1. Het is niet goedkoper op hun eigen clientquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Over dat laatse trouwens, turlijk bieden ze hun game goedkoper aan op hun eigen client dan op steam, dat pusht meer mensen naar hun platform, en als er problemen opduiken weten ze dat het bij hen ligt en niet misschien bij steam of de crossover. Das tijd voor hen en d gamer gespaard.
tja wat betreft je Anno-problemen... Er zijn er velen die geen problemen hadden en gewoon launchen vanuit de client. Mogelijk dan dat je iets verkeerd gedaan hebt
goeie samenvatting.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef delano.888 het volgende:
Uplay en origin zijn beide bagger maar origin is toch wel nog echt een stuk kutter. Ik ben na een uur of 5 gekapt met BF4 omdat origin & battelog belachelijk slecht werkte en het echt compleet voor mij verkloot hebben en heb het daarna nooit meer opgestart. Weggegooid geld. En service heb ik 5x gezocht maar ze probeerden me niet eens te helpen. Ik ben klaar met EA. Vroeger was BF een instabuy voor mij maar het volgende deel komt er niet meer in hier.
Uplay daarentegen doet hier gewoon wat het moet doen, geen problemen, maar ik zou wel liever steam hebben natuurlijk, wie niet.
dan was ie dat toch lange tijd. Maar goed, ik denk daarover gaat klagen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
1. Het is niet goedkoper op hun eigen client
2. (knip)
Ag ik heb een paar keer voor de lol die indiers/pakistani lekker lang bezig gehouden toen ik een paar hardcopy ea games wou laten toevoegen op mn originaccountquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
goeie samenvatting
[..]
dan was ie dat toch lange tijd. Maar goed, ik denk daarover gaat klagen.
Wel gelukkig is ie dan toch gefixt voor je, die indiers hebben net niet "go fuck yourself" gezegd :p
Yes ma'am.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoewel zaniken op de games-industrie een van mijn favoriete hobby's is is dit niet het juiste topic ervoor. Houd het ontopic.
Heel goed geschrevenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
goeie samenvatting.
Persoonlijk vind ik ook dat de games die Ubisoft uitbrengt kwalitatief beter zijn. AC is een grote titel voor hun, maar Far Cry 3 was erg goed, Trial games en tom clancy games zijn ook leuk, Anno 2070 was heel sterk (terwijl de 1503 van EA erg matig was), en heb ook veel goed gehoords over de Rayman games (en south park, al hebben ze dat alleen overgenomen).
EA daarentegen teert vooral op hun battlefield en fifa....en de twintigduizend expansion packs van de sims
[..]
dan was ie dat toch lange tijd. Maar goed, ik denk daarover gaat klagen.
Wel gelukkig is ie dan toch gefixt voor je, die indiers hebben net niet "go fuck yourself" gezegd :p
Zie linkjes in de op.quote:
Deluxe Edition bevat als enige PlayStation-exclusieve content, te weten 60 minuten aan singleplayergameplay. Fysieke speeltjes zoals een pet hoef ik niet, dus ik heb ook de Deluxe Edition zodat ik toch de meeste in-game content heb. Scheelt "maar" 10 euro ten opzichte van de standaardversie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:34 schreef Beavis het volgende:
Ik heb net mijn videokaart geupgrade naar een MSI R9 270 2GB GAMING
Als ik nu de Deluxe Edition op Steam koop doe ik toch goede zaken...of mis ik iets? Kan ik beter iets anders kopen?
Steam is niet voor de PS4 dus de deluxe is gewoon voor op de PCquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Deluxe Edition bevat als enige PlayStation-exclusieve content, te weten 60 minuten aan singleplayergameplay. Fysieke speeltjes zoals een pet hoef ik niet, dus ik heb ook de Deluxe Edition zodat ik toch de meeste in-game content heb. Scheelt "maar" 10 euro ten opzichte van de standaardversie.
Ja kloptquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Steam is niet voor de PS4 dus de deluxe is gewoon voor op de PC
http://store.steampowered.com/app/243470/
Sowieso Ubisoft muur volgens mij, alle grote releases worden daar beschilderd.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:34 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Op een gevel van een huis geschilderd bij de ingang van het Amsterdamse Bos.
Ik zie het probleem echt niet, in tegendeel, 1 keer klikken om al die online rommel uit te zetten en ongestoord genieten van een single player gamequote:Op donderdag 22 mei 2014 07:08 schreef -CRASH- het volgende:
En daar is het addertje onder het gras...
Watch Dogs will punish players unless always online
[ afbeelding ]
PC high settings = Next Gen Consoles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |