Ik zou iets heel anders doen, er is nasi en spagetti, doe iets met biefstuk en aardappeltjes of zo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:01 schreef Saind het volgende:
Hey ik dacht eraan vanavond weer eens een fotoverslag te maken van het koken, maar ik weet nog niet welk gerecht.
Iemand?
Vanavond ook maar even trollen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:03 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Boefjes. Jullie maken alles kapot
SPT / Giro d'Italia 2014 #16 Omega-Pharma Gewiss
Mwoah, agv'tjes zijn niet helemaal mijn ding.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou iets heel anders doen, er is nasi en spagetti, doe iets met biefstuk en aardappeltjes of zo.
Lekker man. Beetje prakken. Kuiltje graven en een sloot jus er in mieteren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah, agv'tjes zijn niet helemaal mijn ding.
Mmm bami? Of lasagna?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah, agv'tjes zijn niet helemaal mijn ding.
Toevallig eet ik vanavond noedels met wokgroente en vleesreepjes. Wist niks te verzinnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan iets roerbakken met met noedels ja, soortement van bami doen.
Jij doet vroeg boodschappen dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig eet ik vanavond noedels met wokgroente en vleesreepjes. Wist niks te verzinnen.
Het is dat ik gisteravond alleen mobiel was. Was het perfecte moment om die anti-europa figuren te trollenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet doen Dven. Je weet wat er dan kan gebeuren he?
Als je het van te voren aankondigt is het al geen trollen meer natuurlijk hequote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is dat ik gisteravond alleen mobiel was. Was het perfecte moment om die anti-europa figuren te trollen
Sowieso vind ik dat trollen een beetje onderbelichte kwaliteit is die ten onrechte vaak in een negatief daglicht wordt gesteld.
Wat mij betreft komt er een internationale dag van de troll.
Doe ik op zaterdag en zondag wel. Maar op vrijdag haal ik van alles en nog wat voor de volgende week ook en dan meteen eten voor 's avonds.quote:
Dat was gewoon een grapje. Mocht ik dus alsnog besluiten daar te gaan trollen, gelieve dan niet te refereren naar de desbetreffende post.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het van te voren aankondigt is het al geen trollen meer natuurlijk heIk bedoel dan zoals net.
Jodenkoeken vooral.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:11 schreef Saind het volgende:
Zouden Joodse pedofielen proberen snoepjes te verkopen aan kinderen?
Hoe heten negerzoenen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag ze vorige week nog liggen bij de AH hier verderop. Mijn vriend moest heel hard lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |