SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Best goed is een understatement. Hij heeft humor, zelfspot en kan dingen heel goed relativeren.. Vooral dat laatste is zeldzaam daar.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij is goed aan te horen. Prettige stem en kan zich best goed verwoorden.
Hij is volgens mij ook een half jaar gevolgd door Beau, die ook het worstelgala deed. Hij zit best wel in dat wereldje volgens mij.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Emil is afgestudeerd (master) in film- en theaterwetenschappen, als onderwerp RLS. Hij is gevraagd, wilde Worstelen op de kaart zetten... Tot nu toe alles bereikt.
Nee, jullie zitten slapen. Ik heb zelden zo'n trage topickaap meegemaakt.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:05 schreef rico80 het volgende:
Dank je... Lapo is in slaap gevallen geloof ik.
En ik vind m een goede vriend. Als het erop aankomt behoedt ie zn vrienden voor domme dingen. Ik ben ervan overtuigd dat hij gisteren zo lang bleef hangen, terwijl hij echt wel 10x naar bed wilde, om Gio te behoeden voor Marije.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Best goed is een understatement. Hij heeft humor, zelfspot en kan dingen heel goed relativeren.. Vooral dat laatste is zeldzaam daar.
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:05 schreef rico80 het volgende:
Dank je... Lapo is in slaap gevallen geloof ik.
Hij vat ook goed samen, heeft goede analyses en luistert dus ook goed naar de mensen met wie hij spreekt.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Best goed is een understatement. Hij heeft humor, zelfspot en kan dingen heel goed relativeren.. Vooral dat laatste is zeldzaam daar.
Beau deed toen een "item" over die wereld. Emil zit redelijk hoog aangeschreven in die wereld. Niet de wwe, maar wel er net onder.. 1 uitvaller en hij zit erin.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook een half jaar gevolgd door Beau, die ook het worstelgala deed. Hij zit best wel in dat wereldje volgens mij.
Ik zou het ook niet zo erg vinden eerlijk gezegd. Hij weet de neuzen tenminste nog een kant op te krijgen af en toe. Denk dat zonder hem, en een paar anderen misschien, het echt helemáál zou ontaarden in een schoolreisje.
Emil, Aike maar ook Isa zouden het kader moeten vormen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook een half jaar gevolgd door Beau, die ook het worstelgala deed. Hij zit best wel in dat wereldje volgens mij.
Ik zou het ook niet zo erg vinden eerlijk gezegd. Hij weet de neuzen tenminste nog een kant op te krijgen af en toe. Denk dat zonder hem, en een paar anderen misschien, het echt helemáál zou ontaarden in een schoolreisje.
Ja, mee eens, blijkt een toffe gast te zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 01:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Eens. En hij is supertrouw aan Lydia.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
En ik vind m een goede vriend. Als het erop aankomt behoedt ie zn vrienden voor domme dingen. Ik ben ervan overtuigd dat hij gisteren zo lang bleef hangen, terwijl hij echt wel 10x naar bed wilde, om Gio te behoeden voor Marije.
Graag gedaan, als het niet waar was geweest had ik niet gereageerd.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef IsitHeaven het volgende:
Thanks punkman, voor de opheldering over isa en joey
Ik krijg echt een beetje hoofdpijn van deze opmerking... Ik zoek me rot naar een "topic-aap" op Google, maar zie nu dat er topic-Kaap staat. Maar zelfs dan nog snap ik je niet :pquote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, jullie zitten slapen. Ik heb zelden zo'n trage topickaap meegemaakt.
Dat is ook zijn mantra denk ik.. Zonder haar, had je een ruud 2 gekregen.. maar dan op z'n emils..quote:Op zondag 25 mei 2014 01:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eens. En hij is supertrouw aan Lydia.
Ik vind Aike ook wel een mens dat van alles onder de mantel der liefde bedekt en vind haar geen goede kandidate. Aansturen kunnen we in principe bijna allemaal, daar mag ze niet mee wegkomen. Ik zie haar liever ook eens fysiek actief. Al heeft ze beslist goede communicatieve vaardigheden. Een typediploma heeft ze in elk geval niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Emil, Aike maar ook Isa zouden het kader moeten vormen.
Dan krijg je echt een stok achter de deur, en worden dingen gezegd die nu onder de mantel der liefde worden bedekt.
Bewonderenswaardig ja. Ik kan emil ook wel waarderen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eens. En hij is supertrouw aan Lydia.
Ik vind hem ook een gouden gozer.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
En ik vind m een goede vriend. Als het erop aankomt behoedt ie zn vrienden voor domme dingen. Ik ben ervan overtuigd dat hij gisteren zo lang bleef hangen, terwijl hij echt wel 10x naar bed wilde, om Gio te behoeden voor Marije.
Ik las over Isa heen ..... Ik ben tegen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Emil, Aike maar ook Isa zouden het kader moeten vormen.
Dan krijg je echt een stok achter de deur, en worden dingen gezegd die nu onder de mantel der liefde worden bedekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |