35 bedoel je? op pc dus, aangezien je hem download.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik download om te zien of ik er 60e voor wil neerleggen he
Niet echtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:55 schreef SoldMayor het volgende:
Deze trouwens al gezien?
Ziet er goed uit.
Wauw, ik ben ernstig underwhelmed.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze trouwens al gezien?
Ziet er goed uit.
PS4 is het niet 35quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
35 bedoel je? op pc dus, aangezien je hem download.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:29 schreef Pheno het volgende:
AH, het gaat weer over downloaden, cool man.
Dus je mag het woord downloaden niet meer in een zin gebruiken of?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb net ook al gewaarschuwd. Spel is niet uit dus jullie discussiėren nu illegale content wat wij niet op FOK! willen hebben.
Je scheert nu iedereen over 1 kam. Er zijn users die de legale versie al hebben of die hun commentaar baseren op in-game beelden die overal beschikbaar zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb net ook al gewaarschuwd. Spel is niet uit dus jullie discussiėren nu illegale content wat wij niet op FOK! willen hebben.
Kan 'm niet zien maar dat zal dan wel de PS4 versie zijn, aangezien watchdog op de ps3 zelfs GTA 4 niet kan matchen. Serieus!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wauw, ik ben ernstig underwhelmed.
Het ziet er wel beter uit dan GTA V, maar absoluut niet next-gen.
Ubisoft heeft een flinke steek laten vallen grafisch gezien. Toch wel veel zin om deze game te checken!
Een andere gamesite(waar ik de naam niet zo snel van weet! Iets met your....)om een keer te proberen of die goed is en bol als backupquote:
G2A.comquote:
yourgamezone?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een andere gamesite(waar ik de naam niet zo snel van weet! Iets met your....)om een keer te proberen of die goed is en bol als backup
GreenManGaming.comquote:
yourgamezone?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een andere gamesite(waar ik de naam niet zo snel van weet! Iets met your....)om een keer te proberen of die goed is en bol als backup
Voordat je deze straks ook gaat posten, maar het vriendje van deze is ook al gevonden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |