In België noemen ze die dingen negerinnentettenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie die dingen nooit liggen eigenlijk.
Ga dan voor afrikaanderkusjes ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:15 schreef Saind het volgende:
[..]
In België noemen ze die dingen negerinnentetten
Nooit erg lekker gevondenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:17 schreef Typisch het volgende:
sinds de naamsverandering geen negerzoen meer op geloof ik
zal ze leren!!
zo zo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:22 schreef Dven het volgende:
Niets zo tof als Rotterdamse bijnamen trouwens.
Moordenaartje (treintje die nogal veel ongelukken heeft veroorzaakt in het verleden)
Hoereloper (loopbrug naar Katendrecht, waar vroeger de hoeren zaten. Ding heeft origineel een vrij nette naam. Dat kan niet in Rotterdam antuurlijk)
Koopgoot (Beurstraverse)
De Hunkerbunker (Alleenstaanden woongebouw)
Het Hakblok (gebouw van de belastingsdienst)![]()
![]()
![]()
![]()
Of de west-kruiskade welke de Kroeskade werd door alle allochtonen in het verledenquote:
Nou nou.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Of de west-kruiskade welke de Kroeskade werd door alle allochtonen in het verleden
Als Eindhovenaar snap je dat soort dingen natuurlijk niet. Men gaat niet voor niets in een stad zonder ziel wonen.quote:
Godverdomme ik ben geen eindhovenaarquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Als Eindhovenaar snap je dat soort dingen natuurlijk niet. Men gaat niet voor niets in een stad zonder ziel wonen.
En er toch wonen. Nog erger.quote:
Er is toch niet zoveel mis met Tilly. Zou liever daar wonen dan hierquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
En er toch wonen. Nog erger.
Maar goed, kan altijd erger. Je had in Tilburg kunnen wonen.
ben er heeel af en toe en het is in principe wel gezellig (maar dat is iedere grote stad) maar zo lelijk dat het pijn aan je ogen deot.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is toch niet zoveel mis met Tilly. Zou liever daar wonen dan hier
Eindhoven is pijnlijk lelijk en nog ongezellig ook, doe mij maar Tillyquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:31 schreef Dven het volgende:
[..]
ben er heeel af en toe en het is in principe wel gezellig (maar dat is iedere grote stad) maar zo lelijk dat het pijn aan je ogen deot.
Kortom : Oost-Brabant is lelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Eindhoven is pijnlijk lelijk en nog ongezellig ook, doe mij maar Tilly
Geen oude steden hè.quote:
In België had dat de passende naam negerinetetten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:17 schreef Typisch het volgende:
sinds de naamsverandering geen negerzoen meer op geloof ik
zal ze leren!!
Heb ik al gezegd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In België had dat de passende naam negerinetetten.
Ha ik zie het.quote:
okequote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
we kunnen toch ook trio doen of wil je dat niet
goede koolquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
https://vine.co/v/MwzJZUtHEln
hier gol van eriksen tegen hongarije
picsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:57 schreef JanCees het volgende:
haha grapje
al heb ik wel een stijfje door die kool
| Forum Opties | |