quote:
Op woensdag 23 juli 2014 06:57 schreef AbidIsmaili het volgende:[..]
Laat me raden: met jong bedoel je hier dat liefst kijkt naar jongens tussen 14-20? Volgens mij zijn de meeste homo's ephebofiel. Ik kan het nog moeilijk van mezelf zeggen, maar zou me niet verbazen dat als ik straks de leeftijd van je vriend heb ik nog steeds primair gefocussed ben op waar ik me nu op focus.
Klopt. Al zegt ie tegen mij natuurlijk dat ie keurig naar 18+ kijkt whehe, maar soms zit het er ook wel eens wat onder en dan is het van 'Ach kijken mag he'

Krijg de indruk dat ie vooral naar 18/ 20 kijkt maar jonger kan natuurlijk ook en dat ie dat gewoon niet zegt

Ach, ergens kan ik ze geen ongelijk geven. Ik heb een poosje gehad met een jongen die 7 jaar jonger was dan ik (hij 16 toen we wat kregen, overigens vooral omdat hij dat wou want ik sputterde tegen).
Normaal gesproken keek ik niet naar jongens van 18- want 'illegaal' en way out of my league. Als vrouw kijk je toch meer naar ouder/ zelfde leeftijd en niet naar 'kinderachtige pubers'..... maar sinds ik met hem had en dat gewoon ging en ik dus die 'grens' over was gegaan van 18-, betrapte ik mezelf erop dat ik meer naar jongens van 16-20 enz ging kijken, dus de leeftijd van mijn ex
Daarvoor al zag ik ook wel eens een jongere jongen (of op TV of zo) wat ik dan wel mooi vond, maar het kwam gewoon niet echt in me op dat als serieus neukmateriaal/ relatiemateriaal te beschouwen of zo omdat het niet mocht. Ik had daarvoor ook met een man gehad die veel ouder was dan ik (alhoewel jongensachtig, ielig en totaal niet volwassen).
Mijn ex vond ik wel retemooi overigens: mooie krullenbol, volle lippen, atletisch/ slank gebouwd met wel iets bredere schouders (eigenlijk best wel ondergewicht maar ok....hield wel van zijn mooie buik en kontje etc). Ik vond m echt zo'n jonge Grieks/ romeinse god figuur hebben mwhaha (naja gespierd was ie niet maar wel mooi slank en mooi koppie).
Toen ie ouder werd verloor ie ook wel z'n charme, al is ie uiterlijk niet veel veranderd. Maar vind m sinds het m'n ex is ook niet meer echt mooi qua koppie en te mager. Maar heeft ook te maken met zijn levensstijl en hem nu wat anders zien nu het m'n ex is.
Ik kijk nu toch wel echt wel meer naar wat mannelijkere mannen kijk enz (heeft dan weer met mijn recente ex die maken. Die had wel brede schouders en heeeeel ander figuur dan andere ex, en supermooie baard

).
Maar jongens van in de twintig vind ik vaak wel aantrekkelijker qua lichaam (virieler) dan een 35 of 40+er met bierbuik en meer rimpels en beginnend kalend of grijs. Ben nu zelf in de dertig maar val eigenlijk helemaal niet op mannen van 35-40+. Kijk nu meer naar 25-34 of zo.
Met een gescheiden man met twee kinderen en een carriere en huisje boompje beestje kan ik me gewoon niet vereenzelvigen omdat ik zelf nog maar weinig bereikt heb in het leven.
Naar pubers kijk ik niet echt meer al vind ik het idee wel geil dat op die leeftijd de hormonen door het lijf gieren enzo en wat ze dan allemaal doen in hun slaapkamer enz
Bij een begin twintiger of zo of 18+ mag het dan wel hehe....maar volgens mij kan ik voor betere bevrediging in bed dan beter een 25+er zoeken, of beter nog een 28+er denk ik.
Iemand die na 1 min klaar is en niet weet hoe je een vrouw moet verwennen zit je als vrouw ook niet op te wachten (vooroordeel much maar toch).
Duzzzz.