Dat ze niet achter de ramen wonen weet ik ook wel, mijn vriendin werkt er immers zelf.quote:Op zondag 25 mei 2014 10:59 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je wat kunt zeggen over het seksuele moraal in een land aan de hand van ondermode. Ik heb strings altijd al overgewaardeerd gevonden. Een leuke boxer/slip is doet mij meer dan de gemiddelde string. En minder sexy videoclips? Ik wou dat het waar was. NERD, Robin Thicke, Snoop Dogg, 50 Cent en al die andere meuk uit die simplistische hoek zitten vol naakt, om nog maar te zwijgen over de weinig suggestieve teksten.
[..]
Als je zo geïnteresseerd bent in mode ga je toch lekker de kasthomo in Frankrijk spelen :’)
[..]
Nee hoor. Geweldsmisdrijven nemen juist af. Volgens de Telegraaf van 12 mei ’14 waren de gevallen van anti-homogeweld bijna verdubbeld van ongeveer 700 naar 1200 in 2011 en 2012. Dat cijfer valt in het niet bij het totale aantal en van wat ik heb gelezen kunnen er genoeg andere verklaringen zijn voor deze toename, dan een toename in homohaat.
[..]
Ze wonen niet achter de ramenmaar dit is ook naar mijn mening een kwalijke zaak.
[..]
Als men bij een stem op 50plus een pil van Drion zou krijgen zou ik het toejuichen. De babyboomers zijn van een (deels) verouderde, wereldvreemde, digibete en vooral egoïstische generatie die geen zinvolle toevoegingen kunnen bieden aan toekomstige generaties.
Samengevat scoort je post een 8/10 op de bullshit-schaal.
Grappig, want dit stuk laat juist zien dat het aantal delicten van anti-homogeweld juist is toegenomen: http://www.nu.nl/weekend/(...)-dubbele-moraal.htmlquote:Op zondag 25 mei 2014 14:09 schreef Ruif het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw post wel zeer feitelijk. Lees gewoon even wat objectieve artikelen en je ziet dat geweld tegen homo's de afgelopen jaren is toegenomen. Als je het tegendeel wilt bewijzen mag je hier komen met bewijzen, anders mondje dicht.
Over de babyboomers wil ik je meegeven dat je enigszins generaliseert en daarmee nogal dom overkomt. Je argument benaderd het niveau van iemand die roept in zijn beste Nederlands dat 'alle politicussen hun zakken vullen met onze belastingcenten', dat ze allemaal 'onbetrouwenbaar zijn' en 'toch niet doen wat ze beloven'. Als je bedoeling was om mij te overtuigen van je onbenulligheid is dat in elk geval gelukt.
Dat zeg ik net, als ze zonder shirt en in een strak broekje voetballen is dat ook obsceen. Een vrouw in een leuk topje en een beschaafde rok is niet obsceen.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:21 schreef Ruif het volgende:
[..]
Dus een vrouw mag alleen een bikini dragen op een strand waar ze ermee gaat zwemmen? In het park vind je het obsceen? En nog even over die jongens die in korte broek voetballen in een parkje. Ook obsceen, of heb je daar minder moeite mee?
Waarom vind jij die dingen obsceen. Ik kan me er echt totaal niet in vinden dat meiden die met warm weer een bikitop aantrekken zedeloos bezig zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:26 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, als ze zonder shirt en in een strak broekje voetballen is dat ook obsceen. Een vrouw in een leuk topje en een beschaafde rok is niet obsceen.
Zie jij zo vaak vrouwen in een bikinitop door de straat lopen dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:29 schreef Ruif het volgende:
[..]
Waarom vind jij die dingen obsceen. Ik kan me er echt totaal niet in vinden dat meiden die met warm weer een bikitop aantrekken zedeloos bezig zijn.
Ben je toevallig christelijk opgevoed?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:21 schreef Villas_Rubin het volgende:
Mensen zijn maar voor één ding op aarde: en dat is neuken. Al dat gedoe met moraal, persoonlijkheid en 'menselijke waardigheid' en blabla, allemaal onzin omdat we denken dat we iets zijn. Neuk gewoon lekker rond en hou verder je smoel gewoon.
ik woon aan het park en daar lopen nu vrij veel dames in bikini inderdaad. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig waarom je het obsceen vind dat een meisje een bikinitop aantrekt als ze niet in de buurt van water is?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:31 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Zie jij zo vaak vrouwen in een bikinitop door de straat lopen dan?
Omdat bikini's worden gemaakt voor het water? Ik vind het maar vreemd om in badkleding rond te lopen eigenlijk. En bij elk zonnestraaltje je shirt uittrekken hoeft ook niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:37 schreef Ruif het volgende:
[..]
ik woon aan het park en daar lopen nu vrij veel dames in bikini inderdaad. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig waarom je het obsceen vind dat een meisje een bikinitop aantrekt als ze niet in de buurt van water is?
Omdat het gewoon aandachtsvragerij is. Het is vandaag 20 graden.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:37 schreef Ruif het volgende:
[..]
ik woon aan het park en daar lopen nu vrij veel dames in bikini inderdaad. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig waarom je het obsceen vind dat een meisje een bikinitop aantrekt als ze niet in de buurt van water is?
Eens, haast hetzelfde als over iedere hersenscheet een topic te openenquote:Op zondag 25 mei 2014 14:45 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Omdat het gewoon aandachtsvragerij is. Het is vandaag 20 graden.
En als jij nou met 25 graden aan het barbecueën bent met wat vrienden. Een heeft alleen een korte broek aan. Is dat dan ook raar? Ik vind het namelijk vrij normaal dat mensen kleding uitdoen als het warm is. En een bikinitop met een rokje is toch niet zo schokkend?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat bikini's worden gemaakt voor het water? Ik vind het maar vreemd om in badkleding rond te lopen eigenlijk. En bij elk zonnestraaltje je shirt uittrekken hoeft ook niet.
Van de week was het 26 graden. Dan is het wel oke?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:45 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Als het nou 50 graden was...quote:Op zondag 25 mei 2014 14:49 schreef Ruif het volgende:
[..]
Van de week was het 26 graden. Dan is het wel oke?
Bij 50 graden is het niet echt verstandig om blote kleding te dragen.quote:
Nee, maar wel als je zo over straat loopt, ook bij 25 graden. En ik vind een bikinitop niet schokkend, enkel tekenend.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:48 schreef Ruif het volgende:
[..]
En als jij nou met 25 graden aan het barbecueën bent met wat vrienden. Een heeft alleen een korte broek aan. Is dat dan ook raar? Ik vind het namelijk vrij normaal dat mensen kleding uitdoen als het warm is. En een bikinitop met een rokje is toch niet zo schokkend?
maar ik snap niet zo goed waarom je steeds mijn vragen duikt. Je maakt hier een topic over en hebt me nog steeds niet geprobeerd uit te leggen waarom rondlopen in een bikini met warm weer obsceen is. Misschien heb je hartstikke goede argumenten, maar noem die dan..quote:
Voor de associatie die jij hebt met vrouwen in bikini's?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je zo over straat loopt, ook bij 25 graden. En ik vind een bikinitop niet schokkend, enkel tekenend.
Maar je vindt het niet raar als je vrienden hun shirt uittrekken tijdens de bbq? Net al veel anderen lijk je een dubbele moraal te hebben als het gaat om klederdracht met warm weer.quote:En bij elk zonnestraaltje je shirt uittrekken hoeft ook niet.
Met je OP was is het nog wel zo eens.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:45 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Poepen is verslavendquote:Op zondag 25 mei 2014 14:43 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
http://omg.thepostonline.(...)kker-als-klaarkomen/
Als het erg warm is en je trekt in de tuin je shirt uit dan begrijp ik dat best. Maar in het openbaar rondlopen zonder shirt vind ik vrij pauper en dat geldt ook voor een bikinitop.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:00 schreef Ruif het volgende:
[..]
Voor de associatie die jij hebt met vrouwen in bikini's?
Eerder zei je trouwens:
[..]
Maar je vindt het niet raar als je vrienden hun shirt uittrekken tijdens de bbq? Net al veel anderen lijk je een dubbele moraal te hebben als het gaat om klederdracht met warm weer.
Oke, dus als je niet zo'n grote tuin hebt en je gaat in het park barbecueën en iemand heeft een korte broek met slippers aan vind je dat pauper? En kun je ook uitleggen wat er precies pauper aan is, want ik zie het probleem niet zo?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het erg warm is en je trekt in de tuin je shirt uit dan begrijp ik dat best. Maar in het openbaar rondlopen zonder shirt vind ik vrij pauper en dat geldt ook voor een bikinitop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |