Okay ik zie wat je bedoelt idd was me de eerste keer niet eens opgevallen...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Voor de lol nog eens kijken en geniet van de pop up van auto's...
Nogmaals kan best zijn dat het allemaal nog pre release is en dat de uiteindelijke versie beter is maar het lijkt me toch dat je als kanaal van Sony zelf over de uiteindelijke software beschikt en op een 360 of ps3 heb ik geen moeite met wat pop up maar op mijn ps4 wil ik dat gewoon niet zien...
Het ziet er kleurloos uit maar dat is ook de setting die ze kiezen denk ik. Zelf vind ik het ook geen probleemquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:11 schreef lord_bono het volgende:
Na het kijken van de live stream van IGN ben ik nog niet overtuigd van Watch Dogs, je mag het natuurlijk niet direct vergelijken met GTA. Maar GTA ziet er toch stukken beter uit, auto's, rijden/physics. En de stad ziet er kleurloos niet levendig uit, ben wel benieuwd naar de reviews. Geven nog een iets duidelijkere indruk dan een aantal livestreams
Mensen moeten stoppen met games vergelijken tussen gtaV/WoWquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:19 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Op next-gen ziet het er idd beter uitMaar toch maak je onbewust een vergelijking met GTA, dat ook op de PS3/360 uit kwam.
Youtube is max 720p, maar ontzettend gecomprimeerd dus ziet er al slechter uit. Je plaatje is flink uitgerekt dus dat maakt het ook nog eens slechter.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ziet er zo opgenomen van een PS3 toch wel erg teleurstellend uit..
[ afbeelding ]
Youtube is niet max 720p toch? Ik heb in ieder geval de eerste paar minuten gekeken, maar ik vind het niet helemaal meevallen.. Valt me tegen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Youtube is max 720p, maar ontzettend gecomprimeerd dus ziet er al slechter uit. Je plaatje is flink uitgerekt dus dat maakt het ook nog eens slechter.
Dat filmpje wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Youtube is niet max 720p toch? Ik heb in ieder geval de eerste paar minuten gekeken, maar ik vind het niet helemaal meevallen.. Valt me tegen.
Youtube heeft hogere resolutie-mogelijkheden. Buiten de compressie om vind ik het er sowieso erg karig uitzien allemaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Youtube is max 720p, maar ontzettend gecomprimeerd dus ziet er al slechter uit. Je plaatje is flink uitgerekt dus dat maakt het ook nog eens slechter.
Maar het filmpje waar het uit is gehaald is 720pquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:09 schreef Disorder het volgende:
[..]
Youtube heeft hogere resolutie-mogelijkheden. Buiten de compressie om vind ik het er sowieso erg karig uitzien allemaal.
Nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar het filmpje waar het uit is gehaald is 720p
quote:
Gewoon maar even "officiële" beelden afwachten, dit plaatje klopt volgens mij niet helemaal. Minimap ziet er bijvoorbeeld ook niet goed uit, terwijl de HUD van een spel er normaal gesproken gewoon scherp uitziet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:59 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
720 of 360 heeft geen invloed op de popupquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Youtube is niet max 720p toch? Ik heb in ieder geval de eerste paar minuten gekeken, maar ik vind het niet helemaal meevallen.. Valt me tegen.
Wat bedoel je steeds met die popup?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
720 of 360 heeft geen invloed op de popup
popup als in een lege weg en tadaa ineens zijn er auto'squote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat bedoel je steeds met die popup?
Oh, dat viel me ook al erg tegen ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
popup als in een lege weg en tadaa ineens zijn er auto's
draw distance is gewoon hoever je kunt kijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, dat viel me ook al erg tegen ja.
Draw distance heet dat toch?
Ja, dat bedoel ik bijvoorbeeld. Textures kunnen bijvoorbeeld wat scherper worden, maar basisdingen zoals jij zegt..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
720 of 360 heeft geen invloed op de popup
Nou ja, ook wat je kan zien op afstanden natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
draw distance is gewoon hoever je kunt kijken
correct, maar als ik kijk wat ik in Infamous kan zien dan zie ik daar een stuk meer op lange afstandquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ook wat je kan zien op afstanden natuurlijk.
Oh.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
draw distance is gewoon hoever je kunt kijken
GTA V zag er op de de 360 en PS3 best goed uit om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh.
Nou ja, je kunt van die oude consoles ook niet al te veel meer verwachten natuurlijk, het verbaast me nog dat ze het kunnen draaien.
Dat vond ik ook wel tegenvallen, maar ik speel verder alleen maar games op een goede pc, dus dat verklaart het wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
GTA V zag er op de de 360 en PS3 best goed uit om eerlijk te zijn
Zal wel betaald zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog voordat alle gamejournalisten iets mogen releasen..
Ziet er heerlijk uit! lekker kutten in de MPquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Multiplayer:
Dit ziet er iets beter uit.
cocoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Multiplayer:
Dit ziet er iets beter uit.
Ben ik ook aan het doen hoor. Even kijken hoe het aanvoelt (en hoe die loopt) en dan beslis ik of ik de PS4 of PC versie koop. En of ik hem überhaupt wil spelen uiteraard.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:35 schreef Friday12 het volgende:
Zie dat er al PC versies rondslingeren op het net
Stieken toch even naar kijken![]()
Als je geen PS3/4 of Xbox360/XBone hebt op dit moment is er maar weinig anders "freeroaming" op PC op dit moment.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:23 schreef abruzzese het volgende:
Ik begin echt meer te twijfelen over de game Watch Dogs .
Ik speel nog heel graag Grand Theft Auto V en deze game voelt zo fijn aan en is bijna een perfecte freeroaming game .
Ik twijfel zeer dat Ubisoft hier met Watch Dogs een freeroaming game gaat uitbrengen die niet lang leuk blijft en vergelijking met GTA V het niveau niet zal halen .
Het hele gameplay gebeuren in GTA V , autorijden , vliegen , op het water , onder water , de stad leeft gewoon , ondergronds , metro , het is voor mij een grote speeltuin .
Sorryquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:40 schreef Pheno het volgende:
Even maar weer opruimen, het is lastig om niet over illegale versies te praten, ik weet het.
Nou, maar weer opnieuw proberen
You'd better be.quote:
Gomennasaiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:40 schreef Pheno het volgende:
Even maar weer opruimen, het is lastig om niet over illegale versies te praten, ik weet het.
Nou, maar weer opnieuw proberen
Lijkt wel alsof het uit 2008 of zo komt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:59 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ja. Na 700 uur GTA 4 wil ik nu ook wel wat anders.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je geen PS3/4 of Xbox360/XBone hebt op dit moment is er maar weinig anders "freeroaming" op PC op dit moment.
Er zijn zat spellen te vinden... Waarom probeer je niet wat indie games ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dit ja. Na 700 uur GTA 4 wil ik nu ook wel wat anders.
Dat is fake johquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof het uit 2008 of zo komt.
Zal uiteindelijk wel meevallen in het echt denk ik. Als ik kijk naar hoe bijvoorbeeld AC3 en vooral AC4 eruit zien op mijn PS3, dan zal het qua graphics toch minimaal op het gelijke niveau moeten zitten lijkt me, en niet gelijkwaardig met 2008 graphics.
Ik volg nu een stream van de PC versie en ik ben het er tot nu toe mee eens. Het voelt een beetje kaal en leeg aan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:39 schreef byah het volgende:
Ik weet het niet hoor, heb middagje kunnen spelen maar het voelt toch een beetje meh. De sfeer en het verhaal van GTA worden gewoon niet gehaald, het hacken is de eerste minuten gaaf maar vervolgens is het meer point en click. De wereld is erg leeg af en toe, en het voelt vaak repetitief, kwaaltje waar meerdere Ubisoft games last van hebben..
waar volg je die?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik volg nu een stream van de PC versie en ik ben het er tot nu toe mee eens. Het voelt een beetje kaal en leeg aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |