Anne misschienquote:
Koud flesje water danquote:Op zondag 8 juni 2014 15:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anne misschienik doe niet aan bier.
En dat met een B rijbewijsje. Kan net als oom je niet ziet.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:30 schreef Sounddragon het volgende:
Ouwe Benz heeft een paar zware ritjes achter de rug; niet tegen oom agent vertellen, maar er ligt anderhalve kuub op die aanhanger, dat weegt ruim 2200 kilo, plus de kiepaanhanger
[ afbeelding ]
Absoluut beter. Maar voor de snelle trek he.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:43 schreef Sounddragon het volgende:
Een ekte BBQ zoals de onze werkt op van dat zwarte spul.
Ik mis alleen D op mijn pasje, maar 3 ton achter die ouwe Benz is gek zatquote:Op zondag 8 juni 2014 15:41 schreef jpajs het volgende:
[..]
En dat met een B rijbewijsje. Kan net als oom je niet ziet.
Dan loop ik wel effe naar binnenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Absoluut beter. Maar voor de snelle trek he.
Volgens mij kun je hem beter gewoon een dagje huren voor die anderhalve keer dat je een dikke kar nodig hebt.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:54 schreef bluemoon23 het volgende:
Mooi idee zo met die kipper.
Ik zat net even te kijken op Marktplaats naar kippers, en daar kwam ik deze tegen http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Een ongeremde tandemasser kipper, maximaal totaalgewicht 750 kg dus.
Daar heb je toch niks aan ? Volgens mij weegt deze leeg al dik 500 kg.
En dan staat er met koeienletters bij "geschikt voor B-rijbewijs"
Deze kar kost ¤1675, volgens mij kun je beter voor ¤500 BE halen en dan een fatsoenlijke kar kopen.
Er zijn maar weinig auto's waar je 3 ton achter kan- en mag hangenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:45 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik heb ook wel BE dat is het probleem niet, alleen mijn auto kan niet zo gek veel trekken![]()
Maar ik ben verrekte blij met mijn eigen geremde enkelas aanhanger (op kenteken ja)
Dat was de planning en die grindtegels stonden zelfs al klaar bij mijn ouders zoals in het topic te lezen isquote:Op zondag 8 juni 2014 22:05 schreef 2cv het volgende:
Gewoon overal gratis grindtegels overheen flikkeren was geen optie![]()
Maar goed bezig en zulks. Ik heb eens een deel van de lading (grindtegels) uit een aanhanger gehaald omdat de aanhanger absoluut niet meer veerde. Maarja, dat was ook en enkelassig, ongeremd flutkarretje. Maar wel beter dan zelf sjouwen
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar nu we het toch weer over de tegels hebben. In eerste instantie was het de bedoeling om alles te bestraten met wat we hadden, maar ik had er nachtmerries van, want stiekem vond ik die grindtegels helemaal niet mooi. En dus heb ik alle grindtegels, betontegels en klinkers op Marktplaats gezet en de huidige status is nu:
Goed gedaan wijquote:Op zondag 8 juni 2014 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
We hebben dit weekend met zijn tweetjes dus om en nabij de 8½ kuub (dat is dus 8. X 1.6 = 13.6 ton) zand gehaald en verkast met de kruiwagen, we zijn redelijk verrot.
G klasse, Defender, Discovery, Ford Ranger, VW Amarok zijn zo al een heel rijtje die 3,5 ton mogen sleurenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig auto's waar je 3 ton achter kan- en mag hangen
Ja tuurlijk zijn er genoeg, maar hoeveel mensen ken jij in je omgeving die zoiets rijden? ongeveer 1-2% van het wagenpark in NL denk ik.. veelal paardenliefhebbers, boeren of bedrijfsauto's die wel eens dikke aanhangers moeten verslepen. Ik zou een dikke Dodge Ram pickup pakken, een G is ook lueck natuurlijk, maar niet bazig genoeg.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
G klasse, Defender, Discovery, Ford Ranger, VW Amarok zijn zo al een heel rijtje die 3,5 ton mogen sleuren
Opzich genoeg, maar woon ook in n dorp :pquote:Op zondag 8 juni 2014 23:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zijn er genoeg, maar hoeveel mensen ken jij in je omgeving die zoiets rijden? ongeveer 1-2% van het wagenpark in NL denk ik.. veelal paardenliefhebbers, boeren of bedrijfsauto's die wel eens dikke aanhangers moeten verslepen. Ik zou een dikke Dodge Ram pickup pakken, een G is ook lueck natuurlijk, maar niet bazig genoeg.![]()
Magoei, hoewel een leuke discussie, wel beetje een zijspoor in een k&W topic![]()
Volgend weekend een trilplaatje zien te organiseren die in Anne d'r Cupra past, en dan eens kijken hoeveel de boel nog gaat zakken. Zeker in het gedeelte rechts achterin de tuin verwacht ik dat het spul minstens 10 cm inkakt.
Daihatsu Rocky.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
G klasse, Defender, Discovery, Ford Ranger, VW Amarok zijn zo al een heel rijtje die 3,5 ton mogen sleuren
3,5 ton ?quote:
Een maat van me heeft 2 van die dingen omdat er 3,5 ton aan mag hangen.quote:Op maandag 9 juni 2014 02:00 schreef densmee het volgende:
[..]
3,5 ton ?
Maar een beetje degelijke sprinter lt of iveco mogen dat ook wel
Daar hebben we rekening mee gehoudenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:22 schreef boertie het volgende:
Heb je wel rekening gehouden met het feit dat bestrating ook nog volume heeft? Dat je straks dus niet de helft van het zand weer moet afvoeren omdat je anders veel te hoog uikomtJe zal niet de eerste zijn die dat vergeet
Jep.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Jullie gaan dus de hele achtertuin bestraten ?
Mwoah, een jaar of 3.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:23 schreef icloud het volgende:
Heb ik wat gemist? je woont toch in een nieuwbouwhuis in weeze?
Tim woont in een nieuwbouwhuis in Weeze.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:00 schreef icloud het volgende:
En sd is tim of is die alweer aan de kant gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |