SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Best goed is een understatement. Hij heeft humor, zelfspot en kan dingen heel goed relativeren.. Vooral dat laatste is zeldzaam daar.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij is goed aan te horen. Prettige stem en kan zich best goed verwoorden.
Hij is volgens mij ook een half jaar gevolgd door Beau, die ook het worstelgala deed. Hij zit best wel in dat wereldje volgens mij.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Emil is afgestudeerd (master) in film- en theaterwetenschappen, als onderwerp RLS. Hij is gevraagd, wilde Worstelen op de kaart zetten... Tot nu toe alles bereikt.
Nee, jullie zitten slapen. Ik heb zelden zo'n trage topickaap meegemaakt.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:05 schreef rico80 het volgende:
Dank je... Lapo is in slaap gevallen geloof ik.
En ik vind m een goede vriend. Als het erop aankomt behoedt ie zn vrienden voor domme dingen. Ik ben ervan overtuigd dat hij gisteren zo lang bleef hangen, terwijl hij echt wel 10x naar bed wilde, om Gio te behoeden voor Marije.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Best goed is een understatement. Hij heeft humor, zelfspot en kan dingen heel goed relativeren.. Vooral dat laatste is zeldzaam daar.
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:05 schreef rico80 het volgende:
Dank je... Lapo is in slaap gevallen geloof ik.
Hij vat ook goed samen, heeft goede analyses en luistert dus ook goed naar de mensen met wie hij spreekt.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Best goed is een understatement. Hij heeft humor, zelfspot en kan dingen heel goed relativeren.. Vooral dat laatste is zeldzaam daar.
Beau deed toen een "item" over die wereld. Emil zit redelijk hoog aangeschreven in die wereld. Niet de wwe, maar wel er net onder.. 1 uitvaller en hij zit erin.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook een half jaar gevolgd door Beau, die ook het worstelgala deed. Hij zit best wel in dat wereldje volgens mij.
Ik zou het ook niet zo erg vinden eerlijk gezegd. Hij weet de neuzen tenminste nog een kant op te krijgen af en toe. Denk dat zonder hem, en een paar anderen misschien, het echt helemáál zou ontaarden in een schoolreisje.
Emil, Aike maar ook Isa zouden het kader moeten vormen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook een half jaar gevolgd door Beau, die ook het worstelgala deed. Hij zit best wel in dat wereldje volgens mij.
Ik zou het ook niet zo erg vinden eerlijk gezegd. Hij weet de neuzen tenminste nog een kant op te krijgen af en toe. Denk dat zonder hem, en een paar anderen misschien, het echt helemáál zou ontaarden in een schoolreisje.
Ja, mee eens, blijkt een toffe gast te zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 01:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Eens. En hij is supertrouw aan Lydia.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
En ik vind m een goede vriend. Als het erop aankomt behoedt ie zn vrienden voor domme dingen. Ik ben ervan overtuigd dat hij gisteren zo lang bleef hangen, terwijl hij echt wel 10x naar bed wilde, om Gio te behoeden voor Marije.
Graag gedaan, als het niet waar was geweest had ik niet gereageerd.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef IsitHeaven het volgende:
Thanks punkman, voor de opheldering over isa en joey
Ik krijg echt een beetje hoofdpijn van deze opmerking... Ik zoek me rot naar een "topic-aap" op Google, maar zie nu dat er topic-Kaap staat. Maar zelfs dan nog snap ik je niet :pquote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, jullie zitten slapen. Ik heb zelden zo'n trage topickaap meegemaakt.
Dat is ook zijn mantra denk ik.. Zonder haar, had je een ruud 2 gekregen.. maar dan op z'n emils..quote:Op zondag 25 mei 2014 01:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eens. En hij is supertrouw aan Lydia.
Ik vind Aike ook wel een mens dat van alles onder de mantel der liefde bedekt en vind haar geen goede kandidate. Aansturen kunnen we in principe bijna allemaal, daar mag ze niet mee wegkomen. Ik zie haar liever ook eens fysiek actief. Al heeft ze beslist goede communicatieve vaardigheden. Een typediploma heeft ze in elk geval niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Emil, Aike maar ook Isa zouden het kader moeten vormen.
Dan krijg je echt een stok achter de deur, en worden dingen gezegd die nu onder de mantel der liefde worden bedekt.
Bewonderenswaardig ja. Ik kan emil ook wel waarderen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eens. En hij is supertrouw aan Lydia.
Ik vind hem ook een gouden gozer.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
En ik vind m een goede vriend. Als het erop aankomt behoedt ie zn vrienden voor domme dingen. Ik ben ervan overtuigd dat hij gisteren zo lang bleef hangen, terwijl hij echt wel 10x naar bed wilde, om Gio te behoeden voor Marije.
Ik las over Isa heen ..... Ik ben tegen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan krijg je echt een stok achter de deur, en worden dingen gezegd die nu onder de mantel der liefde worden bedekt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Graag gedaan, als het niet waar was geweest had ik niet gereageerd.
Ik denk met steun van Emil en Isa, Aike ook wel eens eindelijk haar bek open durft te trekken.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:10 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik vind Aike ook wel een mens dat van alles onder de mantel der liefde bedekt en vind haar geen goede kandidate. Aansturen kunnen we in principe bijna allemaal, daar mag ze niet mee wegkomen. Ik zie haar liever ook eens fysiek actief. Al heeft ze beslist goede communicatieve vaardigheden. Een typediploma heeft ze in elk geval niet.
Of uit jaloezie, dat hij niet werd aanbeden en de moraalridder wilde uithangen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Isa basherquote:Op zondag 25 mei 2014 01:11 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik las over Isa heen ..... Ik ben tegen.
Ik denk dat hij in Lydia een goude match gevonden heeft.. ze steunen elkaar en zijn er voor elkaar als het nodig is.. En zoals mensen denken dat Lydie mishandeld word of zo... Als zij kwaad is... kruipt Emil hoor... Zo een kerel is hetquote:Op zondag 25 mei 2014 01:10 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ik vind hem ook een gouden gozer.
Perfect is niemand maar hij is TOP!
Dan moeten ze Isa ook wat vaker back-uppen want vaak zie je dat Isa de lul is als zij ergens over `zeikt` en de rest houd zijn bakkus,quote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of uit jaloezie, dat hij niet werd aanbeden en de moraalridder wilde uithangen.
Dat gedrag heeft hij al vaker vertoond.
Was eens een vraag onder de inwoners wie de knapste man ws qua looks en niemand koos voor Emil.
Toen was hij ook aardig pissed of.
Ego van hem is te erg.
Heb je hem wel eens zien sporten?
Kijken naar zijn spieren, kijken naar de camera's. Of hij wel stoer genoeg in beeld komt.
Zijn houding in een gesprek en altijd even de camera in de gaten houden.
Het is gewoon een arrogante klootviool, die denkt dat hij alles is, omdat hij als enige is gevraagd om in het programma te komen.
De rest heeft een selectie gehad en daar hoor je hem nooit over meepraten, omdat hij dat niet heeft meegemaakt.
Ik snap je niet helemaal, maar in ieder geval is Emil niet zo'n exhibitionist als Ruud. Die schaamt zich nergens voor. Emil kent het begrip 'schaamte' tenminste nog.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is ook zijn mantra denk ik.. Zonder haar, had je een ruud 2 gekregen.. maar dan op z'n emils..
Waar wij camera's zien ziet hij een spiegel. En in zijn sport gaat het ook om de juiste poses hebben. Dus ik vind het niet ze vreemd dat hij veel in de spiegel ( en dus camera ) kijkt.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was eens een vraag onder de inwoners wie de knapste man ws qua looks en niemand koos voor Emil.
Ego van hem is te erg.
Kijken naar zijn spieren, kijken naar de camera's. Of hij wel stoer genoeg in beeld komt.
Het is gewoon een arrogante klootviool, die denkt dat hij alles is, omdat hij als enige is gevraagd om in het programma te komen.
De rest heeft een selectie gehad en daar hoor je hem nooit over meepraten, omdat hij dat niet heeft meegemaakt.
Dat was schandalig inderdaad.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:13 schreef .Exe het volgende:
[..]
Dan moeten ze Isa ook wat vaker back-uppen want vaak zie je dat Isa de lul is als zij ergens over `zeikt` en de rest houd zijn bakkus,
In het centraal van vandaag ook weer, over die kazen
Ja ik vroeg me ook al af waar je dat zou kunnen hebben gezien.. Bij mij doet ie het niet vraag me niet waarom ...quote:Op zondag 25 mei 2014 01:13 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik deed een melding van het enige interresante wat ik op de 360 stream zie
Als je goed wilt trainen(alleen) heb je een spiegel nodig.. Voor je gevoel doe je alles goed, maar ondertussen is 1 arm 10 cm lager of zo...quote:Op zondag 25 mei 2014 01:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Waar wij camera's zien ziet hij een spiegel. En in zijn sport gaat het ook om de juiste poses hebben. Dus ik vind het niet ze vreemd dat hij veel in de spiegel ( en dus camera ) kijkt.
O ja de man die bang is voor anale vernederingquote:
Je beschrijft hier Ruudquote:Op zondag 25 mei 2014 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ego van hem is te erg.
Niet echt, want ik heb Ruud nog niet zien sporten. Of zich uberhaupt moe zien maken. Hij is wel ijdel, arrogant en klootviool.quote:
Ik klik een keer of drie op [sluiten] , dan weer opnieuw openen en dan doet ie t vaaak weerquote:Op zondag 25 mei 2014 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me ook al af waar je dat zou kunnen hebben gezien.. Bij mij doet ie het niet vraag me niet waarom ...
Eens en ook is hij te intelligent om aan de beschuldigingen van meneer LekkerSimpel te voldoen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Waar wij camera's zien ziet hij een spiegel. En in zijn sport gaat het ook om de juiste poses hebben. Dus ik vind het niet ze vreemd dat hij veel in de spiegel ( en dus camera ) kijkt.
dat is zijn utopiaquote:Op zondag 25 mei 2014 01:18 schreef rico80 het volgende:
Waarom slaapt Joey trouwens zo raar met zn been in de lucht... Dat kan toch nooit ontspannen liggen??
Nu kunnen we pratenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ego van hem is te erg.
Volgens mij is Ruud straaljaloers op Emil.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:18 schreef Flow3r het volgende:
Emil stond achter in de poll en je hoorde er geen woord over, sterker nog : hij gunde zijn vriend Ruud de overwinning, al zal het best van binnen een beetje pijn gedaan hebben.
Hoe anders was de reactie van Ruud toen de rollen omgedraaid werden, hij heeft er dagen over geklaagd
Juist mede daarom denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Ruud en Emil kijken mij ook te graag in de spiegel. Verder is Emil een topgozer, zeker als je bedenkt dat hij uit een nogal onstabiele familie komt. Petje af.
Ruud is alleen bezig met zijn uiterlijkquote:Op zondag 25 mei 2014 01:17 schreef rico80 het volgende:
[..]
Niet echt, want ik heb Ruud nog niet zien sporten. Of zich uberhaupt moe zien maken. Hij is wel ijdel, arrogant en klootviool.
Ontzettend straal jaloers... hij heeft een mooie getalenteerde vriendin, goed lijf, een carriere, is gevraagd, een master-titel....quote:Op zondag 25 mei 2014 01:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij is Ruud straaljaloers op Emil.
verrek ik heb tiettuhquote:Op zondag 25 mei 2014 01:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ruud is alleen bezig met zijn uiterlijk![]()
Spiegeltje spiegeltje....Hoe mooi komen mijn spieren uit in dit shirt?
[ afbeelding ]
Die gifquote:Op zondag 25 mei 2014 01:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opnamesquote:
Ruud kan nu pas trainen...quote:Op zondag 25 mei 2014 01:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En aan zijn lul te schurkenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:22 schreef Flow3r het volgende:
Mja, jaloers, ego, whatever, Emil zit tenminste niet continu in zijn neus te graven![]()
Wrong, hij denkt, verrek ik heb meer dan Billy's tietenquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een hoop lul he. 1 meter 85 ofzo schat ik.
. . de koeien geaaid en t-rex gevoerdquote:Op zondag 25 mei 2014 01:24 schreef GekkePoes het volgende:
In feite als je Ruud een hand geeft, heb je Billy indirect gevingerd
En hij wordt echt héél link als hij kritiek krijgt. Dat vergeet ie niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ontzettend straal jaloers... hij heeft een mooie getalenteerde vriendin, goed lijf, een carriere, is gevraagd, een master-titel....
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:24 schreef GekkePoes het volgende:
En daarin matcht hij perfect met Billy.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En hij wordt echt héél link als hij kritiek krijgt. Dat vergeet ie niet.
Ja, maar hij heeft wel beheersing. Ik zou ook niet graag kritiek krijgen van dat stel niksnutten.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En hij wordt echt héél link als hij kritiek krijgt. Dat vergeet ie niet.
Beheersing op dat moment wel. Maar hij pakt je terug en hard ook. Zoals die stoot bij Dennis. Hij kwam er speciaal z'n bed voor uit.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft wel beheersing. Ik zou ook niet graag kritiek krijgen van dat stel niksnutten.
ken je direct een kuurtje aanvragenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:24 schreef GekkePoes het volgende:
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft wel beheersing. Ik zou ook niet graag kritiek krijgen van dat stel niksnutten.
Ow, jullie kletsen over Emil dan zeker?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ben je weer in de kroeg blijven hangen Oma Nijn?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben te laat thuis dusAlles al in diepe rust zonder vechtpartijen
vroeg op he morgen markt morgenavond gaan ze weer losquote:Op zondag 25 mei 2014 01:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Op zaterdag werkt opa-Nijn achter de bar. Dus ik ben nog vroegquote:Op zondag 25 mei 2014 01:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ben je weer in de kroeg blijven hangen Oma Nijn?
Ik had het over Emil. jij over Ruud blijkbaarquote:Op zondag 25 mei 2014 01:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Beheersing op dat moment wel. Maar hij pakt je terug en hard ook. Zoals die stoot bij Dennis. Hij kwam er speciaal z'n bed voor uit.
Ohwww foutje hier, je hebt gelijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik had het over Emil. jij over Ruud blijkbaar
Ik wil een jullie. Wie is jullie?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:28 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
[..]
Ow, jullie kletsen over Emil dan zeker?![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:28 schreef oma-Nijn het volgende:
kijk daar heb je het alquote:Op zondag 25 mei 2014 01:31 schreef Boca_Raton het volgende:
@Burner: ik ben ergens in onze discussie van Emil naar Ruud overgestapt. Sorry. Het is het late uur denk ik
quote:
Haha, ik snapte het al niet allemaal... Maar Emil: ok, Ruud: nee?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:31 schreef Boca_Raton het volgende:
@Burner: ik ben ergens in onze discussie van Emil naar Ruud overgestapt. Sorry. Het is het late uur denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |