quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:21 schreef Palomar het volgende:
is de aflevering van vandaag een herhaling of nieuw?
Dat is meestal zo. Ze krijgen potentiële topshows op een presenteerblaadje aangereikt, maar halen er meestal veel te weinig uit.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:26 schreef amaranta het volgende:
Zoveel potentie in deze aflevering, zo weinig benut door de makers
Bomen rooien? Volgens mij staan ze er nog. Buiten het seizoen dat ze toch goed hebben gedraaid voor hun eerste jaar. De olijfolie lijkt me een hobby projectje, niet een commercieel project.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:13 schreef SunChaser het volgende:
Hebben ze niks beters te doen dan 250 bomen rooien?
Verstandig, nooit iets kopen/pachten/leasen van andere Nederlanders dusquote:Op zondag 1 juni 2014 10:26 schreef lily het volgende:
[..]
Ze zitten daar niet meer
http://www.relaislafleur.com/nieuws.php
Afgelopen weken zijn allemaal herhalingen, dus deze ook denk ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:53 schreef Injetta het volgende:
Zijn het herhalingen of is dit nog een nieuwe?
Herhaling + terugblikquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:53 schreef Injetta het volgende:
Zijn het herhalingen of is dit nog een nieuwe?
Ja ik ook..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Kan deze aflevering nog wel herinneren. Veel treurnis weet ik nog
Zeker, maar ja wel het beste. Want je laat je kind toch niet wegkwijnen en depressief worden voor je eigen droom.quote:
Vind ik ook.quote:
2010quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Uit welk jaar is deze hh? Weet iemand dat?
Iddquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:22 schreef Bayswater het volgende:
Dit is wel een hele trieste aflevering.
Volgens mij welquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:23 schreef MilaNL het volgende:
Zei ze nou: "Volgens de artsen zit er nog wat, maar ik vertrouw erop dat het weg is"?
Nou, dat bleek.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:23 schreef MilaNL het volgende:
Zei ze nou: "Volgens de artsen zit er nog wat, maar ik vertrouw erop dat het weg is"?
En gewoon doorgaan, wereldvent hoorquote:
Dat ja.quote:
Ja ik ook, deze beelden zijn ondertussen al wel weer vrij oud.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
4 jaar geleden alweer.
Hier zouden ze een follow-up van moeten maken.
Ben erg benieuwd naar beide stellen eigenlijk.
Volgens mij was ze teruggegaan naar NL vlak voor ze stierf.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik vraag me af, waar ze begraven is, Nl of Oostenrijk.Of gezellig in een potje op de kast, dat kan ook natuurlijk.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:43 schreef Berto het volgende:
Knap hoor 4 kinderen plus een gasthof runnen. En dan nog zo positief in het leven staan tegenover de kinderen. Diep respect.
Dat inderdaad..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:43 schreef Berto het volgende:
Knap hoor 4 kinderen plus een gasthof runnen. En dan nog zo positief in het leven staan tegenover de kinderen. Diep respect.
Als het de bedoeling is om de avond minder vermakelijk te maken weet ik niet of dit een slimme zet is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:29 schreef borisz het volgende:
Zo een dubbele herhaling ipv Andre van Duin. Dit vanwege de vliegramp.
met andere eigenaren mag ik toch wel hopenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:12 schreef June. het volgende:
Ze zitten er schijnbaar nog steeds. Hotel staat zelfs op booking.com met een rating van 7.7
In 2013 zegt iemand nog Anja en Jos in de beoordelingenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
met andere eigenaren mag ik toch wel hopen
hoe is t mogelijk?!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:17 schreef June. het volgende:
[..]
In 2013 zegt iemand nog Anja en Jos in de beoordelingen
Niet moeilijk dus...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:17 schreef Fer het volgende:
Hoe vinden ze iedere keer weer van die onozele
en lekker alles afkeuren bij de concurrentquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:20 schreef livelink het volgende:
Wat een naar mannetje, die Jos. Zeiken dat er niet meteen een nagerecht wordt besteld.
Ah, dubbele afleveringquote:
Allemaal vocht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dunne beentjes onder die enorme buik
40 dacht ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:03 schreef trigt013 het volgende:
14 euro per nacht....daarvoor mag ik nog geeneens met een tent op het trekkersveldje staan.
er moet geld bijquote:
Een echte appel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dunne beentjes onder die enorme buik
Site plat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Comic Sans
Grotwoning![]()
We hebben 1489 gasten online![]()
Is inderdaad HH.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Is dit een herhaling of heb ik een zieke déjà vu?
Op die site van eurocars of hoe het heet.quote:
Ze kan ook niet te lang op het droge blijven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Moet echt verschrikkelijk zijn om zo'n lichaam mee te slepen in die hitte.
Ah okee. Update was ook wel leuk geweest.quote:
Daarom leven andere nijlpaarden in het water.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Moet echt verschrikkelijk zijn om zo'n lichaam mee te slepen in die hitte.
Is ook fijner vind ik, als ze 's ochtends niet zo rond je dartelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef Fer het volgende:
Oberachtige toestanden. Zelfs in het meest luxe hotels mag je je ontbijt zelf pakken.
die lat lag dan ook niet zo hoogquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:18 schreef Tem het volgende:
Ze doen het wel beter dan Happy Jos van de vorige aflevering.
Limbabwanen zijn ook halve Duitsers.quote:
Ik zit in Maastricht, laat ik maar niet lachenquote:
Culinair hoogstandje.quote:
Waarschijnlijk zoveel bezoekers dat alle bandbreedte verbruikt is met als gevolg een website die plat is..quote:Op zondag 20 juli 2014 18:18 schreef Adrie072 het volgende:
http://www.relaisduchateau.com/ doet het niet momenteel en volgens booking.com is er gisteravond na de aflevering direct een reservering gedaan. Ben benieuwd hoe het nu met hen gaat, restaurantgedeelte ziet er gelukkig wat vrolijker uit en het buitenterras is niet verkeerd. Topshow!
Caca de vaca?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:29 schreef Impry het volgende:
Hij zegt elke keer Stront van de stront, die Spanjaarden Stront van de koe.
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer kunnen we nieuwe afleveringen verwachten?
Eerste bericht op ikvertrek.nlquote:Nieuwe afleveringen
Onder voorbehoud kunnen we meedelen dat we in het najaar weer met een aantal nieuwe afleveringen komen. Dus even geduld nog a.u.b.
De uitzendingen die nu op televisie te zien zijn, zijn dus herhalingen.
Nou...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:21 schreef Tem het volgende:
Jaja Stadskanoal, in je blote Groningse metworst.
ik wel. Die oudjes gaan zeiken dat ze bloot zien vanaf hun balkon...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:33 schreef Little_Acorn het volgende:
Hé, deze heb ik volgens mij nog niet gezien!
Er gaat mij iets dagen... Ik denk dat ik nooit het begin heb gezien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ik wel. Die oudjes gaan zeiken dat ze bloot zien vanaf hun balkon...
Ja dat dacht ik ook langs te zien komen inderdaad! Ik krijg hun website trouwens niet geopend, maar ze bestaan wel nog geloof ik...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:03 schreef Pandaplint het volgende:
Ze zeiden toch dat het alleen maar naturisme was. Net zag ik op hun website dat ze erotische feesten geven
Ehhmm, ik geloof het nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:05 schreef vuvuzela het volgende:
is dit met de zieke man en een oude kut in zijn smoel?
quote:Update Hélène
Het resort is helemaal klaar en de boekingen lopen naar tevredenheid, maar in de relationele sfeer gaat het minder goed en na veel overwegingen hebben Paul en ik uiteindelijk besloten dat het beter is dat we ieder onze eigen weg zouden gaan. Met pijn in mijn hart heb ik het resort en Paul verlaten en ben na wat omzwervingen gaan werken bij een auto verhuurbedrijf en gaan wonen in een appartementje niet ver van het resort. Uiteindelijk ben ik voor mezelf begonnen met een kleine horecagelegenheid en krijg ik met kleine stapjes mijn leven weer op de rit, het is vaak moeilijk en het verdriet dat we onze plannen niet samen hebben kunnen doorzetten is er bij mij nog steeds. Ondanks alles ben ik nog steeds blij dat ik op Curaçao ben en nooit heb overwogen om terug te gaan naar Nederland, ben daar ook nooit meer geweest sinds de verhuizing, ondanks dat Max daar sinds oktober 2013 weer woont. Het leven hier is hard, maar ook mooi en ik voel me hier erg op mijn plek, dus ik zie mezelf hier niet snel vertrekken!
Update Paul
Ondanks dat het leven op Curaçao ons goed bevallen is, hebben wij helaas een onvoorziene kink in de kabel gehad: Hélène en ik zijn vorig jaar gescheiden. Dit heeft wel grote gevolgen voor mijn verblijf op Curaçao in de toekomst. De bedoeling was dat Hélène zich bezig zou houden met het resort en ik mij zou richten op boottrips. Nu Hélène weggevallen is, had ik 2 bedrijven te runnen en dat ging mij niet goed af. Ik heb getracht een partner te vinden voor de boottrips, maar dit bleek geen gelukkige keuze. Daarom heb ik besloten de boottrips per 1 april 2014 te staken en mij te richten op het verder uitbouwen van het resort. De boot ligt momenteel te koop.
Vanaf het begin loopt het resort goed, maar voor een beter rendement zou het uitgebreid moeten worden met 10 bungalows en/of safaritenten. Mijn huidige vriendin Yvette en ik hebben besloten dat wij in de toekomst graag een zeilend bestaan in de Caribbean willen leiden, dus staat het resort nu ook te koop. Omdat wij beseffen dat op korte termijn het resort verkopen in deze tijd moeilijk zal zijn, willen wij het eerst verder uitbouwen en hopen wij t.z.t. een heel goed draaiend resort op de markt te kunnen zetten. Sam heeft het naar zijn zin op Curaçao, maar wil ook graag wat meer van de wereld zien. Hij is van plan dit najaar in Amerika te gaan werken en daarna wil hij een tijdje naar het verre oosten en/of Australië. Max heeft het weer helemaal naar zijn zin in Almere en is daar gelukkig. Hij zal wel verder gaan studeren en zijn leven waarschijnlijk in Nederland opbouwen. Zie voor meer informatie: http://www.thenaturalcuracao.com/nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |