Boeiendquote:Op donderdag 22 mei 2014 07:08 schreef -CRASH- het volgende:
En daar is het addertje onder het gras...
Watch Dogs will punish players unless always online
[ afbeelding ]
PC high settings = Next Gen Consoles
Waarom zou je offline willen spelen als je actief bezig bent met het online gedeelte, tenzij de prijs die iemand op je hoofd kan zetten tijdelijk is of als je op deze manier probeert te voorkomen dat iemand je terug pakt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:08 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]
omdat er zat mensen zijn die geen zin hebben in offlinequote:Op donderdag 22 mei 2014 11:31 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Waarom zou je offline willen spelen als je actief bezig bent met het online gedeelte, tenzij de prijs die iemand op je hoofd kan zetten tijdelijk is of als je op deze manier probeert te voorkomen dat iemand je terug pakt.
zolang de score niet automatisch op nul schiet als hun servers online zijn is er niets aan de hand
Dan is de bonus die je kan krijgen via het online gebeuren irrelevantquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat er zat mensen zijn die geen zin hebben in offline
En direct uitzetten en pas aanzetten als je het kan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:25 schreef Qunix het volgende:
Gaat vooral om dat je scoren gereset worden. Dus -tijdelijk- uitzetten is opnieuw beginnen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:08 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen maar logica daarquote:Op donderdag 22 mei 2014 07:08 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dingen gereset worden zodra je gewoon heerlijk alleen wil spelen. Alsof het een verplichting is dat je met anderen gaat spelen, maar zodra je dat niet wil, moet je worden gestraft.quote:
Als je er geen behoefte aan hebt, kun je het meteen uitschakelen. Je verliest immers alleen maar online-dingen. Als je vaker gaat switchen, is het wel een beetje een probleem ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat dingen gereset worden zodra je gewoon heerlijk alleen wil spelen. Alsof het een verplichting is dat je met anderen gaat spelen, maar zodra je dat niet wil, moet je worden gestraft.
Misschien ook een anti-piracy maneauvre.
Op twitch? en welke tijd? Meer info als je zoiets zegtquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:24 schreef Qunix het volgende:
Morgen zal Ubisoft een stream openzetten waarbij developers van de game de game gaan spelen.
http://www.twitch.tv/bloodsky_ytquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:40 schreef abruzzese het volgende:
als de kwaliteit echt slecht zal blijken in de reviews van de Xbox 360 dan gaat mijn langverwachte Titel Watch Dogs heel erg tegenvallen en koop ik hem niet , jammer .
Ik vergelijk dan Grand Theft Auto V kwaliteit grafisch met Watch Dogs , ben wel benieuwd .
De draw distance is wel om te huilen bij de 360 versie.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/bloodsky_yt
xbox 360 stream
Wat had je verwacht? Net zo goed als een krachtigere console?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:14 schreef Mothzor het volgende:
[..]
De draw distance is wel om te huilen bij de 360 versie.
Benieuwd hoe dat op de one gaat zijn.
Maarja de hardware is wel echt oud nu hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:14 schreef Mothzor het volgende:
[..]
De draw distance is wel om te huilen bij de 360 versie.
Benieuwd hoe dat op de one gaat zijn.
Absoluut niet, maar schrok hier toch wel van!quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat had je verwacht? Net zo goed als een krachtigere console?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij is weg...quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:05 schreef Mothzor het volgende:
http://www.twitch.tv/d3nton
Hier nog een 360 stream voor de liefhebbers.
Ja op twitch.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Op twitch? en welke tijd? Meer info als je zoiets zegt
Top thnxquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
En hij is weg...
[..]
Ja op twitch.
https://www.facebook.com/events/766892020011427/
[ afbeelding ]
http://www.twitch.tv/ubisoft
19:00 CET
Ook even een filmpje gekeken, er lopen inderdaad erg weinig mensen rond. Ik hoopte op een "echte" stad.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:43 schreef Klonk het volgende:
Ben mobiel dus linkjes plakken is even lastig maar net een filmpje gezien op YouTube. Ziet er best aardig uit voor een game uit 2008...
Popup, lege stad en die gasten maar roepen dat het zo ontzettend mooi en en vol details is. Nu is PlayStation acces een kanaal van Sony maar ik na het zien van dat filmpje ga ik twee dingen doen.
1: bidden dat die gameplay een demobuild op een ps3 is
2: reviews afwachten...
Op PS3/360 zal het er inderdaad niet goed uitzien, maar het ziet er op de next-gen consoles volgens mij wel prima uit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:11 schreef lord_bono het volgende:
Na het kijken van de live stream van IGN ben ik nog niet overtuigd van Watch Dogs, je mag het natuurlijk niet direct vergelijken met GTA. Maar GTA ziet er toch stukken beter uit, auto's, rijden/physics. En de stad ziet er kleurloos niet levendig uit, ben wel benieuwd naar de reviews. Geven nog een iets duidelijkere indruk dan een aantal livestreams
Op next-gen ziet het er idd beter uitquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Op PS3/360 zal het er inderdaad niet goed uitzien, maar het ziet er op de next-gen consoles volgens mij wel prima uit.
Da's ook logisch, ze lijken op elkaar. Net als dat een nieuwe MMORPG vrijwel meteen vergeleken wordt met World of Warcraft.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:19 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Op next-gen ziet het er idd beter uitMaar toch maak je onbewust een vergelijking met GTA, dat ook op de PS3/360 uit kwam.
de IGN stream was PS4...quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Op PS3/360 zal het er inderdaad niet goed uitzien, maar het ziet er op de next-gen consoles volgens mij wel prima uit.
Dit is het filmpje waar ik het over had, als dit PS4 is dan vraag ik me serieus af waarom deze game zo lang is uitgesteld en wat ze in die tijd hebben gedaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ook even een filmpje gekeken, er lopen inderdaad erg weinig mensen rond. Ik hoopte op een "echte" stad.
Beetje weinig mensen als ik het vergelijk met GTAV op de 360, maar vind het er nog wel goed uitzien wat ik zo kan zien op een youtube filmpje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dit is het filmpje waar ik het over had, als dit PS4 is dan vraag ik me serieus af waarom deze game zo lang is uitgesteld en wat ze in die tijd hebben gedaan![]()
Ben geen game ontwikkelaar maar als ik naar snoepjes als Infamous second son kijk dan is het duidelijk dat ze bij Ubisoft nog iets vergeten zijn...
Voor de lol nog eens kijken en geniet van de pop up van auto's...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Beetje weinig mensen als ik het vergelijk met GTAV op de 360, maar vind het er nog wel goed uitzien wat ik zo kan zien op een youtube filmpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |