Ik heb zojuist in ieder geval een mail gehad dat hij verzonden is (vigilante editie)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wie weet lag het gewoon in de bus gister
Dit. 't Is leuk, maar niet de GTA-killer die velen voorspelden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Kan zijn dat het spel leuk is maar de hype er niet voor nodig is???
Pics or it didn't happen.. Oh nog niet binnen.. ik ben eigenlijk benieuwd of het wel het extra geld waard is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist in ieder geval een mail gehad dat hij verzonden is (vigilante editie)
Tja. Ubisoft games zijn vaak redelijk dichtgetimmerd, itt RAGE games.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:18 schreef Bitterlemon het volgende:
Als hier ooit nog zo'n trainer voor komt zoals bij GTA 4, kan ik me er nog wel even mee vermaken.
Verzonden, dus maandag binnen neem ik aanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.. Oh nog niet binnen.. ik ben eigenlijk benieuwd of het wel het extra geld waard is.
Mijnes zal wel gewoon dinsdag komenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Verzonden, dus maandag binnen neem ik aan
Als je dan plaatjes kan posten van de inhoud, zou wel tof zijn :-)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Verzonden, dus maandag binnen neem ik aan
No problem.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je dan plaatjes kan posten van de inhoud, zou wel tof zijn :-)
Niet door PostNL geloof ik. Heb weleens pakjes van UPS en DHL op maandag nog ontvangen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
No problem.
Worden er trouwens nog wel pakjes bezorgd op maandag tegenwoordig?
Wel door PostNL Mogelijk moet dat nog komenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Niet door PostNL geloof ik. Heb weleens pakjes van UPS en DHL op maandag nog ontvangen.
Ik krijg anders nooit meer pakketjes van ze op maandag..quote:
Vind net dat het toch wel op maandag komtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik krijg anders nooit meer pakketjes van ze op maandag..
http://www.postnl.nl/voorthuis/pakket-versturen/postbezorging/quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:00 schreef chansadres het volgende:
Pakketpost wel, brievenpost niet. Dus als je de game hebt gekocht als single edition (alleen disc) dan zal hij pas dinsdag binnen komen. Mensen die een pakket hebben groter dan de brievenbus kunnen deze al op maandag verwachten (mits ze alle spullen binnen hebben).
Computer uitzettenquote:
Zijn de physics op de ps4 ook zo bagger?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vannacht 2 uurtjes gedaan ofzo. Vind de graphics wel tegenvallen op de PS4.
Verder is het wel vet maar ik moet nog even wennen aan de besturing.
Zat iemand te hacken maar de cirkel waar je in moest blijven werd wel erg klein91% had hij mij gevonden.
neequote:
Wat bedoel je? Auto sturen vind ik best irritant.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:34 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn de physics op de ps4 ook zo bagger?
quote:
Waar heb je hem besteld?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb hem ook al klaarliggen, durf hem alleen niet te spelen of wat dan ook, bang dat straks me ps4 geblokkeerd wordt of dat spel ofzo
Balen zegquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:23 schreef paardenliefhebber1998 het volgende:
Die PC-versie die je nu kan downloaden is echt ruk. Zitten echt gigantisch veel bugs in omdat Ubisoft trolls erin heeft gestopt om piraterij te voorkomen. Beeld blijft constant hangen in het midden van missies.
Heb nergens last van en ben al 4 uurtjes bezig.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:23 schreef paardenliefhebber1998 het volgende:
Die PC-versie die je nu kan downloaden is echt ruk. Zitten echt gigantisch veel bugs in omdat Ubisoft trolls erin heeft gestopt om piraterij te voorkomen. Beeld blijft constant hangen in het midden van missies.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:23 schreef paardenliefhebber1998 het volgende:
Niks balen zeg, gewoon kopen is de oplossing, en voor pc is het super goedkoop dus downloaden is echt onzin tegenwoordig.quote:
Ik ga hem ook kopen, maar hij komt pas dinsdag uit. Jij snapt ook wel natuurlijk dat ik het nu al wil spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Niks balen zeg, gewoon kopen is de oplossing, en voor pc is het super goedkoop dus downloaden is echt onzin tegenwoordig.
Precies!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:37 schreef paardenliefhebber1998 het volgende:
[..]
Ik ga hem ook kopen, maar hij komt pas dinsdag uit. Jij snapt ook wel natuurlijk dat ik het nu al wil spelen
Lekker voor je en voor de rest die hem download.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:23 schreef paardenliefhebber1998 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar mijn geduld ga bewaren voor dinsdag. Ik heb het idee dat de graphics van de gehackte versie minder zijn als het echte spel. Ziet er voor mijn gevoel een stuk minder uit dan op die gameplaytrailers. Lijkt nu net alsof je een game op de PS3 aan het spelen bent.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er zit 8 GB verschil tussen de gekraakte en de "officiële" versie. Ik ga niet een verkrekte versie spelen, als ik komende dinsdag gewoon een volledige versie kan spelen. En er zit nog een Day 1 patch blijkbaar bij de game. Dus ik wacht mooi even, lijkt me anders een frustrerende ervaring.
Er zit al een bitcoinminervirus in, dus als je daar voldoening in kan vindenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lekker voor je en voor de rest die hem download.
Hoop dat jullie computers met aids worden besmet.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:52 schreef paardenliefhebber1998 het volgende:
Er zit al een bitcoinminervirus in, dus als je daar voldoening in kan vinden
Ik download kijk in de toekomst om te zien of ik er 60e voor wil neerleggen hequote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lekker voor je en voor de rest die hem download.
Hoop dat jullie computers met aids worden besmet.
Ik houd mijn Pre-order voor de ps4 gewoon aangezien het op mijn pc er niet uitzietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
ook maar besteld, al verwacht ik er niet meer veel van
8GB aan languages die hieruit gesloopt zijn ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er zit 8 GB verschil tussen de gekraakte en de "officiële" versie. Ik ga niet een verkrekte versie spelen, als ik komende dinsdag gewoon een volledige versie kan spelen. En er zit nog een Day 1 patch blijkbaar bij de game. Dus ik wacht mooi even, lijkt me anders een frustrerende ervaring.
ik zag net een bon van iemand voorbij komen waarop stond dat hij de PS4 + watch dogs had gekocht bij een Intertoysquote:
En 't is gewoon een goede repack.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:04 schreef byah het volgende:
[..]
8GB aan languages die hieruit gesloopt zijn ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |