Dan zal het vast wel goed komen met een gtx690quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:58 schreef SherlockHolmes het volgende:
Over 1.5 uur op m'n YT met engels commentaar te bezichtigen.
Wel even een opmerking. Ik speel met een PC waar ik BF3 op Ultra mee speel, alles op Low om redelijke frames te krijgen. Het spel kijkt niet naar je CPU, maar volledig naar je GPU.
Ik heb een 7770HD Ghz Edition 1GB, die BF3 op Ultra aankan, maar woor WATCH_DOGS niet goed genoeg is :/
Dat er nog gamers zijn die nederlandse vertalingen spelen zeg, wat ergquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:06 schreef Flitskikker het volgende:
Heb hem ook even getest. Kijken of het überhaupt draait zodat ik dinsdag met m'n gekochte versie gelijk aan de slag kan.
Specs:
AMD Phenom II X4 955 @ 3,2 GHz
8 GB RAM
ATI Radeon HD 5770 1 GB
Voldoet net aan de minimumeisen. Toch zo'n 25-40 FPS met de volgende settings:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die sms'jes zijn wel geinig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe zelf vertaalwerk, dus vind het altijd wel leuk om te zien zo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat er nog gamers zijn die nederlandse vertalingen spelen zeg, wat ergzet m gewoon op engels joh, dan is alles veel beter, de humoristische dingen vallen dan altijd veel beter op zijn plek ook enz.
ik zie geen zak op me tvquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik doe zelf vertaalwerk, dus vind het altijd wel leuk om te zien zo.
Zekker een Ziggo klant...quote:
Hier Ziggo, nooit problemen heur!quote:
Hihaho, hetzelfde als een hoer neuken in GTA, na 3x geloof je dat ook wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
-Hacken van stoplichten etc is geweldig leuk, erg veel te doen.
9/10 !
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:19 schreef byah het volgende:
[..]
Hihaho, hetzelfde als een hoer neuken in GTA, na 3x geloof je dat ook wel.
Heb ook de pc versie gespeeld, maarquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
't is echt leuk hoor, vooral de crashes erna. Ook erg handig in achtervolgingen.
't gaat om 't verhaal, en dat is niet repititief, maar de standaard gameplay wordt dat pas later, na het verkennen van de map, wat pittig lang duurt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:30 schreef byah het volgende:
[..]
Heb ook de pc versie gespeeld, maar
zoals bij alle Ubisoft games vervalt het in herhaling. De eerste keer een toren verkennen in AC is net zo tof als de eerste keer een black-out in WD. Zo is het stoplicht hacken de eerste 2x ook leuk..
Dit vind ik opzich wel mooi, beter dan die veel te formele vertalingen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat er nog gamers zijn die nederlandse vertalingen spelen zeg, wat ergzet m gewoon op engels joh, dan is alles veel beter, de humoristische dingen vallen dan altijd veel beter op zijn plek ook enz.
En dat terwijl ik em gewoon in de Pre-order heb...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het is moeilijk om niet over te hebben als het zo gewoon is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:01 schreef Qunix het volgende:
Ah #girlwoodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
SPOILER: complete mapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uit de lucht gevallenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:18 schreef lesleyyb het volgende:
hoe komt jullie nu al aan pc gameplay? download ofzo?
Dat komt waarschijnlijk omdat deze game voor Nvidia geoptimaliseerd is..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:58 schreef SherlockHolmes het volgende:
Over 1.5 uur op m'n YT met engels commentaar te bezichtigen.
Wel even een opmerking. Ik speel met een PC waar ik BF3 op Ultra mee speel, alles op Low om redelijke frames te krijgen. Het spel kijkt niet naar je CPU, maar volledig naar je GPU.
Ik heb een 7770HD Ghz Edition 1GB, die BF3 op Ultra aankan, maar woor WATCH_DOGS niet goed genoeg is :/
Da's dan weer klote, vind ik. Geen partij kiezen, gewoon iedereen 't zelfde optimalisatie-'gehalte'.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat deze game voor Nvidia geoptimaliseerd is..
Kan me niet voorstellen dat niemand hier een 360 controller heeft liggen, volgens mij zijn er al best een aantal downloaders met dit spel bezig als ik het zo leesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:17 schreef delano.888 het volgende:
Voor de mensen hier die hem gedownload hebben voor pc![]()
![]()
![]()
zou iemand even willen kijken of de 360 controller direct perfect werkt?
Tja, BF4 is dan weer geoptimaliseerd voor AMD GPU's. Heeft gewoon voornamelijk met een zak geld te maken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:24 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Da's dan weer klote, vind ik. Geen partij kiezen, gewoon iedereen 't zelfde optimalisatie-'gehalte'.
Linker Alt ingedrukt houdenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Heb nog niet uitgevogeld hoe je kan stoppen met rennen maar gewoon met je handen in je zakken als in de trailer kan lopen
Bij mij is 1x de pc vastgeslagen waardoor ik moest resetten.quote:
Nu gevonden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Linker Alt ingedrukt houden
[..]
Bij mij is 1x de pc vastgeslagen waardoor ik moest resetten.
Xbox 360 is dan ook verre van next-genquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:36 schreef Zolder het volgende:
Mijn eerste bevindingen voor de xbox 360 versie:
Dit lijkt geen echte next gen game te zijn,
Dit klopt ook op PC. Veel auto's die op elkaar botsen krijgen 80% van de keren geen damage.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 02:51 schreef eight het volgende:
Ps3 valt ook tegen. Het ziet er heel blokkerig uit. automodellen lijken wel een blokkendoos op wielen. Maar het ergste zijn nog de physics.
De auto rijd of door een boom heen of botst er tegen en springt kaarsrecht terug de weg op. Ik zie op dat gebied dingen gebeuren die ik al heel lang niet meer heb gezien. Enige positieve lijkt het verhaal.
Het is altijd mogelijk dat ze hem op een legale wijze hebben ontvangen. Ik heb vaak genoeg gehad met spellen dat ze soms weken eerder al op de deurmat ploffen. Zo had ik laatst een album gekocht uit Australië. Die deden ze extra vroeg verzenden voor me, zodat hij rond release op de mat lag. Die had ik mooi een week voor release in mijn cd-speler zitten. Nu is het maar 3 dagen waartussen ook nog een weekend zit. Oftewel, grote kans dat mensen een legale versie spelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Aangezien het spel nog niet uit is bespreken jullie nu de illegale versie. Wat niet is toegestaan op FOK!
Mwah gezien de eerdere opmerkingen hier over de torrents is die kans niet zo heel grootquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het is altijd mogelijk dat ze hem op een legale wijze hebben ontvangen. Ik heb vaak genoeg gehad met spellen dat ze soms weken eerder al op de deurmat ploffen. Zo had ik laatst een album gekocht uit Australië. Die deden ze extra vroeg verzenden voor me, zodat hij rond release op de mat lag. Die had ik mooi een week voor release in mijn cd-speler zitten. Nu is het maar 3 dagen waartussen ook nog een weekend zit. Oftewel, grote kans dat mensen een legale versie spelen.
Natuurlijk zullen er mensen hem op illegale wijze binnen krijgen. Maar om meteen alle mensen over één kam te scheren, gaat mij iets te ver. Zeker zo dicht bij de release datum. Ik wacht met kopen totdat ik bij iemand anders dit spel kan spelen. Waarschijnlijk is dit mijn laatste Xbox360 spel. Maar vind hem nu nog iets te prijzig voor directe aankoop. Ik heb geduldquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mwah gezien de eerdere opmerkingen hier over de torrents is die kans niet zo heel groot
Wie weet lag het gewoon in de bus gisterquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Aangezien het spel nog niet uit is bespreken jullie nu de illegale versie. Wat niet is toegestaan op FOK!
Get over itquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Voor nu heb ik de netwerkkabel gewoon uit mn xbox gehaaldquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb hem ook al klaarliggen, durf hem alleen niet te spelen of wat dan ook, bang dat straks me ps4 geblokkeerd wordt of dat spel ofzo
En naast de illegale downloaders heb je nog altijd deze mensenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb hem ook al klaarliggen, durf hem alleen niet te spelen of wat dan ook, bang dat straks me ps4 geblokkeerd wordt of dat spel ofzo
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:06 schreef SherlockHolmes het volgende:
Vind 't een leuk spel, maar de hype totaal onwaardig.
quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan zijn dat het spel leuk is maar de hype er niet voor nodig is???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |