SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, ik val alleen iemand aan die continue homofobe uitspraken doet over mensen die hij kasthomo's vind, over flikkers etc. Dat je emil een arrogante klootzak vind ga je gang, doe je best. Slaat nergens op, maar mag je vinden. Maar echt alles wat ik je zie zeggen vanavond is anti-homo, is iedereeen een kasthomo en dan met nog wat andere vervelende woorden erbij. Wat boeit jou HUN geaardheid? Wat je van ze vind, nogmaals... vind dat lekker, ventileer dat, houdt het leuk. Maar die geaardheid steeds erbij doet vermoeden dat je er ernstige problemen mee hebt, al dan niet zelf. Dus hou het leuk. Scheld ze verrot... Maar de rest heeft er niks me te maken.
Denk dat het best druk wordt. Ze hebben het weer mee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:37 schreef asco het volgende:
[..]
Ik hoop dat er morgen geen ene KUT komt.
Ergens moeten die proletariers toch wel zijn leeggeplukt?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk dat het best druk wordt. Ze hebben het weer mee.
Ook al zijn er wel heel veel mei-markten in Nederland.
Dus zal wel weer veel "klootjesvolk" komen, zoals Aike ze noemt.
Middelste 2 shifts waren van de week al volquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:37 schreef asco het volgende:
[..]
Ik hoop dat er morgen geen ene KUT komt.
quote:
Ja kut Joey, je vreet ook winst op jong.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:42 schreef Urb het volgende:
Vanes geeft aan dat ze de kaas voor verkoop-prijs van zakgeld afhaald. Joey vind het onredelijk maar hij heeft pech.
It takes one to know onequote:
Daar gaat het ook niet om LS. Natuurlijk kan je hier van alles over iedereen vinden. Maar elke post vanavond was doordrenkt met homofobe uitspraken. Daar spraken we je op aan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ho ho, ik noem die zeug veel vaker een varken, dan dat ik iets over Emil zeg.
Ik ben positief over Dennis en Ron.
Isa vind ik leuk met zingen.
Aike heeft een lekker kontje/figuurtje.
Kenau is een alcoholiste.
Nicoline is lief, maar te naief.
Rienk is een achterbakse gereformeerde.
Herr 40-45 is een luie donder met praatjes, maar heeft nog geen stuiver verdiend.
Je moet niet selectief lezen, ik ben ook best wel (af en toe) heel positief over iemand![]()
![]()
Maar daar de COS is geen Libelle, daar spuw je meestal je gal over iemand en dat doet 99% van de users in hun berichten.
Ga je die nu ook één voor één persoonlijk aanvallen?
We zullen vannacht zijn huis leeg halen en hem dan een brief schrijven.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef RobbieRonald het volgende:
jowie vindt dat je af en toe best wat mag jatten van iemand, als je het de volgende dag maar opbiecht.
Maar toen Isa hem klem had en zei dat als ze geen stukje kaas had gevonden bij de akkur dan had hij zn mond gehouden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef RobbieRonald het volgende:
jowie vindt dat je af en toe best wat mag jatten van iemand, als je het de volgende dag maar opbiecht.
Die was ook wel erg, maar gek genoeg vind ik deze mensen een stuk erger. Misschien omdat het bij terror Jaap niet constant was en ook duidelijk een act. Hij was echt intelligent.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:37 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat er geen terror Jaap daar rondloopt, die liep te boeren, schijten, en kotsen. daar werd je echt ziek van als je die voorbij zag komen.
Ja hoorde ik ook. Eng mannetje is het ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar toen Isa hem klem had en zei dat als ze geen stukje kaas had gevonden bij de akkur dan had hij zn mond gehouden.
Cannot-compute!
Hij spreekt zichzelf dus gewoon tegen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:45 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ja hoorde ik ook. Eng mannetje is het ook.
laat maar joh hij werd vroeger zelf veel gepestquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om LS. Natuurlijk kan je hier van alles over iedereen vinden. Maar elke post vanavond was doordrenkt met homofobe uitspraken. Daar spraken we je op aan.
Whut?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:46 schreef asco het volgende:
Ooooooh, 1994, heb ik een meisje opgenomen met Video8, stiekem. Ellen.
Wanneer kwam 8MM uit?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:46 schreef asco het volgende:
Allemaal Laura's, negeren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:47 schreef rico80 het volgende:
Beetje jammer weer dat er blijkbaar anno 2014 in de cos op Fok nota bene aanleiding is voor een discussie over homofobie
Beste Joey,quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zullen vannacht zijn huis leeg halen en hem dan een brief schrijven.
Rienk? Waar hebben we het over?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:47 schreef rico80 het volgende:
Beetje jammer weer dat er blijkbaar anno 2014 in de cos op Fok nota bene aanleiding is voor een discussie over homofobie
Zit je wel in het goede topic?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:46 schreef asco het volgende:
Iets voor alle tijden ...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:47 schreef rico80 het volgende:
Voor een koe is het een hele bevalling, dat kwartier.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat kwartiertje lopen in de ochtend noemt Vanessa 'sporten'?
Oh, ik heb het geluid uitstaan..quote:
Werkelijk , het gaat me er om dat het geen ruk moet uitmaken of iemand al dan niet homoseksueel is. Dus constante opmerkingen daar over belachelijk zijn.quote:
Stream 3, MUSIC!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:50 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh, ik heb het geluid uitstaan..
En nu luister ik naar Vanes en zo in de keuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |