quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:21 schreef Palomar het volgende:
is de aflevering van vandaag een herhaling of nieuw?
Dat is meestal zo. Ze krijgen potentiële topshows op een presenteerblaadje aangereikt, maar halen er meestal veel te weinig uit.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:26 schreef amaranta het volgende:
Zoveel potentie in deze aflevering, zo weinig benut door de makers
Bomen rooien? Volgens mij staan ze er nog. Buiten het seizoen dat ze toch goed hebben gedraaid voor hun eerste jaar. De olijfolie lijkt me een hobby projectje, niet een commercieel project.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:13 schreef SunChaser het volgende:
Hebben ze niks beters te doen dan 250 bomen rooien?
Verstandig, nooit iets kopen/pachten/leasen van andere Nederlanders dusquote:Op zondag 1 juni 2014 10:26 schreef lily het volgende:
[..]
Ze zitten daar niet meer
http://www.relaislafleur.com/nieuws.php
Afgelopen weken zijn allemaal herhalingen, dus deze ook denk ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:53 schreef Injetta het volgende:
Zijn het herhalingen of is dit nog een nieuwe?
Herhaling + terugblikquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:53 schreef Injetta het volgende:
Zijn het herhalingen of is dit nog een nieuwe?
Ja ik ook..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Kan deze aflevering nog wel herinneren. Veel treurnis weet ik nog
Zeker, maar ja wel het beste. Want je laat je kind toch niet wegkwijnen en depressief worden voor je eigen droom.quote:
Vind ik ook.quote:
2010quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Uit welk jaar is deze hh? Weet iemand dat?
Iddquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:22 schreef Bayswater het volgende:
Dit is wel een hele trieste aflevering.
Volgens mij welquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:23 schreef MilaNL het volgende:
Zei ze nou: "Volgens de artsen zit er nog wat, maar ik vertrouw erop dat het weg is"?
Nou, dat bleek.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:23 schreef MilaNL het volgende:
Zei ze nou: "Volgens de artsen zit er nog wat, maar ik vertrouw erop dat het weg is"?
En gewoon doorgaan, wereldvent hoorquote:
Dat ja.quote:
Ja ik ook, deze beelden zijn ondertussen al wel weer vrij oud.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
4 jaar geleden alweer.
Hier zouden ze een follow-up van moeten maken.
Ben erg benieuwd naar beide stellen eigenlijk.
Volgens mij was ze teruggegaan naar NL vlak voor ze stierf.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik vraag me af, waar ze begraven is, Nl of Oostenrijk.Of gezellig in een potje op de kast, dat kan ook natuurlijk.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:43 schreef Berto het volgende:
Knap hoor 4 kinderen plus een gasthof runnen. En dan nog zo positief in het leven staan tegenover de kinderen. Diep respect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |