SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, ik val alleen iemand aan die continue homofobe uitspraken doet over mensen die hij kasthomo's vind, over flikkers etc. Dat je emil een arrogante klootzak vind ga je gang, doe je best. Slaat nergens op, maar mag je vinden. Maar echt alles wat ik je zie zeggen vanavond is anti-homo, is iedereeen een kasthomo en dan met nog wat andere vervelende woorden erbij. Wat boeit jou HUN geaardheid? Wat je van ze vind, nogmaals... vind dat lekker, ventileer dat, houdt het leuk. Maar die geaardheid steeds erbij doet vermoeden dat je er ernstige problemen mee hebt, al dan niet zelf. Dus hou het leuk. Scheld ze verrot... Maar de rest heeft er niks me te maken.
Denk dat het best druk wordt. Ze hebben het weer mee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:37 schreef asco het volgende:
[..]
Ik hoop dat er morgen geen ene KUT komt.
Ergens moeten die proletariers toch wel zijn leeggeplukt?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk dat het best druk wordt. Ze hebben het weer mee.
Ook al zijn er wel heel veel mei-markten in Nederland.
Dus zal wel weer veel "klootjesvolk" komen, zoals Aike ze noemt.
Middelste 2 shifts waren van de week al volquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:37 schreef asco het volgende:
[..]
Ik hoop dat er morgen geen ene KUT komt.
quote:
Ja kut Joey, je vreet ook winst op jong.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:42 schreef Urb het volgende:
Vanes geeft aan dat ze de kaas voor verkoop-prijs van zakgeld afhaald. Joey vind het onredelijk maar hij heeft pech.
It takes one to know onequote:
Daar gaat het ook niet om LS. Natuurlijk kan je hier van alles over iedereen vinden. Maar elke post vanavond was doordrenkt met homofobe uitspraken. Daar spraken we je op aan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ho ho, ik noem die zeug veel vaker een varken, dan dat ik iets over Emil zeg.
Ik ben positief over Dennis en Ron.
Isa vind ik leuk met zingen.
Aike heeft een lekker kontje/figuurtje.
Kenau is een alcoholiste.
Nicoline is lief, maar te naief.
Rienk is een achterbakse gereformeerde.
Herr 40-45 is een luie donder met praatjes, maar heeft nog geen stuiver verdiend.
Je moet niet selectief lezen, ik ben ook best wel (af en toe) heel positief over iemand![]()
![]()
Maar daar de COS is geen Libelle, daar spuw je meestal je gal over iemand en dat doet 99% van de users in hun berichten.
Ga je die nu ook één voor één persoonlijk aanvallen?
We zullen vannacht zijn huis leeg halen en hem dan een brief schrijven.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef RobbieRonald het volgende:
jowie vindt dat je af en toe best wat mag jatten van iemand, als je het de volgende dag maar opbiecht.
Maar toen Isa hem klem had en zei dat als ze geen stukje kaas had gevonden bij de akkur dan had hij zn mond gehouden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef RobbieRonald het volgende:
jowie vindt dat je af en toe best wat mag jatten van iemand, als je het de volgende dag maar opbiecht.
Die was ook wel erg, maar gek genoeg vind ik deze mensen een stuk erger. Misschien omdat het bij terror Jaap niet constant was en ook duidelijk een act. Hij was echt intelligent.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:37 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat er geen terror Jaap daar rondloopt, die liep te boeren, schijten, en kotsen. daar werd je echt ziek van als je die voorbij zag komen.
Ja hoorde ik ook. Eng mannetje is het ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar toen Isa hem klem had en zei dat als ze geen stukje kaas had gevonden bij de akkur dan had hij zn mond gehouden.
Cannot-compute!
Hij spreekt zichzelf dus gewoon tegen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:45 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ja hoorde ik ook. Eng mannetje is het ook.
laat maar joh hij werd vroeger zelf veel gepestquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om LS. Natuurlijk kan je hier van alles over iedereen vinden. Maar elke post vanavond was doordrenkt met homofobe uitspraken. Daar spraken we je op aan.
Whut?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:46 schreef asco het volgende:
Ooooooh, 1994, heb ik een meisje opgenomen met Video8, stiekem. Ellen.
Wanneer kwam 8MM uit?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:46 schreef asco het volgende:
Allemaal Laura's, negeren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:47 schreef rico80 het volgende:
Beetje jammer weer dat er blijkbaar anno 2014 in de cos op Fok nota bene aanleiding is voor een discussie over homofobie
Beste Joey,quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zullen vannacht zijn huis leeg halen en hem dan een brief schrijven.
Rienk? Waar hebben we het over?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:47 schreef rico80 het volgende:
Beetje jammer weer dat er blijkbaar anno 2014 in de cos op Fok nota bene aanleiding is voor een discussie over homofobie
Zit je wel in het goede topic?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:46 schreef asco het volgende:
Iets voor alle tijden ...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:47 schreef rico80 het volgende:
Voor een koe is het een hele bevalling, dat kwartier.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat kwartiertje lopen in de ochtend noemt Vanessa 'sporten'?
Oh, ik heb het geluid uitstaan..quote:
Werkelijk , het gaat me er om dat het geen ruk moet uitmaken of iemand al dan niet homoseksueel is. Dus constante opmerkingen daar over belachelijk zijn.quote:
Stream 3, MUSIC!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:50 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh, ik heb het geluid uitstaan..
En nu luister ik naar Vanes en zo in de keuken.
Op de tocht gelegenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:51 schreef Urb het volgende:
Joey "Ik krijg denk ik keelontsteking.."
Vanes "Da krijg je he, als je van alle walletjes wil etuh.."
Aike "WHAHAHAHAHA"
Team Vanasquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:51 schreef Urb het volgende:
Joey "Ik krijg denk ik keelontsteking.."
Vanes "Da krijg je he, als je van alle walletjes wil etuh.."
Aike "WHAHAHAHAHA"
Ja, vergeet dat gelul over voetbal niet, hoort hier ook niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Werkelijk , het gaat me er om dat het geen ruk moet uitmaken of iemand al dan niet homoseksueel is. Dus constante opmerkingen daar over belachelijk zijn.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik bedoelde dus ook dat het sneu is daar je er iemand blijkbaar op aan moet spreken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Werkelijk , het gaat me er om dat het geen ruk moet uitmaken of iemand al dan niet homoseksueel is. Dus constante opmerkingen daar over belachelijk zijn.
Inderdaad, kunnen we niet gewoon lekker los blijven gaan op die knuppels daarbinnen op een gezellige manierquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, vergeet dat gelul over voetbal niet, hoort hier ook niet.
Liever een voetbal post, dan homofoob... gewoon mijn 2 centjes..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, vergeet dat gelul over voetbal niet, hoort hier ook niet.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik bedoelde dus ook dat het sneu is daar je er iemand blijkbaar op aan moet spreken.
Precies, kopstoten!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen we niet gewoon lekker los blijven gaan op die knuppels daarbinnen op een gezellige manier
Bier en tieten (en jenever voor Omaquote:
Van d'r zakgeld of vanuit de fooienpot?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:53 schreef RobbieRonald het volgende:
Vaness biedt jowie 50 euro om weer met Lot te zoenen?
Het "potje voor leuke dingen" zit blijkbaar weer vol en mag weer leeg voor ze met bonnetjes moet komen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:53 schreef RobbieRonald het volgende:
Het is iets voor de groep... Dus fooienpot hequote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:54 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Van d'r zakgeld of vanuit de fooienpot?
Vindt ze vast wel iets creatiefs opquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:54 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Van d'r zakgeld of vanuit de fooienpot?
Homo-vibri gaat mij echt te verquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:47 schreef rico80 het volgende:
Nee met Isa!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:53 schreef RobbieRonald het volgende:
Fooien zijn ook inkomsten. Zou ze weten dat daarvoor ook een belastingafdracht op van toepassing is?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:54 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het "potje voor leuke dingen" zit blijkbaar weer vol en mag weer leeg voor ze met bonnetjes moet komen.
Als het voor drank is voor haar zelf dan is het feitelijk voor de groepquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:55 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Vindt ze vast wel iets creatiefs op
Omdat toevallig de situatie zich voordeed.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om LS. Natuurlijk kan je hier van alles over iedereen vinden. Maar elke post vanavond was doordrenkt met homofobe uitspraken. Daar spraken we je op aan.
Denk jij nou echt dat Vanessa ooit een aangifte gedaan heeft?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:55 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Fooien zijn ook inkomsten. Zou ze weten dat daarvoor ook een belastingafdracht op van toepassing is?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is iets voor de groep... Dus fooienpot he
Van diefstal..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat Vanessa ooit een aangifte gedaan heeft?
Met Isa!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:53 schreef RobbieRonald het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:57 schreef Urb het volgende:
Emil tegen Isa "Als je afgewezen door Joey dan zegt dat toch wel iets"
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat Vanessa ooit een aangifte gedaan heeft?
Simpel maar juist...haha. Hoe lang zit jij al op Fok? Toch ook al heel lang..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat toevallig de situatie zich voordeed.
Ronaldo (die iemand noemde) en Emil.
2 Arrogante kasthomo's.
Maar laten we er maar over ophouden. Ik heb mijn mening gegeven en zal dat blijven doen.
Ik noem ze de volgende keer wel vieze flikkers of nichten , om het verschil tussen een homo en kasthomo's en relnichten duidelijk te maken.![]()
Die kenau heeft ook weer praatjes met haar dubbele "borrels".
Jaloesie in mijn ogen.
Zij heeft ook iets gevoeld van Joey en zijn teller staat nu al op 3. (Vanessa, Lot en Marije)
Verder heeft ze geen aandacht van een man gehad.
Owja, 2x van een bezoeker maar die is volgens zijn facebook..................![]()
IK ZEG HET NIET< IK ZEG HET NIET!!!!!!!!
daarom zegt ook niemand iets over dat extra potje van vanas......die denken zolang vanas geld heeft kunnen wij wel mee zuipenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:57 schreef Urb het volgende:
Goed bezig Vanes, nu willen al die heksen weer zuipen
Dat dachten wij ook maar nu zegt ze zelf dat ze een blauwtje gelopen had, Joey zei toen nog "Mn vriendin" enzoquote:
Hij heeft haar afgewezen hoor.quote:
'quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Simpel maar juist...haha. Hoe lang zit jij al op Fok? Toch ook al heel lang..
Auw ...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:57 schreef Urb het volgende:
Emil tegen Isa "Als je afgewezen door Joey dan zegt dat toch wel iets"
Zij kroop bij hem in bed.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat dachten wij ook maar nu zegt ze zelf dat ze een blauwtje gelopen had, Joey zei toen nog "Mn vriendin" enzo
Dat is toch niet de manier waarop ik het me herinner ...quote:
Misschien is dat mijn valkuil wel van mijn arrogantie die ik nu heb. Ik werd vroeger NOOIT gepest en heb altijd hele goede vrienden en kennissen gehad, tot nu toe.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:46 schreef Inca het volgende:
[..]
laat maar joh hij werd vroeger zelf veel gepest
nee later maakte hij een move naar haarquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef marsan het volgende:
[..]
Hij heeft haar afgewezen hoor.
Zei ze vandaag ook niet iets als ' je had mij als als eerste kunnen hebben'
1,65quote:
Oja? Ik had altijd begrepen dat zij het stopte omdat hij een vriendin had.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef marsan het volgende:
[..]
Hij heeft haar afgewezen hoor.
Zei ze vandaag ook niet iets als ' je had mij als als eerste kunnen hebben'
Ze lijkt kleiner. 1.65 valt nog wel mee.quote:
En daarom is iedereen die je niet mag maar meteen een (kast)homo.. Ik zie het verband niet...quote:Op zondag 25 mei 2014 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien is dat mijn valkuil wel van mijn arrogantie die ik nu heb. Ik werd vroeger NOOIT gepest en heb altijd hele goede vrienden en kennissen gehad, tot nu toe.
Waarom krijgt zij nu de schuld?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef Urb het volgende:
Ben benieuwd of Marije nog wakker is, die ligt achter dat wandje in bed.
En wat ze denkt van al die flak die Joey nu krijgt door haar.
tuurlijkquote:Op zondag 25 mei 2014 00:02 schreef Injetta het volgende:
Vanes zat van vorige week nog uitgebreid aan haar eters te vertellen dat ze door de weeks helemaal geen een drup meer dronk en dat de kijkers het allemaal verkeerd zien. Omdat zij de boodschappen opbergt en dus ook de wijn, denken de kijkers dat ze drinkt.
Maar ech helemaal geen druppel.. ja in het weekend als er een feestje is, dan wil ze wel eens 1 glaasje nemen. Ze is ook maar een mens.
Wat drinkt ze nu? Een glaasje water en zien wij het verkeerd?
Is toch wel klein hoor....quote:Op zondag 25 mei 2014 00:02 schreef marsan het volgende:
[..]
Ze lijkt kleiner. 1.65 valt nog wel mee.
Zo leuk is dat..collectieve cosgeheugen/databasequote:
Sinds 23 december 1999, maar toen met andere naam, toen ik nog in Spanje woonde.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Simpel maar juist...haha. Hoe lang zit jij al op Fok? Toch ook al heel lang..
T is niet groot, maar had t idee dat ze korter was.quote:
Kun je aanvragen bij Yvonne.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sinds 23 december 1999, maar toen met andere naam, toen ik nog in Spanje woonde.
Toen paar keer met ander naam. vergat steeds mijn password.
Mr. D een tijdje toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sinds 23 december 1999, maar toen met andere naam, toen ik nog in Spanje woonde.
Toen paar keer met ander naam. vergat steeds mijn password.
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:00 schreef marsan het volgende:
[..]
Zij kroop bij hem in bed.
En vanaf ze doorhad dat hij met lotte had gezoend werd ze pissig.
quote:
Op t thorbecke schijnt men daar niet geheel van overtuigd te zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:04 schreef b_engeltje het volgende:
Zal wel aan mij liggen
maar het feit dat joey schijnbaar isa afwees zegt niet zo veel ...
joey gaat voor de makkelijke prooien
isa is geen makkelijke
Joey is vooral van de 0,0 effort. Hij ging in die kuil liggen en Marije deed de rest. Was Joey in slaap gevallen en Gio niet, dan was Gio de "gelukkige" geweest.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:04 schreef b_engeltje het volgende:
Zal wel aan mij liggen
maar het feit dat joey schijnbaar isa afwees zegt niet zo veel ...
joey gaat voor de makkelijke prooien
isa is geen makkelijke
Ja wilde het nog editen, had mede door haar moeten zijn. Sterker nog het initiatief leek meer van hem te komen toen ze erbij kroopquote:Op zondag 25 mei 2014 00:02 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Waarom krijgt zij nu de schuld?
Joey had ook zijn aandeel/was nergens vies van.
thorbecke?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:05 schreef marsan het volgende:
[..]
Op t thorbecke schijnt men daar niet geheel van overtuigd te zijn.
Thorbeckeplein in Amsterdam.quote:
Ow echt waar, die Fabian deJong?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat toevallig de situatie zich voordeed.
Ronaldo (die iemand noemde) en Emil.
2 Arrogante kasthomo's.
Maar laten we er maar over ophouden. Ik heb mijn mening gegeven en zal dat blijven doen.
Ik noem ze de volgende keer wel vieze flikkers of nichten , om het verschil tussen een homo en kasthomo's en relnichten duidelijk te maken.![]()
Die kenau heeft ook weer praatjes met haar dubbele "borrels".
Jaloesie in mijn ogen.
Zij heeft ook iets gevoeld van Joey en zijn teller staat nu al op 3. (Vanessa, Lot en Marije)
Verder heeft ze geen aandacht van een man gehad.
Owja, 2x van een bezoeker maar die is volgens zijn facebook..................![]()
IK ZEG HET NIET< IK ZEG HET NIET!!!!!!!!
Effe kijken.. Wie is dat? Ron? Ligt hij zijn musical door te nemen of zo? Lekkere spannende stream inderdaad.quote:
Zonet lag hij zelfs te pitten volgens mijquote:Op zondag 25 mei 2014 00:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Effe kijken.. Wie is dat? Ron? Ligt hij zijn musical door te nemen of zo? Lekkere spannende stream inderdaad.
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:05 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed moment om jullie nog een fijne nacht te wensen
Das Dennis toch? Hoe is het eigenlijk met Ron, die kreeg toch de sacrameten?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Effe kijken.. Wie is dat? Ron? Ligt hij zijn musical door te nemen of zo? Lekkere spannende stream inderdaad.
is = eens... na= naar... alsjeblieftquote:
Die zijn net daarvoor gejat.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:08 schreef asco het volgende:
[..]
Das Dennis toch? Hoe is het eigenlijk met Ron, die kreeg toch de sacrameten?
Nee. Eters dus.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:07 schreef sjampoeh het volgende:
bedankt allen die filmpjes en SV's schrijven![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben weer helemaal op de hoogte denk ik :
lot weet van marije en sjowie.. ze is wel pissig maar doet stoer..![]()
ze confronteerde marije maar die bleef koel..![]()
ruud heeft een pakketje gekregen om emil te fucken met z'n belt. koffertjes ? Moet morgennacht zogenaamd gestolen worden..![]()
Morgen president verkiezingen![]()
heb ik nog wat gemist ?
Uitgaansplein in Amsterdam.quote:
Oh ja, hij slaapt... Heel interessant dus.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zonet lag hij zelfs te pitten volgens mij
Joey is bijna 2 meter idd geloof ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Joey zal dan ook wel groot zijn
het leek net echt een enorm verschil
Ron en zijn musical... Nou hoor je onze homo-roeper nietquote:Op zondag 25 mei 2014 00:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh ja, hij slaapt... Heel interessant dus.Of hoor ik nou die muziek op de achtergrond? Is hij toch bezig met die musical van hem.
Het is een obsessie aan het worden.
Waarschijnlijk is hij ook dol op de muziek en kan hij zich even terug trekken in een eigen wereldje. Of dat kan ik me zo voorstellen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh ja, hij slaapt... Heel interessant dus.Of hoor ik nou die muziek op de achtergrond? Is hij toch bezig met die musical van hem.
Het is een obsessie aan het worden.
Horizontaal zijn alle vrouwen even langquote:
Luister is eens na naar muziek.quote:
wat heeft dat dan met het afwijzen te maken..quote:Op zondag 25 mei 2014 00:08 schreef marsan het volgende:
[..]
Uitgaansplein in Amsterdam.
Geloof dat Isa daar weleens rondhing.
Dacht dat vuurtje nu wel uit was, ga jij er nog een keer benzine op gooien?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ron en zijn musical... Nou hoor je onze homo-roeper niet
Ga dat statement maar eens in een caravan bed uitproberen en kom dan nog eens terug.quote:
Die man leeft sowieso in een eigen wereldje vind ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:11 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij ook dol op de muziek en kan hij zich even terug trekken in een eigen wereldje. Of dat kan ik me zo voorstellen.
quote:
Nou, nou, nou, ik wil niet zeggen dat ik de benzine was, maar toch wel minimaal de bougie..quote:Op zondag 25 mei 2014 00:12 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Dacht dat vuurtje nu wel uit was, ga jij er nog een keer benzine op gooien?
Het wachten is op Albert Verlindequote:Op zondag 25 mei 2014 00:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Ik verrek hetquote:
Die heeft het al eens helemaal voor me uitgezocht, maar kon het ook niet vinden.quote:
Dus wat dat betreft heeft hij er goed aan gedaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wat heeft dat dan met het afwijzen te maken..
joey wijst haar af, misschien is ze makkelijk , maar ze kan wel doordrammen en zeuren,
makkelijk op te komen misschien, makkelijk af te komen, denk ik niet
Och joh, als je een "dinee" kunt reserveren...quote:Op zondag 25 mei 2014 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die heeft het al eens helemaal voor me uitgezocht, maar kon het ook niet vinden.
Maar doet er ook niet toe. ik zat toen alleen maar op de FP en de fora kwamen eigenlijk pas sinds BB3.
En Ron weer bezig met zijn musical.
Waar "Sta-plaatsen" maar 15 euro kosten.
Wie heeft die site gemaakt? Ziet dan niemand dat het "staanplaatsen" moet zijn?
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ga dat statement maar eens in een caravan bed uitproberen en kom dan nog eens terug.
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Als Laura met Marije gaat tongen krijgt ze van ( een dronken) Vanessa ¤103,-
Ik denk dat ik redelijk kan gokkenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar hebben ze het over, met die 103 euro weddenschap?
isa is een zeur maar niet naief..quote:Op zondag 25 mei 2014 00:15 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Dus wat dat betreft heeft hij er goed aan gedaan.
Is het voor beiden wel goed zo.
Ik zie geen Joey-Isabelle/Charlotte match.
Beiden een tikkeltje té.
Ongelofelijk ordinair. Echt Vanessa weer.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik redelijk kan gokken
Team Vanasquote:Op zondag 25 mei 2014 00:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ongelofelijk ordinair. Echt Vanessa weer.
Lau staat de macarena te oefenen of zo...quote:
Er zat toch 10 kilo aan serpentine in dat pakket?Die koffer ging toch niet meer door?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:07 schreef sjampoeh het volgende:
bedankt allen die filmpjes en SV's schrijven![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben weer helemaal op de hoogte denk ik :
lot weet van marije en sjowie.. ze is wel pissig maar doet stoer..![]()
ze confronteerde marije maar die bleef koel..![]()
ruud heeft een pakketje gekregen om emil te fucken met z'n belt. koffertjes ? Moet morgennacht zogenaamd gestolen worden..![]()
Morgen president verkiezingen![]()
heb ik nog wat gemist ?
Nee ze deed iemand of iets na.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lau staat de macarena te oefenen of zo...
Uit haar onuitputtelijke "fooienpot" zeker?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Ron in een leren broek en pet. Ik zie het wel.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je pilletjes voor hequote:Op zondag 25 mei 2014 00:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee ze deed iemand of iets na.
En nu beeldt ze zich in op een festival te zijn. Ze hoort de muziek en ziet allemaal maar mooie vrouwen om zich heen.
ik vind lau maar raar somsquote:Op zondag 25 mei 2014 00:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee ze deed iemand of iets na.
En nu beeldt ze zich in op een festival te zijn. Ze hoort de muziek en ziet allemaal maar mooie vrouwen om zich heen.
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Ik zie ook bepaalde dingen. Astrologisch gezien zie ik een mix van Kreeft en Leeuw zoals ik dat ooit interpreteerde uit een aantal karakters. Ik zie een mix ... maar zit h.w.s. genadeloos fout. In elk geval een emo-ding die ergens nog in hem aan het 'darmen' is.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:12 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die man leeft sowieso in een eigen wereldje vind ik.
Verder is het een prima vent, maar wel een beetje wereldvreemd en aandoenlijk kinderlijk in veel dingen. Dan bedoel ik niet kinderachtig zoals de meesten daar.
zit iemand achter de knoppen die denkt op elk potje past mijn dekseltjequote:Op zondag 25 mei 2014 00:22 schreef Injetta het volgende:
Is de redactie in slaap gesukkeld of zo?
Stream 3 en 4 al een half uur op een vrijwel ongebeweeglijke Ron in het pikdonker op de bank.
En 1 en 2 volgen steeds Lau en af en toe een lege slaapkamer.
De andere 13 bewoners zijn spoorloos verdwenen?
...quote:Op zondag 25 mei 2014 00:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, ik wil niet zeggen dat ik de benzine was, maar toch wel minimaal de bougie..
Kruisbestuiving. Rob Geus langssturen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:23 schreef rico80 het volgende:
Wat een ongelofelijke pestbende op stream 4. Er zijn SBS programma's toegewijd aan dit soort situaties.
Wordt Ron gedarmt?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:22 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Ik zie ook bepaalde dingen. Astrologisch gezien zie ik een mix van Kreeft en Leeuw zoals ik dat ooit interpreteerde uit een aantal karakters. Ik zie een mix ... maar zit h.w.s. genadeloos fout. In elk geval een emo-ding die ergens nog in hem aan het 'darmen' is.
Maar ... evengoed: wie ben ik ? Daarom is e.e.a. ook geen vaststelling, meer een neergeschreven gedachtereeks. In elk geval schaar ik Ron onder de (misschien iets te) 'goeie kerels'.
wanneer is ze nuchter......... nooitquote:Op zondag 25 mei 2014 00:23 schreef Injetta het volgende:
Hoe laat moeten ze op voor die Biomarkt?
Vanes is al weer dronken. Hoor haar af en toe stom giechelen en ze ligt ook nog niet in d'r bed.
Vanes is een hoerenmadamquote:Op zondag 25 mei 2014 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
omdat de rest lees billy en ruud en vanflessa dat ook doen en die veel tv minuten krijgen.....quote:Op zondag 25 mei 2014 00:25 schreef Injetta het volgende:
Isa loopt ook raar hyper aandacht te trekken.
Waarom denken ze dat ze zo debiel moeten doen om aandacht te trekken?
Zoiets. De streams zijn 's avonds gewoon pikdonker. Je ziet eigenlijk niks behalve wat vlekjes.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:24 schreef rico80 het volgende:
Ik had liever, ipv die 360 camera's, night vision gehad
Leg dat maar uit aan PB... Ik heb niks met potten. VoXS ook niet voor zover ik weet, of je moet een ander bedoelen... Wat ik me kan voorstellen hoor, zo helder zie je het toch niet meer.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Uit haar onuitputtelijke "fooienpot" zeker?
Wel leuke woordspeling "fooienpot"
Sorry burner en vokx
Leg eens verleden, heden toekomst voor mijquote:Op zondag 25 mei 2014 00:22 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Ik zie ook bepaalde dingen. Astrologisch gezien zie ik een mix van Kreeft en Leeuw zoals ik dat ooit interpreteerde uit een aantal karakters. Ik zie een mix ... maar zit h.w.s. genadeloos fout. In elk geval een emo-ding die ergens nog in hem aan het 'darmen' is.
Maar ... evengoed: wie ben ik ? Daarom is e.e.a. ook geen vaststelling, meer een neergeschreven gedachtereeks. In elk geval schaar ik Ron onder de (misschien iets te) 'goeie kerels'.
Ik denk een BMOVL-filter ofzo.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Zoiets. De streams zijn 's avonds gewoon pikdonker. Je ziet eigenlijk niks behalve wat vlekjes.
Op de tv is het trouwens altijd prachtbeeld. Heel bizaaaaarrrrr.
Kappe hoor he, Andrea is naar huis, het is mooi geweest.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Leg eens verleden, heden toekomst voor mij
Een wat voor filter?????quote:
Er was toch een infra-roodcamera of zoiets in het begin? Toen kon je goed zien.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Zoiets. De streams zijn 's avonds gewoon pikdonker. Je ziet eigenlijk niks behalve wat vlekjes.
Op de tv is het trouwens altijd prachtbeeld. Heel bizaaaaarrrrr.
Volgens mij maak je nu iemand heel boos... en niet mijquote:Op zondag 25 mei 2014 00:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kappe hoor he, Andrea is naar huis, het is mooi geweest.
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Welnee, Bosvleermuis is een topper, die krijg je niet snel gek hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij maak je nu iemand heel boos... en niet mij
Ik denk dat ook Lot minder naïef is dan je denkt.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
isa is een zeur maar niet naief..
dat is dot wel al doet ze stoer (kwa mannen)
Dus ik vraag om de kaarten van Bosvleermuis, jij noemt me gestoord, bosvleermuis nog gestoorder.. maar dat vergeven we wel? niet de hele cos is Utopiaquote:Op zondag 25 mei 2014 00:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Welnee, Bosvleermuis is een topper, die krijg je niet snel gek hoor.
Niet verder vertellen :pquote:Op zondag 25 mei 2014 00:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus ik vraag om de kaarten van Bosvleermuis, jij noemt me gestoord, bosvleermuis nog gestoorder.. maar dat vergeven we wel? niet de hele cos is Utopia
Een hand is een hand en een poes is een poes. Ofzo.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:32 schreef Injetta het volgende:
Volgen Lau is Lot absoluut haar type niet, maar waarom gaat ze dan alweer met haar liggen vozen?
ik vind iemand die denkt dat iedere man op dr geilt behoorlijk naiefquote:Op zondag 25 mei 2014 00:32 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ook Lot minder naïef is dan je denkt.
waarom heet de MLP kamer niet de vingerclubkamerquote:Op zondag 25 mei 2014 00:33 schreef asco het volgende:
[..]
Een hand is een hand en een poes is een poes. Ofzo.
das niet naief maar gewoon dom....quote:Op zondag 25 mei 2014 00:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind iemand die denkt dat iedere man op dr geilt behoorlijk naief
Iets met belevingsniveau en moeilijkheidsgraadquote:Op zondag 25 mei 2014 00:34 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
waarom heet de MLP kamer niet de vingerclubkamer
Maar het maakt haar weinig uit hoe ze aan haar trekken komt. Of dat nou is met eten of seks.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind iemand die denkt dat iedere man op dr geilt behoorlijk naief
Ik kan dan vleesetende planten aanradenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:35 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Maar het maakt haar weinig uit hoe ze aan haar trekken komt. Of dat nou is met eten of seks.
daar verschuild ze zich achter ......... maar let maar op is daar in de mlp kamer al veel meer vingeroefeningen gedaan dan wij denken..quote:Op zondag 25 mei 2014 00:34 schreef Vlopje het volgende:
denk dat er niks gaat gebeuren hoor......lot heeft vast niet genoeg gezopen
Lot maakte een soort van beweging en plotseling draaide Lau zich om en stopte met haar geaai.quote:
Een vleesetende plant zou de moord steken in een heel varkenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan dan vleesetende planten aanraden
Het was op stream 1, maar Lau heeft zich abrupt omgedraaid en haar rug naar Lot gekeerd.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:35 schreef rico80 het volgende:
Ik zit echt naar een andere RLS te kijken volgens mij want ik hoor en zie echt amper iets op die 3 slaapkamer streams
Nee zo was het niet. Isabella vond Joey al snel best leuk, had wel wat met hem gewild, dook bij hem in dat bed en het werd nix daar. Joey viel later meer voor Lot en Isa baalde daarvan. Dat gezicht zie ik bijna nog voor me ... Toen ook was Isa niet meer te genieten tegen zowel Joey als Lot. Daar begon de 'vijandschap' die op zich nog wel meevalt al zie Lot regelmatig Bel observeren met een bepaald blikje. Dat lachen om stront van Bel was dan ook hetgeen irritatie opleverde bij Joey. Bij mij ook overigens. Isa is inmiddels wel over Joey heen, kan daarom ook in relaxmodus naast Marije op de bank zitten, etc.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:23 schreef IsitHeaven het volgende:
Sinds wanneer heeft joey isa afgewezen, isa wilde niet verder vanwege joeys vriendin thuis toch?
Stapte uit bed terwijl joey bezig was haar te "verleiden" en ging naar haar eigen bed. Daarna was joey flink pissig op haar en kreeg ze bij de eerstvolgende stemronde 3 stemmen in haar mik van joey....onder het mom van lachen tijdens centraal.
Zo was het toch
Kun je mij zeggen op welke stream dat is? Ik heb de browser al 3x gestart maar ik zie toch echt 3 slaapkamer streams waar niets gebeurd, Emil en Gio op 3 die saaie dingen doen, en op stream 4 hoor ik gek genoeg hetzelfde geluid als op stream 3.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Lot maakte een soort van beweging en plotseling draaide Lau zich om en stopte met haar geaai.
Daarna keek Lot richting Lau en keerde zich wat naar haar toe. Maar Lau heeft haar rug naar Lot toegekeerd.
Dank je... dikke actie wel daar ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:38 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het was op stream 1, maar Lau heeft zich abrupt omgedraaid en haar rug naar Lot gekeerd.
Oh wacht? Dus je kan alleen maar homofoob zijn, zoals jullie zeggen, om mijn opmerkingen over mannen?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Leg dat maar uit aan PB... Ik heb niks met potten. VoXS ook niet voor zover ik weet, of je moet een ander bedoelen... Wat ik me kan voorstellen hoor, zo helder zie je het toch niet meer.
Was op 1, maar nu niks meer te zien inderdaad.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kun je mij zeggen op welke stream dat is? Ik heb de browser al 3x gestart maar ik zie toch echt 3 slaapkamer streams waar niets gebeurd, Emil en Gio op 3 die saaie dingen doen, en op stream 4 hoor ik gek genoeg hetzelfde geluid als op stream 3.
Het mij in de schoenen schuiven is idd wel lekker makkelijk. Heb je je eigen posts al bekeken? Ik denk dat je daar eens mee moet beginnen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oh wacht? Dus je kan alleen maar homofoob zijn, zoals jullie zeggen, om mijn opmerkingen over mannen?
En als ik een woordspeling maak over een vrouw, die ook homo (ze is Bi in mijn ogen) is, dan val ik ineens niet onder een homofoob?
En er is nog een verschil. Laura komt er voor uit.
Dus niet blijven zeuren AUB dat ik homofoob ben.
En wat moet ik uitleggen aan PB? Denk niet dat ik haar en zij mij veel uit te leggen hebben, we "kennen" elkaar al een paar jaartjes.
Jij hebt een obsessie voor je eigen geaardheid. En zoekt overal wat achter.
Misschien moet je daar eens aan denken, voordat je iemand gaat beschuldigen van iets.
Dit dus. Je hoort ze erover praten.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Emil en Gio zitten gewoon naar worstenwedstrijden te kijken, naar iemand die de meeste wedstrijden heeft gewonnen binnen een uur.
Wat wel en niet mag qua google etc is mij ook nog volstrekt onduidelijkquote:Op zondag 25 mei 2014 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Emil en Gio zitten gewoon naar worstenwedstrijden te kijken, naar iemand die de meeste wedstrijden heeft gewonnen binnen een uur.
Lachen heb ik niet gezien, maar wel isa met joey in bed. Joey wilde doorgaan, maar isa kapte het af. Omdat hij thuis een vriendin had. Dat " lachen " kwam daarna.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:38 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Nee zo was het niet. Isabella vond Joey al snel best leuk, had wel wat met hem gewild, dook bij hem in dat bed en het werd nix daar. Joey viel later meer voor Lot en Isa baalde daarvan. Dat gezicht zie ik bijna nog voor me ... Toen ook was Isa niet meer te genieten tegen zowel Joey als Lot. Daar begon de 'vijandschap' die op zich nog wel meevalt al zie Lot regelmatig Bel observeren met een bepaald blikje. Dat lachen om stront van Bel was dan ook hetgeen irritatie opleverde bij Joey. Bij mij ook overigens. Isa is inmiddels wel over Joey heen, kan daarom ook in relaxmodus naast Marije op de bank zitten, etc.
Oh dat is zeker nog van gisteren , moet je even verder spoelen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:35 schreef rico80 het volgende:
Ik zit echt naar een andere RLS te kijken volgens mij want ik hoor en zie echt amper iets op die 3 slaapkamer streams
Jij bent zo'n drama-homo, die zich op alle negatieve (of in jouw ogen negatieve) posts je aangesproken voelt.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het mij in de schoenen schuiven is idd wel lekker makkelijk. Heb je je eigen posts al bekeken? Ik denk dat je daar eens mee moet beginnen.
Ik heb mn geluid ook vol open, maar versta het nog amper. Dus zit ik nu met een speaker aan mn oor.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Emil legt nu uit dat er van te voren wordt afgesproken wie er gaat winnen.
Heb geluid vol open.
Ff kijken of ik het terug kan spoelen en opnemen.
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent zo'n drama-homo, die zich op alle negatieve (of in jouw ogen negatieve) posts je aangesproken voelt.
En wat je al eerder schreef..... Ik dacht ook dat je mij wel begreep....
Maar toch in slachtofferrol kruipen...
OT:
Emil legt nu uit dat er van te voren wordt afgesproken wie er gaat winnen.
Heb geluid vol open.
Ff kijken of ik het terug kan spoelen en opnemen.
Er zijn van verslagen geschreven. In het kort, ja het is uitgekomen. De rest mag je zelf nalezenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:50 schreef Jaidee het volgende:
ik heb alles gemist vandaag. ben alleen geïnteresseerd in het joey lotte marije gedeelte. Is er nog wat gebeurd? is het uitgekomen?
nah vooruitquote:Op zondag 25 mei 2014 00:50 schreef rico80 het volgende:
[..]
Er zijn van verslagen geschreven. In het kort, ja het is uitgekomen. De rest mag je zelf nalezen
AMEN!quote:Op zondag 25 mei 2014 00:50 schreef Flow3r het volgende:
Scheld bewoners uit voor eikel, trut of sloerie voor mijn part als je zo nodig moet, maar laat iemands geaardheid, sexe , huidskleur etc erbuiten, dat is sowieso discriminatie en not done.
Bovendien voegt het niks toe
Dank u![]()
Emil als enige nog op de bank
[ afbeelding ]
Ik ben het op zich met je eens, maar ik vind eigenlijk ook wel dat er een zwarte homo in moet. Als er 15 man in zit is het echt belachelijk dat er én geen gekleurde mensen inzitten én geen homo's. Ja eentje, maar dat is nog steeds statistische onzin.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:50 schreef Flow3r het volgende:
Scheld bewoners uit voor eikel, trut of sloerie voor mijn part als je zo nodig moet, maar laat iemands geaardheid, sexe , huidskleur etc erbuiten, dat is sowieso discriminatie en not done.
Bovendien voegt het niks toe
Dank u![]()
Emil als enige nog op de bank
[ afbeelding ]
Ja, Joey heeft het Lot verteld. Lot deed zogenaamd alsof het haar niets deed, maar binnen vijf minuten had ze het individueel aan iedereen in de hele loods verteld. Later confronteerde ze Marije ermee maar die reageerde nogal lauw. Zie streamverslagen ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:50 schreef Jaidee het volgende:
ik heb alles gemist vandaag. ben alleen geïnteresseerd in het joey lotte marije gedeelte. Is er nog wat gebeurd? is het uitgekomen?
hehe. en hebben er mensen spijt?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, Joey heeft het Lot verteld. Lot deed zogenaamd alsof het haar niets deed, maar binnen vijf minuten had ze het individueel aan iedereen in de hele loods verteld. Later confronteerde ze Marije ermee maar die reageerde nogal lauw. Zie streamverslagen ook.
Hakim was een halve Marokkaan... Lau is een pot, Jimmy was een Surinamer, Emil is een halve Koerd, Lot heeft Indo bloed, Aike heeft ook wel wat buitenlands bloed in zich...quote:Op zondag 25 mei 2014 00:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik ben het op zich met je eens, maar ik vind eigenlijk ook wel dat er een zwarte homo in moet. Als er 15 man in zit is het echt belachelijk dat er én geen gekleurde mensen inzitten én geen homo's. Ja eentje, maar dat is nog steeds statistische onzin.
Okee ... eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik de bedscène niet haarscherp heb en heb ik misschien wel iets gemist.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:45 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Lachen heb ik niet gezien, maar wel isa met joey in bed. Joey wilde doorgaan, maar isa kapte het af. Omdat hij thuis een vriendin had. Dat " lachen " kwam daarna.
We hadden Jimmy, Hakim en Marcel; gekleurd,Marokkaan en homoquote:Op zondag 25 mei 2014 00:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik ben het op zich met je eens, maar ik vind eigenlijk ook wel dat er een zwarte homo in moet. Als er 15 man in zit is het echt belachelijk dat er én geen gekleurde mensen inzitten én geen homo's. Ja eentje, maar dat is nog steeds statistische onzin.
Emil: Koerdquote:Op zondag 25 mei 2014 00:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
We hadden Jimmy, Hakim en Marcel; gekleurd,Marokkaan en homo
Allemaal weggestemd
Yep. Geen plek voor blijkbaar in een Utopia.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
We hadden Jimmy, Hakim en Marcel; gekleurd,Marokkaan en homo
Allemaal weggestemd
Isa had hem nog gewaarschuwd.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:45 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Lachen heb ik niet gezien, maar wel isa met joey in bed. Joey wilde doorgaan, maar isa kapte het af. Omdat hij thuis een vriendin had. Dat " lachen " kwam daarna.
Natasia was een goede geweest voor Vanessa,dat was echt oorlog geworden.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:55 schreef rico80 het volgende:
Wat ik ook echt geweldig zou vinden is als er zo'n echte authentieke gezette surinaamse dame in zou gaan die even korte metten maakt met het keukentje van Vanes. Met dr alles voorgesneden inkopen, wat een gepruts.
Vanas krijg je daar niet zomaar meer uit hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 00:55 schreef rico80 het volgende:
Wat ik ook echt geweldig zou vinden is als er zo'n echte authentieke gezette surinaamse dame in zou gaan die even korte metten maakt met het keukentje van Vanes. Met dr alles voorgesneden inkopen, wat een gepruts.
Dat had Natasia gewonnen. Die kon wel koken.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:57 schreef Marenda het volgende:
[..]
Natasia was een goede geweest voor Vanessa,dat was echt oorlog geworden.
En ze was heel schoon op alles,had dat tokkie gevecht wel willen zienquote:Op zondag 25 mei 2014 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat had Natasia gewonnen. Die kon wel koken.
Dat heb ik ook bedacht. Ik had Marcel okee gevonden. En daarna een moslim die vijf keer per dag/nacht zijn gebeden doet. Misschien zou laatste ook zijn vrouw moeten mogen meenemen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren... Ik heb een beetje het idee dat Emil daar meer te zeggen heeft dan wij denken. Hij heeft echt heel veel lijntjes met Talpa en RTL, zal me niets verbazen als hij er half als bewoner en half als personeelslid in zit. Dat is het gevoel wat ik al heel lang heb bij hem.quote:
Meh, ik wil dat Vanes stopt met dat restaurant of opdonderdquote:Op zondag 25 mei 2014 00:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vanas krijg je daar niet zomaar meer uit hoorTeam Vanas
Ligt die al in dr bed ,,,, ?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... Marije geloof ik. Verder weet ik het niet goed.
Emil is afgestudeerd (master) in film- en theaterwetenschappen, als onderwerp RLS. Hij is gevraagd, wilde Worstelen op de kaart zetten... Tot nu toe alles bereikt.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren... Ik heb een beetje het idee dat Emil daar meer te zeggen heeft dan wij denken. Hij heeft echt heel veel lijntjes met Talpa en RTL, zal me niets verbazen als hij er half als bewoner en half als personeelslid in zit. Dat is het gevoel wat ik al heel lang heb bij hem.
Geen idee, maar ik vind hem een prettig persoon om naar te kijken en luisteren nu, terwijl ik hem in het begin een kwal vondquote:Op zondag 25 mei 2014 00:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren... Ik heb een beetje het idee dat Emil daar meer te zeggen heeft dan wij denken. Hij heeft echt heel veel lijntjes met Talpa en RTL, zal me niets verbazen als hij er half als bewoner en half als personeelslid in zit. Dat is het gevoel wat ik al heel lang heb bij hem.
Ook het vechten zou 'Tas' gewonnen hebben. Die had aan het worstelgala mee kunnen doenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:59 schreef Marenda het volgende:
[..]
En ze was heel schoon op alles,had dat tokkie gevecht wel willen zien
Ik vond het ook waardeloos dat die mensen van die bruiloft en de gasten later een tijdsdruk zette op het centraal. Dat werd daardoor afgeraffeld terwijl er nu juist spijkers met koppen geslagen konden worden.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Meh, ik wil dat Vanes stopt met dat restaurant of opdonderd![]()
Ze heeft mijn vrije streamavond volledig verpest met al dat volk over de vloer
Ik had toch echt de indruk dat ze daar niet mee zat en haar zinnen op Joey had gezet.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Isa had hem nog gewaarschuwd.
Ze zei tegen Joey: "Als je zo door gaat, dan ga je een probleem krijgen."
"Je moet zelf weten wat je wilt, maar als je door gaat met mij ophitsen dan heb jij en je vriendin een probleem".
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook het vechten zou 'Tas' gewonnen hebben. Die had aan het worstelgala mee kunnen doen
die heb ik echt niet zien koken hoor......die had alleen een grote bekquote:Op zondag 25 mei 2014 00:57 schreef Marenda het volgende:
[..]
Natasia was een goede geweest voor Vanessa,dat was echt oorlog geworden.
Als je zag hoe Kenzoquote:Op zondag 25 mei 2014 01:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind hem een prettig persoon om naar te kijken en luisteren nu, terwijl ik hem in het begin een kwal vond
Ik vind dr bed wat vlak ... en stil ... Ze ligt toch in de MLP naast Dennis?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij ligt iedereen op bed, behalve Emil.
Die heeft heel vaak gekooktquote:Op zondag 25 mei 2014 01:01 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
die heb ik echt niet zien koken hoor......die had alleen een grote bek
Weet ik niet...quote:Op zondag 25 mei 2014 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dr bed wat vlak ... en stil ... Ze ligt toch in de MLP naast Dennis?
Weet dat je geen Isa fan bent, maar zij heeft hem meerdere keren gewaarschuwd, als hij door zou gaan dan zou zij daar gebruik van maken.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:01 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik had toch echt de indruk dat ze daar niet mee zat en haar zinnen op Joey had gezet.
Ja, hij is goed aan te horen. Prettige stem en kan zich best goed verwoorden.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind hem een prettig persoon om naar te kijken en luisteren nu, terwijl ik hem in het begin een kwal vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |