Er moeten nog 76 topics in Kingstown zijn hol..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Zet eens terug spec, hater. Had net een bijpassend plaatje gevonden.
Ik zal er eens over nadenken, na het voetbal.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Zet eens terug spec, hater. Had net een bijpassend plaatje gevonden.
Finale champignon liig.quote:
Klinkt al stukken beter dan de CL.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Blegh. Heb hamburgers gebakken op de bbq op het dak.
Je zou dat ook moeten combineren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt al stukken beter dan de CL.
Vegaburgers?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Blegh. Heb hamburgers gebakken op de bbq op het dak.
Voor de smaak maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon van het dak afflikkeren.
Moet je ze dan eens horen.
Als mijn vader bbq doet wil hij nooit die 'onzin' vegaburgers bakken. Dan maakt hij altijd spiesjes met paprika en champignons enzoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon van het dak afflikkeren.
Moet je ze dan eens horen.
Heeft ie eerst een dag mee in zijn onderbroek gelopen voor het aan een stokje gaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als mijn vader bbq doet wil hij nooit die 'onzin' vegaburgers bakken. Dan maakt hij altijd spiesjes met paprika en champignons enzo
Niet zo gemeen.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft ie eerst een dag mee in zijn onderbroek gelopen voor het aan een stokje gaat.
Als je er niks van kan wel ja.quote:
Lekker de bleekselderij door die zweetnaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft ie eerst een dag mee in zijn onderbroek gelopen voor het aan een stokje gaat.
Iets anders grillen dan lapjes vlees.quote:
Tuurlijk niet, ben geen homo.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij wel zo'n echte dure BBQ? Met metertjes erbij?
Dat interesseert niemand hier.quote:
Wat jij wil joh. Ga lekker bij je pa vreten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Iets anders grillen dan lapjes vlees.
Ja, rauwkost bijvoorbeeld,quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Iets anders grillen dan lapjes vlees.
In juli weer eens die kant op.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat jij wil joh. Ga lekker bij je pa vreten.
Gezellig.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:40 schreef Specularium het volgende:
Had ik al gezegd dat ik morgen familiedag heb?
Laatste keer was 6 jaar geleden ofzo.
Hm niet opgelet met nederlands, heb geen overtreffende trap gebruikt hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:39 schreef Tem het volgende:
Altijd die overtreffende trap. Mijn vaduuur de beste bbq man kan worteltjes grillen.
Ja, je zou nog een foto posten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:40 schreef Specularium het volgende:
Had ik al gezegd dat ik morgen familiedag heb?
Laatste keer was 6 jaar geleden ofzo.
Jawel, ik heb een paar goeie neven.quote:
Kun je jouw naam niet als TS zetten? Ik sta niet achter deze TT.quote:
Ik ben niet de TS.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kun je jouw naam niet als TS zetten? Ik sta niet achter deze TT.
En ik wel maar deze TT vind ik kut. Dus zet dan jezelf maar als TS, of verander de TT.quote:
Weet ik veel, ben toch geen adminquote:
Admin Njos.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet ik veel, ben toch geen admin
Ik wel?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet ik veel, ben toch geen admin
Verander dan de TT.quote:
Wat wil je er voor?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zag je hoe hij zijn shirtje uit deed?
Naar mannetje vind ik dat, ronaldo.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, probleem is dat ie het wel elke keer waar maakt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Naar mannetje vind ik dat, ronaldo.
Ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fappen.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:57 schreef arjan1112 het volgende:
Nou het is 9 uur ben al in bad geweest
en ben klaarwakker
wat moet ik nu de hele dag gaan doen ??
Protesteren in Graz.quote:
is dat in Oostenrijk?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Protesteren in Graz.
Die gekkies daar hebben besloten dat je niet meer mag roken in het openlucht zwembad.
Een mailtje sturen mag ook als het wat te ver rijden voor je is.
quote:Character
I was born in Chinese family with strong oriental culture , i want to find a special man who can communicate with only my eyes ,i am ready to start new life and seatle down.
I have many interest but my biggest interest is to settle down with someone who is equally seeking marriage and a family ,I have a big heart ,
I care about especially for those I love , willing to share everything to someone who is sincere and willing to be everlasting in love
the one thing I don’t like is to be betray , the only thing I want to ask for a man is to sincere and have responsibility ,trust goes a long way
if you are someone who won’t betray and responsibility then you will have a lady right here that will do anything for you
Interests
car show,travelling ,sports ,gardening
Her Type of Man
man who is very gentlemen and know how to respect the lady he like.As long as he has stolen my heart,I can contribute all of myself to him
Graz ligt in Oostenrijk ja....het is na Wenen zelfs de grootste stad van Oostenrijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:31 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
is dat in Oostenrijk?
Oostenrijk was toch zogenaamd het rokersvriendelijkste land van europa?
Mooi figuurtje.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:33 schreef arjan1112 het volgende:
deze mevr. wil graag met mij daten
[ afbeelding ]
zal ik die e-mails van ongewenst afhalen ?
Deze mevrouw heeft een pener.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:33 schreef arjan1112 het volgende:
deze mevr. wil graag met mij daten
[ afbeelding ]
zal ik die e-mails van ongewenst afhalen ?
Hou je anus joh, vuige Armeen.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:00 schreef Peunage het volgende:
Vanavond maken ze toch de uitslag bekend van de verkiezingen?
Dat was 2 weken geleden al. Oostenrijk heeft gewonnen.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:00 schreef Peunage het volgende:
Vanavond maken ze toch de uitslag bekend van de verkiezingen?
Die gozer met dat gare kapsel en baard/snor?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was 2 weken geleden al. Oostenrijk heeft gewonnen.
NWS / Isla Vista shooting - zeven doden, zeven gewonden #2quote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is dat met die gozer die mensen dood ging schieten omdat ze geen verkering met hem wilden ofzo
??
Vreemd verhaal
Tja, blijkbaar kan sperma ook doden als het te lang word opgeslagenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is dat met die gozer die mensen dood ging schieten omdat ze geen verkering met hem wilden ofzo
??
Vreemd verhaal
Beetje dooie mus dan he.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb wel een goeie nieuwe foto, maar die ga ik niet posten.
Geen kringetje natuurlijk, ik heet geen Corrie.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Was het wel gezellig specularium? Nog in een kringetje gezeten met een stukje taart op je schoot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:05 schreef Specularium het volgende:
Heb wel leuk zitten spelen met mijn jongste nichtje.
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen kringetje natuurlijk, ik heet geen Corrie.
Was op het strand, iedereen was overal.
Heb wel leuk zitten spelen met mijn jongste nichtje.Dat is wel tof, op het strand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dan waaien al die monopolyflappen weg, niet zo handig.quote:
Hahaha, sowieso.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:51 schreef Specularium het volgende:
Njovlein reageert gelijk niet meer.
Waarschijnlijk heeft ze nu een mild case of rammelende eierstokken.
Joh.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan per dag verschillen he? Ik zie er ook niet elke dag geweldig uit natuurlijk.
Ik ga het wel een kansje geven, denk niet dat ik moet lachen trouwensquote:Op maandag 26 mei 2014 15:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je Pieter Derks kijken vanavond?
Toepasselijke reactie vind je in mijn UI.
Die UI is wel raar hoor. Ik ben helemaal in de war nuquote:Op maandag 26 mei 2014 15:50 schreef Specularium het volgende:
Ik had trouwens McDonalds zitten vreten he?
4 uur lang ging mijn maag dood.
Maar inmiddels zou ik het zo weer doen.
Ach als er toch niks anders isquote:Op maandag 26 mei 2014 15:52 schreef Specularium het volgende:
[..].
Ik ga zo wel even kijken of er al een stormlooptopic is.
Je hebt nog een telefoon met een draaischijf, dus drukken lukte niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:56 schreef arjan1112 het volgende:
en toen kreeg ik een bandje en moest ik op 1 drukken om door te gaan, toen hing ik op
Dat bandje is voor het bel me niet register, dan bellen ze je nooit meer en als ze het wel doen krijgen ze een boete of zo.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:56 schreef arjan1112 het volgende:
Belde net een aardige mevr. van de postcode loterij , die had gratis loten met prijzen
die hoefde ik niet, ik zei: geef ze maar aan een ander
en toen kreeg ik een bandje en moest ik op 1 drukken om door te gaan, toen hing ik op
ow dan had ik ff moeten luisteren, nu belt ze volgende maand weerquote:Op maandag 26 mei 2014 17:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bandje is voor het bel me niet register, dan bellen ze je nooit meer en als ze het wel doen krijgen ze een boete of zo.
Duurt wel even tot het in gaat. Maar ze zijn tegenwoordig verplicht dat te laten horen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:59 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ow dan had ik ff moeten luisteren, nu belt ze volgende maand weer
Ik wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan per dag verschillen he? Ik zie er ook niet elke dag geweldig uit natuurlijk.
Goed gedaan jochie. Ik pak alvast een handdoekje.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:23 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een Toptopic gemaakt, jongens.
TV / Pieter Derks : Van Nature
Jochie, dat zei mijn oma altijd.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed gedaan jochie. Ik pak alvast een handdoekje.
Oja, welke is dat ook al weer.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het uit een of andere reclame, 'goed gedaan jochie', weet niet meer van welke.
Volgens mij met Rijk de Gooyer.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het uit een of andere reclame, 'goed gedaan jochie', weet niet meer van welke.
Je hebt een Rijk de Gooyer fetish.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is toeval. Fred Schuit was van de week op TV en toen had Arjan het er volgens mij ook net over. Veel toevalligheden bij elkaar dusquote:Op maandag 26 mei 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van de week Fred Schuit en nu paturein.
Slechte reclame wel.quote:
Echt waar?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:40 schreef Karina het volgende:
OH ja dat was het. Mijn geheugen is niet meer zo goed als vroeger.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijk_de_Gooyerquote:Op maandag 26 mei 2014 18:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ken al die mensen niet waar jullie het over hebben. Net als wanneer ik me tussen vlamingen bevind die het over politiek hebben, dan voel ik me ook zo verloren.
Thnx arjanquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:44 schreef arjan1112 het volgende:
ik was in de war met pieter storms
wie die derks is geen idee
Dat je in de war bent bedoel je?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het valt wel mee hoor, af en toe wat teveel informatie in mijn kop.
Nee niet in de warquote:
Ohquote:Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet in de war
Zit tegelijkertijd in de iboodhunt dus dat is opletten of er geen box voorbijkomt.
ben je bij de V&D ?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:00 schreef Karina het volgende:
Het is niet veel aan, eigenlijk zoals gewoonlijk. Al heb ik wel 2 dingen die ik wil kopen maar die zullen toch niet voorbijkomen, omdat ik altijd pech heb
Oh dat is dat wat karina wilde.quote:
Haha, oh wel jammer.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh en de rest in het topic ook niet. Was weer flink vloeken met zijn allen
Ben je gek.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Neem jij ook een oranje kleurtje bij het WK?
OH gelukkig je hebt je normale UI weer.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Neem jij ook een oranje kleurtje bij het WK?
Nee joh....jij zat te zwijmelen over Schuit, toen je hem zag optreden bij die zender van de maand, waar ze allemaal oude meuk vertonen. Werd ook nog gezellig gerookt in andere programma's kwam je melden.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:40 schreef Karina het volgende:
OH ja dat was het. Mijn geheugen is niet meer zo goed als vroeger.
Die is gewoon stom joh.quote:
Volgens mij zat ik niet te zwijmelen hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 19:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....jij zat te zwijmelen over Schuit, toen je hem zag optreden bij die zender van de maand, waar ze allemaal oude meuk vertonen. Werd ook nog gezellig gerookt in andere programma's kwam je melden.
Zoals het hoort. Helaas is de jeugd ondertussen volkomen geindoctrineerd, dus die gezelligheid zullen we voor altijd moeten missen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zat ik niet te zwijmelen hoorOh ja dat roken, dat was bij Sonja Barend en bij de aftiteling kreeg ze gewoon ook een hele vloed van rook in haar gezicht, geen haan die er naar kraaide.
Oftewel, het komt nooit meer goedquote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Helaas is de jeugd ondertussen volkomen geindoctrineerd, dus die gezelligheid zullen we voor altijd moeten missen.
Ik zag trouwens op diezelfde zender een interview van Witteman met een nertsenhoudster over het sluiten van die fokkerijen. Als je alleen zou luisteren, dan leek het alsof het gesprek vorige week was ipv 10+ jaar geleden. Same story en die fokkerijen zijn nog steeds open en die fokkers zijn nog steeds zielig.
Zo oud nou ook weer niet Tem.quote:
Nee natuurlijk niet gek. Dat is gewoon raar. Mannen die hun pik een naam geven zijn ook raar.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:55 schreef Specularium het volgende:
Geven jullie de voeg eigenlijk een naam?
Broekje uit.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gewoon zonder, is goed voor je haar.
Is dat zo?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gewoon zonder, is goed voor je haar.
Zacht water. Als ik in de regen heb gelopen en mijn haar is nat geworden voelt het daarna wel lekker aan heb ik het idee.quote:
Hoezo?quote:
Maar wordt het daar niet heel vies van? Ik was mijn haar dan meestal de dag er na.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Zacht water. Als ik in de regen heb gelopen en mijn haar is nat geworden voelt het daarna wel lekker aan heb ik het idee.
[..]
Hoezo?
quote:
quote:Als ik in de regen heb gelopen en mijn haar is nat geworden voelt het daarna wel lekker aan heb ik het idee.
Nee hoor vind ik niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar wordt het daar niet heel vies van? Ik was mijn har dan meestal de dag er na.
Geen commentaar verderquote:
Verschilt, als het vet aan voelt. Meestal 2x per week zoiets.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe vaak was jij je haar, karina? Schijnt dat 1x per week het beste is.
Zo doe ik het ook. Meestal om de 2 dagen. Bij 1 x/week zou ik er echt als een slons bijlopen.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Verschilt, als het vet aan voelt. Meestal 2x per week zoiets.
België-luxemburg. Altijd spannend. Live op de Belgquote:Op maandag 26 mei 2014 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach als er toch niks anders isMaakt het uit. Er is ook geen VI.
Ik las het ja, misschien straks, eerst Pietertjequote:Op maandag 26 mei 2014 20:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
België-luxemburg. Altijd spannend. Live op de Belg
Waaghals scheert zich altijd kaal. Vind ik wel sexyquote:Op maandag 26 mei 2014 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon kaal scheren kan ook natuurlijk.
Ik ben meer van de krullen. Kun je zo lekker doorheen woelenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waaghals scheert zich altijd kaal. Vind ik wel sexy![]()
En hij wast zijn hoofd wel eens met shampoo, dat vind ik weer schattig.
Ja dat is ook fijnquote:Op maandag 26 mei 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben meer van de krullen. Kun je zo lekker doorheen woelen
Nou ja voorlopig moet ik het met mijn eigen haar doen en dat zijn geen krullenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat is ook fijn
Ooit op een blauwe maandag eens met een jongen gedate met een krullenbos, mooi was dat.
Invlechten en dan een nacht laten zitten.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja voorlopig moet ik het met mijn eigen haar doen en dat zijn geen krullen
Ik kan dat zelf niet zo goed, aan de achterkant kan ik er niet goed bij.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Invlechten en dan een nacht laten zitten.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan dat zelf niet zo goed, aan de achterkant kan ik er niet goed bij.
Ja het is helemaal verwelktquote:Op maandag 26 mei 2014 21:41 schreef Tem het volgende:
Is het al een beetje een dor vogelnestje, Cor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat die met Charlie Sheen?quote:
Ja, dat is met die scene dat ie zegt 'the dogs are acting strange'.quote:
lol rofl omg lmaoquote:Op maandag 26 mei 2014 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat is met die scene dat ie zegt 'the dogs are acting strange'.
En dan zie je die honden tractor rijden,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Morgen ook geen nieuwe GoT. Wel de nieuwe Californication gekeken vanmorgen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef Specularium het volgende:
Er was geen nieuwe Family Guy en American Dad, dat is wel minder.
Valt wel mee volgens mij.quote:
Zo gaan die dingen. Lopen er nog zat rond.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een man zoek ik nou ook, jammer dat je bezet bent.
Tja ik kom ze nooit tegen helaas. Oh wacht, daarvoor moet je buiten komen .quote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen. Lopen er nog zat rond.
Even naar de bakker, praatje en hups.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik kom ze nooit tegen helaas. Oh wacht, daarvoor moet je buiten komen .
Hups gaan met die banaan.quote:
Ja ik klikte me een ongeluk, weer niet natuurlijkquote:
Niet uit te hangen, dat ben ik gewoon joh!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef Specularium het volgende:
Zit je weer de Corrie uit te hangen met je paddestoelengleuf?
Hoe kan dat dan? Echt vreemd want hij bleef wel 3 minuten staan ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik klikte me een ongeluk, weer niet natuurlijkEn niemand had hem.
Kijk hem meteen stoer doen met z'n neus.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Veronica, je kunt ook op tvgids.nl kijken met je Armeense anus.
Geen ideequote:Op maandag 26 mei 2014 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Echt vreemd want hij bleef wel 3 minuten staan ofzo.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen ideeEn mijn internet lag er ook even uit daarna.
Jij denkt echt dat iedereen een geldboom heeft he?quote:
Alsof wij zo oppervlakkig zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
Volgens Jimbo zitten er tetten in dus ik denk dat jullie moeten kijken.
Zit je mij uit te dagen ofzo?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dan lekker voor het goede verhaal man.
Wanneer gaan we armpje drukken?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! Jij bent te sterk voor mij man.
Dat hol uitroken.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef sp3c het volgende:
die zal wel weer in kingstown zijn hol zitten te paffen ja
Ben niet gaan wandelenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:48 schreef Tem het volgende:
Waar is Arjanus? Beetje rondscheuren en roken in z'n brommobiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |