Je spreekt uit ervaring, of je bedoeld het met een knipoog?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
boven je 30e maak je geen kans meer hoor
opschieten dus
Ik dacht altijd dat het andersom was.. Dat vrouwen, naarmate de leeftijd volgt juist achteruitgaan, en mannen alleen maar knapper worden. Kijk maar naar de filmindustrie.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:13 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring, of je bedoeld het met een knipoog?
Tja, dat is ook hoe ik het zie. Maar of andere mannen dat ook zo zien is dus maar de vraag.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:22 schreef Constermock het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het andersom was.. Dat vrouwen, naarmate de leeftijd volgt juist achteruitgaan, en mannen alleen maar knapper worden. Kijk maar naar de filmindustrie.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Jij ziet het zo, dat is toch voldoende?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:24 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Tja, dat is ook hoe ik het zie. Maar of andere mannen dat ook zo zien is dus maar de vraag.
Ja da's waar. Maar ik ben er bang voor dat wanneer een man nu voor me valt hij dat niet meer zal doen als ik geen 20er meer ben. Dat ik onoprechte mensen aantrek die me alleen willen voor hoe ik eruit zie en dat man-man liefde zoals ik het zou willen niet bestaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:27 schreef Constermock het volgende:
[..]
Jij ziet het zo, dat is toch voldoende?![]()
Als je ouder bent, zullen er vast nog wel jongere mannen zijn die je zien zitten. En als je jonger bent, zullen er vast ook oudere mannen zijn die wel een beschuitje met je willen eten. En mensen die houden van hun eigen leeftijd, kan allemaal.
Smaken verschillen, en dat is goed, anders was het een saaie wereld.
En waar ontmoet jij mannen dan, op straat? Werkt dat? Ook ooit iets bijzonders tegengekomen dat meer was dan seks?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:32 schreef Ukeru het volgende:
Ik ben na 8 jaar uit de kast te zijn ook nog nooit naar een gaybar geweest, zou niet weten waarom ik daar ook speciaal naartoe moet. Mijn ervaring is ook juist dat homo kerels juist niet al te moeilijk zijn als het om uiterlijk en leeftijd gaat, ze willen toch wel neuken.
Want die man gaat ook niet ouder worden?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:33 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ja da's waar. Maar ik ben er bang voor dat wanneer een man nu voor me valt hij dat niet meer zal doen als ik geen 20er meer ben.
Ja...want je hebt zo'n unieke visie op man-man relaties...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:33 schreef Apenbeest het volgende:Dat ik onoprechte mensen aantrek die me alleen willen voor hoe ik eruit zie en dat man-man liefde zoals ik het zou willen niet bestaat.
Vooral gewoon tijdens het uitgaan, zelfs in de plaatselijke Satudarah bar. Ongeveer 1 op de 10-12 mannen is homoseksueel. Streep iedereen af met een vriendin en die non-stop naar vrouwen aan het loeren is en je kansen liggen bij 1 op 4. Als je dan langer oogcontact weet te krijgen, kom je al weer bij 1 op 2; en dan is het niet meer zoveel moeite het gewoon te vragen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:36 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
En waar ontmoet jij mannen dan, op straat? Werkt dat? Ook ooit iets bijzonders tegengekomen dat meer was dan seks?
Soms heb ik ook het idee dat in het homo-circuit het veel om seks draait, maar echte liefde bestaat ook hoor. En daar maakt uiterlijk en leeftijd niets bij uit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:33 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ja da's waar. Maar ik ben er bang voor dat wanneer een man nu voor me valt hij dat niet meer zal doen als ik geen 20er meer ben. Dat ik onoprechte mensen aantrek die me alleen willen voor hoe ik eruit zie en dat man-man liefde zoals ik het zou willen niet bestaat.
Zo gemakkelijk? Bij veel mannen ligt zo'n vraag nogal gevoelig of niet dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:41 schreef Ukeru het volgende:
[..]
Vooral gewoon tijdens het uitgaan, zelfs in de plaatselijke Satudarah bar. Ongeveer 1 op de 10-12 mannen is homoseksueel. Streep iedereen af met een vriendin en die non-stop naar vrouwen aan het loeren is en je kansen liggen bij 1 op 4. Als je dan langer oogcontact weet te krijgen, kom je al weer bij 1 op 2; en dan is het niet meer zoveel moeite het gewoon te vragen.
Deze man weetquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Queer as folk zien als afspiegeling van de gayscène is als ER zien als een afspiegeling van de medische wereld of Breaking Bad zien als afspiegeling van Amerika. Het zijn allemaal typetjes die niet eens in de buurt komen van de pluriformiteit van de werkelijkheid. Maak je dus niet sappel.
Volgens mij niet hoor, als ik aan een man vraag of hij homo is, krijg ik vrijwel altijd gewoon antwoord, is mijn idee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:43 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk? Bij veel mannen ligt zo'n vraag nogal gevoelig of niet dan?
Ja daar heb je wel een punt. Ik ben zelf immers ook niet zo. Dus dan zijn er vast meer mensen die niet zo zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:42 schreef Constermock het volgende:
[..]
Soms heb ik ook het idee dat in het homo-circuit het veel om seks draait, maar echte liefde bestaat ook hoor. En daar maakt uiterlijk en leeftijd niets bij uit.
Stel je voor hoe het voor de andere kant gaat, jonge vrouwen als ze uitgaan, moeten ook vaak mannen van zich afslaan, als ze er een beetje leuk uitzien. En als ze 40 zijn, zal dat hoogstwaarschijnlijk niet meer gebeuren. Dat betekent toch niet dat ze geen gelukkig liefdesleven hebben? Er zijn zat mannen die kicken of milfs of zelfs gilfs.
Wat ik wil zeggen, hoe jij je het voorstelt, bestaat inderdaad, maar echte liefde bestaat ook. Soms is het moeilijk te filteren, zeker als het nieuw is.
Misschien heb je wel gelijk. Maar ik dacht dat het misschien wel realistisch was gezien de eerdere verhalen die ik erover heb gehoord en het feit dat zo'n serie wel echt gericht is op homo's. Dus mijn redenatie was dat ze dan waarschijnlijk ook iets willen presenteren dat herkenbaar is voor de doelgroep.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Queer as folk zien als afspiegeling van de gayscène is als ER zien als een afspiegeling van de medische wereld of Breaking Bad zien als afspiegeling van Amerika. Het zijn allemaal typetjes die niet eens in de buurt komen van de pluriformiteit van de werkelijkheid. Maak je dus niet sappel.
En als het antwoord ''nee'' is, merk je dan dat ze zich beledigd voelen, of valt het mee?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:44 schreef Ukeru het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, als ik aan een man vraag of hij homo is, krijg ik vrijwel altijd gewoon antwoord, is mijn idee.
Juist, en zo is het voor iedereen, homo of hetero, of ertussenin.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:45 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een punt. Ik ben zelf immers ook niet zo. Dus dan zijn er vast meer mensen die niet zo zijn.
Ik denk dat het er ook aan ligt waar je voor gaat....losse scharrels of zoek je iemand om een vaste relatie mee te hebben?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:24 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Tja, dat is ook hoe ik het zie. Maar of andere mannen dat ook zo zien is dus maar de vraag.
Realistisch is nog altijd relatief hé. In 99% van de gevallen is de werkelijkheid boring as fuck. Daarom moet dat wat opgeleukt worden, anders kijkt er niemand. Dus zelfs een zogenaamd realistische serie heeft nog een hoop fictionele elementen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:47 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk. Maar ik dacht dat het misschien wel realistisch was gezien de eerdere verhalen die ik erover heb gehoord en het feit dat zo'n serie wel echt gericht is op homo's. Dus mijn redenatie was dat ze dan waarschijnlijk ook iets willen presenteren dat herkenbaar is voor de doelgroep.
Eerlijk is eerlijk, iedereen kijkt wel naar het uiterlijk, ik ook. Maar ik hoop toch wel dat als ik 30 ben het niet teveel gevraagd is om ook door 30ers aantrekkelijk gevonden te worden. Ik vind zelf juist dat mannen vaak op 30-40 jarige leeftijd juist aantrekkelijker zijn dan in hun 20. Dus het is voor mij geen issue als ik niet meer bekeken word door de 20ers tegen die tijd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk dat het er ook aan ligt waar je voor gaat....losse scharrels of zoek je iemand om een vaste relatie mee te hebben?Wat ik zo zie in mijn omgeving ga je met losse scharrels het moeilijker krijgen bij het ouder worden...of je moet veel geld hebben of genetisch gezegend zijn om nog jonkies te strikken. Ga je voor een leeftijdsgenoot dan zal het allemaal wel wat losser lopen.
![]()
Da's waar. Ik leef waarschijnlijk teveel in een droomwereld waardoor ik series te serieus neemquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Realistisch is nog altijd relatief hé. In 99% van de gevallen is de werkelijkheid boring as fuck. Daarom moet dat wat opgeleukt worden, anders kijkt er niemand. Dus zelfs een zogenaamd realistische serie heeft nog een hoop fictionele elementen.
Dat kan zich bijvoorbeeld uiten in personages die bang zijn omdat ze 30 worden. Wellicht spreekt dat homo's aan omdat dat het stereotype belachelijk maakt, als het komisch gebruikt wordt.
Heb je in ieder geval een voordeel als je meegaat met je eigen leeftijd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, iedereen kijkt wel naar het uiterlijk, ik ook. Maar ik hoop toch wel dat als ik 30 ben het niet teveel gevraagd is om ook door 30ers aantrekkelijk gevonden te worden. Ik vind zelf juist dat mannen vaak op 30-40 jarige leeftijd juist aantrekkelijker zijn dan in hun 20. Dus het is voor mij geen issue als ik niet meer bekeken word door de 20ers tegen die tijd.
Tja, zo iemand ga ik in elk geval niet worden. Snap nooit waarom mannen op zoveel jonger kunnen vallen. Lijkt me persoonlijk juist iet erg bevredigend maar goed. Wil niet iemands vader kunnen zijn, zou me nogal een creepy gevoel geven xDquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval een voordeel als je meegaat met je eigen leeftijd.Kijk maar naar een man als Gordon, wanhopig proberen om wat met jonge jongens te hebben terwijl hij zelf stevig in de 40 is en dan steeds die verbazing dat het toch niet lukt.
Gordon heeft het blijkbaar zelf nog niet door.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:03 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Tja, zo iemand ga ik in elk geval niet worden. Snap nooit waarom mannen op zoveel jonger kunnen vallen. Lijkt me persoonlijk juist iet erg bevredigend maar goed. Wil niet iemands vader kunnen zijn, zou me nogal een creepy gevoel geven xD
Ik zie er juist ouder uit dan ik lijk. Mensen schatten mij vaak 26 of iets dergelijks. Maar dat komt doordat ik wel een bredere bouw heb (daarmee bedoel ik niet dik). Dus dan wordt dat al snel geassocieerd met een iets meer volwassen man.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Nee. Maar voor de "Club-scene" maakt het wel uit. Wat heel erg scheelt is dat veel homo's er veel jonger uit zien dan ze zijn.
Als je iemand zoekt van dezelfde leeftijd als homo-zijnde boeit het niets. Maar het is inderdaad verschrikkelijk hoeveel verzoeken je als minderjarige krijgt van 50+ ers.
Daarbij zijn er echt veel "jongetjes" van 14-16 die dat graag willen... Raargenoeg. BRrrr
[ afbeelding ]
Nou, dan stop jij er best jong mee xDquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben ook 30 en het doet me niks meer verder, of ik nu een leuke vrouw of een leuke man tegen zou komen, heb toch een libido van 0.00
Iedereen is natuurlijk anders, maar van wat ik zie proberen homo's vaak nog zo lang mogelijk "Jong" te blijven. Regelmatig zie ik mensen waarvan ik echt goed moet kijken, want soms lijken 40'ers, gewoon 30.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:43 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ik zie er juist ouder uit dan ik lijk. Mensen schatten mij vaak 26 of iets dergelijks. Maar dat komt doordat ik wel een bredere bouw heb (daarmee bedoel ik niet dik). Dus dan wordt dat al snel geassocieerd met een iets meer volwassen man.
Sommige mensen hebben dat inderdaad. Ik ken 30ers waarnaast ik mezelf nog ouder vind lijken xDquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk anders, maar van wat ik zie proberen homo's vaak nog zo lang mogelijk "Jong" te blijven. Regelmatig zie ik mensen waarvan ik echt goed moet kijken, want soms lijken 40'ers, gewoon 30.
Ik zou me er niets van aantrekken. De een lijkt jonger de ander ouder. Het is niet dat er nu opeens niemand je wilt. Misschien is het inderdaad zo dat sommige jongens je wel leuk vonden als je er jonger uit zag, maar dat is niet zo, dus heeft het geen zin om daar over te twisten. Voor andere jongens ben jij weer perfect. Op ieder potje past een deksel. En Queer as Folk moet je echt niet vergelijken met de realiteit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:51 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dat inderdaad. Ik ken 30ers waarnaast ik mezelf nog ouder vind lijken xD
Vaak schat ik jongens van m'n eigen leeftijd ook jonger in. En zij mij ouder. Dan word ik b.v. aangesproken met ''meneer'' en ''U''.
Dus nu ik er zo over nadenk, als het puur op uiterlijk aankomt kan ik die 21 sowieso wel vergeten. Ik mag er dan wel pas 21 jaren op hebben zitten, maar iedereen die mij niet kent gaat er vanuit dat ik halverwege 20 richting 30 ben. Dus dat zal ook het hokje zijn waar ik dan in val
Ja je hebt gelijk. En inderdaad, het is toch zoals het is. Zolang ik het zelf niet ervaren hebe blijft het toch maar een ''misschien dat''quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zou me er niets van aantrekken. De een lijkt jonger de ander ouder. Het is niet dat er nu opeens niemand je wilt. Misschien is het inderdaad zo dat sommige jongens je wel leuk vonden als je er jonger uit zag, maar dat is niet zo, dus heeft het geen zin om daar over te twisten. Voor andere jongens ben jij weer perfect. Op ieder potje past een deksel. En Queer as Folk moet je echt niet vergelijken met de realiteit.
Eigenlijk niet nee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:47 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
En als het antwoord ''nee'' is, merk je dan dat ze zich beledigd voelen, of valt het mee?
Da's wel een goede instelling ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:56 schreef Peter het volgende:
Niet zo druk maken om hokjes, leeftijden, stereotypes, voorbeelden uit series en chatsites.. Gewoon genieten van een avondje uit en als het klikt, klikt het. Zo niet, dan kies je een volgende leuke vent uit om tegenaan te praten en te kijken of het klikt..
Liefde of een 'klik' heb je zelf niet in de hand. En er is altijd nog 'de ander' waar jij geen controle op hebt.quote:
Ik ben inderdaad wel iemand die bang is voor alles waar hij geen controle over heeft. Zo heb ik er heel lang ook moeite mee gehad om gewoon conversaties met mensen aan te gaan in het dagelijks leven. Ging me van te voren al bedenken wat zij zouden zeggen en wat ik dan zeg etc. etc.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Liefde of een 'klik' heb je zelf niet in de hand. En er is altijd nog 'de ander' waar jij geen controle op hebt.
En als je eens rustig een eerste stap wil zetten, kun je altijd nog naar een bijeenkomst van het COC gaan. Dat is minder eng dan in je ééntje een echte kroeg in duiken kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:04 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel iemand die bang is voor alles waar hij geen controle over heeft. Zo heb ik er heel lang ook moeite mee gehad om gewoon conversaties met mensen aan te gaan in het dagelijks leven. Ging me van te voren al bedenken wat zij zouden zeggen en wat ik dan zeg etc. etc.
Maar uiteindelijk ben ik daar ook overheen gekomen. En nu heb ik er totaal geen last meer van. De enige manier om dat te bereiken is om zoals jij al zegt die controle los te laten.
Oh, als ik ga ga ik sowieso niet in mijn eentje hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:05 schreef Peter het volgende:
[..]
En als je eens rustig een eerste stap wil zetten, kun je altijd nog naar een bijeenkomst van het COC gaan. Dat is minder eng dan in je ééntje een echte kroeg in duiken kan ik me voorstellen.
Het doet me echt niks en als ik al dan iets toevallig tegenkom is dat leuk maar anders maar niet, clubs zul je mij niet in zien gaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:44 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Nou, dan stop jij er best jong mee xD
Ik ben anders nog nooit in een gaybar geweest, jij daarentegen komt er regelmatig.quote:
Dus als je er komt, ben je een nicht?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben anders nog nooit in een gaybar geweest, jij daarentegen komt er regelmatig.
Waar ontmoet jij mannen dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben anders nog nooit in een gaybar geweest, jij daarentegen komt er regelmatig.
Dat zeg ik niet.quote:
Ik ook. En we gingen poolen. En ik won.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb Rezje ook al eens gemeet
En we gingen Kezen
quote:
quote:
Onzin. Maar het punt dat je wilt maken klopt. het is jong wat telt. Ik ben 1 keer in mijn leven naar een gay sauna geweest (eerder dit jaar). Mag want minimum leeftijd is 16. Dat was de grootste vergissing ever. Ik kwam daar met een vriend en allemaal oudere mannen (meeste 40, 50, 60). En je werd totaal gestalked. Niet normaal meer. Je werd overal gevolgd. Ze proberen je aan te raken. Gebeurde niet als een goed uitziende 30 jarige binnenkwam. Die hele homo wereld is puur op jong gefixeerd. Ik herken het bij mezelf. Boven de 25 val ik zelden op een man.quote:
Ja, goed onderzoek, representatief volk en lokatie ook en uitstekende conclusie. Zo creëer je er inderdaad een goed beeld over.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef AbidIsmaili het volgende:
Onzin. Maar het punt dat je wilt maken klopt. het is jong wat telt. Ik ben 1 keer in mijn leven naar een gay sauna geweest (eerder dit jaar). Mag want minimum leeftijd is 16. Dat was de grootste vergissing ever. Ik kwam daar met een vriend en allemaal oudere mannen (meeste 40, 50, 60). En je werd totaal gestalked. Niet normaal meer. Je werd overal gevolgd. Ze proberen je aan te raken. Gebeurde niet als een goed uitziende 30 jarige binnenkwam. Die hele homo wereld is puur op jong gefixeerd. Ik herken het bij mezelf. Boven de 25 val ik zelden op een man.
Ik denk dat een 50 jarige homo die een 50 jarige vriend heeft dat dit meer is om een partner te hebben, een maatje (je wilt toch niet alleen zijn) dan dat ze geil van elkaar worden. Zodra zo iemand de kans krijgt het met een 20 jarige te doen doet hij het. Kijk naar Onno Hoes en Albert Verlinde. Vrij oude homo's die kunnen toch onmogelijk nog geil van elkaar worden. En als er dan een nieuwe vriend in het spel is is het altijd iemand rond de 20. Zag je bij Onno Hoes. Je leest dan nooit dat Onno Hoes er met een andere 50 jarige vandoor gaat.
De homo wereld is tot 25. Daarboven tel je niet meer mee. Of je moet gigantisch veel concessies doen.
Een vriend van mij is homo en daar zie ik het idd ook: Zelf is hij nu begin 30 (heeft gewoon partner huisje boompje beestje overigens) maar kijkt het liefst naar jong.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
[..]
[..]
Onzin. Maar het punt dat je wilt maken klopt. het is jong wat telt. Ik ben 1 keer in mijn leven naar een gay sauna geweest (eerder dit jaar). Mag want minimum leeftijd is 16. Dat was de grootste vergissing ever. Ik kwam daar met een vriend en allemaal oudere mannen (meeste 40, 50, 60). En je werd totaal gestalked. Niet normaal meer. Je werd overal gevolgd. Ze proberen je aan te raken. Gebeurde niet als een goed uitziende 30 jarige binnenkwam. Die hele homo wereld is puur op jong gefixeerd. Ik herken het bij mezelf. Boven de 25 val ik zelden op een man.
Ik denk dat een 50 jarige homo die een 50 jarige vriend heeft dat dit meer is om een partner te hebben, een maatje (je wilt toch niet alleen zijn) dan dat ze geil van elkaar worden. Zodra zo iemand de kans krijgt het met een 20 jarige te doen doet hij het. Kijk naar Onno Hoes en Albert Verlinde. Vrij oude homo's die kunnen toch onmogelijk nog geil van elkaar worden. En als er dan een nieuwe vriend in het spel is is het altijd iemand rond de 20. Zag je bij Onno Hoes. Je leest dan nooit dat Onno Hoes er met een andere 50 jarige vandoor gaat.
De homo wereld is tot 25. Daarboven tel je niet meer mee. Of je moet gigantisch veel concessies doen.
Laat me raden: met jong bedoel je hier dat liefst kijkt naar jongens tussen 14-20? Volgens mij zijn de meeste homo's ephebofiel. Ik kan het nog moeilijk van mezelf zeggen, maar zou me niet verbazen dat als ik straks de leeftijd van je vriend heb ik nog steeds primair gefocussed ben op waar ik me nu op focus.quote:Op woensdag 23 juli 2014 03:01 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Een vriend van mij is homo en daar zie ik het idd ook: Zelf is hij nu begin 30 (heeft gewoon partner huisje boompje beestje overigens) maar kijkt het liefst naar jong.
Klopt. Al zegt ie tegen mij natuurlijk dat ie keurig naar 18+ kijkt whehe, maar soms zit het er ook wel eens wat onder en dan is het van 'Ach kijken mag he'quote:Op woensdag 23 juli 2014 06:57 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Laat me raden: met jong bedoel je hier dat liefst kijkt naar jongens tussen 14-20? Volgens mij zijn de meeste homo's ephebofiel. Ik kan het nog moeilijk van mezelf zeggen, maar zou me niet verbazen dat als ik straks de leeftijd van je vriend heb ik nog steeds primair gefocussed ben op waar ik me nu op focus.
Waarom kom ik geen vrouwen als jou tegen? Ben 28, maar zie er stuk jonger uit en kan geen leuke vriendin vinden, omdat die vooral op mannen vallen die ouder er uit zien. En eentje van 18 vind ik te jong...quote:
Denk ook dat het het beste is om iemand spontaan te leren kennen en niet via het internet, hoe vaak loopt dat wel niet mis. Ik denk dat je in de scene nooit een serieuze relatie kan onderhouden. tenminste, ik ken er geen voorbeelden van. wel van jongens die uit de scene blijven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:59 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vind de gayscene echt verschrikkelijk. Ik ga af en toe naar een gaybar, want je moet immers niet thuis op de bank blijven zitten als je ooit een partner wilt. Maar het zijn allemaal ordinaire kroegen met nichtenmuziek en een kitscherige entourage. In veel van die bars kan je het wel vergeten om een gesprek met iemand aan te kunnen knopen wanneer je daar alleen en niet als vaste klant aanwezig bent.
Internet is ook triest. Op bullchat komen hoofdzakelijk droeftoeters die meteen naar je stats vragen en niet normaal kunnen communiceren. Op andere websites zoals gayromeo mag ik al blij zijn als ik een poosje met iemand chat, maar een leuke date laat staan een relatie kan ik wel vergeten. Ik ben niet lelijk en ook niet onaardig, maar ik zal wel voor eeuwig single blijven.
Meeste vrouwen zijn ook ephebofiel inderdaad. Ik word continu door volwassen vrouwen aangestaard. En nee, dat verbeeld ik me niet. Ik denk dat 80% van alle Nederlandse vrouwen een verkapte pedo is (wel eigenlijk ephebofiel, maar in de volksmond "pedo").quote:
Volgens mij is dat bullshit. Tenzij jij je wenkbrauwen epileert ofzo. In de sportschool zijn allemaal stoere hetero kerels die toch met hun uiterlijk bezig zijn. Gewoon lekker jezelf verzorgen en schijt hebben aan boeren die dat homo vinden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:45 schreef AjaxS het volgende:
Vraagje, kan je als hetero man te verzorgd zijn? Het valt mij op dat homo's mij niet als gay zien, maar van die 'macho' gasten dan weer wel, telkens met me uiterlijk bezig, soms oppervlakkig, maar ik hou van vis.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bullshit. Tenzij jij je wenkbrauwen epileert ofzo. In de sportschool zijn allemaal stoere hetero kerels die toch met hun uiterlijk bezig zijn. Gewoon lekker jezelf verzorgen en schijt hebben aan boeren die dat homo vinden.
Ja, nu ben je homo. Welkom bij de club.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:19 schreef AjaxS het volgende:
[..]Ik doe het niet zelf, maar de kapper fixt mijn wenkbrauwen, betekent nu dat ik pik wil
ik weet het hoeft niet, maar ik wil het gewoon netjes hebben.
Ik denk het nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:08 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Probeer het een keer. Wie weet vind je het erg lekker!
Homo's zijn niet per definitie vrouwelijk. Probeer eens een stoere gespierde alphamale met borsthaar klaar te pijpen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:33 schreef AjaxS het volgende:
Ik denk het niethoe vrouwelijk een man ook is, liever een echte vrouw
Dat is pas gayquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Homo's zijn niet per definitie vrouwelijk. Probeer eens een stoere gespierde alphamale met borsthaar klaar te pijpen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |