Ik heb zojuist in ieder geval een mail gehad dat hij verzonden is (vigilante editie)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wie weet lag het gewoon in de bus gister
Dit. 't Is leuk, maar niet de GTA-killer die velen voorspelden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Kan zijn dat het spel leuk is maar de hype er niet voor nodig is???
Pics or it didn't happen.. Oh nog niet binnen.. ik ben eigenlijk benieuwd of het wel het extra geld waard is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist in ieder geval een mail gehad dat hij verzonden is (vigilante editie)
Tja. Ubisoft games zijn vaak redelijk dichtgetimmerd, itt RAGE games.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:18 schreef Bitterlemon het volgende:
Als hier ooit nog zo'n trainer voor komt zoals bij GTA 4, kan ik me er nog wel even mee vermaken.
Verzonden, dus maandag binnen neem ik aanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.. Oh nog niet binnen.. ik ben eigenlijk benieuwd of het wel het extra geld waard is.
Mijnes zal wel gewoon dinsdag komenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Verzonden, dus maandag binnen neem ik aan
Als je dan plaatjes kan posten van de inhoud, zou wel tof zijn :-)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Verzonden, dus maandag binnen neem ik aan
No problem.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je dan plaatjes kan posten van de inhoud, zou wel tof zijn :-)
Niet door PostNL geloof ik. Heb weleens pakjes van UPS en DHL op maandag nog ontvangen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
No problem.
Worden er trouwens nog wel pakjes bezorgd op maandag tegenwoordig?
Wel door PostNL Mogelijk moet dat nog komenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Niet door PostNL geloof ik. Heb weleens pakjes van UPS en DHL op maandag nog ontvangen.
Ik krijg anders nooit meer pakketjes van ze op maandag..quote:
Vind net dat het toch wel op maandag komtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik krijg anders nooit meer pakketjes van ze op maandag..
http://www.postnl.nl/voorthuis/pakket-versturen/postbezorging/quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:00 schreef chansadres het volgende:
Pakketpost wel, brievenpost niet. Dus als je de game hebt gekocht als single edition (alleen disc) dan zal hij pas dinsdag binnen komen. Mensen die een pakket hebben groter dan de brievenbus kunnen deze al op maandag verwachten (mits ze alle spullen binnen hebben).
Computer uitzettenquote:
Zijn de physics op de ps4 ook zo bagger?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vannacht 2 uurtjes gedaan ofzo. Vind de graphics wel tegenvallen op de PS4.
Verder is het wel vet maar ik moet nog even wennen aan de besturing.
Zat iemand te hacken maar de cirkel waar je in moest blijven werd wel erg klein91% had hij mij gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |