abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:54:51 #76
431646 don24
Rotterdam, 26, social work
pi_142644230
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:59 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vind de gayscene echt verschrikkelijk. Ik ga af en toe naar een gaybar, want je moet immers niet thuis op de bank blijven zitten als je ooit een partner wilt. Maar het zijn allemaal ordinaire kroegen met nichtenmuziek en een kitscherige entourage. In veel van die bars kan je het wel vergeten om een gesprek met iemand aan te kunnen knopen wanneer je daar alleen en niet als vaste klant aanwezig bent.

Internet is ook triest. Op bullchat komen hoofdzakelijk droeftoeters die meteen naar je stats vragen en niet normaal kunnen communiceren. Op andere websites zoals gayromeo mag ik al blij zijn als ik een poosje met iemand chat, maar een leuke date laat staan een relatie kan ik wel vergeten. Ik ben niet lelijk en ook niet onaardig, maar ik zal wel voor eeuwig single blijven. ;(
Denk ook dat het het beste is om iemand spontaan te leren kennen en niet via het internet, hoe vaak loopt dat wel niet mis. Ik denk dat je in de scene nooit een serieuze relatie kan onderhouden. tenminste, ik ken er geen voorbeelden van. wel van jongens die uit de scene blijven.
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:31:58 #77
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_142647945
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:06 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Meeste vrouwen zijn ook ephebofiel inderdaad. Ik word continu door volwassen vrouwen aangestaard. En nee, dat verbeeld ik me niet. Ik denk dat 80% van alle Nederlandse vrouwen een verkapte pedo is (wel eigenlijk ephebofiel, maar in de volksmond "pedo").
pi_142648445
Vraagje, kan je als hetero man te verzorgd zijn? Het valt mij op dat homo's mij niet als gay zien, maar van die 'macho' gasten dan weer wel, telkens met me uiterlijk bezig, soms oppervlakkig, maar ik hou van vis.
Opgezegd
pi_142655978
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:45 schreef AjaxS het volgende:
Vraagje, kan je als hetero man te verzorgd zijn? Het valt mij op dat homo's mij niet als gay zien, maar van die 'macho' gasten dan weer wel, telkens met me uiterlijk bezig, soms oppervlakkig, maar ik hou van vis.
Volgens mij is dat bullshit. Tenzij jij je wenkbrauwen epileert ofzo. In de sportschool zijn allemaal stoere hetero kerels die toch met hun uiterlijk bezig zijn. Gewoon lekker jezelf verzorgen en schijt hebben aan boeren die dat homo vinden.
pi_142658309
Ik denk dat de meeste gewoon een leeftijdsgenoot willen. Ik hoef nu ook geen 30 jarige, ben nu 23.
Over 5 jaar denk ik er anders over zeer waarschijnlijk.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_142658347
En gaybars zijn tof als je het niet te serieus wilt :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_142661763
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Volgens mij is dat bullshit. Tenzij jij je wenkbrauwen epileert ofzo. In de sportschool zijn allemaal stoere hetero kerels die toch met hun uiterlijk bezig zijn. Gewoon lekker jezelf verzorgen en schijt hebben aan boeren die dat homo vinden.
_O- Ik doe het niet zelf, maar de kapper fixt mijn wenkbrauwen, betekent nu dat ik pik wil :? ik weet het hoeft niet, maar ik wil het gewoon netjes hebben.
Opgezegd
pi_142667310
Ik heb nog nooit Queer as Folk gekeken maar het lijkt me inderdaad geen accurate afspiegeling van de werkelijkheid. Je kan prima na je 30e nog naar een homokroeg. Sterker nog ik denk dat de meerderheid van de bezoekers 30+ is.

Overigens is het niet bezoeken van homokroegen ook een prima keuze aangezien de meeste die ik heb bezocht vreselijk waren. Alleen in grote steden als Londen of LA vond ik ze de moeite waard.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:19 schreef AjaxS het volgende:

[..]

_O- Ik doe het niet zelf, maar de kapper fixt mijn wenkbrauwen, betekent nu dat ik pik wil :? ik weet het hoeft niet, maar ik wil het gewoon netjes hebben.
Ja, nu ben je homo. Welkom bij de club.
pi_142677266
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:19 schreef AjaxS het volgende:
betekent nu dat ik pik wil :?
Probeer het een keer. Wie weet vind je het erg lekker!
pi_142684512
[..]

Ja, nu ben je homo. Welkom bij de club.
[/quote]Fuck :{ wat wenkbrauwen met een man kunnen doen :)

quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:08 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Probeer het een keer. Wie weet vind je het erg lekker!
Ik denk het niet :) hoe vrouwelijk een man ook is, liever een echte vrouw :W
Opgezegd
pi_142685419
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:33 schreef AjaxS het volgende:

Ik denk het niet :) hoe vrouwelijk een man ook is, liever een echte vrouw :W
Homo's zijn niet per definitie vrouwelijk. Probeer eens een stoere gespierde alphamale met borsthaar klaar te pijpen. :s)
pi_142686274
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Homo's zijn niet per definitie vrouwelijk. Probeer eens een stoere gespierde alphamale met borsthaar klaar te pijpen. :s)
Dat is pas gay _O- veel plezier, niks voor mij. Ik ga me gewoon niet druk maken om wat andere over mij denken. pas als een vrouw mij weigert, omdat ik te verzorgd en netjes ben, dan pas verander ik in Al Bundy 8-)
Opgezegd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')