abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140293564
Na 5 uur kan ik zeggen:

-Geweldige stad, mooie details, lekker rondrijden.

-Menu vergt wat aandacht, je moet goed nadenken waar je klikt, niet echt overzichtelijk, en heel veel verschillende opties die je pas later kunt gebruiken maar er toch staan, waardoor het vol staat.

-Auto's zijn gaaf, maar jouw auto is altijd de sterkste en ramt dus overal doorheen, terwijl andere auto's aan de kant vliegen.

-Verhaal is gaaf!

-Hacken van stoplichten etc is geweldig leuk, erg veel te doen.

9/10 !
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140293677
Over 1.5 uur op m'n YT met engels commentaar te bezichtigen.

Wel even een opmerking. Ik speel met een PC waar ik BF3 op Ultra mee speel, alles op Low om redelijke frames te krijgen. Het spel kijkt niet naar je CPU, maar volledig naar je GPU.

Ik heb een 7770HD Ghz Edition 1GB, die BF3 op Ultra aankan, maar woor WATCH_DOGS niet goed genoeg is :/
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140293853
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:58 schreef SherlockHolmes het volgende:

Wel even een opmerking. Ik speel met een PC waar ik BF3 op Ultra mee speel, alles op Low om redelijke frames te krijgen. Het spel kijkt niet naar je CPU, maar volledig naar je GPU.

Ik heb een 7770HD Ghz Edition 1GB, die BF3 op Ultra aankan, maar woor WATCH_DOGS niet goed genoeg is :/
Dan zal het vast wel goed komen met een gtx690
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:06:20 #254
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_140294018
Heb hem ook even getest. Kijken of het überhaupt draait zodat ik dinsdag met m'n gekochte versie gelijk aan de slag kan. :Y

Specs:
AMD Phenom II X4 955 @ 3,2 GHz
8 GB RAM
ATI Radeon HD 5770 1 GB

Voldoet net aan de minimumeisen. Toch zo'n 25-40 FPS met de volgende settings:

Die sms'jes zijn wel geinig. _O-

pi_140294089
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:06 schreef Flitskikker het volgende:
Heb hem ook even getest. Kijken of het überhaupt draait zodat ik dinsdag met m'n gekochte versie gelijk aan de slag kan. :Y

Specs:
AMD Phenom II X4 955 @ 3,2 GHz
8 GB RAM
ATI Radeon HD 5770 1 GB

Voldoet net aan de minimumeisen. Toch zo'n 25-40 FPS met de volgende settings:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die sms'jes zijn wel geinig. _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat er nog gamers zijn die nederlandse vertalingen spelen zeg, wat erg :P zet m gewoon op engels joh, dan is alles veel beter, de humoristische dingen vallen dan altijd veel beter op zijn plek ook enz.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:08:50 #256
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_140294118
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:08 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat er nog gamers zijn die nederlandse vertalingen spelen zeg, wat erg :P zet m gewoon op engels joh, dan is alles veel beter, de humoristische dingen vallen dan altijd veel beter op zijn plek ook enz.
Ik doe zelf vertaalwerk, dus vind het altijd wel leuk om te zien zo. :D
pi_140294186
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:08 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ik doe zelf vertaalwerk, dus vind het altijd wel leuk om te zien zo. :D
ik zie geen zak op me tv

:') _O-
-Don Draper
pi_140294249
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:10 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

ik zie geen zak op me tv

:') _O-
Zekker een Ziggo klant...
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_140294424
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:12 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Zekker een Ziggo klant...
Hier Ziggo, nooit problemen heur!

Nu net een hele tijd rondgereden in W_D, echt heerlijk rijden is het. Ook leuk met het reputatie dat je niet zo maar 'MW2' No Russian kan gaan. Heb nog niet uitgevogeld hoe je kan stoppen met rennen maar gewoon met je handen in je zakken als in de trailer kan lopen, en hoe je zelfstandig moet hurken zonder dat Aiden dat voor je doet.
-Don Draper
pi_140294452
Voor de mensen hier die hem gedownload hebben voor pc :X :X }:| }:| zou iemand even willen kijken of de 360 controller direct perfect werkt?
pi_140294559
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:55 schreef SherlockHolmes het volgende:

-Hacken van stoplichten etc is geweldig leuk, erg veel te doen.

9/10 !
Hihaho, hetzelfde als een hoer neuken in GTA, na 3x geloof je dat ook wel.
pi_140294607
Wel klote dat W_D zo GPU gericht is. Met een i5-3450 OC wil je toch wel redelijk kunnen gamen. Zelfs op Low. Nu sta ik daar 45FPS gemiddeld.
-Don Draper
pi_140294640
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:19 schreef byah het volgende:

[..]

Hihaho, hetzelfde als een hoer neuken in GTA, na 3x geloof je dat ook wel.
_O-

't is echt leuk hoor, vooral de crashes erna. Ook erg handig in achtervolgingen.
-Don Draper
pi_140294925
Dinsdag toch maar eerder naar huis gaan.... ;)
pi_140294993
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:21 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

_O-

't is echt leuk hoor, vooral de crashes erna. Ook erg handig in achtervolgingen.
Heb ook de pc versie gespeeld, maar
zoals bij alle Ubisoft games vervalt het in herhaling. De eerste keer een toren verkennen in AC is net zo tof als de eerste keer een black-out in WD. Zo is het stoplicht hacken de eerste 2x ook leuk..
pi_140295035
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:30 schreef byah het volgende:

[..]

Heb ook de pc versie gespeeld, maar
zoals bij alle Ubisoft games vervalt het in herhaling. De eerste keer een toren verkennen in AC is net zo tof als de eerste keer een black-out in WD. Zo is het stoplicht hacken de eerste 2x ook leuk..
't gaat om 't verhaal, en dat is niet repititief, maar de standaard gameplay wordt dat pas later, na het verkennen van de map, wat pittig lang duurt.
-Don Draper
pi_140298758
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:08 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dit vind ik opzich wel mooi, beter dan die veel te formele vertalingen. :P
graag op anoniem
  Redactie Games vrijdag 23 mei 2014 @ 23:52:11 #268
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140298875
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 18:56 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Het is moeilijk om niet over te hebben als het zo gewoon is :P
En dat terwijl ik em gewoon in de Pre-order heb...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_140299273
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games zaterdag 24 mei 2014 @ 00:02:13 #270
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140299300
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:01 schreef Qunix het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah #girlwood
pi_140299307
het zag er bij conan iig nogal flets uit

zal mij benieuwen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_140299609
SPOILER: complete map
  zaterdag 24 mei 2014 @ 00:18:24 #273
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_140299910
hoe komt jullie nu al aan pc gameplay? download ofzo? :?
pi_140299982
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:18 schreef lesleyyb het volgende:
hoe komt jullie nu al aan pc gameplay? download ofzo? :?
uit de lucht gevallen
-Don Draper
  Redactie Games zaterdag 24 mei 2014 @ 00:20:23 #275
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140299985
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:58 schreef SherlockHolmes het volgende:

Dat komt waarschijnlijk omdat deze game voor Nvidia geoptimaliseerd is..
pi_140300138
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:20 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Dat komt waarschijnlijk omdat deze game voor Nvidia geoptimaliseerd is..
Da's dan weer klote, vind ik. Geen partij kiezen, gewoon iedereen 't zelfde optimalisatie-'gehalte'.
-Don Draper
pi_140300256
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:17 schreef delano.888 het volgende:
Voor de mensen hier die hem gedownload hebben voor pc :X :X }:| }:| zou iemand even willen kijken of de 360 controller direct perfect werkt?
Kan me niet voorstellen dat niemand hier een 360 controller heeft liggen, volgens mij zijn er al best een aantal downloaders met dit spel bezig als ik het zo lees ;)
pi_140300407
Krijgen jullie ook BSOD's? ;(
-Don Draper
  Redactie Games zaterdag 24 mei 2014 @ 00:36:00 #279
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140300523
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:24 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Da's dan weer klote, vind ik. Geen partij kiezen, gewoon iedereen 't zelfde optimalisatie-'gehalte'.
Tja, BF4 is dan weer geoptimaliseerd voor AMD GPU's. Heeft gewoon voornamelijk met een zak geld te maken.
pi_140300557
Mijn eerste bevindingen voor de xbox 360 versie:

Dit lijkt geen echte next gen game te zijn, tijdens het spelen heb je al snel het idee dat je een moderne versie van assassins creed 3 of 4 aan het spelen bent. Ik heb dan ook het idee dat dezelfde engine gebruikt wordt en ook zijn er een aantal dingen geleend uit assassins creed. Bijvoorbeeld de manier van rennen (rechtertrigger en de camera zoomt een beetje in), de manier waarop missies zijn vorgegeven (Op dezelfde manier als AC, wordt ook met verschilende acts gewerkt).

De graphics voor de 360 versie zijn niet echt slecht, maar ook niet echt goed te noemen. Het beeld kijkt soms een beetje moeilijk, waardoor dit precies komt is niet uit te leggen maar hetzelfde zie je bij battlefield 4 op de xbox 360.

De map is iets groter dan ik had verwacht, maar ik had geen hoge verwachtingen. Ik denk dat dit spel nog een of twee delen nodig heeft voordat het echt goed is.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 01:00:03 #281
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_140301339
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Heb nog niet uitgevogeld hoe je kan stoppen met rennen maar gewoon met je handen in je zakken als in de trailer kan lopen
Linker Alt ingedrukt houden

quote:
11s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
Krijgen jullie ook BSOD's? ;(
Bij mij is 1x de pc vastgeslagen waardoor ik moest resetten.
pi_140301388
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 01:00 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Linker Alt ingedrukt houden

[..]

Bij mij is 1x de pc vastgeslagen waardoor ik moest resetten.
Nu gevonden.

En die BSOD's komen echt na 40min pas, wanneer ik net aan 't livestreamen ben en de hele boel stopt :')
-Don Draper
  zaterdag 24 mei 2014 @ 01:59:59 #283
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140302769
Nice even spelen hoor. Op low settings :')
pi_140303422
Ps3 valt ook tegen. Het ziet er heel blokkerig uit. automodellen lijken wel een blokkendoos op wielen. Maar het ergste zijn nog de physics.
De auto rijd of door een boom heen of botst er tegen en springt kaarsrecht terug de weg op. Ik zie op dat gebied dingen gebeuren die ik al heel lang niet meer heb gezien. Enige positieve lijkt het verhaal.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_140304348
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:36 schreef Zolder het volgende:
Mijn eerste bevindingen voor de xbox 360 versie:

Dit lijkt geen echte next gen game te zijn,
Xbox 360 is dan ook verre van next-gen :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_140304566
Ook op PS4/One ziet het er in de filmpjes niet al te next-gen uit. Gezien alle hype is dit toch best een dikke flop. Had je natuurlijk al wel beetje kunnen incalculeren qua Ubisoft enzo.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 09:32:03 #287
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_140305704
Aangezien het spel nog niet uit is bespreken jullie nu de illegale versie. Wat niet is toegestaan op FOK!
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_140306356
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 02:51 schreef eight het volgende:
Ps3 valt ook tegen. Het ziet er heel blokkerig uit. automodellen lijken wel een blokkendoos op wielen. Maar het ergste zijn nog de physics.
De auto rijd of door een boom heen of botst er tegen en springt kaarsrecht terug de weg op. Ik zie op dat gebied dingen gebeuren die ik al heel lang niet meer heb gezien. Enige positieve lijkt het verhaal.
Dit klopt ook op PC. Veel auto's die op elkaar botsen krijgen 80% van de keren geen damage.

Ik maak vaak verkeersopstoppingen door stoplichten te hacken, dan rijdt ieder een tegen elkaar aan, maar komen ze er vaak zonder damage af :')

Wat ook vaak gebeurt, is dat je met je auto een enorme jump maakt, en rechtstreeks op een auto land, welke dan even beweegt, maar GEEN damage heeft. Echt slecht.

Verder bespreek ik hier niet zo meteen de illegale versie 2H4U, maar gewoon het spel. Ik praat niet over m'n eigen bevindingen, maar over wat ook uit trailers is te zien.
-Don Draper
pi_140306495
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 06:25 schreef Pheno het volgende:

[..]

Xbox 360 is dan ook verre van next-gen :P
Je kan het evengoed op een Commodore spelen :p
  zaterdag 24 mei 2014 @ 10:33:44 #290
134538 chansadres
Black & White
pi_140306624
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 09:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Aangezien het spel nog niet uit is bespreken jullie nu de illegale versie. Wat niet is toegestaan op FOK!
Het is altijd mogelijk dat ze hem op een legale wijze hebben ontvangen. Ik heb vaak genoeg gehad met spellen dat ze soms weken eerder al op de deurmat ploffen. Zo had ik laatst een album gekocht uit Australië. Die deden ze extra vroeg verzenden voor me, zodat hij rond release op de mat lag. Die had ik mooi een week voor release in mijn cd-speler zitten. Nu is het maar 3 dagen waartussen ook nog een weekend zit. Oftewel, grote kans dat mensen een legale versie spelen.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 24 mei 2014 @ 10:36:17 #291
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140306667
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 10:33 schreef chansadres het volgende:

[..]

Het is altijd mogelijk dat ze hem op een legale wijze hebben ontvangen. Ik heb vaak genoeg gehad met spellen dat ze soms weken eerder al op de deurmat ploffen. Zo had ik laatst een album gekocht uit Australië. Die deden ze extra vroeg verzenden voor me, zodat hij rond release op de mat lag. Die had ik mooi een week voor release in mijn cd-speler zitten. Nu is het maar 3 dagen waartussen ook nog een weekend zit. Oftewel, grote kans dat mensen een legale versie spelen.
Mwah gezien de eerdere opmerkingen hier over de torrents is die kans niet zo heel groot ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 24 mei 2014 @ 10:39:52 #292
134538 chansadres
Black & White
pi_140306723
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 10:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mwah gezien de eerdere opmerkingen hier over de torrents is die kans niet zo heel groot ;)
Natuurlijk zullen er mensen hem op illegale wijze binnen krijgen. Maar om meteen alle mensen over één kam te scheren, gaat mij iets te ver. Zeker zo dicht bij de release datum. Ik wacht met kopen totdat ik bij iemand anders dit spel kan spelen. Waarschijnlijk is dit mijn laatste Xbox360 spel. Maar vind hem nu nog iets te prijzig voor directe aankoop. Ik heb geduld :7
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 24 mei 2014 @ 10:44:58 #293
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140306827
quote:
Wie weet lag het gewoon in de bus gister :P
pi_140306968
Ik heb hem ook al klaarliggen, durf hem alleen niet te spelen of wat dan ook, bang dat straks me ps4 geblokkeerd wordt of dat spel ofzo
pi_140306992
quote:
Get over it
pi_140307004
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 10:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb hem ook al klaarliggen, durf hem alleen niet te spelen of wat dan ook, bang dat straks me ps4 geblokkeerd wordt of dat spel ofzo
Voor nu heb ik de netwerkkabel gewoon uit mn xbox gehaald
pi_140307008
quote:
En naast de illegale downloaders heb je nog altijd deze mensen :')
pi_140307326
Vind 't een leuk spel, maar de hype totaal onwaardig.
-Don Draper
pi_140307356
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:06 schreef SherlockHolmes het volgende:
Vind 't een leuk spel, maar de hype totaal onwaardig.
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
Na 5 uur kan ik zeggen:
9/10 !
  zaterdag 24 mei 2014 @ 11:09:04 #300
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140307383
quote:
;(

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:07 schreef byah het volgende:

[..]

[..]

Kan zijn dat het spel leuk is maar de hype er niet voor nodig is???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')