ruud gaat voor het BN'er schap.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:14 schreef marsan het volgende:
[..]
Deels ben ik dat me je eens. Ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat hij die discipline heeft om dat zo lang vol te houden.
Jaja, weer helemaal de oude + een beetje extraquote:Op zondag 25 mei 2014 03:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik trip inmiddels op slaapgebrekmaar met in gedachten, morgen weekend voor mij
maar alles goed met je lieve Gher
Sex is wel goede kalorieen verbranding zeggen zequote:Op zondag 25 mei 2014 03:15 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ruud: uuuuuuuuuuurenlange seks
Joey: doet wel iets met gewichten of hij tilt Lot op vaak. Kan ook
Goed hehquote:Op zondag 25 mei 2014 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij geeft je hier een samenvatting wat DaniqueV en ik denken, hahhaa
Waarom is emil een (kast)homo?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geef mij één voorbeeld waar ik niet op heb geantwoord....
Blij om lieverdquote:Op zondag 25 mei 2014 03:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, weer helemaal de oude + een beetje extra
Koeien doet hij inderdaad, maar niet zo heel trouw dacht ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:17 schreef Parlay het volgende:
[..]
Koeien doet hij ook al heel lang. Ruudje is slimmer dan we denken, hij weet dat die koeien populair zijn en hij weet dat zijn grappen en grollen gewaardeert worden. Daar doet hij dus alles voor. Ik denk dat Ruud gaat voor het BN'er schap.
Emil is dat echt niet....quote:
Dat antwoord heb je al lang gehad.quote:
LS wilde toch een vraag waar hij geen antwoord op gaf?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Emil is dat echt niet....die vind vrouwen veelst te leuk hoor , denk ik dan
Dat heeft hij eerder al genoemd.quote:
Je wil het zo graag in de cos uitvechten? Dan moet je misschien maar eens staan waar je grote mond is. En niet wegvluchten.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat antwoord heb je al lang gehad.
Maar ik zit nu in de SC, want dit heeft allemaal niets meer met de COS te maken.
quote:Op zondag 25 mei 2014 03:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
LS wilde toch een vraag waar hij geen antwoord op gaf?
Leuk voor je.quote:
I like Burner's spiegeling van vragen en antwoordenquote:Op zondag 25 mei 2014 03:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Ik heb al een uitgebreid antwoord gegeven op die vraag.
Mag je me nu meer dan hem?
Dan moet je wel de hele post terugzoeken hé? hahahaquote:Op zondag 25 mei 2014 03:21 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat heeft hij eerder al genoemd.
Hij vindt zn sport en t bijbehorende broekje oa gay.
Hoef je niet met hem eens te zijn, maar je hoeft je ook niet uren erover te blijven verbijten.
Zieltjes aan het winnen LS? valt me tegen... Jij weet toch alles beter, doet toch alles beter, kan alles beter? Dan vind ik dit een lage actie.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Ik heb al een uitgebreid antwoord gegeven op die vraag.
Mag je me nu meer dan hem?
Hij is wel trouw aan de koeien maar zijn motivatie is discutabel. Hij is iig slim genoeg om er nog in te zitten en aan te haken bij iemand waarvan hij weet dat die nergens heen gaat (kijkcijfers). En Ruud is al eerder op tv geweest, ik dacht iets met zo'n overlevingskoers, hoe heet dat? Ik denk dat hij echt gaat voor een tv-carriere, hij is ijdel genoeg iig.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:20 schreef marsan het volgende:
[..]
Koeien doet hij inderdaad, maar niet zo heel trouw dacht ik.
Ruud heeft een soort van samenvatting gemaakt van wat scoorde in eerderer rls. En probeert daar een succesformule uit te halen.
Ik denk echter dat hij niet slim genoeg is om dat goed te doen.
Het begint lastig te worden voor je? Niet iedereen vind Emil gay, door zijn broekje?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan moet je wel de hele post terugzoeken hé? hahaha
Maar dat stond er ook in.
Ik ga het niet terugzoeken. Ik weet dat ik antwoord heb gegeven en hij zoekt het zelf maar terug.
Ik heb die post gelezen.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan moet je wel de hele post terugzoeken hé? hahaha
Maar dat stond er ook in.
Ik ga het niet terugzoeken. Ik weet dat ik antwoord heb gegeven en hij zoekt het zelf maar terug.
Dus je bent een fan van Rienk?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
I like Burner's spiegeling van vragen en antwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |