Jaap Edenbaan, sowieso veel leuker.quote:
Die weten wat voor fan jij bent. Daarom deden ze extra hun best.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaap Edenbaan, sowieso veel leuker.
Mijn Zlatanpostzegels zaten trouwens net al bij de post. Efficiënte mensen die Zweden.
Picsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaap Edenbaan, sowieso veel leuker.
Mijn Zlatanpostzegels zaten trouwens net al bij de post. Efficiënte mensen die Zweden.
Oe nou die zou ik ook kopen, daar was ik vroeger fan van.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Die weten wat voor fan jij bent. Daarom deden ze extra hun best.
Ik houd mijn ogen open voor Hristo Stoitchkov zegeltjes.
Ga je nu al je VBL-vrienden postkaarten sturen met die zegelquote:
Natuurlijk niet die zegels houd ik netjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga je nu al je VBL-vrienden postkaarten sturen met die zegel
heb jij een postzegelverzameling?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Natuurlijk niet die zegels houd ik netjes.
Hoe heet dat ook alweer? Lijkt op filatropistquote:
Ik heb nog wel 2 boeken liggen van vroeger. Maar daar doe ik niks meer mee. Een echte verzameling kun je het ook niet noemen denk ik.quote:
Filatelist.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook alweer? Lijkt op filatropist
filatelist dacht ikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook alweer? Lijkt op filatropist
Mijn ma heeft er ook een hele hoop.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 boeken liggen van vroeger. Maar daar doe ik niks meer mee. Een echte verzameling kun je het ook niet noemen denk ik.
Hehe maakt niks uit man. Ik heb er niet zo heel veel, ik spaarde ze een beetje voor de mooie plaatjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
filatelist dacht ik
[..]
Mijn ma heeft er ook een hele hoop.
Die bijna even oud als jij bedenk ik mij net.
Sorry.
nerdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe maakt niks uit man. Ik heb er niet zo heel veel, ik spaarde ze een beetje voor de mooie plaatjes.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
Ik heb nog een oude British Guiana 1c magenta liggen. Mooi dingetje. Alleen geen idee of het iets waard is.
[ afbeelding ]
Yeah rightquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
Ik heb nog een oude British Guiana 1c magenta liggen. Mooi dingetje. Alleen geen idee of het iets waard is.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |